Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Pantiin koko yö". Tämä hämää aina itseä. Oletko sinä pannut/sinua pantu yli tunnin?

Vierailija
26.01.2025 |

Seksihän on tietysti paljon muutakin kuin penetraatiota. Paneminen kyllä omissa korvissa viittaa juurikin penetraatioon. Sängyssähän voi olla koko yön ja seksi siinä jotenkin läsnä. Tuntihan olisi siinä varsinaisessa panemisessa, penetraatiossa ihan järkyttävän pitkä aika. Eikö siinä olisi jos nahka ja limakalvot verillä? Itse ainakin väsyisin ja kyllästyisin noin pitkään aktiin vaikka miten asentoa vaihdettaisiin. Miten siinä kiihoitus säilyisi edes. Ihan kuin söisi vaikka herkullista pitsaa tunnin, eihän siinä olisi järkeä vaikka säilyisi lämpöisenä. No joo energiaa saisi ja maha tulisi täyteen, mutta jokin 'mässäilyn' ihanuus siitä olisi poissa. No ehkä vähän huono vertaus. Ajatuksia. Mikä on sinulle riittävän pitkä paneminen? Mikä olisi ihan liikaa? Miten toteutuu seksielämässäsi?

Oletko pannut/ sinua pantu tunnin ihan oikeasti

Vaihtoehdot

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Ikä alkaa viitosella ja uudella kumppanilla ei ole kovin tiukka pimppi verrattuna exään. Kun vielä nappaa nopea- ja pitkävaikutteisen erektiolääkkeen, niin tunnin sessio ei ole mikään juttu.Välillä kumpikin on niin hengästynyt ja hiestä märkä, että välillä on huilattava ja juotava vettä. Mutta sitten voi taas jatkaa.

Joskus on menty esim klo 18 sänkyyn ja lopetettu klo 21. Eihän se tietysti pelkkää panemista ole koko ajan vaan välillä ollaan sylikkäin ja suudellaan.

M52

No ei käy kateeksi. Itse pidän aika paljon intensiivisemmästä menosta. Toihan kuulosta kuin ajaisi autolla käsijarru pohjassa, kun tarkoitus on nauttia vauhdin huumasta.

Minä taasen tykkään juuri sellaisesta useita tunteja kestävästä seksistä. Ja silloin meno on välillä vauhdikasta ja välillä hidasta. Intensiivisyys ei riipu vauhdista, vaan kemiasta. N44

Vierailija
42/86 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä nuorena miehenä niin kauaa jaksanut  kun laukesi niin herkästi. Hyvä kun sai itseään pidäteltyä, että nainen sai orkut . Nyt varmaan menis vaikka koko yö peuhatessa . Rouva kävi viime kerrallakin vain välillä toisen orkkunsa jälkeen pissalla ja sitten taas jatkettiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes haluaisi että mua pantaisiin niin kauan. Vartti alkaa olla melkein maksimi minkä värkki kestää yhtä kyytiä ilman turtumista.

Vierailija
44/86 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa pantiin kerran neljä tuntia. Välillä taukoa, vettä ja sitten jatkettiin. Itse laukesin vain kerran ihan lopussa. Tunnin sessioita oli pari.

Vaimon kanssa seksi kestää sen minkä kestää eikä sellaista ole että edes jäätäisiin sänkyyn jatkamaan. Persu päiväseksi on 10min - 40min.

Vierailija
45/86 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa pantiin kerran koko päivä. Oli taukoja. 

Vierailija
46/86 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana laukesin niin nopeasti että toistoilla piti tilannetta hyvittää neidolle. Jatkokerrat olivat pidempiä ja hän ehti mukaan, joskus monta kertaa saaden saman panon aikana. Joten meillä se lähti vähän kuin tytön tarpeista nuo pitemmät panosessiot ja mulla ei tietenkään ollut mitään sitä vastaan. Rintojen päällä makoilu oli ihan matavaa kulli vielä sisällä ja siitä sitten nostaa vauhtia uudestaan. Ei pelkästään yöllä vaan päivällä, illalla, aamulla, aina kun halutti.

