Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
No kuvittele mitä tahdot. Ei ole mun ongelma. Mulla on seksiä yhden varatun miehen kanssa joten älä käytä monikkoa.
Tiedätkö, mikä on säälittävintä, mitä olen pitkään aikaan lukenut? Jos et, luepa oma viestisi niin tiedät :D
Vierailija kirjoitti:
No kuvittele mitä tahdot. Ei ole mun ongelma. Mulla on seksiä yhden varatun miehen kanssa joten älä käytä monikkoa.
Tiedätkö, mikä on säälittävintä, mitä olen pitkään aikaan lukenut? Jos et, luepa oma viestisi niin tiedät :D
Sä tässä säälittävä olet. Ja idiootti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä meneillään säätö varatun miehen kanssa ja olen kyllä itse todella ihastunut. Hänkin vaikuttaa siltä, mutta sanoo kuitenkin ettei aio erota.
Itse olen miettinyt tuota tilannetta kuitenkin vähän kuin ulkopuolisen silmin. Jos puolet pareista joka tapauksessa eroaa, niin tilastot ei varmaankaan ole tuollaisen liiton kestävyyden puolella, jossa petetään. Katselen hetken mitä tapahtuu. Eihän hän välttämättä minun takia i siitä eroa, tai muutenkaan lähiaikoina, mutta en nyt laittaisi kovin suuria summia likoon hänen parisuhteensa kestävyyden puolesta myöskään.
Eli sinäkin olet näitä sinisilmäisiä naisia, jotka hyppäävät varatun kanssa sänkyyn, koska kuvittelevat, että se mies jossain vaiheessa jättää vaimonsa. Tietäisitpä vaan, kuin
P.S. Aika säälittävää, ettet saa romanttista ilottelua vapailta miehiltä, vaan pitää tyytyä muiden jämäpaloihin.
Satun nyt vain tykkäämään tästä kyseisestä yksilöstä. Miehet nyt on helppoja. Tottakai tuolla olisi pilvin pimein jotain rattopoikia, mutta kun tämän tunnen ja tästä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en todellakaan suostu noin vain seksiin kenen tahansa kanssa. Kyllä me ollaan tuon miehen kanssa tunnettu toisemme vuosikymmeniä.
Minäminäminä. Onko ikinä käynyt mielessä, että kaikessa ei aina ole kyse sinusta?
Ei jumaliste. Mulla on oikeus vastata jos mulle auotaan päätä.
Eipä ole kukaan sinulta vastaamista kieltänyt. Sinulta vain kysyttiin, onko ikinä käynyt mielessä, että kaikessa ei ole kyse sinusta? Jos sinä olet niin säälittävä, että roikut siinä yhdessä varatussa miehessä vuosikymmeniä, ei se tarkoita, että kaikki ovat samanlaisia. On myös niitä naisia, jotka pokailevat kenet tahansa varatun, jos se on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy tähän väliin todeta, että miehellä ei välttämättä edes ole suhteessaan ongelmia, vaikka hän niin sanoisi. Hän sepittää tarinaa, jotta saisi pıllua siltä toiselta naiselta. Vähintään puolessa tapauksissa tilanne on loppujaan näin yksinkertainen, väitän minä.
Ei mulle ainakaan ole mies mitään sepittänyt. Ei hän puhu puolisostaan pahemmin ja kyllä mä oletan heillä olevan seksiä.
No sä oletkin harvinaisen hölmö kakkosnainen, kun suostut painemaan varattua miestä, vaikka hän ei edes valehtele olevansa puutteessa.
No en ole mikään hölmö. Se on todella idioottimaista, että säälistä antaa jollekin miehelle. Mä en säälistä suostu seksiin yhtään ken
Olen eri, mutta mitäpä jos minua ei kiinnosta perinteinen parisuhde, eikä minulla ole mitään lapsellista halua olla mikään ykkönen tai kukkulan kuningas? Miksi pitäisi haluta omistaa ja käydä jotain ihmeellistä kisaa muita ihmisiä vastaan?
En odota, että hän eroaa. Ei sellaisia tunteita jatkuvasti kohtaa ja siksi niistä pitää nauttia. Toivon, ettei hän vuosikymmenten jälkeen huomaa tuhlanneensa elämäänsä. Kukaan ei voi päättää muiden puolesta asioita ja jokaisen täytyy käsitellä omat tunteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voooi, kakkosnaisella meni tunteisiin. Mahtaa olla tylsä elämä, kun pitää panna varattua miestä ja kun se varattu on panemassa muita, täytyy tulla purkamaan turhautumistaan kiukuttelamalla kuin 13-vuotias teini.
Mä olen itku silmässä lukenut tätä ketjua. Mä olen se toinen nainen. Mä olen ollut tyhmä. Mä olen miehelle vain hyväksikäyttökohde. Miksi mä suostun tähän. Miten mä pystyn lopettamaan suhteen mieheen jota rakastan?!
Ap, kerroit aiemmin mummosi muistoja jonkun uusperheen parisuhteesta. Se liitto oli kai alkanut syrjähypystä. Osaatko sanoa, onko tuo kokemus vaikuttanut omaan toimintaasi ja asenteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en todellakaan suostu noin vain seksiin kenen tahansa kanssa. Kyllä me ollaan tuon miehen kanssa tunnettu toisemme vuosikymmeniä.
Minäminäminä. Onko ikinä käynyt mielessä, että kaikessa ei aina ole kyse sinusta?
Ei jumaliste. Mulla on oikeus vastata jos mulle auotaan päätä.
Popparit loppuu.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä säikähdin sydänjuuria myöten kun ero alkoi näyttää todennäköiseltä, ja kehotin miestä miettimään vielä ja juttelemaan asiat halki vaimon kanssa. :D Itse kun olin sen vatuloinnin aikana ehtinyt jo ihastua toiseen ja päädyinkin lopulta suhteeseen tämän uuden kanssa.
Säikähdit, että se uusi kumppanisi saisi tietää, että olit syyllinen perheen hajoamiseen?
Ei se perhe siitä mihinkään hajonnut, yhdessä ovat edelleen. Säikähdin sitä, etten halunnut enää mitään vakavampaa, ja yhtäkkiä toinen halusikin yhteen. Ei minulla ole mitään salattavaa nykyiseltä mieheltäni, molemmilla on menneisyytensä ja yritetään olla viisaampia jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä meneillään säätö varatun miehen kanssa ja olen kyllä itse todella ihastunut. Hänkin vaikuttaa siltä, mutta sanoo kuitenkin ettei aio erota.
Itse olen miettinyt tuota tilannetta kuitenkin vähän kuin ulkopuolisen silmin. Jos puolet pareista joka tapauksessa eroaa, niin tilastot ei varmaankaan ole tuollaisen liiton kestävyyden puolella, jossa petetään. Katselen hetken mitä tapahtuu. Eihän hän välttämättä minun takia i siitä eroa, tai muutenkaan lähiaikoina, mutta en nyt laittaisi kovin suuria summia likoon hänen parisuhteensa kestävyyden puolesta myöskään.
Eli sinäkin olet näitä sinisilmäisiä naisia, jotka hyppäävät varatun kanssa sänkyyn, koska kuvittelevat, että se mies jossain va
Miten niin vain miehet? Kyllä mä pidän huomattavasti helpompana naista, joka jakaa pesää varatuille kuin miestä, joka käyttää hyväkseen näiden naisten auliutta.
Tyttäres o maksulline idiot. Ikuine kakkone kaikes. Kysy silt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy tähän väliin todeta, että miehellä ei välttämättä edes ole suhteessaan ongelmia, vaikka hän niin sanoisi. Hän sepittää tarinaa, jotta saisi pıllua siltä toiselta naiselta. Vähintään puolessa tapauksissa tilanne on loppujaan näin yksinkertainen, väitän minä.
Ei mulle ainakaan ole mies mitään sepittänyt. Ei hän puhu puolisostaan pahemmin ja kyllä mä oletan heillä olevan seksiä.
No sä oletkin harvinaisen hölmö kakkosnainen, kun suostut painemaan varattua miestä, vaikka hän ei edes valehtele olevansa puutteessa.
😂😂😂 kerro olevasi mustasukkainen epävarma reppana sanomatta suoraan olevasi mustasukkainen epävarma reppana
Ker
12-vuotias, joka on nähnyt ja ymmärtänyt elämästä jotain muuta kuin sinä 53-vuotias itsestäsi ja turjakkeestasi epävarma nainen et ikinä, koskaan tule ymmärtämään. Koska tokihan asia on aina vain joko-tai ja toinen nainen AINA reppana ja mies pettää AINA vain koska vaimo ei anna - näin siksi, ettei sun ymmärrys ja kestokyky riitä muiden vaihtoehtojen käsittämiseen ja käsittelemiseen. Tällä yksinkertaistamisella ja lokeroinnilla saat asiat sinulle ymmärrettävään muotoon. Toivottavasti miehesi on yhtä yksinkertainen, tai toinen nainen joutuu panemisen ohella kuulemaan siitä, ettei vaimo tajua. Antamattomuudestahan mies ei sinua syytä, olet sitä tyyppiä joka antaa tunnollisesti ja varsinkin ennen kertavuotista miehen ulos päästämistä antaa, ettei vaan kiinnostuisi siellä pikkujouluista jostakin toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voooi, kakkosnaisella meni tunteisiin. Mahtaa olla tylsä elämä, kun pitää panna varattua miestä ja kun se varattu on panemassa muita, täytyy tulla purkamaan turhautumistaan kiukuttelamalla kuin 13-vuotias teini.
Itse tässä aloit lapsellisesti aukomaan päätäsi joten kestä se, että auon päätäni takaisin. Mä vain kerroin, että mulla on seksiä vain yhden varatun miehen kanssa eli ihan turha käyttää monikkoa. Mulla on seksiä vain YHDEN miehen kanssa ylipäätään. Te jotkut pölvästit luulette, että toiset naiset jakaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö parempaan pysty? Miksi se sun mies käy panemassa niitä naisia? Onko sillä tylsä elämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatkohan sinä, miten yksinkertainen ja tunnelukkoinen ihminen oikeasti olet?
Osaako joku sanoa, mitä tarkoittaa kats fleysh zup?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä himoitse toisen aviopuolisoa.
Kukaan ihminen ei ole kenenkään omaisuutta. Jostain jumalan syystä tämä on niin äärettömän vaikeaa tajuta. Jos se puoliso on yksiavioisesti onnellinen, niin ei se tee mitään. Jos on syystä tai toisesta onneton ja kaipaa muuta, niin ei se ole kenenkään kolmannen osapuolen ongelma tai vika.
Tässä ajassa on tosi paljon onnettomia parisuhteita. Eikä se muutu paria vaihtamalla. Elämme lihan himojen aikaa. Rakkaus on kuollut.
Eri
Kukaan ihminen ei ole kenenkään omaisuutta. Jostain jumalan syystä tämä on niin äärettömän vaikeaa tajuta. Jos se puoliso on yksiavioisesti onnellinen, niin ei se tee mitään. Jos on syystä tai toisesta onneton ja kaipaa muuta, niin ei se ole kenenkään kolmannen osapuolen ongelma tai vika.