Miksi varatut miehet on pahimpia flirttailijoita?
Ihan oikeasti alkanut vit### nämä parisuhteessa olevat lirkuttelijat. Tekisi mieli sanoa, että; "Mitä vttua sä olet oikein vailla? Jos et aijo pettää naistas, niin mitä helvtiä sä siinä kärkyt?". En ennemmin ärsyyntynyt asiasta, mutta koska olen ollut nyt lähes 2 vuotta sinkkuna, niin on alkanut tosissaan tympäisemään tämä asia.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Ei se flirttailu ole mielestäni ollut aina kovin viattoman oloista.
Riippuu varmaan flirttailun määritelmästä. Minusta jos se ei ole viatonta, niin se ei ole flirttiä vaan esim. iskemistä tai seksuaalista häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Elää puutteessa. Oon naimisissa oleva mies ja oon saanu viimeks joulukuun alussa. Samaan aikaan kavereilla jotka on poikamiehiä ei oo makuuhuoneessa hiljasta.
Ne vain sanoo niin, kun niitä vituttaa, kun eivät ole löytäneet parisuhdetta. Pelimiehet ovat tietenkin asia erikseen, mutta tuskin kaikki työkaveripoikamiehet ovat sellaisia.
Vaimo on kotona kotivara. Sama kuin seinäkiipeilyssä, että turvavaljaat päällä uskallat ottaa riskiä ja vaikka hypätä seuraavalle kiellekkeelle mutta ilman valjaita et riskeeraa.
Flirttaileminen ei ole paha, vaan kaunis tapa.
Loukkaavaa omaa rakastettua kohtaan tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Varatut miehet käyttävät naisia siten hyväkseen
Kun kipinä kotona hiipuu niin yrittävät pitää lipidoaan yllä siten, nainen on kuin pjornolehti tai tietyt nettisaitit, mutta tuoksulla ja livekokemuksella, ehkä "vahinkokosketusksella". Osa ei varsinaisesti pyri suorastaan "seksiin" riittää kun saa sen verran virikettä,että jaksaa taas polkea muijaansa tai hakata kaljua apinaa kotonaan, mutta saattahan coitus olla haaveina palkintona pikkujouluissa, risteilyillä etc jonkinlaisen " palkintosaaliina"
Jotkut naiset antavat huomaamattaan tai tahallaan sellaista singnaalia että miehet suorastaan parveilevat hieman kuin odotellen vuoroaan "gloryholella" muniaan puristellen housuntaskuissa
Voiko housuntaskujen kautta kosketella muniaan? Ja onko se yleistä toimintaa? Monet miehet pitävät käsiä syvällä housuntaskuissa, ehkä niissä on isot reiät pohjalla. siis aivan uusi oivallus minulle.
Ei tulisi varattuna kyllä mieleenkään iskeä muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se flirttailu ole mielestäni ollut aina kovin viattoman oloista.
Riippuu varmaan flirttailun määritelmästä. Minusta jos se ei ole viatonta, niin se ei ole flirttiä vaan esim. iskemistä tai seksuaalista häirintää.
Hyvä pointti.
"koska olen ollut nyt lähes 2 vuotta sinkkuna, niin on alkanut tosissaan tympäisemään tämä asia"
-Ei ihme että kyrsii
Vierailija kirjoitti:
Loukkaavaa omaa rakastettua kohtaan tuollainen.
No ei se eukko sielä kotona ole varmaankaan silloin niin kovin rakastettu.....
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi varattuna kyllä mieleenkään iskeä muita naisia.
Naisen mielipide (oletus) oman miehen käytöksestä.
Päinvastainen kokemus minulla yliopistolla. Nuoremmat naiset flirttailivat jatkuvasti, vaikka olin naimisissa ja sormus sormessa.
Kyllä varattuna olevat naisetkin flirttailee ja se on aika piristävää. Ei siitä mitään jatkoa seuraa.
Milloin nainen kiinnostuu miehestä ? Silloin kun hän näkee että miehellä on puoliso/tyttökaveri, Vain silloin hän tietää että kyseisestä miehestä on siipaksi koska on jo jollekin kelvannut. Sinkkumiehestä nainen taas vaistoaa epätoivon ja luuserin -> kiinnostus nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sieltä sun korvista nousevan savun takaa, näet vielä näppäimistön niin laitapa nyt vähän sitten niitä esimerkkejä. Missä tää sun jatkuva ahdistelu tapahtuu ja miten se ilmenee?
Ihan ovat lähinnä työkavereita ja asiakkaita. Olen töissä tapahtuma alalla, eli näen ihmisiä jopa tuhansia yhtenä iltana, kun olen vaikka "ovimikkona". No mitenkä se lähestyminen nyt yleensä tapahtuu? Ollaan lääppimässä ja pyydellään jatkoille ym. Sitten tosipaikan tullen aletaankin sanomaan, että on rouva tmv kotona, että ei nyt onnistukkaan, Sori. Tämä nyt yksi yksittäinen esimerkki. Puhelin numerojakin on jätetty ja tosiaan sellainen selkeä mielenkiinnon osoittaminen vaikka työkaverilta, että otetaan lantiosta kiinni ja lähennellään aina kun mahdollista. Kuitenkin on sormus sormessa. Tapahtuma alalla työpäivät saattaa venyä helpostikkin n.14 tuntisiksikin, että ol
Tässähän se syy tulikin. Työ tapahtuma-alalla. Alkoholi. Lähentely taitaa kuulua työn etuihin sukupuolesta riippumatta.
Sinkut eivät kelpaa naisille, koska näissä täytyy olla jotakin vikaa. Joten: jäljelle jäävät vain varatut miehet. Yksinkertaista.
"Tässähän se syy tulikin. Työ tapahtuma-alalla. Alkoholi. Lähentely taitaa kuulua työn etuihin sukupuolesta riippumatta."
Minä en ole tapahtuma-alalla. Minullekin on varatut työkaverit flirttaillut ja ehdotellut seksiä. Osa kännissä jonkun illanvieton yhteydessä ja osa täysin selvinpäin. Ihan toimistotyötä teen miesvaltaisella alalla.
Vaikuttaa siltä, että jotkut miehet menevät flirttailussa niin pitkälle kuin pystyvät ilman kosketusta ja varsinaista törkeyksien puhumista. Eräänlainen taiteenlaji tuokin, mutta eri asia, että onko niin kovin viatonta ja reilua omaa puolisoa kohtaan.