Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?

Vierailija
25.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (938)

Vierailija
721/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettymystä, surua ja epäuskoa. Tunsin tulleeni huijatuksi ja hyväksikäytetyksi, vaikkei toinen ollut koskaan luvannutkaan erota. Minun lapsellisessa haavemaailmassani kaksi toisilleen tarkoitettua ihmistä oli löytänyt Sen Oikean ikävässä elämäntilanteessa ja toisella kesti vaan hetki sulatella asiaa ja kerätä rohkeutta eroon. Eihän se sitten niin mennyt, minä olin pelkkä merkityksetön hairahdus.

En minä sitäkään kadehdi, joka elää valheessa edelleen. Mutta ihmettelen, miksi hitossa olen mennyt rakastumaan tuollaiseen ihmiseen. Mitä minun päässäni on liikkunut, kun olen tuntenut että tuo on se minun täydellinen vastinkappaleeni? Mokoma selkärangaton pelkuri.

Minä taas en tajua, miten joku on niin julkea, että kehtaa rakastua toisen omaan!

Ketään ei voi om

Vihkipuhe! 

Vierailija
722/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju sai yllättävästi muistamaan hyvän seksin, jota minulla varatun miehen kanssa oli. Laitoin suhteen poikki joitakin vuosia sitten, mutta taidan ottaa hänet nyt taas takaisin. Mitään en voittanut "moraalisuudellani".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valheet ovat yleinen tapa toimia salasuhteilijoilla. 

Kuinka sitten pystyy katsomaan puolisoaan silmiin kotona?

Pitäisiköhän sitä kysyä siltä pettävältä osapuolelta, vaikkapa asiaa varta vasten perustetussa keskusteluketjussa?

Yksin ei voi kukaan pettää. Jos ei olisi pettäviä puolisoita, ei olisi niitä salarakkaitakaan.

Hyvin usein pettäjä esiintyy sinkkuna. Jotkut jopa perustavat kaksi perhettä jäämättä kiinni vuosiin. 

Joka haluaa pettää, pettää. 

Vierailija
724/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju sai yllättävästi muistamaan hyvän seksin, jota minulla varatun miehen kanssa oli. Laitoin suhteen poikki joitakin vuosia sitten, mutta taidan ottaa hänet nyt taas takaisin. Mitään en voittanut "moraalisuudellani".

Minäkin sain kipinän ryhtyä ihmissuhdeanarkistiksi lueskeltuani näitä moraalimussuttajien raivonpurkauksia. Moni kaipaa vapauttajaa, jonka syliin irrottautua kuolleesta liitosta 😇

Vierailija
725/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sain kipinän ryhtyä ihmissuhdeanarkistiksi lueskeltuani näitä moraalimussuttajien raivonpurkauksia. Moni kaipaa vapauttajaa, jonka syliin irrottautua kuolleesta liitosta 😇

Sä voisit vapauttaa itsesi hautaan, eikä kukaan menettäisi mitään.

Ja sä sitten väität olevasi normaali?

Vierailija
726/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kaikilla ihmisillä ei ole omaatuntoa. Sille, ettei kykene potemaan syyllisyyttä tai ylipäänsä välittämään muiden tunteista, on oma diagnoosinsakin.

Sulle kyllä löytyy diagnoosi.

Vierailija
727/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Moni liian kiltiksi tottunut mies ja nainen kituu suhteessa seksuaalikielteisen Moraali-Martan kanssa. Ehkäpä minulla olisi heille annettavaa 🍯🍑💦

Vierailija
728/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkomieliset naiset tyytyy varattuun, luulisi että ovat yhtä rikki kuin muutoinkin ovat, kun tajuavat että varattu vain käytti heidän kehoaan eikä pitänyt heitä vaimomateriaalina

Kuule kaikkein lyhimmän tikun näissä vetää se, joka kelpaa sille pettäjälle vaimomateriaaliksi.

Väärin. Se vaimo elelee tyytyväisenä miehen rahoilla samalla kun kakkosnainen on vain ränni, johon mies tuuppaa spermansa silloin tällöin. 

Olen naimisissa täysin seksittömässä suhteessa ja minulla on suhde toiseen naiseen. En ole eroamassa ja hän tietään sen. Hän ei omasta elämäntilanteestaan johtuen halua suhdetta, jossa muutetaan yhteen, joten järjestely sopii meille molemmille. Tapaamme enemmän muissa kuin seksin merkeissä ja kummallakaan ei ole epärealistisia odotuksia tulevasta.

Vierailija
729/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä sitten väität olevasi normaali?

Siinä määrin ilmeisesti olen, ettei ole koskaan ollut tarvetta sekaantua varattuihin.

Oletko harkinnut maallikkosaarnaajan uraa? Voisit pummata kymmenyksiä heikkotahtoisilta raukoilta, ei tarvitsisi ilmaiseksi räksyttää. 

Vierailija
730/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kaikilla ihmisillä ei ole omaatuntoa. Sille, ettei kykene potemaan syyllisyyttä tai ylipäänsä välittämään muiden tunteista, on oma diagnoosinsakin.

Kyllä minä tunnen syyllisyyttä, esimerkiksi siitä miten kohtelin tuota miestä. Välitän myös läheisteni tunteista. Mutta ei minulla ole mitään sidettä johonkin tuntemattomaan naiseen, joka on valinnut puolisokseen tapapettäjän. Oma on asiansa. En ole vastuussa hänestä. Minulle riittää miehen hyvä seura silloin tällöin, ennen kaikkea hyvä seksi.

Totta kai olet vastuussa toiselle ihmiselle aiheuttamastasi kärsimyksestä, oli se ihminen kuka tahansa. Hyi saakeli, miten itsekkäitä ihmisiä tänne kirjoittelee!

Jos se nainen kärsii siitä, että mies pettää, niin kannattaa ottaa ero ja etsiä uskollinen mies. Hän on aivan itse vastuussa asiasta, en minä.

Vierailija
731/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle kyllä löytyy diagnoosi.

Kerrotko mullekin?

Vierailija
732/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tunnen syyllisyyttä, esimerkiksi siitä miten kohtelin tuota miestä. Välitän myös läheisteni tunteista. Mutta ei minulla ole mitään sidettä johonkin tuntemattomaan naiseen, joka on valinnut puolisokseen tapapettäjän. Oma on asiansa. En ole vastuussa hänestä. Minul

Sinä olet sen pettämisen ja näin ollen kärsimyksen mahdollistava osapuoli.

Mitä saat siitä, että kohdistat kaiken vihasi suhteen ulkopuoliseen osapuoleen? Pettäjä käy vaikka maksullisissa saadakseen pettää - luuletko, että ammattilainen selvittää asiakkaidensa siviilisäädyt ennen varveja?

Vierailija
733/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet sen pettämisen ja näin ollen kärsimyksen mahdollistava osapuoli.

En ole, vaan vaimo on pettämisen mahdollistava ja kärsimyksen valitseva osapuoli. Hän on tietoisesti valinnut pettäjän. Miehellä on muita naisia joka tapauksessa. Asia ei liity minuun muutoin kuin että mies on ehdotellut tapaamisia tuon tuosta. Nyt on aika tarttua tilaisuuteen.

Mistä kristallipallosta sä kuvittelet vaimojen voivan ennustaa, että mies pettää? Olet täysin harhainen.

Vierailija
734/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suututti niin, että käräytin miehen. Siitä sai kusipää

Pettäjät tulis aina käräyttää. Se olisi kunnollinen teko. 

Vierailija
735/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi kun kiva toivotus ihmiselle jolla on ollut jo kaksi kertaa syöpä. Olet täysin päästäsi vialla oleva kusipää."

Sädetettiinkö ne syntymässä saamasi ainoat kaksi aivosolua kuoliaiksi, vai miten olet niin tyhmä, että luulet muiden keskustelijoiden tietävän sun syövistäsi?

Normaali ihminen ei ylipäätään lähde kirjoittamaan tuollaisia toisille. Mä en ole sulle mitään pahaa tehnyt vaan puutuin siihen kun toivoit toisen kuolemaa. 

Puolustelet täällä tietoisesti varattuihin sekaantuvia ämmiä.

Noh, noh, minä, jolle toivoit kuolemaa, vasta harkitsen varattuihin sekaantumista ja pelkästään humanitaarisista syistä 😊🤗

Sain tosiaan inspiraation myrkyllisistä jutuistasi -kenenkään ei pidä jäädä katkeran moralistin kanssa jäätyneeseen suhteeseen. Voisin tarjota liukkaan lähdön suhteesta 💦💕

Vierailija
736/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä toinen mies, kun varattu nainen ei eroakaan.

Vierailija
737/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunta vetelee viimeisiään. Aivoni nyrjähtävät tästä kaikesta. 

Vierailija
738/938 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päättämättömyyshän tuossa tilanteessa eniten satuttaa. Ihan sama kuin epävarmassa tilanteessa elävä "virallinenkin" suhde -jos suhteen jatkumista toivova elää toivon ja epätoivon välissä vaiheillen, se on todella kuluttavaa. Päätös on tervetullut olipa se kumpaan suuntaan tahansa. Itse olen ainakin oppinut omasta ihmissuhdedraamasta että kovetan itseni täysin tuntemasta minkään valtakunnan sääliä toista osapuolta kohtaan jos tiedän etten halua enää suhdetta jatkaa. Sääli aiheuttaa vain epäjohdonmukaista kommunikaatiota ja turhassa toivossa roikottamista ja satuttaa jätetyksi tullutta sekä estää pääsemästä eteenpäin eron käsittelyssä.

Vierailija
739/938 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valheet ovat yleinen tapa toimia salasuhteilijoilla. 

Kuinka sitten pystyy katsomaan puolisoaan silmiin kotona?

Pitäisiköhän sitä kysyä siltä pettävältä osapuolelta, vaikkapa asiaa varta vasten perustetussa keskusteluketjussa?

Yksin ei voi kukaan pettää. Jos ei olisi pettäviä puolisoita, ei olisi niitä salarakkaitakaan.

Hyvin usein pettäjä esiintyy sinkkuna. Jotkut jopa perustavat kaksi perhettä jäämättä kiinni vuosiin. 

Joka haluaa pettää, pettää. 

Niinpä. On sellaistakin nähty, että kakkosnainen (eli myöhemmin miehen ka

ykkönen ja kakkonen ja takertua ja olla miehelle sitä ja tätä.

Surullinen keskustelu, todella taantumuksellinen kuva parisuhteista ja miehistä sekä naisista. Mieleen tulee unelmahäät tai muu tosi-tv roska, kovat viinaanmenevät miehet ja kiroilevat röökimuijat.

Vierailija
740/938 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku toinen nainen (tai mies) saanut sen varatun itselleen? Miltä siinä kohtaa tuntuu? Entä miltä se tuntuu pitemmän ajan kuluessa?

öhhh saanut?

No, siis kyllä aloimme elää elämää yhdessä. Tuntui ihanalle niin kuin mikä tahansa alkava suhde. Kova halu viettää koko ajan aikaa yhdessä ja näyttää hänelle minun elämää ja tietysti nähdä hänen. onnellinen ja kiitollinen olo, että olimme avoimesti yhdessä ilman nopeasti varastettujen hetkien tuntua. Valheita ja ristiriitaisuuksia tuli ilmi yksi kerrallaan ja niistä tapeltiin tulisesti. Sitten yksi päivä oli tappelut tapeltu, menneisyys ei enää tuntunut piikiltä sydämessä. Rakensimme pian yhteisen kodin ja olemme nyt vuosikymmen myöhemmin sillä tavalla erottamattomat, että on harrastuksia ja ajanvietteitä joihin ei kummallakaan vaan ole mieluisampaa seuralaista. Toisaalta vanhasta suhteestani oppineena pidämme huolta että molemmilla on myös omaa aikaa ja omia menoja ystävien kanssa. Puhumme, puhumme, puhua pulputamme kaikesta, tunteista, politiikasta, ajankohtaisista asioista... Seksi on edelleen ihanaa, sitä ei vaan ole enää monta kertaa päivässä vaan ennemminkin kerran viikossa :) Aika kuluu liian nopeasti, viikonloput hujahtaa hetkessä ja kohta ollaan kai vanhoja jo. Sitten on uudet haasteet edessä.