Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan edes heittäytyy ns. toiseksi naiseksi? Eivät vissiin ole sitä parasta A-luokkaa.
Kelpaamattomuuden kokemus. Tyytyy aivan liian vähään. Läheisriippuvainen?
Ei vaan hyvää ja kiihkeää seksiä. Muu ei tuon miehen kanssa kiinnosta eikä mua muutenkaan kiinnosta parisuhde tällä hetkellä. Haluan kuitenkin hyvää seksiä.
Se, että haet sitä hyvää seksiä varatulta, puhuu noiden edellisen mainitsemien puolesta.
Eikä puhu vaan sä vain kuvittelet niin. Mä tunnen miehen ajalta ennen nykyistä parisuhdettaan ja tiesin seksin hänen kanssaan olevan hyv
Tarvitset terapiaa, koska haluat hyvää seksiä varatun miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä säälittäviä kakkosnaisia ollenkaan. Varsinkaan niitä, jotka vielä haaveilee yhteiselämästä näiden pettävien ukkomiesten kanssa. Itselleni ainakin rehellisyys ja luottamus on yksi parisuhteen tärkeimmistä asioista. En mitenkään voisi edes harkita kumppaniksi pettävää miestä. Ei ole luotettava eikä myöskään rehellinen. Yöks.
Miehenä olen tehnyt huomion näistä kakkosnaisista. He ovat aina, siis voi sanoa ihan aina, sellaisia naisia, jotka etsivät todellista tasoaan parempaa miestä. Varsinkin ulkoisesti ylitasoista. Nämä omaan suhteeseen vaihtelua kaipaavat gigolot sitten lirkuttelevat näille ja panevat pussinsa tyhjiksi. Eivät nämä kakkosnaiset silti heille ikinä parisuhteeseen kelpaisi, koska se oma nainen on heitä tasokkaampi.
Pettävän miehen taso on nolla sekä vaimon että kakkosnaisen mielestä. Ihan rehellisesti sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan edes heittäytyy ns. toiseksi naiseksi? Eivät vissiin ole sitä parasta A-luokkaa.
Kelpaamattomuuden kokemus. Tyytyy aivan liian vähään. Läheisriippuvainen?
Ei vaan hyvää ja kiihkeää seksiä. Muu ei tuon miehen kanssa kiinnosta eikä mua muutenkaan kiinnosta parisuhde tällä hetkellä. Haluan kuitenkin hyvää seksiä.
Se, että haet sitä hyvää seksiä varatulta, puhuu noiden edellisen mainitsemien puolesta.
Eikä puhu vaan sä vain kuvittelet niin. Mä tunnen miehen ajalta ennen nykyistä parisu
Sellainen aivopieru sieltä sitten. :D Sä tässä terapiaa tunnut tarvitsevan. Mene muualle märisemään. Mä teen kuten haluan ja sä et mun mieltä muuta. Mulle on suoraan sanottuna ihan vi tun sama mitä mieltä olet musta. Mä en elä sua tai muita miellyttääkseni. Tiedän itse miten mun omat asiat on.
Kiitos ja hei.
Vierailija kirjoitti:
Ketju avaa hyvin kakkosen ajatusmaailmaa. Ovat ilkeitä, vahingoniloisia, hedonistisia, itsekeskeisiä ja petollisia. Ovat ansainneet pettäjät itselleen, voivat sitten olla ilkeitä toisilleen ja juonia yhdessä.
Exällä oli kakkosnainen työpaikalta. Näin kakkosen viestejä, jossa kakkonen avoimesti morkkasi exmiehelleni minua, silloista kihlattuaan, avovaimoa. Tuo nainen oli myös aikamoinen mustasukkainen kilari, hän lähetteli miehelle 70-100 viestiä illassa, ei ole edes vitsi. Mies ei olisi halunnut erota, haukkui kakkosta minulle typeräksi ja yksinkertaiseksi jne mutta minä lähdin. Tiedän, hänen valehdelleen useasti kakkoselle asioistamme, olin läsnä, minä kuulin. Muka emme harrastaneet seksiä puoleen vuoteen, no hah hah. Seksin jälkeen jäi kiinni viestittelemästä kakkoselle. Löytäjä saa pitää ja kyllä, hän pettää. Se on kakkoselle ihan oikein. Niin makaa kuin petaa.
Kakkosnainen ei ole mikään uhri vaan oikeasti paha ihminen
Kakkosnainen tai kakkosmies ei ole mikään uhri vaan oikeasti paha ihminen, samoin kuin pettävä puoliso on oikeasti PAHA ihminen.
Valheet ovat yleinen tapa toimia salasuhteilijoilla.
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies erosi vaimostaan, kun olin laittanut sen suhteemme ehdoksi. Myöhemmin tiemme erosivat ja mies meni naimisiin uuden naisen kanssa. Nyt on eroamassa nykyisestä vaimostaan, kun olen laittanut sen suhteemme ehdoksi.
Ei liity aloitukseen muuten kuin siten, että näinkin päin sitä tapahtuu.
Kuin Kauniit ja Rohkeat. Miksi erositte aikoinaan sitten ja nyt teillä on taas salasuhde??? Vai onko sun tarkoitus salasuhteilla miehen kanssa aina, kun hän on naimisissa toisaalla ja kun hän vapautuu, sinä jätät hänet kuin nallin kalliolle?
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle kommentoit, mutta pakko kysyä, että oletko sä ihan idiootti?
Jotain on korvien välissä pahasti vinksallaan, jos käyttäytyy noin itsekkäästi pelkän hyvän seksin vuoksi.
Enpä voi muuta sanoa kuin että varo kuin ruttoa pettävää puolisoehdokasta. Sellaiseen sitoutuminen on elämäsi suurin virhe.
Vierailija kirjoitti:
Valheet ovat yleinen tapa toimia salasuhteilijoilla.
Tottakai, eihän nämä ole rehellisiä edes itselleen. Murtuisivat jos ymmärtäisivät kuinka huonoja ihmisiä ovat ja kuinka heitä halveksitaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku toinen nainen (tai mies) saanut sen varatun itselleen? Miltä siinä kohtaa tuntuu? Entä miltä se tuntuu pitemmän ajan kuluessa?
Usein tuollaiset suhteet loppuvat 2-4 vuodessa. Ovat täysin merkityksettömiä parisuhteita. Arvottomia sellaisia.
Viestisi on kiusallinen, mutta selvisipä ainakin syy siihen, mikset ole kelvannut miehille kunnon parisuhteeseen. Hae oikeasti apua noihin sun itsetunto-ongelmiin ja kelpaamattomuuden tuottamaan häpeään, vaikka tuntuuhan se pahalta olla miehille pelkkä p i l l u n kantoteline.
Voi luoja. :D Mene nyt oikeasti jo sinne terapiaan niin saat apua tuohon valheiden keksimiseen tuntemattomista ihmistä. Mä vastaan sulle enää tämän kerran ja sitte saa kiukkupussi jäädä.
Mä olen ollut parisuhteissa ja ihan naimisissa. En myöskään ole lapseton. Mulla ei ole itsetunto-ongelmia, kelpaamattomuutta tai häpeää. Sä teet tuollaisia lapsellisia päätelmiä ihan omassa päässäsi pelkästään sen perusteella, että mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa. Mä haluan tuosta miehestä pelkkää seksiä ja jos mä olen pillunkantoteline, niin tuo mies on sitten mulle kullinkantoteline.
En todellakaan jakaa itseäni ympäri kyliä. Mä en ole sellainen. Mua ei kiinnosta kovinkaan moni mies seksuaalisesti enkä suostu seksiin tuosta noin vain.
Sulla tässä nyt ongelmia tuntuu olevan. Toivottavasti saa apua pahaan oloosi. Sulla ei ole kaikki kunnossa.
En koskisi varattuihin, enkä juuri eronneisiin, jotka tarvivat laastarisuhteen. Nämä ei kumpikaan suhde tule toimimaan pidemmän päälle. Siinä saa vain siipeensä, mutta jotkut kerjäävät tätä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on, älyllisesti täysi puusilmä
Vaikea kyllä kuvitella että kukaan rakastuu tai edes nauttii sek sistä valehtelevan ja pettävän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju avaa hyvin kakkosen ajatusmaailmaa. Ovat ilkeitä, vahingoniloisia, hedonistisia, itsekeskeisiä ja petollisia. Ovat ansainneet pettäjät itselleen, voivat sitten olla ilkeitä toisilleen ja juonia yhdessä.
Exällä oli kakkosnainen työpaikalta. Näin kakkosen viestejä, jossa kakkonen avoimesti morkkasi exmiehelleni minua, silloista kihlattuaan, avovaimoa. Tuo nainen oli myös aikamoinen mustasukkainen kilari, hän lähetteli miehelle 70-100 viestiä illassa, ei ole edes vitsi. Mies ei olisi halunnut erota, haukkui kakkosta minulle typeräksi ja yksinkertaiseksi jne mutta minä lähdin. Tiedän, hänen valehdelleen useasti kakkoselle asioistamme, olin läsnä, minä kuulin. Muka emme harrastaneet seksiä puoleen vuoteen, no hah hah. Seksin jälkeen jäi kiinni viestittelemästä kakkoselle. Löytäjä saa pitää ja kyllä, hän pettää. Se on kakkoselle ihan oikein. Niin makaa kuin petaa.
Kakko
Mihin kaikkeen sä nainen oot alistunut, voi luoja, ja vielä jotenkin flexaat täällä ja yrität saada sen kakkosen näyttämään säälittävältä
Vierailija kirjoitti:
Päissään, psykoosissa tai päissään ja psykoosissa :D
Poistattelee varmaan nämä poikkipuoliset viestit pian
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kyllä kuvitella että kukaan rakastuu tai edes nauttii sek sistä valehtelevan ja pettävän ihmisen kanssa.
Oikein hyvin nautin seksistä taitavan miehen kanssa. En rakasta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku toinen nainen (tai mies) saanut sen varatun itselleen? Miltä siinä kohtaa tuntuu? Entä miltä se tuntuu pitemmän ajan kuluessa?
Usein tuollaiset suhteet loppuvat 2-4 vuodessa. Ovat täysin merkityksettömiä parisuhteita. Arvottomia sellaisia.
Onhan näitä loppu viimein vailla mitään merkitystä olleita suhteita ihan julkisuudessakin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvin nautin seksistä taitavan miehen kanssa. En rakasta miestä.
Eli mies on sinun m*sturbaatioväline?
Sulleko seksi toisen ihmisen kanssa on masturbaatiota? Ei mulle ainakaan. Kyllä se on nautinnon saamista ja antamista puolin ja toisin.
Joillakin on kyllä kummallisia ja jopa surullisia ajatuksia seksiin liittyen. Ei ole normaalia tuollainen.
Eiköhän näin pitkään ketjuun mahdu muutama petetyn lähtöön liittyvä kommettikin. Eiköhän muissakin ketjuissa hieman poiketa aiheesta.
Kysymys kuuluukin, miksi sinua ärsytti juuri tuo suhteellisen kiihkoton ja asiallinen viesti.