Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti on tulossa käymään ja taas alkaa se painoni kommentointi.

Vierailija
26.01.2025 |

En olisi toivonut että tulee käymään mutta tulee toisen läheisen kyydissä. Hirveä stressi mitä laitan päälle ja miten päin olen. Taas alkaa se painon kyttääminen ja naaman nyrpistely kun silmillään seuraa mittojani. 

Että kun ahdistaa, niin paljon. Jospa eivät viihdy pitkään. 

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ihmisillä krapula vai muuten paha olo itsensä kanssa? Ap, sano äidillesi selvästi, että kodissasi et katsele kiusaajia. Jos jatkaa, avaa ulko-ovi ja pidä auki, kunnes poistuu. Ole oman elämäsi johtaja.

Vierailija
42/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli joku outo päähänpinttymä hiuksistani, jotka olivat ja ovat edelleen ihan normi polkkatukka. Lopulta en enää jaksanut kuunnella hänen vääntöään, joka jatkui vierailusta toiseen pyynnöistäni huolimatta. 

Keskustelu hiuksistani loppui siihen, kun kysyin haluaako äitini kuulla mitä mieltä olen hänen hiuksistaan ja arveleeko hän, että ne ovat mielestäni hienot? Äidillä tuntui menevän kokonaiset herneenpalot otsalumpioon asti 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta läski niin ei tarvitse kommentoida! T: Äiti

Äiti on taas oikeassa, mutta läskillä ei riitä kurinalaisuus laihduttamiseen :(

Vaikeaa on ollut laihduttaminen minulle, joka on lapsesta asti ollut läski. Muutaman vuoden kokeilua se on vienyt, että on viimeinkin löytänyt tasapainon, ja itselle toimivat tavat. Netti on täynnä huonoja ohjeita, joista itsellä ainakin meni pää sekaisin, mitä enemmän kiloja karisi. Onneksi nyt tiedän paremmin, ja osaan pudottaa painoa kestävällä tavalla.

Vierailija
44/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaja! Heitä ulos vain ja sano että tervetuloa takaisin kun haluaa pyytää anteeksi ja on opetellut käytöstavat. Jos ei kykene näkemään sanoissaan mitään loukkaavaa, pysyköön poissa.

Itse tosin olisin lapsellisempi ja haukkuisin muorin ulkonäön päästä varpaisiin niin että saisin hänet itkemään.

Vierailija
45/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa sanoisi äidillesi, "kutsuinko sinut tänne kommentoimaan?" lisää vielä "itse kiloni kannan ja ilolla annankin."

miksi sitten noin nyrpeä naama? et näytä iloiselta.

Vierailija
46/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano äidille että olet tietoinen omasta painostaisi ja et välitä keskustella enää siitä asiasta. 

Vierailija
47/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitinä kohtaat ylipainoisen aikuisen lapsesi, kun olet kaupungilla tuttaviesi kanssa, niin kehtaatko esitellä ylipainoisen lapsesi tuttavillesi?

Vierailija
48/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on merkittävä terveysriski ja ymmärrän kyllä jos läheiset on huolissaan. Tilanteesi on ilmeisesti jatkunut jo pitkään etkä ole tehnyt asialle mitään?

Vierailija
49/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välität niin paljon äitisi sanomisista? Ole ylpeästi lihava tai laihduta. 

Vierailija
50/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua äitinä hävettäisi, jos tytär olisi ylipainoinen

Tuskin olet äiti.

Vierailija
51/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmaan aikuisena sanoa, ettei tarvi enää tulla.

Vierailija
52/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos äitinä kohtaat ylipainoisen aikuisen lapsesi, kun olet kaupungilla tuttaviesi kanssa, niin kehtaatko esitellä ylipainoisen lapsesi tuttavillesi?

Kun äitikin on ylipainoinen ja isällä vatsamakkarat, niin totta hitossa kehtaa!

Vierailija
53/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on että jos pitää sitten vihdoin aikuisena puolensa narskuvanhempaa vastaan niin heti on joku random pätemässä ja haukkumassa keskenkasvuiseksi ja ties miksi. Taitaa olla oma lehmä ojassa? 

Vierailija
54/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmeiseti lihavat antaa myötätuntonsa. Mikseivät ihmiset vain tajua että on itselläänkin parempi olla normaalipainoisena. Mua inhottaa tuo jatkuva herkuttelu ja ihmisten halu pysyä lihavana.

Vierailija
55/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset arvostelevat läheiset ole huolissaan. Pelkkää ilkeilyä ja vittuilua. Samaa paskaa joka kerta. Niin kauan että vittuilun kohde osaa pitää puolensa tai ei oikeasti piittaa. 

Vierailija
56/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmeiseti lihavat antaa myötätuntonsa. Mikseivät ihmiset vain tajua että on itselläänkin parempi olla normaalipainoisena. Mua inhottaa tuo jatkuva herkuttelu ja ihmisten halu pysyä lihavana.

Tänä päivänä hoikka/laiha ihminen on tyyliin Sanna Marin. Tavis ei siihen kuosiin pääse vaikka kuinka laihduttaa. Veikkaan ihan hatusta että about 170 cm ja alle 50 kg. Kuinka monta läheistä sulla mahtuu tohon kuosiin? Paitsi jos diggaat alaikäisistä, niistä löytyy varmaan ihan kolkytkiloisiakin.

Vierailija
57/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä päivänä hoikka/laiha ihminen on tyyliin Sanna Marin. Tavis ei siihen kuosiin pääse vaikka kuinka laihduttaa. Veikkaan ihan hatusta että about 170 cm ja alle 50 kg. Kuinka monta läheistä sulla mahtuu tohon kuosiin? Paitsi jos diggaat alaikäisistä, niistä löytyy varmaan ihan kolkytkiloisiakin.

Ei tarvi olla papukeppi, vaan riittää ihan normaali paino. Mä pidän itseäni normaali painoisena tällä hetkellä. Olen 165 pitkä ja painan 60 kiloa. Farkkujen (Levikset) tuumakoko 28.

Vierailija
58/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitisi pitäisi saada ymmärtämään, että huomauttelu loukkaa. Oletko kirjoittanut hänelle aiheesta. Normaaliälyinen yleensä ymmärtää lopettaa loukkaavan käytöksensä. 

Asiasta olen monta kertaa sanonut. Kerran jopa huusin että älä kommentoi painoani, lihoin tai laihduin, niin anna olla saatana. 

Mutta ei, aina on se fiilis että en tiedä miten päin olen ja tekisi mieli peittää itsensä peitolla vaikka tai jollain että saisi suojaa hänen lähellään. En halua tosiaan nähdä häntä mutta nyt on pakko hetki jaksaa. Toivottavasti ei hetkeen tarvitse uudelleen nähdä. 

Aloittaja 

Et ole ainoa kenellä on inhottava äiti. Itse en enään edes tapaa häntä ja elämä on paljon helpompaa. Suosittelen.

Vierailija
59/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, omalle painolle voi toki tehdä jotakin. Se on täysin oma valinta olla ylipainoinen.

Myös omalle tarpeelleen päästää suusta ulos kaikki, mitä sinne on tulossa, voi tehdä jotain. On täysin oma valinta olla käytöstavaton typerys. Mutta voihan sitä sitten itse uhriutua, miten oma lapsikaan ei pidä minusta, vaikka minä ihan vain sanoin, mitä ajattelin.

Aloittajalle vinkiksi, myös omille vanhemille voi sanoa, jos heidän käytöksensä on asiatonta. Se, että on vanhempi, ei oikeuta huonoon käytökseen.

Öö, pitäisikö tosiasiat jättää sanomatta sen vuoksi, että joku voi niistä loukkaantua? Sorry, en toimi näin, enkä tule toimimaan jatkossakaan. 

Anna kun arvaan? Jos joku sanoo sinulle että henkesi haisee tai hiuksesi ovat kamalat,loukkaannut  verisesti koska VAIN SINULLA on oikeus sanoa asiat suoraan mutta kaltaistasi täydelisyyttä ei saa arvostella.

Vierailija
60/146 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan tuota, joka ehdotti, että alat arvioimaan äitiäsi. Heti kun tulee, niin ei muutako sanot arviosi 

-hiuksista (onpa harmaantuneet)

-housuista, puserosta(mistä kirpparilta?)

-ulkovaatteista( onko tuossa koin syömä reikä?)

-kengistä( näyttääpä epämukavilta halpiskengiltä)

- rypyistä( onpas sulle taas tullu ryppyjä)

- painosta ( oot päässyt patviintumaan)

Sit naureskelet päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi