Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?

Vierailija
25.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (938)

Vierailija
601/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset inisevät täällä, miten heille ja heistä puhutaan ilkeästi, vaikka he ovat ihan omalla toiminnallaan osoittaneet, etteivät he muuta ansaitse. Kukaan lähipiirissä ei tietenkään ole uskaltanut kertoa rehellistä mielipidettään näille ääliöille, mutta kyllä täytyy olla tynnyrissä elänyt, jos ei itse ymmärrä. 

Vierailija
602/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme alkoi pettämisestä, nyt olemme uskollisia toisillemme. 

Petän, mutten huolisi pettäjää. 

Olen pettäjän salarakas, suhteeseen en huolisi pettäjää. 

Irtosuhteilen, mutten huoli irtosuhteilevaa kumppaniksi.

Elän avoimessa suhteessa, kumppani ei vaan tiedä sitä. 

Joo-o. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on enemmän juonittelua ja epärehellisyyttä kuin viattomuuttani osasin arvata. Se puolestaan oli täysin uutta, kuinka tällainen verhotaan suuriksi, ainutlaatuisiksi tunteiksi, jotka ottavat taianomaisesti haltuunsa.

Kyllä minuakin on petetty, lähdin välittömästi. Kierot, valehtelevat ihmiset sopivat paremmin toisilleen. Asiaan ei liity katkeruutta. Joskus toisen moraali ja elämänkatsomus poikkeaa omasta niin paljon, että jäljelle ei jää muuta mahdollisuutta kuin ero. 

Valheellinen narratiivi suojaa epärehellistä ihmistä ettei hänen tarvitse tehdä aitoa itsetutkiskelua millään tavalla.

Vierailija
604/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan edes heittäytyy ns. toiseksi naiseksi? Eivät vissiin ole sitä parasta A-luokkaa. 

Kelpaamattomuuden kokemus. Tyytyy aivan liian vähään. Läheisriippuvainen?

Vierailija
605/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan edes heittäytyy ns. toiseksi naiseksi? Eivät vissiin ole sitä parasta A-luokkaa. 

Ei vaan hyvää ja kiihkeää seksiä. Muu ei tuon miehen kanssa kiinnosta eikä mua muutenkaan kiinnosta parisuhde tällä hetkellä. Haluan kuitenkin hyvää seksiä.

Vierailija
606/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on enemmän juonittelua ja epärehellisyyttä kuin viattomuuttani osasin arvata. Se puolestaan oli täysin uutta, kuinka tällainen verhotaan suuriksi, ainutlaatuisiksi tunteiksi, jotka ottavat taianomaisesti haltuunsa.

Kyllä minuakin on petetty, lähdin välittömästi. Kierot, valehtelevat ihmiset sopivat paremmin toisilleen. Asiaan ei liity katkeruutta. Joskus toisen moraali ja elämänkatsomus poikkeaa omasta niin paljon, että jäljelle ei jää muuta mahdollisuutta kuin ero. 

Tämän ketjun aiheena ovat nimenomaan toisen naisen asemassa olevien tunteet

Mikään ei ole helpompaa kuin olla lukematta näistä tunteista - tee vaikka oma ketju petettyjen tunteista ja kirjoita sinne. 

En suosittele salasuhteeseen lähtemistä kenellekään. Sinulle suosittelen ketjusta poistumista. 

Vierailija
607/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVIN harva näemmä osaa lukea ja sisäistää otsikkoa. Ei pitäisi yllättää. Noh, ulosanti onkin ollut tasan sitä luokkaa että eipä muuta joiltain kirjoittajilta voi odottakaan. Lusikalla annettu jne.

Vierailija
608/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole hyvä sille kakkoselle ettei se varattu eroakkaan, haluaako joku muka pettäjän itselleen? Miten siihen voisi ikinä luottaa ettei jo seuraavaa ole selän takana kierroksessa?

Vierailija
609/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valheellinen narratiivi suojaa epärehellistä ihmistä ettei hänen tarvitse tehdä aitoa itsetutkiskelua millään tavalla.

Jep. Narratiivina se, että syy on kokonaan suhteen ulkopuolisen osapuolen, ja että haukkumasanoja syytämällä maailma muuttuu paremmaksi. Ei muutu, sinun olosi vain muuttuu huonommaksi. 

Vierailija
610/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan hyvää ja kiihkeää seksiä. Muu ei tuon miehen kanssa kiinnosta eikä mua muutenkaan kiinnosta parisuhde tällä hetkellä. Haluan kuitenkin hyvää seksiä.

Se, että haet sitä hyvää seksiä varatulta, puhuu noiden edellisen mainitsemien puolesta.

Vierailija
611/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole hyvä sille kakkoselle ettei se varattu eroakkaan, haluaako joku muka pettäjän itselleen? Miten siihen voisi ikinä luottaa ettei jo seuraavaa ole selän takana kierroksessa?

En mä ainakaan halua itselleni tätä varattua miestä. Mieshän on pettäjä. Jos mä haluan parisuhteen jonkun kanssa, niin silloin pitää olla mulle uskollinen. Mä olen parisuhteessa uskollinen.

Vierailija
612/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että haet sitä hyvää seksiä varatulta, puhuu noiden edellisen mainitsemien puolesta.

Eikä puhu vaan sä vain kuvittelet niin. Mä tunnen miehen ajalta ennen nykyistä parisuhdettaan ja tiesin seksin hänen kanssaan olevan hyvää joten siksi ehdotin hänelle "vanhojen muistelua". Mies oli heti valmis ja siitä se suhde sitten lähti. Ei mua kiinnosta tällä hetkellä parisuhde kenenkään kanssa eikä ole mielenkiintoa lähteä etsimään hakuammunnalla miestä joka osaa tyydyttää mut.

Vierailija
613/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Narratiivina se, että syy on kokonaan suhteen ulkopuolisen osapuolen, ja että haukkumasanoja syytämällä maailma muuttuu paremmaksi. Ei muutu, sinun olosi vain muuttuu huonommaksi. 

Eihän kukaan ole sellaista väittänyt. 🙄

Vierailija
614/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää jännityksestä. 

Pitää draamasta. 

Haluaa juonitella. 

Haluaa valloituksen. Mitä hankalampi, sen parempi. 

Haluaa peitota toisen naisen ja buustaa tällä tavalla itsetuntoaan, viehätysvoimaansa ja seksikkyyttään. 

Ei uskalla olla liian tosissaan.

On kevyt, kepeä ja pinnallinen.

On pahansuopa.

Nauttii pahan mielen jakamisesta.

Haluaa rikkoa onnen, koska on itse niin rikki. 

Vierailija
615/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt kun tunnustauduit sisäistetyn naisvihan syytäjäksi, kerro toki samalla vaivalla, mitä siellä lasissa on, coopin halvin olut vai väkevä marjaviini? Vai onko toinen käsi pikkuhousuissa samalla kun näpyttelet haukkumanimiä ja spermafantasioita?"

Taidat puhua itsestäsi.

Minulla on kylmähaudutettua ensisadon darjeelingia ja oman yritykseni varaston järjestelyä, kiitos kysymästä :)

Vierailija
616/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Koska sen syyttävän sormen tulisi kohdistua väkivallan tekijään eli pettäjään.

Vierailija
617/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä puhu vaan sä vain kuvittelet niin. Mä tunnen miehen ajalta ennen nykyistä parisuhdettaan ja tiesin seksin hänen kanssaan olevan hyvää joten siksi ehdotin hänelle "vanhojen muistelua". Mies oli heti valmis ja siitä se suhde sitten l

Kyllä se puhuu, jos tieten tahtoen änkee itsensä toisten väliin. Voisit hyötyä terapiasta.

Vierailija
618/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteemme alkoi pettämisestä, nyt olemme uskollisia toisillemme. 

Petän, mutten huolisi pettäjää. 

Olen pettäjän salarakas, suhteeseen en huolisi pettäjää. 

Irtosuhteilen, mutten huoli irtosuhteilevaa kumppaniksi.

Elän avoimessa suhteessa, kumppani ei vaan tiedä sitä. 

Joo-o. 

Ihan normisettiä salasuhteilijoilla. Kaksoistandardit ja asioiden muovailu ylösalaisin elävät ja voivat hyvin heillä.

Vierailija
619/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä puhu vaan sä vain kuvittelet niin. Mä tunnen miehen ajalta ennen nykyistä parisuhdettaan ja tiesin seksin hänen kanssaan olevan hyvää joten siksi ehdotin hänelle "vanhojen muistelu

Kuvittele mitä tahdot. Mä itse tiedän miten asiat oikeasti on. En tarvitse terapiaa sen vuoksi, että haluan hyvää seksiä.

Vierailija
620/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku toinen nainen (tai mies) saanut sen varatun itselleen? Miltä siinä kohtaa tuntuu? Entä miltä se tuntuu pitemmän ajan kuluessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi