Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?

Vierailija
25.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (938)

Vierailija
661/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävintä on se, että kilvoitellaan jostain pettäjästä. Typeriä naisia riittää.

Kuka kilvoittelee? En mä ainakaan. Saa miehen puoliso pitää hänet omanaan. Mä haluan vain seksiä.

En tunne sinua enkä ole sinulle mitään kirjoittanut. Ketjuun yleisesti kommentoin.

Vierailija
662/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset terapiaa, koska haluat hyvää seksiä varatun miehen kanssa.

En ole tuo jolle kommentoit, mutta pakko kysyä, että oletko sä ihan idiootti? 

Kyllä se on, älyllisesti täysi puusilmä

Kuitenkin älykkäämpi kuin nämä toiset naiset, joita ei vielä neljään-viiteenkymmeneenkään ikävuoteen mennessä ole kukaan mies huolinut muuksi kuin panopuuksi.

Mistä ihmeestä sä tuollaisia päättelet näistä naisista?

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja kyllä mä olen aiemmin naimis

Ei oikeasti ole ollut, mutta lähipiirissä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku toinen nainen (tai mies) saanut sen varatun itselleen? Miltä siinä kohtaa tuntuu? Entä miltä se tuntuu pitemmän ajan kuluessa?

Usein tuollaiset suhteet loppuvat 2-4 vuodessa. Ovat täysin merkityksettömiä parisuhteita. Arvottomia sellaisia.

Lähes 20 vuotta naimisissa. Tuntui, siltä, että oli kohdannut sen toisen puolensa. Alku oli tietenkin mutkikas, mutta parisuhde siinä mikä muukin, mutta edelleen hän on se järisyttävä seksikumppani. 

Läheisriippuvuus on maamme kansantauti. Hakeudu avun piiriin.

Vierailija
664/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luullaan ,että haluaa miehen itselleen.

Ehkä pitää vain hauskaa  ja hyvillään ,kun mies lähtee kotiinsa.Ei kaikki ole parisuhteen perään.

Vierailija
665/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin älykkäämpi kuin nämä toiset naiset, joita ei vielä neljään-viiteenkymmeneenkään ikävuoteen mennessä ole kukaan mies huolinut muuksi kuin panopuuksi.

Mulla on seksisuhde var

Kyllä on ollut, ihan turha kieltää. Sen vuoksi sä tässä ketjussa skitsoilet. 

Vierailija
666/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja kyllä mä olen aiemmin naimisissa ollut. Vain typerys kuvittelee tuollaisia kuten sä.

No joo, eivät he aina ole tyhmiä, mutta lähipiirissä on ollut näitä

Joo, yleensähän miehet nimenomaan etsivät rumia ja ylipainoisia rakastajia. Nyt on kyllä pahan luokan suojelumekanismit päällä.

Vierailija
667/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kyllä kuvitella että kukaan rakastuu tai edes nauttii sek sistä valehtelevan ja pettävän ihmisen kanssa.

"Hei, sanoin vaimolle ja lapsille että lähden työmatkalle.. lupasin tuoda tuliaisia.. vaimo laittoi hyvän päivällisen ennen lähtöä joten ei ole nälkä.. joten  voitaisko jo mennä makuukamariin?"

Vierailija
668/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä sä tuollaisia päättelet

Sovitaan niin. 👍

Vierailija
669/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetyt rumat ja lihavat vaimot kiukuttelee tässä ketjussa. 

Vierailija
670/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni salasuhtelija saa ympäristöstään kritiikkiä ja halveksuntaa. Stigma mikä ihmiseen jää on usein loppuelämän mittainen.

Sen stigman kanssa eläminen ei aina ole varmastikaan mukavaa.

Mutta kuten menneiden vuosikymmenten hyvä ja osuva sananlasku sanoo että niin makaa kuin petaa!

