Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itku silmässä lukenut tätä ketjua. Mä olen se toinen nainen. Mä olen ollut tyhmä. Mä olen miehelle vain hyväksikäyttökohde. Miksi mä suostun tähän. Miten mä pystyn lopettamaan suhteen mieheen jota rakastan?!
Oma olo vain pahenee kun luen lisää tätä ketjua. Miksi olen näin tyhmä, että rakastan tuota miestä?! Enhän mä ole miehelle yhtään mitään ja mun tilalla voisi olla kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan sama, eroaako mies vai ei. Kokopäivämiestä en itse edes halua.
Hyvää seksiä, matkaseuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mielenkiintoisia keskusteluja. Muutoin haluan olla itsekseni omassa kodissani ja rauhassani.
Kai tätä voi tehdä vapaankin kanssa?
Ei nämä kakkosluokan naiset pysty kiihottumaan vapaista naisista. Se ei ole yhtään jännää, kun siinä ei saa kokea olevansa parempi kuin vaimo, jolta on miehen "varastanut".
Edelleenkään salasuhteella ei ole mitään tekemistä sen vaimon kanssa, siis toisen naisen näkökulmasta.
Tietenkin on. Katsos, kun se mies ei ole varattu, jos sillä ei ole vaimoa. Ja se vaimo on osa
Sinullehan tässä pääasia on, että mies on sinun omaisuuttasi. Voi Jeesus sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ikinä tullut mieleen, että varattu ja toinen voivat nähdä toisen ihan vain mielenkiintoisia ihmisinä? Mitä jos siinä ei olekaan oikeastaan seksistä ja himosta kyse alun perin?
No sittenhän ei ole mitään tarvetta pettää, vaan voidaan olla ihan vain kavereita tai ystäviä.
Mutta eihän miehellä saa olla naispuolisia ystäviä. Varsinkin jos on sinkkunainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itku silmässä lukenut tätä ketjua. Mä olen se toinen nainen. Mä olen ollut tyhmä. Mä olen miehelle vain hyväksikäyttökohde. Miksi mä suostun tähän. Miten mä pystyn lopettamaan suhteen mieheen jota rakastan?!
Oma olo vain pahenee kun luen lisää tätä ketjua. Miksi olen näin tyhmä, että rakastan tuota miestä?! Enhän mä ole miehelle yhtään mitään ja mun tilalla voisi olla kuka tahansa.
Olet joku näistä mustasukkaisista ja omistushaluisista riehujista, ei mene tämä teennäinen itkuvirsi nyt läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta mitäpä jos minua ei kiinnosta perinteinen parisuhde, eikä minulla ole mitään lapsellista halua olla mikään ykkönen tai kukkulan kuningas? Miksi pitäisi haluta omistaa ja käydä jotain ihmeellistä kisaa muita ihmisiä vastaan?
En mä tiedä, miksi sä haluat käydä jotain ihmeellistä kisaa muita ihmisiä vastaan. Olisihan sinulla vaihtoehtona myös panna vapaita miehiä ja antaa varattujen olla niiden vaimojensa kanssa ilman mitään kilpailuja.
Ei se ole minulle mikään kilpailu. Sinä se tässä et ymmärrä mistään mitään. Miksi elämän tarkoituksen pitäisi olla joku kummallinen ykkössija?
Onhan. Edelleen: Jos et haluaisi kilpailla, ottaisit vapaan miehen. Nyt haluat syrjäyttää ykkösen ja siksi valitset varatun mi
Voit hokea itsellesi mitä tarinaa haluat, mutta fakta on se, että sinä et panisi varattua, jos et haluaisi edes alitajuisesti syrjäyttää sitä ykkösnaista eli vaimoa. Edes sinä et ole niin ala-arvoinen nainen, että suostuisit hyväksikäytetyksi ilman minkäänlaista toivetta olla joku päivä ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä varattu mies tuntee, kun ei pysty eroamaan?
Jokainen pystyy eroamaan. Ei se ole edes vaikeaa. Se on sitten eri asiaa HALUAAKO erota jokun panopatjan takia.
No jos se panopatja kotona on virttynyt, niin saattaa haluta.
Ei kenelläkään ole kotonaan mitään panopatjoja. Siellä on laadukas ergonomisesti muotoiltu Tempur, joka kestää vuodesta toiseen. Panopatjoja käytetään vain tilapäismajoituksessa, jossa ei ole tarkoitustaan rakentaa mitään kestävää.
Tempur on vaniljaa.
On tutkittu, että varattu mies on kiinnostavampi naisten silmissä kuin sinkkumies. Syynä se, että mies on jo kertaalleen kelvannut jollekin ja todennäköisesti siksi ok mies, plussana, että on todennäköisesti "opetettu tavoille" ykkösnaisen toimesta.
