Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan sama, eroaako mies vai ei. Kokopäivämiestä en itse edes halua.
Hyvää seksiä, matkaseuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mielenkiintoisia keskusteluja. Muutoin haluan olla itsekseni omassa kodissani ja rauhassani.
Kai tätä voi tehdä vapaankin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku sanoa, mitä tarkoittaa kats fleysh zup?
Se on joku ap:n sotahuuto, jolla hän voimaannuttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin tämä kiinnostaa ja jäi tietämättömyys vaivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta mitäpä jos minua ei kiinnosta perinteinen parisuhde, eikä minulla ole mitään lapsellista halua olla mikään ykkönen tai kukkulan kuningas? Miksi pitäisi haluta omistaa ja käydä jotain ihmeellistä kisaa muita ihmisiä vastaan?
En mä tiedä, miksi sä haluat käydä jotain ihmeellistä kisaa muita ihmisiä vastaan. Olisihan sinulla vaihtoehtona myös panna vapaita miehiä ja antaa varattujen olla niiden vaimojensa kanssa ilman mitään kilpailuja.
Ei se ole minulle mikään kilpailu. Sinä se tässä et ymmärrä mistään mitään. Miksi elämän tarkoituksen pitäisi olla joku kummallinen ykkössija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on joku ap:n sotahuuto, jolla hän voimaannuttaa itseään.
Tää nauratti :D
Entä toinen mies? Kysymys otsikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuvittele mitä tahdot. Ei ole mun ongelma. Mulla on seksiä yhden varatun miehen kanssa joten älä käytä monikkoa.
Tiedätkö, mikä on säälittävintä, mitä olen pitkään aikaan lukenut? Jos et, luepa oma viestisi niin tiedät :D
Sä tässä säälittävä olet. Ja idiootti
Voooi, kakkosnaisella meni tunteisiin. Mahtaa olla tylsä elämä, kun pitää panna varattua miestä ja kun se varattu on panemassa muita, täytyy tulla purkamaan turhautumistaan kiukuttelamalla kuin 13-vuotias teini.
Etkö parempaan pysty? Miksi se sun mies käy panemassa niitä naisia? Onko sillä tylsä elämä?
Pystyn toki. Mutta pidän tason sinulle sopivana, joten en laita ihan kaikkia panoksia tähän trollaukseen. Sinut saa vähemmälläkin vaivalla kiihtymään. Mistä miehestä sä muuten hourailet?
Ei yllättäisi yhtään, jos ei eroa. Ihmettelisin, miksei vaimo eroa. Oikeastaan säälisin molempia, toisaalta tuntisin empatiaa. Olen vain katalyytti jollekin, jossakin muutoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää seksiä, matkaseuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mielenkiintoisia keskusteluja. Muutoin haluan olla itsekseni omassa kodissani ja rauhassani.
Mut sit ei voita kisaa. Mies tulee napata toiselta, vain silloin voi tuntee ees hetken paremmuutta. Aatteles kuin hienoo et mies valkkaa just sut sen toisen sijaan. Ihan prinsessaa. Sillon oot paljo sexympi ja kauniimpi ku se toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä kakkosluokan naiset pysty kiihottumaan vapaista naisista. Se ei ole yhtään jännää, kun siinä ei saa kokea olevansa parempi kuin vaimo, jolta on miehen "varastanut".
Kyllä pitkässä parisuhteessa voi myös olla todella intohimoista, ainakin meillä on. Tuntuu että seksimme on jotain taianomaista, silloin päästään johonkin elämän alkulähteelle. Lisäksi pääsee oman rakkaan kainaloon ja lähelle joka yö <3
Ja ihan pyytämättä ja yllätyksenä se ystävän muna luiskahti pilluusi?
Kiitos, vähän naurahdin kun luin tämän 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuvittele mitä tahdot. Ei ole mun ongelma. Mulla on seksiä yhden varatun miehen kanssa joten älä käytä monikkoa.
Tiedätkö, mikä on säälittävintä, mitä olen pitkään aikaan lukenut? Jos et, luepa oma viestisi niin tiedät :D
Sä tässä säälittävä olet. Ja idiootti
Voooi, kakkosnaisella meni tunteisiin. Mahtaa olla tylsä elämä, kun pitää panna varattua miestä ja kun se varattu on panemassa muita, täytyy tulla purkamaan turhautumistaan kiukuttelamalla kuin 13-vuotias teini.
Etkö parempaan pysty? Miksi se sun mies käy panemassa niitä naisia? Onko sillä tylsä elämä?
Pystyn toki. Mutta pidän tason sinulle sopivana, jot
Etkä pysty. Kamoon, gimme your best shot. Kiukutteleva teini on boomeriosastoa. Ota nyt paremmat aseet esiin.
Mitä varattu mies tuntee, kun ei pysty eroamaan?
Nauran vedet silmissä tälle ketjulle. Kiitos kaikille osallistujille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta mitäpä jos minua ei kiinnosta perinteinen parisuhde, eikä minulla ole mitään lapsellista halua olla mikään ykkönen tai kukkulan kuningas? Miksi pitäisi haluta omistaa ja käydä jotain ihmeellistä kisaa muita ihmisiä vastaan?
En mä tiedä, miksi sä haluat käydä jotain ihmeellistä kisaa muita ihmisiä vastaan. Olisihan sinulla vaihtoehtona myös panna vapaita miehiä ja antaa varattujen olla niiden vaimojensa kanssa ilman mitään kilpailuja.
Ei se ole minulle mikään kilpailu. Sinä se tässä et ymmärrä mistään mitään. Miksi elämän tarkoituksen pitäisi olla joku kummallinen ykkössija?
Onhan. Edelleen: Jos et haluaisi kilpailla, ottaisit vapaan miehen. Nyt haluat syrjäyttää ykkösen ja siksi valitset varatun miehen. Niin se vain menee. Ilman kilpailua ei tarvitse ryhtyä jalkavaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä kakkosluokan naiset pysty kiihottumaan vapaista naisista. Se ei ole yhtään jännää, kun siinä ei saa kokea olevansa parempi kuin vaimo, jolta on miehen "varastanut".
Tämä. Plus että tietyt naiset tykkää juonitella ja tarvitsevat jännitystä ja säpinää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varattu mies tuntee, kun ei pysty eroamaan?
Jokainen pystyy eroamaan. Ei se ole edes vaikeaa. Se on sitten eri asiaa HALUAAKO erota jokun panopatjan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään salasuhteella ei ole mitään tekemistä sen vaimon kanssa, siis toisen naisen näkökulmasta.