Herranjestas, ei enää eletä jotain 20-lukua uskonnollisen yhteisön vahdatessa toisten vehtailuja. Ei ihmisiä kiinnosta, jos sinä paheksut jotsin tuttujasi, niin se ei tarkoita, että muut niin tekevät. 

Vierailija
671/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kyllä kuvitella että kukaan rakastuu tai edes nauttii sek sistä valehtelevan ja pettävän ihmisen kanssa.

"Hei, sanoin vaimolle ja lapsille että lähden työmatkalle.. lupasin tuoda tuliaisia.. vaimo laittoi hyvän päivällisen ennen lähtöä joten ei ole nälkä.. joten  voitaisko jo mennä makuukamariin?"

Niinpä.

Vierailija
672/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku toinen nainen (tai mies) saanut sen varatun itselleen? Miltä siinä kohtaa tuntuu? Entä miltä se tuntuu pitemmän ajan kuluessa?

Usein tuollaiset suhteet loppuvat 2-4 vuodessa. Ovat täysin merkityksettömiä parisuhteita. Arvottomia sellaisia.

Lähes 20 vuotta naimisissa. Tuntui, siltä, että oli kohdannut sen toisen puolensa. Alku oli tietenkin mutkikas, mutta parisuhde siinä mikä muukin, mutta edelleen hän on se järisyttävä seksikumppani. 

Voi, harmittaako nyt, kun ne miehet myös lähtevät sen toisen mukaan ja elävät onnellisena. Jaxuhalit! 

Vierailija
673/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Ei mies mun luokse syömään tule vaan harrastamaan seksiä mun kanssa. Me lähetellään ensin whatsappissa viestejä ja lämmitellään toisiamme sillä tavalla. Kun mies tulee tänne tai mä hänen luokseen, niin kyllä me mennään suoraan asiaan eli seksiin. Seksin jälkeen sitten jutellaan ja voidaan saunoakin.

Vierailija
674/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Böö

Vierailija
675/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Ei mies mun luokse syömään tule vaan harrastamaan seksiä mun kanssa. Me lähetellään ensin whatsappissa viestejä ja lämmitellään toisiamme sillä tavalla. Kun mies tulee tänne tai mä hänen luokseen, niin kyllä me mennään suoraan asiaan eli seksiin. Seksin jälkeen sitten jutellaan ja voidaan saunoakin.

Ja kotona kertoo menevänsä sinun luoksesi?

Vierailija
676/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, harmittaako nyt, kun ne miehet myös lähtevät sen toisen mukaan ja elävät onnellisena. Jaxuhalit! 

Vaihtamalla paranee!

Vierailija
677/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nauraa teille 

Vierailija
678/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja kyllä mä olen aiemmin naimisissa ollut. Vain typerys kuvittelee tuollaisia kuten sä.

No joo, eivät he ain

No eivät tietenkään muuten, mutta siinä pettämisessä on monilla miehillä kyse heikon itsetunnon ja egon buustaamisesta. Ruma, lihava ja/tai tyhmä toinen nainen on niin heikkoitsetuntoinen, että lähtee noihin kolmiodraamoihin ilolla mukaan, eli mies ei voi epäonnistua. Sehän olisi hirveä lisäkolaus miehen itsetunnolle.

Vierailija
679/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, eivät he ain

Tätä minäkään en ymmärrä. Mitä ihmeen lohtua siitä voi joku saada että ajattelee miehensä lähteneen jonkun lihavan rumiluksen matkaan? Tai miksi ajatella sen vaimon olevan niin hirveä että ei ihme kun mies pettää? Maailma on pullollaan upeita ihmisiä joita on petetty ja upeita ihmisiä joiden kanssa on petetty.

Vierailija
680/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, harmittaako nyt, kun ne miehet myös lähtevät sen toisen mukaan ja elävät onnellisena. Jaxuha

Kyllä kakkonen on niin paljon parempi. Uskollinen ja luotettavampikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan