Miksi varatut miehet on pahimpia flirttailijoita?
Ihan oikeasti alkanut vit### nämä parisuhteessa olevat lirkuttelijat. Tekisi mieli sanoa, että; "Mitä vttua sä olet oikein vailla? Jos et aijo pettää naistas, niin mitä helvtiä sä siinä kärkyt?". En ennemmin ärsyyntynyt asiasta, mutta koska olen ollut nyt lähes 2 vuotta sinkkuna, niin on alkanut tosissaan tympäisemään tämä asia.
Kommentit (89)
Toisaalta, ihan hyvä, että ovat tuollaisia tyrkkyjä. Mun tuttava sai kaukaisen sukulaisensa jäämistöstä tavaraa kun lupaili jatkoa. Oli onneksi pukeutunutkin sopivasti tilaisuutta varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastainen kokemus minulla yliopistolla. Nuoremmat naiset flirttailivat jatkuvasti, vaikka olin naimisissa ja sormus sormessa.
Oliskin vaan flirttailua. Varatut miesproffat ehdottaa suoraan seksiä.
Itse olin opiskelija, enkä flirttaillut tai ehdotellut. -sama
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut, päinvastoin. Nykymiehet varsinkin Suomessa ovat niin nössöjä että eivät uskalla hengittääkään ilman vaimonsa lupaa.
No sitte näillä sankareilla onkin suuremmat markkinat.
Voi voi. Jotkut ovat ihan työpaikkansa kiertopalkintoja.
Miehet usein tyytyvät naiseen, joka osoittaa heihin edes vähää kiinnostusta. Sitten kun on saatu vakipllu niin voidaan etsiä Sitä Oikeaa ja vaihtaa lennosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastainen kokemus minulla yliopistolla. Nuoremmat naiset flirttailivat jatkuvasti, vaikka olin naimisissa ja sormus sormessa.
Minkäikäiset proffat? Mitä vastaat heille?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, ihan hyvä, että ovat tuollaisia tyrkkyjä. Mun tuttava sai kaukaisen sukulaisensa jäämistöstä tavaraa kun lupaili jatkoa. Oli onneksi pukeutunutkin sopivasti tilaisuutta varten.
Mikä tilaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäiset proffat? Mitä vastaat heille?
Tyypillisesti n. 50-60-vuotiaat. Kieltäydyn tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko näitä miehiä vai leimataanko tässä heti nainen. Eihän se oma ukko-kulta voi mitään tietenkään ehdottaa, vaan nainen on aina pahis. Voi ihan omasta kokemuksesta sanoa, että kyllä nainen on usein se, joka näille varatuille sitten takoo järkeä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko näitä miehiä vai leimataanko tässä heti nainen. Eihän se oma ukko-kulta voi mitään tietenkään ehdottaa, vaan nainen on aina pahis. Voi ihan omasta kokemuksesta sanoa, että kyllä nainen on usein se, joka näille varatuille sitten takoo järkeä päähän.
Koitappas rauhoittua pikkuisen.
Jotkut ovat sellaisia, että eivät ehdota koskaan mitään suoraan, eivät koskettele eivätkä puhu törkeyksiä, mutta flirttaavat muuten niin paljon kuin voivat. Yksikin teki tätä useita vuosia, niin kauan kunnes vaihdoin muusta syystä työpaikkaa. Siitä ei voinut oikein sanoakaan, koska ei ollut mitään mihin tarttua. Mukava ja viehättävä tyyppi, mutta miksi toimi noin vaimonsa selän takana?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat sellaisia, että eivät ehdota koskaan mitään suoraan, eivät koskettele eivätkä puhu törkeyksiä, mutta flirttaavat muuten niin paljon kuin voivat. Yksikin teki tätä useita vuosia, niin kauan kunnes vaihdoin muusta syystä työpaikkaa. Siitä ei voinut oikein sanoakaan, koska ei ollut mitään mihin tarttua. Mukava ja viehättävä tyyppi, mutta miksi toimi noin vaimonsa selän takana?
Mitä hän siis teki?
Vierailija kirjoitti:
Miehet usein tyytyvät naiseen, joka osoittaa heihin edes vähää kiinnostusta. Sitten kun on saatu vakipllu niin voidaan etsiä Sitä Oikeaa ja vaihtaa lennosta
Monestiko olet tässä onnistunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitappas rauhoittua pikkuisen.
Osu ja uppos?
Mä olen aina sitä mieltä että jos varattu flirttailee taka-ajatusten kera ei oikeasti rakasta puolisoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elää puutteessa. Oon naimisissa oleva mies ja oon saanu viimeks joulukuun alussa. Samaan aikaan kavereilla jotka on poikamiehiä ei oo makuuhuoneessa hiljasta.
NIinhän ne sulle uskottelee.
Oletettavasti olet puutteessa elävä poikamies?
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut, päinvastoin. Nykymiehet varsinkin Suomessa ovat niin nössöjä että eivät uskalla hengittääkään ilman vaimonsa lupaa.
Ei ole totta. Olet ehkä vain liikaa sen vaimon kaverin oloinen, ja näytät siltä että voisit vaikka tuntea vaimon. Varatut flirttailevat järjestään aina jollain tavalla vaimosta poikkeavalle naiselle, esim. vaimo on lyhyt, kuolataan pitkiä, vaimo on blondi, flirtataan bruneteille, vaimolla ei ole rillejä, haaveillaan rillipäästä, vaimo on hiljainen, innostutaan räväkästä, jne. miehet ovat hyvin yksinkertaisia ja alkukantaisia näissä asioissa. On myös pettäjätyyppi, joilla on tietty naismaku ja jotka etsivät sitä parempaa versiota vaimostaan, esim. muuten tasan samanlainen, mutta 10 kg timmimpi.
Vierailija kirjoitti:
Elää puutteessa. Oon naimisissa oleva mies ja oon saanu viimeks joulukuun alussa. Samaan aikaan kavereilla jotka on poikamiehiä ei oo makuuhuoneessa hiljasta.
Vaikka miehellä ei toimi mikään, silti tekee tuota.