Vierailija
47/86 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 vuotiaana tapasin entisen tyttöystävän ja oma oli ulkomailla, mentiin hänen luokseen panemaan. Pantiin 4-5kertaa yön aikana, nyt se tuntuu kuin oltaisiin pantu koko yö, nukuttiin varmaankin myös. M54

Vierailija
48/86 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ihan pannutkin monta tuntia putkeen. Eka laaki saattaa tulla nopeaakin, mutta sen jälkeen sitten seuraavat vaativatkin jo ihan kunnon jyystöä. Ehkä muutaman minuutti lepoa välissä. Vaikka itsellä ikää jo 40, niin viimeksi reilu vuosi sitten pääsin treffeille nuoren naisen kanssa, joka oli jo ennen treffejä päättänyt antaa, ja molemmat oli niin kiimaisia ja tykkäs panemisesta, että pantiin oikeasti koko yö. Illalla varmaan joskus ysin aikaan mentiin sohvalta sänkyyn ja yhtäkkiä kello oli kahdeksan aamulla, ja oltiin vain pantu koko aika.

11 tuntia, nyt pertti lopetat ne satuilut ja lompsit lähimpään alepaan palauttamaan pullot ja ostat paketin nakkeja ja pari kananmunaa ja teet nakki-munakkaan ja sitten mietit milloin olet siellä pohjoiskarjalassa viimeksi nähnyt pantavan ikäisen naisen, jos jätetään kylän mummut pois laskuista.

No välissä vähän hellemmin ja tietty sormetustakin siitä useampi tunti, ja välillä tietty pikasuihkussa hiet pois jne. mutta ei siis hempeilty tai makoiltu, vaan harrastettiin seksiä. Mulla meni kortsuja paketillinen ja taisi nainenkin kaivaa lastikostaan vielä lisää. Aivan selvinpäin oltiin molemmat, kun käytiin ensin treffeillä pelaamassa biljardia ja sen jälkeen merenrannassa kävelyllä.

Vierailija
49/86 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun naiset tehtailee maailmanennätyksiä kumppanien määrällä, niin joku palstamiespanokone voisi yrittää yhtä jaksoisen penetraation maailmanennätystä. Puheissa siis 11 tuntia. Mutta ei kun kellottamaan valvojien kanssa. Myös miestenvälinen lasketaan, jos helpottaa kumppanin löytämistä. Suoritus katkeaa siittimen veltostumiseen. Kumppania saa lennosta vaihtaa.

Sääli teitä, jotka miletävät panemisen pelkäksi siitin-emätin-penetraatioksi. Kyllä mun panemiseen kuuluu myös esileikit, sormetus, pillun nuoleminen jne. Eihän se niin mene, että työnnät vain munan kuivana sisään ja otat samalla rannekellosta aikaa.

Vierailija
50/86 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä halut loppuu ensimmäiseen orgasmiin, joka yleensä tulee viidessä minuutissa. Eli en ole koskaan pannut koko yötä, tai edes tuntia. N37

Vierailija
51/86 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ollut juurikin tasan tunnin ihan oikeasti eri miesten naitavana eräissä vähän kinkymmissä "juhlissa". Miehen yllytyksestä suostuin siihen että minut kiinnitettiin polvilleen ns. "doggy style" telineeseen, silmäni peitettiin ja viereen laitettiin allekirjoituksellani varustettu kyltti jossa luki että saa vapaasti naida klo xx saakka.

Tuon tunnin aikana laskin että minua naitiin 15 kertaa. En tietty tiedä oliko 15 eri miestä  vai oliko vain yksi joka nai monta kertaa, mutta luulen että oli eri henkilöitä. Taukoja tuossa ei juurikaan ollut.

Vierailija
52/86 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Esileikit mukaanlaskettuna panemiset on kestänyt alle tunnin aina. Oon kyllä ollut tyytyväinen kestoon useimmiten, mut oishan se välillä kiva toisellakin tavalla olla.

Vierailija
53/86 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan mahdollista. Ensin nuolee pillua ja sitten panee niin menee 5 min. Sitten taas nuolimisen jälkeen menee puoli tuntia. Kolmas laukeaminen vaatii jo tunnin. Limakalvot voi olla molemmilla hellinä tämän jälkeen. 

Vierailija
54/86 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo ihan mahdollista. Ensin nuolee pillua ja sitten panee niin menee 5 min. Sitten taas nuolimisen jälkeen menee puoli tuntia. Kolmas laukeaminen vaatii jo tunnin. Limakalvot voi olla molemmilla hellinä tämän jälkeen. 

Ehkä mä ajattelin sellasta pitkää esileikkiä sängyssä ensin vaatteet päällä, sitten alasti suudellen ja hellien toista. Tuntea toisen alaston vartalo vieressä ja päällä. Antaa kiiman kasvaa. Sitten ehkä panemista, suihkuun ja jatketaan samaa, hyväillään käsillä ja suulla. Siis sellasta, et se hellyys jatkuis vaikka koko päivän tai useita tunteja alasti sängyssä. Ja yhtyminen silleen kuolettavan hitaasti, nyt kiihotun jo pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
55/86 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Nuorena meni mm yksi kesäyö arviolta n. klo 23 - 05. Mutta koko aika ei kyllä ollut pelkkää roustoa eli penetraatiota, mukaan mahtui suuseksiä, kuhertelua ja silkkaa lepoakin. Huom.: minulla oli nuorena hetkiä, jolloin en ejakuloinut. Se on korjaantunut iän myötä, mutta en vieläkään laukea nopeasti. Tavallisesti n. 25 -35 min yhdynnän alkamisesta, vaihtelee.

Vierailija
56/86 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnin panokoneita ilmoittautuu hyvää tahtia.

Ikää, erektiohäiriöön tabua, kortsu ja vähän viiniä tai kaljaa, niin meneehän siinä tunti poikineen, mutta nauttiiko siinä enää kukaan on toinen juttu.

Miehenä en ymmärrä, melkoinen turtamuna pitää olla, jos ei nalli pala 20-30 minuutissa viimeistään. Noi edellä mainitut yhdessä kyllä selittää, mutta tuskin siinä tunnin kohdalla enää kukaan nauttii, edes peenis, muista asianosaisista puhumattakaan.

Vierailija
57/86 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnin panokoneita ilmoittautuu hyvää tahtia.

Ikää, erektiohäiriöön tabua, kortsu ja vähän viiniä tai kaljaa, niin meneehän siinä tunti poikineen, mutta nauttiiko siinä enää kukaan on toinen juttu.

Miehenä en ymmärrä, melkoinen turtamuna pitää olla, jos ei nalli pala 20-30 minuutissa viimeistään. Noi edellä mainitut yhdessä kyllä selittää, mutta tuskin siinä tunnin kohdalla enää kukaan nauttii, edes peenis, muista asianosaisista puhumattakaan.

Useimmiten sellaisessa monen tunnin rakastelussa mies tulee useamman kerran. Tai en itse ainakaan ole ollut sellaisen miehen kanssa, joka kestää monta tuntia laukeamatta. Vaan siinä on monta varvia. Jotkut miehet pystyy hyvinkin nopeasti uudelleen. Ensimmäinen kierros on yleensä lyhyempi, ja sitten pidempään.

20-30 minuuttia on minusta lyhyt aika nauttia jostain todella kivasta asiasta, en ainakaan itse kyllästy noin nopeasti. 

Vierailija
58/86 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tunti ole aika, eikä mikään! Ainakin näin naisten kanssa vain, on ihan normaalia, että kestää sen verran ja helposti voi mennä tuntitolkulla. Teininä tuli sekstailtua oikeasti koko yökin ja silloin alkoi jo paikat olemaan hellinä. Muutahan meillä on paljon kuin pelkkää penetraatiomaista sisään työntymistä jollain. Toki sitäkin, jos haluaa. Ja kyllä me lyhyitäkin sessioita harrastellaan, mutta silloin on oikeasti kiire johonkin, että malttaa.

N36

Vierailija
59/86 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana oli erään typykän kanssa yksi sunnuntai yhdeksän tuntia panemista. Tottakai siinä pidettiin paljon pausseja välissä, syötiin ja levättiin, peseydyttiinkin. Mutta aina heräsi himot uudestaan. Oli sillä kyllä niiiin upea kroppa...

Vierailija
60/86 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä sinä aloittaja ja miksei kaikki muutkin, haaveilemaan sinne seksilinjoilla. Miksi joillakin on asiat menneet solmuun näin pahasti, seksi vain mielessä, kun elämässä on muutakin, ainakin järkevillä ihmisillä. Peräkammarin pertit ovatkin sitten ihan oma lukunsa, haaveilua päivät täynnä. Saisipa joskus!!