"Pantiin koko yö". Tämä hämää aina itseä. Oletko sinä pannut/sinua pantu yli tunnin?
Seksihän on tietysti paljon muutakin kuin penetraatiota. Paneminen kyllä omissa korvissa viittaa juurikin penetraatioon. Sängyssähän voi olla koko yön ja seksi siinä jotenkin läsnä. Tuntihan olisi siinä varsinaisessa panemisessa, penetraatiossa ihan järkyttävän pitkä aika. Eikö siinä olisi jos nahka ja limakalvot verillä? Itse ainakin väsyisin ja kyllästyisin noin pitkään aktiin vaikka miten asentoa vaihdettaisiin. Miten siinä kiihoitus säilyisi edes. Ihan kuin söisi vaikka herkullista pitsaa tunnin, eihän siinä olisi järkeä vaikka säilyisi lämpöisenä. No joo energiaa saisi ja maha tulisi täyteen, mutta jokin 'mässäilyn' ihanuus siitä olisi poissa. No ehkä vähän huono vertaus. Ajatuksia. Mikä on sinulle riittävän pitkä paneminen? Mikä olisi ihan liikaa? Miten toteutuu seksielämässäsi?
Kommentit (86)
Teininä tuli jyystettyä ylikin tunti putkeen ns. kännimunalla. Ei meinannut nalli palaa millään. Ihme, että tyttö jaksoi odotella. Silloin vielä jäljestä kuvitteli, että naisethan tykkää pitkistä panoista. Tuskin ihan tuollaisesta.....
Nuorena ennätys klo 01 - 10 välillä seitsemän kertaa. Lusikassa, mahallaan, viekussa torkut välillä. Kumpikin viekotteli toistaan. Kun iho hipaisikin toistaan, se alkoi taas. Vetovoima oli valtava. Yhden aktin jälkeen mies nukahti kirjaimellisesti orgasmin jälkeen päälleni ja sisälleni. Jäi siihen suutelemaan ja paijaamaan. Oli niin kuitti, että nukuttiin niin. Hän oli minun oma rakas peitto. Se oli suloista. Aamulla hän lähti korisharkkoihin pirteänä.
Ei kiinnosta kyllä yhtään mitkään maratonin. Kyllä se kiima hellittää siinä 15-20 minuutin kohdalla.
Nyt kun naiset tehtailee maailmanennätyksiä kumppanien määrällä, niin joku palstamiespanokone voisi yrittää yhtä jaksoisen penetraation maailmanennätystä. Puheissa siis 11 tuntia. Mutta ei kun kellottamaan valvojien kanssa. Myös miestenvälinen lasketaan, jos helpottaa kumppanin löytämistä. Suoritus katkeaa siittimen veltostumiseen. Kumppania saa lennosta vaihtaa.
Kymmeniä tunnin ylittäjiä jo. Laittakaapa oikeasti kello raksuttamaan siitä kun penetraatio alkaa.
Kyllä olen. Ikä alkaa viitosella ja uudella kumppanilla ei ole kovin tiukka pimppi verrattuna exään. Kun vielä nappaa nopea- ja pitkävaikutteisen erektiolääkkeen, niin tunnin sessio ei ole mikään juttu.Välillä kumpikin on niin hengästynyt ja hiestä märkä, että välillä on huilattava ja juotava vettä. Mutta sitten voi taas jatkaa.
Joskus on menty esim klo 18 sänkyyn ja lopetettu klo 21. Eihän se tietysti pelkkää panemista ole koko ajan vaan välillä ollaan sylikkäin ja suudellaan.
M52
Haluaisin erottaaa panemisen ja rakastelun. Ei kai sitä yhtäjaksoista höyläämistä kukaan kestä tuntia. Seksiin liittyy muutakin kuin penetraatio. Näin miehenä voin kertoa, että ranteet ovat kovimmalla rasituksella, kun joutuu kannattelemaan itseään pehmeällä patjalla naisen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Pantiin koko yön ei yleensä tarkoita jatkuvaa penetraatiota, vaan välillä pettingiä ja suuseksiä ja sitten jatketaan ja välillä taas levätään. Joskus nuorena yks mies pystyi tulemaan 10 kertaa yön aikana, oli vallan hauskaa, mut ei sekään tarkoittanut jatkuvaa pumppaamista. Kerran ollut erittäin isopeniksinen hyväkuntoinen ympärileikattu (eli kiihottui nopeasti, mutta vaikeuksia laueta), joka valehtelematta pani 4 tuntia ennen laukeamista. Se ei enää ollut niin hauskaakaan, istuminen sattui seuraavana päivänä.
Ei tämäkään ole millään totta, katsokaa kellosta oikeasti 4 tuntia ja tehkää jotain sama aika putkeen, oli ympärileikattu tai ei ja vaikka kuinka kovassa kunnossa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Ikä alkaa viitosella ja uudella kumppanilla ei ole kovin tiukka pimppi verrattuna exään. Kun vielä nappaa nopea- ja pitkävaikutteisen erektiolääkkeen, niin tunnin sessio ei ole mikään juttu.Välillä kumpikin on niin hengästynyt ja hiestä märkä, että välillä on huilattava ja juotava vettä. Mutta sitten voi taas jatkaa.
Joskus on menty esim klo 18 sänkyyn ja lopetettu klo 21. Eihän se tietysti pelkkää panemista ole koko ajan vaan välillä ollaan sylikkäin ja suudellaan.
M52
No ei käy kateeksi. Itse pidän aika paljon intensiivisemmästä menosta. Toihan kuulosta kuin ajaisi autolla käsijarru pohjassa, kun tarkoitus on nauttia vauhdin huumasta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin erottaaa panemisen ja rakastelun. Ei kai sitä yhtäjaksoista höyläämistä kukaan kestä tuntia. Seksiin liittyy muutakin kuin penetraatio. Näin miehenä voin kertoa, että ranteet ovat kovimmalla rasituksella, kun joutuu kannattelemaan itseään pehmeällä patjalla naisen päällä.
Meillä 5-kymppisen naisen lempiasento on ratsastaa päällä. Siten saa aina 2-3 orgasmia halutessaan helposti, kun pystyy itse säätelemään tahtia, liikekulmaa ja klittaan kohdistuvaa painetta. Itse en siinä asennossa laukea, eli kun nainen on saanut tarpeekseen, niin sitten siirrytään lähetyssaarnaajaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pantiin koko yön ei yleensä tarkoita jatkuvaa penetraatiota, vaan välillä pettingiä ja suuseksiä ja sitten jatketaan ja välillä taas levätään. Joskus nuorena yks mies pystyi tulemaan 10 kertaa yön aikana, oli vallan hauskaa, mut ei sekään tarkoittanut jatkuvaa pumppaamista. Kerran ollut erittäin isopeniksinen hyväkuntoinen ympärileikattu (eli kiihottui nopeasti, mutta vaikeuksia laueta), joka valehtelematta pani 4 tuntia ennen laukeamista. Se ei enää ollut niin hauskaakaan, istuminen sattui seuraavana päivänä.
Ei tämäkään ole millään totta, katsokaa kellosta oikeasti 4 tuntia ja tehkää jotain sama aika putkeen, oli ympärileikattu tai ei ja vaikka kuinka kovassa kunnossa!
Sorry, mutta on totta.
Nuorena tuli käytyä sen verran salilla että jaksoi monta monta kertaa yössä. Yhdyntää ehkä 3 kertaa ihan peräkkäin ja sitten pikku tauoilla. Kyllä jaksoi painaa etunojassa vaikka kuinka pitkään, välillä ihan tyttöön kiinni ja sitten taas punnertaa ylemmäs niin että neiti pyysi suukkoja kohottautuen. Ei mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
No ei käy kateeksi. Itse pidän aika paljon intensiivisemmästä menosta. Toihan kuulosta kuin ajaisi autolla käsijarru pohjassa, kun tarkoitus on nauttia vauhdin huumasta.
Exän kanssa kun ei ollut enää mitään tunteita vaan piti vaan tyhjentää kassit, niin pikapano kuumasta työkaverista fantasioiden oli ok.Nykyään on kiva rakastella pitkään ja hitaasti. Aina ei tarvitse itse laueta, riittää kun nainen laukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ennätys klo 01 - 10 välillä seitsemän kertaa. Lusikassa, mahallaan, viekussa torkut välillä. Kumpikin viekotteli toistaan. Kun iho hipaisikin toistaan, se alkoi taas. Vetovoima oli valtava. Yhden aktin jälkeen mies nukahti kirjaimellisesti orgasmin jälkeen päälleni ja sisälleni. Jäi siihen suutelemaan ja paijaamaan. Oli niin kuitti, että nukuttiin niin. Hän oli minun oma rakas peitto. Se oli suloista. Aamulla hän lähti korisharkkoihin pirteänä.
Vaikutti siltä, että mies oli neke, vai oliko? Korisharkkojen perusteella aloin epäilemään..
Naiset ovat erilaisia. Minä ainakin tarvitsen sen pidemmän yhdynnä aina silloin tällöin. Jos ollaan pikaisesti, niin 5-10 minuuttia on ihan ok, mutta jos oikein halutaan nauttia niin meillä saattaa mennä yli tuntikin ilman, että mies olisi lauennut välillä; joskus on pidetty kuitenkin pieni piene pieni tauko itse yhdynnästä. Voisi kuvitella, että kun ikää alkaa rulemaan, niin sitä oppii nauttimaan pidemmistä sessioista.
N57
Eksälläni on kaiketi kovin poikkeuksellinen erektio. Hyvin monta sessiota siten, että ensin pillupanoa kunnes sain, sitten kalu peppuun ja kierähdin hänen päälleen selälleni. Siinä meni tovi jos toinenkin, välillä ihan vaan sisäkkäin olemista ja suutelua, välillä kovempaa menoa. Monet kerrat pelkästään tuossa setissä meni heittämällä tunti, useimmiten jatkui vielä parissa muussa asennossa peppupanoa. Liukkaria vaan lisää välillä. Oli taivaallista, eikä mennyt paikat kipeäksi. Hämmästelin tuota kestoa niin paljon, että ihan kellosta monesti lopuksi katsoin ja uskottava se oli. 1-2h ihan kevyesti. Homman aluksi olin toki ottanut suihin ja mieheltä pahimmat paineet pois.
Mitään sellasta hiki päässä nylpytystä tuo ei ollut, vaikka välillä rajuakin panemista. Mut sellaista ihanaa fiilistelyä, jonka jälkeen pitkät autuaat päiväunet sylikkäin, kun muuhun ei kyennyt 😅
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat panneet tunnin mutta eivät tuloksista päätellen naisia. ;D
Kuuluisa tunnin juna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 5-kymppisen naisen lempiasento on ratsastaa päällä. Siten saa aina 2-3 orgasmia halutessaan helposti, kun pystyy itse säätelemään tahtia, liikekulmaa ja klittaan kohdistuvaa painetta. Itse en siinä asennossa laukea, eli kun nainen on saanut tarpeekseen, niin sitten siirrytään lähetyssaarnaajaan.
Sama kokemus ratsastamisesta, minulla on ollut kaksikin rakastajaa, jotka ihan hyvin pystyivät rakastelemaan sellaisen 2 tuntia putkeen ja ylikin. Viimeisen kanssa pääsin monesti sellaiselle kiihotuksen ylätasolle, josta ihan vähällä liikkeellä laukesin monta kertaa uudestaan. Minulla ei koskaan ole ollut ongelmaa kuivumisesta tai kyllästymisestä, mutta tuossa viisikymppisenä koin ne ihanimmat hetket ja pisimmät yhdynnät.
Mukavaa täällä kiikkutuolissa muistella, ja vähän kaivatakin.
N65
Nuoruudessa tuli harrastettua tuollaisia koko yön naimisia. Käytännössä paneminen alkoi joskus puoleltaöin ja päättyi aamyöstä. Joskus laukesin vain lopussa, joskus laukesin useita kertoja illan aikana. Mahtavia muistoja.