Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kyllä kuvitella että kukaan rakastuu tai edes nauttii sek sistä valehtelevan ja pettävän ihmisen kanssa.
"Hei, sanoin vaimolle ja lapsille että lähden työmatkalle.. lupasin tuoda tuliaisia.. vaimo laittoi hyvän päivällisen ennen lähtöä joten ei ole nälkä.. joten voitaisko jo mennä makuukamariin?"
?
Ei mies mun luokse syömään tule vaan harrastamaan seksiä mun kanssa. Me lähetellään ensin whatsappissa viestejä ja lämmitellään toisiamme sillä tavalla. Kun mies tulee tänne tai mä hänen luokseen, niin kyllä me mennään suoraan asiaan eli seksiin. Seksin jälkeen sitten jutellaan ja voidaan saunoakin.
Ja kotona kertoo menevänsä sinun luoksesi?
Miehen puoliso asuu viikot toisella paikkakunnalla töiden vuoksi niin meidän on helppo tavata arkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kyllä kuvitella että kukaan rakastuu tai edes nauttii sek sistä valehtelevan ja pettävän ihmisen kanssa.
"Hei, sanoin vaimolle ja lapsille että lähden työmatkalle.. lupasin tuoda tuliaisia.. vaimo laittoi hyvän päivällisen ennen lähtöä joten ei ole nälkä.. joten voitaisko jo mennä makuukamariin?"
?
Ei mies mun luokse syömään tule vaan harrastamaan seksiä mun kanssa. Me lähetellään ensin whatsappissa viestejä ja lämmitellään toisiamme sillä tavalla. Kun mies tulee tänne tai mä hänen luokseen, niin kyllä me mennään suoraan asiaan eli seksiin. Seksin jälkeen sitten jutellaan ja voidaan saunoakin.
Kyllähän mies tässä säästää kun ei mene maksulliselle naiselle, jää enemmän rahaa perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset terapiaa, koska haluat hyvää seksiä varatun miehen kanssa.
En ole tuo jolle kommentoit, mutta pakko kysyä, että oletko sä ihan idiootti?
Kyllä se on, älyllisesti täysi puusilmä
Kuitenkin älykkäämpi kuin nämä toiset naiset, joita ei vielä neljään-viiteenkymmeneenkään ikävuoteen mennessä ole kukaan mies huolinut muuksi kuin panopuuksi.
Mistä ihmeestä sä tuollaisia päättelet näistä naisista?
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja kyllä mä olen aiemmin naimisissa ollut. Vain typerys kuvittelee tuollaisia kuten sä.
No joo, eivät he aina ole tyhmiä, mutta lähipiirissä on ollut näitä tapauksia, ja ne toiset naiset ovat aina olleet joko kouluttamattomia, lihavia, yleisten kauneusihanteiden näkökulmasta rumia, tai kaikkia niitä.
Kuinka kertoa, että olet pinnallinen sanomatta, että olet pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Kyllähän mies tässä säästää kun ei mene maksulliselle naiselle, jää enemmän ra
Miehellä on aikuiset lapset joita hänen ei kyllä tarvitse enää elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin älykkäämpi kuin nämä toiset naiset, joita ei vielä neljään-viiteenkymmeneenkään ikävuoteen mennessä ole kukaan mies huolinut muuksi kuin panopuuksi.
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja kyllä mä olen aiemmin naimisissa ollut. Vain typerys kuvittelee tuollaisia kuten sä.
No joo, eivät he ain
Jos on pinnallisuutta haluta parisuhteelta esimerkiksi älykkäitä keskusteluja, niin joo, myönnän.
Vierailija kirjoitti:
Valheet ovat yleinen tapa toimia salasuhteilijoilla.
Kuinka sitten pystyy katsomaan puolisoaan silmiin kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja kyllä mä olen aiemmin naimisissa ollut. Vain typerys kuvittelee tuollaisia kuten
Tätä minäkään en ymmärrä. Mitä ihmeen lohtua siitä voi joku saada että ajattelee miehensä lähteneen jonkun lihavan rumiluksen matkaan? Tai miksi ajatella sen vaimon olevan niin hirveä että ei ihme kun mies pettää? Maailma on pullollaan upeita ihmisiä joita on petetty ja upeita ihmisiä joiden kanssa on petetty.
Samaa mieltä. Tosin tässä ketjussa yksi kirjoittaja on avannut mielensä likakaivoa sen verran, etten ihmettele miehen lähteneen hänen luotaan. Sisäinen rumuus voi säikäyttää.
Voihan se jollekin lohtua tuoda, että ajattelee salarakkaiden olevan lihavia ja rumia, mutta minua kyllä loukkaisi enemmän, jos mies pettäisi sellaisen kanssa. Jonkun hottiksen voin ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se jollekin lohtua tuoda, että ajattelee salarakkaiden olevan lihavia ja rumia, mutta minua kyllä loukkaisi enemmän, jos mies pettäisi sellaisen kanssa. Jonkun hottiksen voin ymmärtää.
Eihän se sen puolison häpeä ole, jos miehellä on niin heikko itsetunto, että hänen pitää hakea vahvistusta omalle olemassaololleen suhteen ulkopuolelta. Kyse ei ole mistään muusta kuin sen miehen päänsisäisestä ongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvin nautin seksistä taitavan miehen kanssa. En rakasta miestä.
Kuuntele nyt itse mitä sanot.
Vierailija kirjoitti:
Ja todettakoon vielä, että ne tähän mennessä näkemäni salarakkaat ovat olleet petettyjä puolisoja lihavampia, rumempia ja tyhmempiä tai kaikkia niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se sen puolison häpeä ole, jos miehellä on niin heikko itsetunto, että hänen pitää hakea vahvistusta omalle olemassaololleen suhteen ulkopuolelta. Kyse ei ole mistään muusta kuin sen miehen päänsisäisestä ongelmasta.
No kyllä minä ihmettelisin, mikä on vikana jos minut vaihtaisi huonompaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja todettakoon vielä, että ne tähän mennessä näkemäni salarakkaat ovat olleet petettyjä puolisoja lihavampia, rumempia ja tyhmempiä tai kaikkia niitä.
Whatever makes you feel better.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nauraa.
Kenelle nauravat , tälle keskustelulle vai naisille. Lukee näitä juttuja , miettii onko mies ihan tahdoton nukke ,jota naiset pyörittää mielinmäärin?Naiset tappelevat miehistä ja heidän huomiosta. Mikä on miehen oma vastuu asiassa , sanokaa naimisissa olevat naiset. Onko miehesi noin vaan vietävissä.Vai onko mies itse iskenyt toisen naisen. Haukutte toisianne , missä miehen oma vastuu?
Kunnon mies haluaa aina huolehtia lapsistaan ja auttaa lapsiaan, vaikka lapset olisivat aikuisia. Tuskin miehet liikoja kakkosille rahoja kantaa, hyvä kun kumppanilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvin nautin seksistä taitavan miehen kanssa. En rakasta miestä.
Eli mies on sinun m*sturbaatioväline?
Sulleko seksi toisen ihmisen kanssa on masturbaatiota? Ei mulle ainakaan. Kyllä se on nautinnon saamista ja antamista puolin ja toisin.
Joillakin on kyllä kummallisia ja jopa surullisia ajatuksia seksiin liittyen. Ei ole normaalia tuollainen.
Persoonallisuushäiriöisillä on yleistä erottaa s*ksi ja tunteet toisistaan.
Mikä häiriö on aikuisella, joka ei pysty kirjoittamaan täysin asiallista sanaa seksi sensuroimatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku imee peukaloaan, joku jankuttaa palstalla. Hyvä jos helpottaa :)
Vierailija kirjoitti:
Ei minä ja mun kaverit edes haluta, että ne varatut eroaisivat. Ne ovat hauskanpitoa varten. Kiva tavata pari kertaa kuussa, kiva lähettää takaisin kotiinsa.
Välillä puhutaan, miten rohkeita ne miehet ovat. Voitais tuhota niiden elämä ihan vain ottamalla yhteyttä niiden vaimoihin. Mutta emme halua. Näin on hyvä.
Tunsin kerran tuollaisen naisen. Uhmakkaasti hänkin toimi kuten sinä, ja monet itkut kuitenkin itkeskeli mulle puhelimessa. Yksinäiset juhlapyhät ja kesälomat eivät tuntuneet kivalta ja jutut levisivät työpaikalla. Nykyään ei saa edes varattuja kun siideri maistuu liikaa. Ei pidetä enää yhteyttä. Onnea valitsemallasi tiellä. Saa nähdä miten sinun käy, onneksi itse viihdyn mieluiten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valheet ovat yleinen tapa toimia salasuhteilijoilla.
Kuinka sitten pystyy katsomaan puolisoaan silmiin kotona?
Pitäisiköhän sitä kysyä siltä pettävältä osapuolelta, vaikkapa asiaa varta vasten perustetussa keskusteluketjussa?
En yhtään ihmettele, että miehet harrastaa sivusuhteita, kun näitä ylikireitä moraalipirkkoja lukee, niin on kielteinen suhtautuminen seksiin (siitä ei voi nauttia).