Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi varatut miehet on pahimpia flirttailijoita?

Vierailija
26.01.2025 |

Ihan oikeasti alkanut vit### nämä parisuhteessa olevat lirkuttelijat. Tekisi mieli sanoa, että; "Mitä vttua sä olet oikein vailla? Jos et aijo pettää naistas, niin mitä helvtiä sä siinä kärkyt?". En ennemmin ärsyyntynyt asiasta, mutta koska olen ollut nyt lähes 2 vuotta sinkkuna, niin on alkanut tosissaan tympäisemään tämä asia. 

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat jänniä, sen takia ne sen parisuhteet ovat saaneetkin. Naiset ei halua kilttejä ja kunnollisia miehiä.

Vierailija
82/89 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sieltä sun korvista nousevan savun takaa, näet vielä näppäimistön niin laitapa nyt vähän sitten niitä esimerkkejä. Missä tää sun jatkuva ahdistelu tapahtuu ja miten se ilmenee?

Ihan ovat lähinnä työkavereita ja asiakkaita. Olen töissä tapahtuma alalla, eli näen ihmisiä jopa tuhansia yhtenä iltana, kun olen vaikka "ovimikkona". No mitenkä se lähestyminen nyt yleensä tapahtuu? Ollaan lääppimässä ja pyydellään jatkoille ym. Sitten tosipaikan tullen aletaankin sanomaan, että on rouva tmv kotona, että ei nyt onnistukkaan, Sori. Tämä nyt yksi yksittäinen esimerkki. Puhelin numerojakin on jätetty ja tosiaan sellainen selkeä mielenkiinnon osoittaminen vaikka työkaverilta, että otetaan lantiosta kiinni ja lähennellään aina kun mahdollista. Kuitenkin on sormus sormessa. Tapahtuma alalla työpäivät saattaa venyä helpostikkin n.14 tuntisiksikin, että ol

Lääppimisellä ja jatkoille vonkaamisella ei ole kyllä mitään tekemäsitä flirttailun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aloittajan asemassa hyvin tyytyväinen, eli jos olisin sinkku ja minulle flirttailtaisiin!

Ehkä 2-3 vuotta ja 15kg niin, niin tuon jälkeen kukaan ei enää flirttaile vaikka haluaisit?

Vierailija
84/89 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä oikeasti vonkaus vai kaveeraaminen? Jotkut naiset eivät osaa olla normaalilla tavalla miesten kanssa sosiaalisessa kanssakäymisessä. Ei jokainen juttutuokio, hymy tai ystävällinen ele ole flirttiä tai iskemistä.

Tämähän se on. Kyseessä on todennäköisesti miehen normaali ystävällisyys tai jopa kaveruus jolloin tykkää jutella aloittajan kanssa ilman mitään tausta-ajatuksia.

Vierailija
85/89 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sieltä sun korvista nousevan savun takaa, näet vielä näppäimistön niin laitapa nyt vähän sitten niitä esimerkkejä. Missä tää sun jatkuva ahdistelu tapahtuu ja miten se ilmenee?

Ei tota se flirttailu haittaa (taitaa jopa hakea sitä). Se flirttailu vaan tulee niiltä "vääriltä" tyypeiltä.

Vierailija
86/89 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat sellaisia, että eivät ehdota koskaan mitään suoraan, eivät koskettele eivätkä puhu törkeyksiä, mutta flirttaavat muuten niin paljon kuin voivat. Yksikin teki tätä useita vuosia, niin kauan kunnes vaihdoin muusta syystä työpaikkaa. Siitä ei voinut oikein sanoakaan, koska ei ollut mitään mihin tarttua. Mukava ja viehättävä tyyppi, mutta miksi toimi noin vaimonsa selän takana?

Siis mitä mies käytännössä teki? Oli sinulle miellyttävä työkaveri vai mistä otit kilarit?

Vierailija
87/89 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kotona on nainen odottamassa, niin flirtin kohteena olevaa naista ei tarvitse ottaa tosissaan. Samalla mieskin olettaa, että ei tuo nainen ota tätä tosissaan, koska tietää minun olevan varattu. Ei pelkoa hylätyksi tulemisesta siis.

Vierailija
88/89 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sen takia, että voi sanoa vain vähän pelleilleensä, kun on naimisissakin ja kaikkea.

Vierailija
89/89 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu herumaan, voi lopettaa touhut yhteen kertaan (tai kunnes nainen alkaa vaatia jotakin) ja sanoa, että tiesit hyvin, että olen varattu, eli tiesit mihin ryhdyit ja tämä oli tässä.