Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti on tulossa käymään ja taas alkaa se painoni kommentointi.

Vierailija
26.01.2025 |

En olisi toivonut että tulee käymään mutta tulee toisen läheisen kyydissä. Hirveä stressi mitä laitan päälle ja miten päin olen. Taas alkaa se painon kyttääminen ja naaman nyrpistely kun silmillään seuraa mittojani. 

Että kun ahdistaa, niin paljon. Jospa eivät viihdy pitkään. 

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, omalle painolle voi toki tehdä jotakin. Se on täysin oma valinta olla ylipainoinen.

Onko aloituksessa maininta ylipainosta? Myös hoikkia ihmisiä ahdistellaan. "Syö nyt, että saat lihaa luiden päälle!"

Minulla oli taas puolestaan julma isä. Hän vei salille ja innosti vieressä että nousee nousee!! Jaksaa jaksaa!! ja nyt olen tällainen 192 pituinen ja 96 kiloinen jässikkä! Arvaa harmittaako kun naiset haluavat vain niitä 170 pituisia vatsakkaita miehiä . Välillä tuntuu että ne vievät kaikki lyhyet lihavat naiset eikä minulle jää kuin pitkiä hoikkia ja normaalipainoisia 😪 

M42

Vierailija
142/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin AP lohduttaa sinua sillä , että Lihavilla naisilla on paremmat persvitut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä muori pihalle ovesta ja puhelimesta estot päälle. Problem solved. Ei tarvitse ikinä enää kuunnella ulkonäön arvostelua. Tai ala haukkua takaisin, jos ei ole tuohon munaa.

Vierailija
144/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Kamala tilanne. Voisiko tuosta toisesta ihmisestä olla sulle apua jos sanoisitkin tiukasti vastaan.

Jos ei ole mahdollista niin sitten vaan koitat kestää. Ja toivotaan etteivät ole kauaa.

Tuskin on siitä apua. Joka ikinen kerta kommentoi painoani kun näemme ja katsoo minulle vaatteita mitä jostain syystä ostaa vaikka en pyydä, että "tämä saattaa sopia sinulle sitten kun laihdut." Tai ihan mitä vain mutta aina tulee ahdistus ja niinä päivinä kun hänet näen niin itsetuntoni on todella alhainen ja haluaisin huutaa, että älä katso minua kun kuulen melkein jo hänen ajatuksensakin kun katsoo tietyllä katseellaan. 

Kestän nyt, onneksi vain käyvät, ehkä korkeintaan kahvit juovat, siihen tähtään. 

Aloittaja 

Minun äitini löi minua , ruokaa kotona ei ollut.

Muutin kotoa 16v , enkä palannut=aikuistuin.

En tiedä missä äiti on.Olen hoikka ja kaunis.

Exkaunotar56v

Vierailija
145/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jos tykkää ylipainosta ja se tuo vain ja ainoastaan positiivista elämään, kannattaa sellaisena pysyä.

Ihan jokaisen oma valintahan se on.

Minun äitini ei rakastanut minua , vaikka olin kiltti, älykäs ja kaunis nuori.

No noilla ominaisuuksilla sain uran ja komean miehen.

Ap voisi katkaista napanuoran josta roikkuu äidissään, joka syötti ap:n lihavaksi.

Exkaunotar56v

Vierailija
146/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tällainen ihminen on edes elämässäsi? Voin kertoa salaisuuden, kenenkään kanssa ei ole pakko olla tekemisissä, ei edes oman vanhemman. Lapset eivät ole velkaa mitään vanhemmilleen, kunnioitus ja arvostus luodaan ihan muille asioilla kuin geeneillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi