Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?

Vierailija
25.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (938)

Vierailija
521/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillussa kutisee tauti. Taas.

Vierailija
522/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä varattu mies tuntee, kun ei pysty eroamaan?

Jokainen pystyy eroamaan. Ei se ole edes vaikeaa. Se on sitten eri asiaa HALUAAKO erota jokun panopatjan takia. 

No jos se panopatja kotona on virttynyt, niin saattaa haluta.

Ei kenelläkään ole kotonaan mitään panopatjoja. Siellä on laadukas ergonomisesti muotoiltu Tempur, joka kestää vuodesta toiseen. Panopatjoja käytetään vain tilapäismajoituksessa, jossa ei ole tarkoitustaan rakentaa mitään kestävää. 

Tempur on vaniljaa.

Näin on. Ja vanilja on suosittua juuri siksi, että sitä jaksaa vuodesta toiseen. Eksoottisemmat kokeilut

Herranjestas! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pystyy eroamaan. Ei se ole edes vaikeaa. Se on sitten eri asiaa HALUAAKO erota jokun panopatjan takia. 

Puhutaan, että nainen ottaa eron, mies harvemmin. Miehet on laiskempia ja mukavuudenhaluisia, että he voivat elää liitossaan, vaikka liitto ei niin hyvä enää oliskaan. Että se syy on laiskuus.

Joo, näin puhutaan, mutta se ei ole koko totuus. On myös miehiä, jotka ottavat oma-aloitteisesti avioeron toisen naisen takia.

Tiedän muutamia lähipiiristäni.

Eivät kehtaa tunnustaa että vaimo käski häipyä maisemista.

Tämä. Mies valehteli et lähti itse

Vierailija
524/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos se panopatja kotona on virttynyt, niin saattaa haluta.

Ei kenelläkään ole kotonaan mitään panopatjoja. Siellä on laadukas ergonomisesti muotoiltu Tempur, joka kestää vuodesta toiseen. Panopatjoja käytetään vain tilapäismajoituksessa, jossa ei ole tarkoitustaan rakentaa mitään kestävää. 

Tempur on vaniljaa.

Näin on. Ja vanilja on suosittua juuri siksi, että si

Ja siksi olet ikuisesti kakkonen etkä koskaan ykkönen. 

Vierailija
525/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkomieliset naiset tyytyy varattuun, luulisi että ovat yhtä rikki kuin muutoinkin ovat, kun tajuavat että varattu vain käytti heidän kehoaan eikä pitänyt heitä vaimomateriaalina

Kuule kaikkein lyhimmän tikun näissä vetää se, joka kelpaa sille pettäjälle vaimomateriaaliksi.

Väärin. Se vaimo elelee tyytyväisenä miehen rahoilla samalla kun kakkosnainen on vain ränni, johon mies tuuppaa spermansa silloin tällöin. 

No nyt on kyllä fantasiat. Kyllä se kakkonen saa ne hyvät puolet, jopa sellaiset mitä ykkönen ei ole nähnytkään. On romantiikkaa, erotiikkaa, kehuja, reissuja, lepertelyä, lahjoja, ja aina on mies parhaimmillaan. Kun ykkönen joutuu katselemaan kiukkuista ukonr

Aika söpöä, että kuvittelet olevasi niin uniikki lumihiutale, että vain sinä saat siltä panoltasi erotiikkaa, kehuja, reissuja, lepertelyjä jne. jne. Millä sä kuvittelet sen panokaverisi lepyttelevän vaimoaan, kun palaa hänen luokseen ruiskuttuaan mällinsä sinuun? 

Nykyisin seksikaupoista saa ruiskulla varustettuja dildoja ja keinospermaa. Ihan vihjeenä, kun sinulla vaikuttaa olevan aika kova spermafetissi. 

Täysin sivusta, ot

Vierailija
526/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy tähän väliin todeta, että miehellä ei välttämättä edes ole suhteessaan ongelmia, vaikka hän niin sanoisi. Hän sepittää tarinaa, jotta saisi pıllua siltä toiselta naiselta. Vähintään puolessa tapauksissa tilanne on loppujaan näin yksinkertainen, väitän minä.

Useampi täällä on kirjoittanut tähän suuntaan. 

Itse ajattelen, että kyllä suhteessa, jossa toinen käy vieraissa toisen tietämättä, on aivan valtavan iso ongelma. Miten voisi olla olematta? Aivan hyvin se voi olla vain siitä pettäjästä lähtöisin, mutta ongelma se silti on. 

Vierailija
527/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että neeextt

Vierailija
528/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tutkittu, että varattu mies on kiinnostavampi naisten silmissä kuin sinkkumies. Syynä se, että mies on jo kertaalleen kelvannut jollekin ja todennäköisesti siksi ok mies, plussana, että on todennäköisesti "opetettu tavoille" ykkösnaisen toimesta.

Sorry kakkoset. Tää on faktaa. Siksi ette halua sinkkuja vaan piiritätte varattuja. Puhdasta biologiaa ja sosiologiaa. Ei mitään sielujen sympatiaa tai syvempää seksuaalista kiihkoa. 

Jos nyt biologiasta puhutaan  niin se on sitä himojen seuraamista. Pidättäytyminen on biologian vastaista.

Kumma kun sinkkumies ei himota samoin. 

Vierailija
529/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan, että nainen ottaa eron, mies harvemmin. Miehet on laiskempia ja mukavuudenhaluisia, että he voivat elää liitossaan, vaikka liitto ei niin hyvä enää oliskaan. Että se syy on laiskuus.

Ja asuntolaina ja ystävät vaimon puolelta ja joutuis vuoroviikkoisukiksi ja joutuis maksaan elareita ja sitten se anopin kesämökki hyvillä kalavesillä...

Aina sanotaan, ettei miestä materia kiinnosta, mutta kyllähän mies pitää saavutetusta elintasosta mukavuuksineen kiinni. Harvoin mies luopuu kaikesta huuman vuoksi, ainakaan jos kakkosella on vain tuulenhuuhtoma. 

Vierailija
530/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama, eroaako mies vai ei. Kokopäivämiestä en itse edes halua.

Hyvää seksiä, matkaseuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mielenkiintoisia keskusteluja. Muutoin haluan olla itsekseni omassa kodissani ja rauhassani.

Kai tätä voi tehdä vapaankin kanssa?

Mut sit ei voita kisaa. Mies tulee napata toiselta, vain silloin voi tuntee ees hetken paremmuutta. Aatteles kuin hienoo et mies valkkaa just sut sen toisen sijaan. Ihan prinsessaa. Sillon oot paljo sexympi ja kauniimpi ku se toinen. 

Ja voi kavereille kertoo et se on elämää suurempaa. Ilotulitteet lyö ja viulut soi, tähtiä näkyy päässä, niin upeaa se varatun kanssa on. 

Vierailija
531/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja asuntolaina ja ystävät vaimon puolelta ja joutuis vuoroviikkoisukiksi ja joutuis maksaan elareita ja sitten se anopin kesämökki hyvillä kalavesillä...

Aina sanotaan, ettei miestä materia kiinnosta, mutta kyllähän mies pitää saavutetusta elintasosta mukavuuksineen kiinni.

Tätä palstaa kun on lukenut, niin aika moni on tilittänyt miehen lähtöä toisen perään. 

Vierailija
532/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että panen varattua miestä ei tarkoita että haluaisi  hänet itselleni. En mä nyt niin tyhmä ole että ottaisin itselleni miehen joka pettää. 

Vierailija
533/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama, eroaako mies vai ei. Kokopäivämiestä en itse edes halua.

Hyvää seksiä, matkaseuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mielenkiintoisia keskusteluja. Muutoin haluan olla itsekseni omassa kodissani ja rauhassani.

Kai tätä voi tehdä vapaankin kanssa?

Mut sit ei voita kisaa. Mies tulee napata toiselta, vain silloin voi tuntee ees hetken paremmuutta. Aatteles kuin hienoo et mies valkkaa just sut sen toisen sijaan. Ihan prinsessaa. Sillon oot paljo sexympi ja kauniimpi ku se toinen. 

Ja voi kavereille kertoo et se on elämää suurempaa. Ilotulitteet lyö ja viulut soi, tähtiä näkyy päässä, niin upeaa se varatun kanssa on. 

No ainakin oman miehen kanssa oli näin, seksuaalinen vetovoima ja seksi oli ilotulitusta ja elämää suurempaa. Suhteemme alkoi salasuhteena, nyt ollaan oltu naimisissa parikymmentä vuotta.

Vierailija
534/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt tätä ihmistyyppiä, joille vain tapahtuu asioita. Ne heräävät pahimmillaan milloin mistäkin vuoteesta. Olen itse ihmistyyppi, joka päättää, mitä tapahtuu. Minua ei vie mikään ylimaallinen vietti, vaan olen järkevä, ajatteleva ihminen. En tuomitse, ihmetten vain, kuinka erilaisia olette. 

Vierailija
535/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mieheni kanssa paljon rakkautta ja syvällisyyttä ja ainutlaatuista seksiä. Kannattaa panostaa parisuhteeseen koska se tuo voimavaroja itselle ja muille läheisille todella paljon <3 Pois myrkyllisyys elämästä

Vierailija
536/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun on alussa suuri vetovoima se kantaa sitten myös myöhemminkin, ihan siinä pitkässä parisuhteessa <3 

Vierailija
537/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat aina niitä toisia naisia tasokkaampia, kuten puolisonsakin. Pettämällä itseä ty

Ja siihen vastasi joku sisälukutaidoton:

Siis oikeastiko sä täällä väität että pettävät miehet ovat tasokkaita? Normaalin itsetunnon omaava nainen pitää pettäjää mulkkuna pohjasakkana ja luuserina, ja heivaa pihalle. Vai että tasokas. 

Olen samaa mieltä kanssasi, enkä väittänytkään, että pettävät miehet olisivat tasokkaita, vaan pettävän miehen pettävän aina sellaisen naisen kanssa, jota tasokkaampi hän itse on. Siihen ei tosin paljon vaadita, kun tätäkin ketjua katsoo.

Vierailija
538/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Olen samaa mieltä kanssasi, enkä väittänytkään, että pettävät miehet olisivat tasokkaita, vaan pettävän miehen pettävän aina sellaisen naisen kanssa, jota tasokkaampi hän itse on. Siihen ei tosin paljon vaadita, kun tätäkin ketjua katsoo.

Löysihän se tasoulina tiensä tähänkin ketjuun, lohduketeorian roolissa kuten tavallista.

Vierailija
539/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Olen samaa mieltä kanssasi, enkä väittänytkään, että pettävät miehet olisivat tasokkaita, vaan pettävän miehen pettävän aina sellaisen naisen kanssa, jota tasokkaampi hän itse on. Siihen ei tosin paljon vaadita, kun tätäkin ketjua katsoo.

Löysihän se tasoulina tiensä tähänkin ketjuun, lohduketeorian roolissa kuten tavallista.

Tässä ketjussa lohduketeorioita ovat esittäneet ainoastaan varattujen miesten kanssa pelehtivät ja hauraan egonsa rippeitä epätoivoisesti suojelevat toiset naiset, joita ei ole kunnon parisuhteisiin huolittu.

Vierailija
540/938 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy tähän väliin todeta, että miehellä ei välttämättä edes ole suhteessaan ongelmia, vaikka hän niin sanoisi. Hän sepittää tarinaa, jotta saisi pıllua siltä toiselta naiselta. Vähintään puolessa tapauksissa tilanne on loppujaan näin yksinkertainen, väitän minä.

Useampi täällä on kirjoittanut tähän suuntaan. 

Itse ajattelen, että kyllä suhteessa, jossa toinen käy vieraissa toisen tietämättä, on aivan valtavan iso ongelma. Miten voisi olla olematta? Aivan hyvin se voi olla vain siitä pettäjästä lähtöisin, mutta ongelma se silti on. 

Niin, ketjussa näkyy myös, että ainakin yksi hyvin aktiivinen kirjoittaja on suorastaan ylpeä siitä, että jatkaa liitossaan vieraissa käyvän miehen kanssa. Ilmeisesti siitä tulee nautintoa, että saa miehen ns. pidettyä, ja voi halveksua sitä toista naista?

Itse en voisi kuvitellakaan jääväni tuollaiseen suhteeseen, mutta ihmiset totisesti ovat erilaisia. 

Ehkä ne ovat näitä ykkösvaimon statuksesta nauttivia, jotka eivät koe, että pettäminen suhteessa on ongelma? Luulisi tosin, että polyamoria olisi silloin ratkaisu, mutta mistäpä sitä tietää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä