"Pantiin koko yö". Tämä hämää aina itseä. Oletko sinä pannut/sinua pantu yli tunnin?
Seksihän on tietysti paljon muutakin kuin penetraatiota. Paneminen kyllä omissa korvissa viittaa juurikin penetraatioon. Sängyssähän voi olla koko yön ja seksi siinä jotenkin läsnä. Tuntihan olisi siinä varsinaisessa panemisessa, penetraatiossa ihan järkyttävän pitkä aika. Eikö siinä olisi jos nahka ja limakalvot verillä? Itse ainakin väsyisin ja kyllästyisin noin pitkään aktiin vaikka miten asentoa vaihdettaisiin. Miten siinä kiihoitus säilyisi edes. Ihan kuin söisi vaikka herkullista pitsaa tunnin, eihän siinä olisi järkeä vaikka säilyisi lämpöisenä. No joo energiaa saisi ja maha tulisi täyteen, mutta jokin 'mässäilyn' ihanuus siitä olisi poissa. No ehkä vähän huono vertaus. Ajatuksia. Mikä on sinulle riittävän pitkä paneminen? Mikä olisi ihan liikaa? Miten toteutuu seksielämässäsi?
Kommentit (86)
Onhan siinä paikat kovilla, jos noin kauan kestää. kaikille ei tule edes kiimatippoja terskan päältä, kun kiihottuu. Musta se on ihanaa ja silloin on täydellistä ottaa suihin, hellästi ja vaativasti.
Vierailija kirjoitti:
Menepä sinä aloittaja ja miksei kaikki muutkin, haaveilemaan sinne seksilinjoilla. Miksi joillakin on asiat menneet solmuun näin pahasti, seksi vain mielessä, kun elämässä on muutakin, ainakin järkevillä ihmisillä. Peräkammarin pertit ovatkin sitten ihan oma lukunsa, haaveilua päivät täynnä. Saisipa joskus!!
Mistä seksipalstalla pitäisi sinun mielestäsi puhua?
Se on eri asia puhua yleisesti, kuin alkaa täällä selvitellä kaikille, et pilluni on muuten aivan märkänä, nyt tässä just oon kontillani ja tyydytän itseäni, että tuleppa taakseni, läimäytä pyllylle, tukista hellästi tukasta ja työnny sisään paljaalla. Ota rajusti. Mahlat valuu jo reisille ja peppu heiluu työntöjen tahdissa ja minä voihkin hiljaa. Laitan käteni klitorikselle ja tunnustelen kosteaa hernettä sormillani. Saat tulla selälle tai pilluun, kumpi miellyttää enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Se on eri asia puhua yleisesti, kuin alkaa täällä selvitellä kaikille, et pilluni on muuten aivan märkänä, nyt tässä just oon kontillani ja tyydytän itseäni, että tuleppa taakseni, läimäytä pyllylle, tukista hellästi tukasta ja työnny sisään paljaalla. Ota rajusti. Mahlat valuu jo reisille ja peppu heiluu työntöjen tahdissa ja minä voihkin hiljaa. Laitan käteni klitorikselle ja tunnustelen kosteaa hernettä sormillani. Saat tulla selälle tai pilluun, kumpi miellyttää enemmän.
Ei sitä kaikkea ravitsemus lukea, jos ei miellytä.
miksi tuhlata tunti kun asian voi hoitaa hienosti hoidella jo vartissa?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat panneet tunnin mutta eivät tuloksista päätellen naisia. ;D
Ne saunaillat...
Vaimon kanssa kahdestaan menee esileikkeineen helposti tunti. Jos on muita mukana, niin kimpoissa mennyt jopa 2-4 tuntia.
Minusta aloituksessa esitettiin tosiasiallisesti kaksi kysymystä: "Pantiinko koko yö?" ja "Oletko sinä pannut/sinua pantu yli tunnin?" On aivan eri asia rakastella koko yö pieniä taukoja pitäen (useita varveja) kuin olla yhdynnässä tunti toista ja laueta sitten lopuksi. Tuollainen pitkitetty yhdyntä voi olla monelle parille todella pelkkää nautintoa. Aiemmin joku kirjoittikin, että 20-30 minuutin yhdyntä on aika lyhyt hetki nauttia todella kivasta "asiasta". Olen samaa mieltä. Pikaiset on sitten asia erikseen.
Jos ei oikeasti ymmärrä sitä, että seksi on niin paljon muutakin, kuin yhdyntä, niin jää ihan äärettömän isoista nautinnoista paitsi.
Ja kyllä, olen harrastanut seksiä yli tunnin. Aviomieheni harvemmin kiirehtii ja pelkässä esileikissä saattaa mennä se tunti. Vaihdetaan paikkaa missä nuollaan tai imetään, pidetään esileikissä pieniä taukoja, jolloin vain tekee todella hidasta liikettä tai silittää vain jostain.
Harvemmin meillä edes on yhdyntää, kun molemmilla on omat fetissit, joita toteutetaan yhdessä. Itse saan aina vähintään 2 orgasmia ennen miestäni, jotta hänen mielenkiinto hommaan säilyisi.
Tämä ei varmasti ole useimpien juttu, mutta meillä toimii todella hyvin näin. Ja moni tietysti nyt kysyy, että miten on aikaa monen tunnin seksi sessioon. Vastauksena; meillä ei ole lapsia eikä tule. Ja seksille saa järjestettyä aikaa, jos niin haluaa. Onhan ihmisillä aikaa roikkua tik tokissa ja muissa some alustoissa useita tunteja päivässä.
N39
Pantiin koko yö tarkoittaa ainakin omalla kohdalla useampia panoja putkeen. Nuorilta miehiltä käy helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Pantiin koko yö tarkoittaa ainakin omalla kohdalla useampia panoja putkeen. Nuorilta miehiltä käy helpolla.
Totta, kun tulee kolmen minuutin kohdalla.
Muistan tutkimuksen, jossa kartoitettiin itse yhdynnän toive/odotusaikaa naisilta. Varsin vankasti toivottiin ja odotettiin homman keston sijoittuvan noin 7...15 minuutin aikahaarukkaan.
Kuulostaa realistiselle.
Pitääkö kaivaa linkki tuohon tutkimukseen?
Vierailija kirjoitti:
miksi tuhlata tunti kun asian voi hoitaa hienosti hoidella jo vartissa?
Tai vessassa minuutissa ja ulostaa samalla reissulla, ettei vaan mene aikaa sipsinsyönniltä.
Kyllä sitä on useinkin tultu pantua koko yö tai siis ainakin 4-6 tuntia. Sitähän tuokin aika tarkoittaa. Vietetään iltaa ja mennään sitten sänlyyn esin 23 ja sitten alkaa seksi. Välillä huilataan hetki, syödään tai juodaan jne. Hullutellaan. Vaikka sidotaan tms. Ja jollakin kerralla yön aikana yhdyntä voi kestää vaikka sen tunninkin. Lopulta joskus aamutunneilla 4-7 välillä nukahdetaa ja sit kun herätään esim. 9-10 maissa, niin helposti todetaan, että pantiin koko yö.
Kukaan, siia kukan ei pane koko yötä aloittamalla penetraatiota klo 21 ja lopeta sitä klo 7 aamulla. Jos tätä nyt joku insinöörimieli pähkäilee.
Kyllähän sitä nuorempana (nelikymppisenä) muutaman kerran vuodessa meni aamu neljään tai viiteen. Sitten muutaman tunnin unet ja pari tuntia myöhässä töihin. Olen ympärileikattu pentuna joten terska ei oo (enää) niin herkkä kuin leikkaamattomalla. Ja sitä sitten pysyy pidätteleen laukeemista pitkällekin. Hassua mutta jos/kun nainen (=vaimo) alkaa kovastikin voihkimaan niin paljon vaikeampaa pidätellä nallia...
Nykyään vaan toivoo että sais nukuttua yöllä kuusi tuntia. Tai edes viisi. Seksistä ei tietoakaan kun vaimo halaa vaan kännykkäänsä. Sentään sitten omaa kivaa kerran-pari viikossa.
m60
Menes nyt peräkammarin äidinpoika muualle unelmoimaan, haaveita nämä vain ovat, sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Menes nyt peräkammarin äidinpoika muualle unelmoimaan, haaveita nämä vain ovat, sinullekin.
Oma kokemus puhuu...
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oikeasti ymmärrä sitä, että seksi on niin paljon muutakin, kuin yhdyntä, niin jää ihan äärettömän isoista nautinnoista paitsi.
Ja kyllä, olen harrastanut seksiä yli tunnin. Aviomieheni harvemmin kiirehtii ja pelkässä esileikissä saattaa mennä se tunti. Vaihdetaan paikkaa missä nuollaan tai imetään, pidetään esileikissä pieniä taukoja, jolloin vain tekee todella hidasta liikettä tai silittää vain jostain.
Harvemmin meillä edes on yhdyntää, kun molemmilla on omat fetissit, joita toteutetaan yhdessä. Itse saan aina vähintään 2 orgasmia ennen miestäni, jotta hänen mielenkiinto hommaan säilyisi.
Tämä ei varmasti ole useimpien juttu, mutta meillä toimii todella hyvin näin. Ja moni tietysti nyt kysyy, että miten on aikaa monen tunnin seksi sessioon. Vastauksena; meillä ei ole lapsia eikä tule. Ja seksille saa järjestettyä aikaa, jos niin haluaa. Onhan ihmisillä aikaa roikkua tik tokissa ja muissa some
" seksi on niin paljon muutakin kuin yhdyntä, niin jää äärettömän isoista nautinnoista paitsi.
Niin varmasti onkin, mutta tässä kyllä vähätellään yhdynnän merkitystä henkisenä ja fyysisenä nautintona ilman, että tavoiteltaisiin tietoisesti orgasmia.
Miten sen nyt ottaa. Olin pitkien matkojen kilpajuoksija tuon 25v asti, ihan ok menestystäkin tuli. Kunto oli siis kova. Joskus on mennyt muutama tunti, mutta ihan oikeasti tylsäksi se käy. Nyt viidenkympin huonommalla puolen esileikkeineen noin 30min on hyvä. Itse yhdyntä varmaan sellaisen 10min setti yleensä. En näe mitään syytä pidempään, siinä saamme vaimon kanssa ihan tarpeeksi tyydytystå molemma. Tapasimme reilu parikymppisinä, joten on niitä 8 kertaa päivässä tai naidaan kuin kanit-aikojakin ollut. Enää ei kiinnosta.