Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?

Vierailija
25.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (938)

Vierailija
641/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset terapiaa, koska haluat hyvää seksiä varatun miehen kanssa.

En ole tuo jolle kommentoit, mutta pakko kysyä, että oletko sä ihan idiootti? 

Päissään, psykoosissa tai päissään ja psykoosissa :D

Poistattelee varmaan nämä poikkipuoliset viestit pian  

Eri

Ei mitään noista. En myöskään koskaan poista kenenkään viestejä. En ole mikään kukkahattu.

Vierailija
642/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kyllä kuvitella että kukaan rakastuu tai edes nauttii sek sistä valehtelevan ja pettävän ihmisen kanssa.

Oikein hyvin nautin seksistä taitavan miehen kanssa. En rakasta miestä.

Eli mies on sinun m*sturbaatioväline?

Sulleko seksi toisen ihmisen kanssa on masturbaatiota? Ei mulle ainakaan. Kyllä se on nautinnon saamista ja antamista puolin ja toisin.

Joillakin on kyllä kummallisia ja jopa surullisia ajatuksia seksiin liittyen. Ei ole normaalia tuollainen.

Persoonallisuushäiriöisillä on yleistä erottaa s*ksi ja tunteet toisistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju avaa hyvin kakkosen ajatusmaailmaa. Ovat ilkeitä, vahingoniloisia, hedonistisia, itsekeskeisiä ja petollisia. Ovat ansainneet pettäjät itselleen, voivat sitten olla ilkeitä toisilleen ja juonia yhdessä. 

Exällä oli kakkosnainen työpaikalta. Näin kakkosen viestejä, jossa kakkonen avoimesti morkkasi exmiehelleni minua, silloista kihlattuaan, avovaimoa. Tuo nainen oli myös aikamoinen mustasukkainen kilari, hän lähetteli miehelle 70-100 viestiä illassa, ei ole edes vitsi. Mies ei olisi halunnut erota, haukkui kakkosta minulle typeräksi ja yksinkertaiseksi jne mutta minä lähdin. Tiedän, hänen valehdelleen useasti kakkoselle asioistamme, olin läsnä, minä kuulin. Muka emme harrastaneet seksiä puoleen vuoteen, no hah hah. Seksin jälkeen jäi kiinni viestittelemästä kakkoselle. Löytäjä saa pitää ja kyllä, hän pettää. Se on kakkoselle

Sairas määrä viestejä, lipsahti kai pakkomielteen puolelle. Varmaan paniikissa jos ei yhtäkkiä kelpaisikaan. 

Vierailija
644/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on varattu. Minulla loppuu kiinnostus siihen. Käsittämätöntä miten toiset tyytyy jämiin. 

Jämät ovat jotain muuta kuten tiedät. 

Vierailija
645/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kyllä kuvitella että kukaan rakastuu tai edes nauttii sek sistä valehtelevan ja pettävän ihmisen kanssa.

Eli mies on sinun m*sturbaatioväline?

Sulleko seksi toisen ihmisen kanssa on masturbaatiota? Ei mulle ainakaan. Kyllä se on nautinnon saamista ja antamista puolin ja toisin.

Joillakin on kyllä kummallisia ja jopa surullisia ajatuksia seksiin liittyen. Ei ole normaalia tuollainen.

Persoonallisuushäiriöisillä on yleistä erottaa s*ksi ja tunteet toisistaan. 

Oletko sä oikeasti noin sekaisin? En ole persoonallisuushäiriöinen, mutta sulla tässä tuntuu joku häiriö olevan. Mä kirjoitin, että en rakasta miestä. Ei se silti tarkoita sitä, että en tuntisi mitään miestä kohtaan. 

Sulla ei ole kaikki kotona. Mene oikeasti terapiaan. Ei ole normaalia tuo sun käytös.

Vierailija
646/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaikkeen sä nainen oot alistunut, voi luoja, ja vielä jotenkin flexaat täällä ja yrität saada sen kakkosen näyttämään säälittävältä

Varoittava esimerkki miksi tulee heti lähteä ja pysyä kaukana pettämiskuvioista. Flexaamisesta tuskin kyse. Ei tartte yrittää että kakkonen näyttäisi säälittävältä. 

Vierailija
647/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkosnaisen mielenlaatu, ei täysjärkisen. Näköjään nainenkin ajattelee alapäällään.

Vierailija
648/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on, älyllisesti täysi puusilmä

Kuitenkin älykkäämpi kuin nämä toiset naiset, joita ei vielä neljään-viiteenkymmeneenkään ikävuoteen mennessä ole kukaan mies huolinut muuksi kuin panopuuksi.

Mistä ihmeestä sä tuollaisia päättelet näistä naisista?

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja kyllä mä olen aiemmin naimisissa ollut. Vain typerys kuvittelee tuollaisia kuten sä.

Vierailija
649/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin älykkäämpi kuin nämä toiset naiset, joita ei vielä neljään-viiteenkymmeneenkään ikävuoteen mennessä ole kukaan mies huolinut muuksi kuin panopuuksi.

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja kyllä mä olen aiemmin naimisissa ollut. Vain typerys kuvittelee tuollaisia kuten sä.

Nimenomaan olet ollut, muttet ole enää.

Vierailija
650/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni salasuhtelija saa ympäristöstään kritiikkiä ja halveksuntaa. Stigma mikä ihmiseen jää on usein loppuelämän mittainen.

Vierailija
651/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku petetty vaimo skitsoilee oikein huolella tässä ketjussa.

Vierailija
652/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan olet ollut, muttet ole enää.

Kuinka pitkästä salasuhteesta sun mies jäi kiinni?

Vierailija
653/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve on vertailla ja jotenkin pistää kilpailemaan keskenään salanainen ja vaimo? Pettäminen on toki väärin mutta monesti myös se toinen nainen on uhri siinä mielessä että myös hänelle valehdellaan ja käytetään hyväksi. Rakastunutta ihmistä on todella helppo manipuloida ja luvata kuuta taivaalta. Miten kukaan voi tuntea ylemmyyden tunnetta siitä että oma mies pettää mutta ei kuitenkaan halua erota? Eihän se vaimokaan siinä vaiheessa ole kuin pelkkä hyödyke eikä mikään miehen elämän suuri rakkaus.

Vierailija
654/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, eivät he aina ole tyhmiä, mutta lähipiirissä on ollut näitä tapauksia, ja ne toiset naiset ovat aina olleet joko kouluttamattomia, lihavia, yleisten kauneusihanteiden näkökulmasta rumia, tai kaikkia niitä.

Vierailija
655/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve on vertailla ja jotenkin pistää kilpailemaan keskenään salanainen ja vaimo? Pettäminen on toki väärin mutta monesti myös se toinen nainen on uhri siinä mielessä että myös hänelle valehdellaan ja käytetään hyväksi. Rakastunutta ihmistä on todella helppo manipuloida ja luvata kuuta taivaalta. Miten kukaan voi tuntea ylemmyyden tunnetta siitä että oma mies pettää mutta ei kuitenkaan halua erota? Eihän se vaimokaan siinä vaiheessa ole kuin pelkkä hyödyke eikä mikään miehen elämän suuri rakkaus.

En myöskään tajua tuota kilpailuasetelmaa. Jos paljastuu salasuhde niin ero samantien. Se on hyvinvointiteko itselle ja mahdollisille lapsille.

Vierailija
656/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan olet ollut

Hänellä ei ole ollut salasuhdetta. Ainakaan tietääkseni. 😄

Vierailija
657/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävintä on se, että kilvoitellaan jostain pettäjästä. Typeriä naisia riittää.

Kuka kilvoittelee? En mä ainakaan. Saa miehen puoliso pitää hänet omanaan. Mä haluan vain seksiä.

Vierailija
658/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, eivät he ain

Miksi sun mielestä on hyväksyttävää sekaantua varattuun mieheen?

Vierailija
659/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni salasuhtelija saa ympäristöstään kritiikkiä ja halveksuntaa. Stigma mikä ihmiseen jää on usein loppuelämän mittainen.

Sen stigman kanssa eläminen ei aina ole varmastikaan mukavaa.

Mutta kuten menneiden vuosikymmenten hyvä ja osuva sananlasku sanoo että niin makaa kuin petaa!

Vierailija
660/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku toinen nainen (tai mies) saanut sen varatun itselleen? Miltä siinä kohtaa tuntuu? Entä miltä se tuntuu pitemmän ajan kuluessa?

Usein tuollaiset suhteet loppuvat 2-4 vuodessa. Ovat täysin merkityksettömiä parisuhteita. Arvottomia sellaisia.

Lähes 20 vuotta naimisissa. Tuntui, siltä, että oli kohdannut sen toisen puolensa. Alku oli tietenkin mutkikas, mutta parisuhde siinä mikä muukin, mutta edelleen hän on se järisyttävä seksikumppani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi