Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?

Vierailija
25.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (938)

Vierailija
481/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama, eroaako mies vai ei. Kokopäivämiestä en itse edes halua.

Hyvää seksiä, matkaseuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mielenkiintoisia keskusteluja. Muutoin haluan olla itsekseni omassa kodissani ja rauhassani.

Kai tätä voi tehdä vapaankin kanssa?

Ei nämä kakkosluokan naiset pysty kiihottumaan vapaista naisista. Se ei ole yhtään jännää, kun siinä ei saa kokea olevansa parempi kuin vaimo, jolta on miehen "varastanut". 

No ei kyllä heteronaisena kyllä tule kiihottumista varatuista eikä vapaista naisista. 

Vierailija
482/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää seksiä, matkaseuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mielenkiintoisia keskusteluja. Muutoin haluan olla itsekseni omassa kodissani ja rauhassani.

Mut sit ei voita kisaa. Mies tulee napata toiselta, vain silloin voi tuntee ees hetken paremmuutta. Aatteles kuin hienoo et mies valkkaa just sut sen toisen sijaan. Ihan prinsessaa. Sillon oot paljo sexympi ja kauniimpi ku se toinen. 

Jos se olisi minusta kiinni, niin omassa suhteessani ei tarvitsisi olla mitään salaista, eikä minulla ole seksikumppanini vaimoa vastaan yhtään mitään. Minun ei tarvitse olla mikään "ykkönen", ja olen tyytyväinen tilanteeseen näin. Mitä osaa tässä suht lyhyessä suomenkielisessä tekstissä et kykene ymmärtämään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran vedet silmissä tälle ketjulle. Kiitos kaikille osallistujille. 

Trollisuoneni pulppuaa, enkä pysty pysäyttämään itseäni. Kiitos ja anteeksi. 

Vierailija
484/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosnaisilla on sama tilanne kuin lapsilla. Lelu kiinnostaa tasan sen aikaa, kun sen voi napata toisen kädestä. Sitten lopahtaa kiinnostus, kun toinen antaa lelun ihan vapaaehtoisesti käyttöön tai lelu on lattialla vapaana. Ja mitään kilpailuasetelmaa ei toki ole, vaan pyhästä himosta vain on kyse.....

Vierailija
485/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikinä tullut mieleen, että varattu ja toinen voivat nähdä toisen ihan vain mielenkiintoisia ihmisinä? Mitä jos siinä ei olekaan oikeastaan seksistä ja himosta kyse alun perin?

Vierailija
486/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä varattu mies tuntee, kun ei pysty eroamaan?

Jokainen pystyy eroamaan. Ei se ole edes vaikeaa. Se on sitten eri asiaa HALUAAKO erota jokun panopatjan takia. 

No jos se panopatja kotona on virttynyt, niin saattaa haluta.

Vierailija
487/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy tähän väliin todeta, että miehellä ei välttämättä edes ole suhteessaan ongelmia, vaikka hän niin sanoisi. Hän sepittää tarinaa, jotta saisi pıllua siltä toiselta naiselta. Vähintään puolessa tapauksissa tilanne on loppujaan näin yksinkertainen, väitän minä.

No ei tässä mistään säälipi**lusta ole kyse vaan himosta ja hyvästä fyysisestä yhteensopivuudesta.

No tämä. Mä en säälistä suostu seksiin kenenkään kanssa. Meillä on miehen kanssa todella vahva fyysinen vetovoima ja seksi on aivan loistavaa. Mies ei todellakaan ole puhunut heidän seksielämästään yhtään mitään. Ei ole hakenut mitään sääliä vaan tuo ilmi himonsa mua kohtaan. 

Siis ei tsiisus. "Ei ole hakenut mitään sääliä vaan tuo ilmi himonsa mua kohtaan".

Luuletko, että hän oikeasti arvostaa sinua millään tasolla. Se jätkä nussis vaikka naapurin Tiinaa samalla himolla. Hänelle olet pelkkä helppo pıllu. Himo ei liity sinuun henkilönä, vaan ihan puhtaasti vain siihen kiimaan kun saa vierasta pillua sen perinteisen oman sijaan. Sanon tämän kuule ihan miehenä.

Vierailija
488/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se ihan helvetin säälittävä nössö.

Vierailija
489/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pystyy eroamaan. Ei se ole edes vaikeaa. Se on sitten eri asiaa HALUAAKO erota jokun panopatjan takia. 

Puhutaan, että nainen ottaa eron, mies harvemmin. Miehet on laiskempia ja mukavuudenhaluisia, että he voivat elää liitossaan, vaikka liitto ei niin hyvä enää oliskaan. Että se syy on laiskuus.

Vierailija
490/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä kakkosluokan naiset pysty kiihottumaan vapaista naisista. Se ei ole yhtään jännää, kun siinä ei saa kokea olevansa parempi kuin vaimo, jolta on miehen "varastanut". 

Voihan luokat, paremmuusjärjestys ja ykkössijat. Puuttuu enää starttipistooli ja ruutulippu. Hienoa ja upean syvällistä. Osaatteko te perinteiset moralistit koskaan mennä peilin eteen ja ajatella asioita yhtään syvemmin? 

Vierailija
491/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään salasuhteella ei ole mitään tekemistä sen vaimon kanssa, siis toisen naisen näkökulmasta. 

Tietenkin on. Katsos, kun se mies ei ole varattu, jos sillä ei ole vaimoa. Ja se vaimo on osa sen panosi elämää ja sitä kautta myös osa sinun elämääsi halusit sitä tai et. Kysehän ei olisi salasuhteesta, jos miehellä ei olisi vaimoa. Ja aika varmasti se mieskin lakkaisi kiinnostamsta, jos hän olisikin vapaa. Teitä jännityksestä nauttivia naikkosia on ihan liian helppo lukea. Miehessä kiinnostaa tasan ja vain se, että se on "toisen omaisuutta". Ihan sama miten te asian itsellenne uskottelette, mutta tuo on totuus. 

Vierailija
492/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa nyt kaikki: miehellä ei ole mitään syytä ihastua toiseen ja aloittaa sivusuhdetta. Pyhä vaimo on aina syytön tilanteeseen ja se mies sitten AINA panee useaa rumaa naista ja sillä on sukupuolitauteja. Mitään muita vaihtoehtoja ei ole. Piste.

;D

Vierailija
493/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ikinä tullut mieleen, että varattu ja toinen voivat nähdä toisen ihan vain mielenkiintoisia ihmisinä? Mitä jos siinä ei olekaan oikeastaan seksistä ja himosta kyse alun perin?

No sittenhän ei ole mitään tarvetta pettää, vaan voidaan olla ihan vain kavereita tai ystäviä. 

Vierailija
494/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkosnaisilta loppuisi miehet, jos varatut eroaisivat heti, kun kotona oleva Tempur alkaa kaivata vaihtamista. 

Vierailija
495/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan, että nainen ottaa eron, mies harvemmin. Miehet on laiskempia ja mukavuudenhaluisia, että he voivat elää liitossaan, vaikka liitto ei niin hyvä enää oliskaan. Että se syy on laiskuus.

Mutta silti miehellä on viitseliäisyyttä ravata vieraissa 

Vierailija
496/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja asuntolaina ja ystävät vaimon puolelta ja joutuis vuoroviikkoisukiksi ja joutuis maksaan elareita ja sitten se anopin kesämökki hyvillä kalavesillä...

Vierailija
497/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenelläkään ole kotonaan mitään panopatjoja. Siellä on laadukas ergonomisesti muotoiltu Tempur, joka kestää vuodesta toiseen. Panopatjoja käytetään vain tilapäismajoituksessa, jossa ei ole tarkoitustaan rakentaa mitään kestävää. 

Vierailija
498/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta mitäpä jos minua ei kiinnosta perinteinen parisuhde, eikä minulla ole mitään lapsellista halua olla mikään ykkönen tai kukkulan kuningas? Miksi pitäisi haluta omistaa ja käydä jotain ihmeellistä kisaa muita ihmisiä vastaan?

En mä tiedä, miksi sä haluat käydä jotain ihmeellistä kisaa muita ihmisiä vastaan. Olisihan sinulla vaihtoehtona myös panna vapaita miehiä ja antaa varattujen olla niiden vaimojensa kanssa ilman mitään kilpailuja. 

Ei se ole minulle mikään kilpailu. Sinä se tässä et ymmärrä mistään mitään. Miksi elämän tarkoituksen pitäisi olla joku kummallinen ykkössija?

Onhan. Edelleen: Jos et haluaisi kilpailla, ottaisit vapaan miehen. Nyt haluat syrjäyttää ykkösen ja siksi valitset varatun miehen. Niin se vain menee. Ilman kilpailua ei tarvits

Oletko ihan tosissasi noin julmetun vajaa? Noin kymmenennen kerran: minulla ei ole mitään tarvetta syrjäyttää ketään yhtään mistään, eikä voisi vähempää kiinnostaa kuka on mikäkin numero. Kun minulle ihmiset ovat ihan vain ihmisiä, eikä numeroita tai statuksia. Jos et edelleenkään jotain sanaa tästä ymmärrä, niin kysy rohkeasti.

Vierailija
499/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi huorin tekemistä pitäisi glorifioida. Ehkäpä elämme tosiaan niitä lopun aikoja. Emme tarvitse ulkoista uhkaa elämämme tuhoamiseen, kun teemme sen itse vapaaehtoisesti.

Vierailija
500/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy tähän väliin todeta, että miehellä ei välttämättä edes ole suhteessaan ongelmia, vaikka hän niin sanoisi. Hän sepittää tarinaa, jotta saisi pıllua siltä toiselta naiselta. Vähintään puolessa tapauksissa tilanne on loppujaan näin yksinkertainen, väitän minä.

No ei tässä mistään säälipi**lusta ole kyse vaan himosta ja hyvästä fyysisestä yhteensopivuudesta.

No tämä. Mä en säälistä suostu seksiin kenenkään kanssa. Meillä on miehen kanssa todella vahva fyysinen vetovoima ja seksi on aivan loistavaa. Mies ei todellakaan ole puhunut heidän seksielämästään yhtään mitään. Ei ole hakenut mitään sääliä vaan tuo ilmi himonsa mua kohtaan. 

Siis ei tsiisus. "Ei ole hakenut mitään sääliä vaan tuo

Whatever makes you happy. Valitsitko sinäkin vaimosi ihan vaan haarusten takia, et siksi, että tunsit vetoa häntä kohtaan. Vetele sinä sinä perinteisellä, vaimosi varmasti arvostaa tuota nimistystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi