Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi varatut miehet on pahimpia flirttailijoita?

Vierailija
26.01.2025 |

Ihan oikeasti alkanut vit### nämä parisuhteessa olevat lirkuttelijat. Tekisi mieli sanoa, että; "Mitä vttua sä olet oikein vailla? Jos et aijo pettää naistas, niin mitä helvtiä sä siinä kärkyt?". En ennemmin ärsyyntynyt asiasta, mutta koska olen ollut nyt lähes 2 vuotta sinkkuna, niin on alkanut tosissaan tympäisemään tämä asia. 

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastainen kokemus minulla yliopistolla. Nuoremmat naiset flirttailivat jatkuvasti, vaikka olin naimisissa ja sormus sormessa.

Oliskin vaan flirttailua. Varatut miesproffat ehdottaa suoraan seksiä.

Vierailija
62/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, ihan hyvä, että ovat tuollaisia tyrkkyjä. Mun tuttava sai kaukaisen sukulaisensa jäämistöstä tavaraa kun lupaili jatkoa. Oli onneksi pukeutunutkin sopivasti tilaisuutta varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastainen kokemus minulla yliopistolla. Nuoremmat naiset flirttailivat jatkuvasti, vaikka olin naimisissa ja sormus sormessa.

Itse olin opiskelija, enkä flirttaillut tai ehdotellut. -sama

Vierailija
64/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut, päinvastoin. Nykymiehet varsinkin Suomessa ovat niin nössöjä että eivät uskalla hengittääkään ilman vaimonsa lupaa. 

No sitte näillä sankareilla onkin suuremmat markkinat.

Vierailija
65/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivät sellaista jännänaista.

Vierailija
66/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Jotkut ovat ihan työpaikkansa kiertopalkintoja.

Vierailija
67/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet usein tyytyvät naiseen, joka osoittaa heihin edes vähää kiinnostusta. Sitten kun on saatu vakipllu niin voidaan etsiä Sitä Oikeaa ja vaihtaa lennosta

Vierailija
68/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäiset proffat? Mitä vastaat heille?

Vierailija
69/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, ihan hyvä, että ovat tuollaisia tyrkkyjä. Mun tuttava sai kaukaisen sukulaisensa jäämistöstä tavaraa kun lupaili jatkoa. Oli onneksi pukeutunutkin sopivasti tilaisuutta varten.

Mikä tilaisuus?

Vierailija
70/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäiset proffat? Mitä vastaat heille?

Tyypillisesti n. 50-60-vuotiaat. Kieltäydyn tietenkin. 

Vierailija
71/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko näitä miehiä vai leimataanko tässä heti nainen. Eihän se oma ukko-kulta voi mitään tietenkään ehdottaa, vaan nainen on aina pahis. Voi ihan omasta kokemuksesta sanoa, että kyllä nainen on usein se, joka näille varatuille sitten takoo järkeä päähän.

Vierailija
72/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko näitä miehiä vai leimataanko tässä heti nainen. Eihän se oma ukko-kulta voi mitään tietenkään ehdottaa, vaan nainen on aina pahis. Voi ihan omasta kokemuksesta sanoa, että kyllä nainen on usein se, joka näille varatuille sitten takoo järkeä päähän.

Koitappas rauhoittua pikkuisen.

Vierailija
73/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat sellaisia, että eivät ehdota koskaan mitään suoraan, eivät koskettele eivätkä puhu törkeyksiä, mutta flirttaavat muuten niin paljon kuin voivat. Yksikin teki tätä useita vuosia, niin kauan kunnes vaihdoin muusta syystä työpaikkaa. Siitä ei voinut oikein sanoakaan, koska ei ollut mitään mihin tarttua. Mukava ja viehättävä tyyppi, mutta miksi toimi noin vaimonsa selän takana?

Vierailija
74/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat sellaisia, että eivät ehdota koskaan mitään suoraan, eivät koskettele eivätkä puhu törkeyksiä, mutta flirttaavat muuten niin paljon kuin voivat. Yksikin teki tätä useita vuosia, niin kauan kunnes vaihdoin muusta syystä työpaikkaa. Siitä ei voinut oikein sanoakaan, koska ei ollut mitään mihin tarttua. Mukava ja viehättävä tyyppi, mutta miksi toimi noin vaimonsa selän takana?

Mitä hän siis teki? 

Vierailija
75/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet usein tyytyvät naiseen, joka osoittaa heihin edes vähää kiinnostusta. Sitten kun on saatu vakipllu niin voidaan etsiä Sitä Oikeaa ja vaihtaa lennosta

Monestiko olet tässä onnistunut?

Vierailija
76/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koitappas rauhoittua pikkuisen.

Osu ja uppos? 

Vierailija
77/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina sitä mieltä että jos varattu flirttailee taka-ajatusten kera ei oikeasti rakasta puolisoaan. 

Vierailija
78/89 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elää puutteessa. Oon naimisissa oleva mies ja oon saanu viimeks joulukuun alussa. Samaan aikaan kavereilla jotka on poikamiehiä ei oo makuuhuoneessa hiljasta.

NIinhän ne sulle uskottelee. 

Oletettavasti olet puutteessa elävä poikamies? 

Vierailija
79/89 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut, päinvastoin. Nykymiehet varsinkin Suomessa ovat niin nössöjä että eivät uskalla hengittääkään ilman vaimonsa lupaa. 

Ei ole totta. Olet ehkä vain liikaa sen vaimon kaverin oloinen, ja näytät siltä että voisit vaikka tuntea vaimon. Varatut flirttailevat järjestään aina jollain tavalla vaimosta poikkeavalle naiselle, esim. vaimo on lyhyt, kuolataan pitkiä, vaimo on blondi, flirtataan bruneteille, vaimolla ei ole rillejä, haaveillaan rillipäästä, vaimo on hiljainen, innostutaan räväkästä, jne. miehet ovat hyvin yksinkertaisia ja alkukantaisia näissä asioissa. On myös pettäjätyyppi, joilla on tietty naismaku ja jotka etsivät sitä parempaa versiota vaimostaan, esim. muuten tasan samanlainen, mutta 10 kg timmimpi. 

Vierailija
80/89 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elää puutteessa. Oon naimisissa oleva mies ja oon saanu viimeks joulukuun alussa. Samaan aikaan kavereilla jotka on poikamiehiä ei oo makuuhuoneessa hiljasta.

Vaikka miehellä ei toimi mikään, silti tekee tuota.