Sorry kakkoset. Tää on faktaa. Siksi ette halua sinkkuja vaan piiritätte varattuja. Puhdasta biologiaa ja sosiologiaa. Ei mitään sielujen sympatiaa tai syvempää seksuaalista kiihkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan sama, eroaako mies vai ei. Kokopäivämiestä en itse edes halua.
Hyvää seksiä, matkaseuraa, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja mielenkiintoisia keskusteluja. Muutoin haluan olla itsekseni omassa kodissani ja rauhassani.
Kai tätä voi tehdä vapaankin kanssa?
Ei nämä kakkosluokan naiset pysty kiihottumaan vapaista naisista. Se ei ole yhtään jännää, kun siinä ei saa kokea olevansa parempi kuin vaimo, jolta on miehen "varastanut".
Edelleenkään salasuhteella ei ole mitään tekemistä sen vaimon kanssa, siis toisen naisen näkökulmasta.
Tietenkin on. Katsos, kun se mies ei ole v
Mitä oikein hourailet? Ei minulla edes ole mitään miestä. Miksi pitäisi olla? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen pystyy eroamaan. Ei se ole edes vaikeaa. Se on sitten eri asiaa HALUAAKO erota jokun panopatjan takia.
Puhutaan, että nainen ottaa eron, mies harvemmin. Miehet on laiskempia ja mukavuudenhaluisia, että he voivat elää liitossaan, vaikka liitto ei niin hyvä enää oliskaan. Että se syy on laiskuus.
Ja asuntolaina ja ystävät vaimon puolelta ja joutuis vuoroviikkoisukiksi ja joutuis maksaan elareita ja sitten se anopin kesämökki hyvillä kalavesillä...
kyllä niitä järviä, missä soutaa löytyy muualtakin....laiskuus ja uskallus hypätä uuteen voi olla syitä, asiat järjestyy aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta mitäpä jos minua ei kiinnosta perinteinen parisuhde, eikä minulla ole mitään lapsellista halua olla mikään ykkönen tai kukkulan kuningas? Miksi pitäisi haluta omistaa ja käydä jotain ihmeellistä kisaa muita ihmisiä vastaan?
En mä tiedä, miksi sä haluat käydä jotain ihmeellistä kisaa muita ihmisiä vastaan. Olisihan sinulla vaihtoehtona myös panna vapaita miehiä ja antaa varattujen olla niiden vaimojensa kanssa ilman mitään kilpailuja.
Ei se ole minulle mikään kilpailu. Sinä se tässä et ymmärrä mistään mitään. Miksi elämän tarkoituksen pitäisi olla joku kummallinen ykkössija?
Onhan. Edelleen: Jos et haluaisi kilpailla, ottaisit vapaan miehen. Nyt haluat
Miksi tällaisen asian kuuluisi määrittää kenenkään arvoa? Asuuko mielestäsi naisen kunnia ja ihmisyys jalkovälissä, niin kuin jotkut talebaanit sanovat? Pystytkö nyt vihdoin käsittämään, että jotkut ajattelevat ihan eri tavalla kuin sinä? Oma arvoni ja merkitykseni elämässä on jossain aivan muualla kuin näissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet joku näistä mustasukkaisista ja omistushaluisista riehujista, ei mene tämä teennäinen itkuvirsi nyt läpi.
En ole vaan olen sinkkunainen jolla suhde varattuun mieheen. Ei ole mitään teennäistä tässä vaan olen oikeasti itku silmässä lukenut tätä ketjua ja mollannut itseäni miten tyhmä mä olen oikein ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan, että nainen ottaa eron, mies harvemmin. Miehet on laiskempia ja mukavuudenhaluisia, että he voivat elää liitossaan, vaikka liitto ei niin hyvä enää oliskaan. Että se syy on laiskuus.
Joo, näin puhutaan, mutta se ei ole koko totuus. On myös miehiä, jotka ottavat oma-aloitteisesti avioeron toisen naisen takia.
Tiedän muutamia lähipiiristäni.
Eivät kehtaa tunnustaa että vaimo käski häipyä maisemista.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi huorin tekemistä pitäisi glorifioida. Ehkäpä elämme tosiaan niitä lopun aikoja. Emme tarvitse ulkoista uhkaa elämämme tuhoamiseen, kun teemme sen itse vapaaehtoisesti.
Olen pahoillani, jos meni tunteisiin alapeukuttajilla. Se on toisaalta ihan hyvä asia. Pistää miettimään ja tekemään tulevaisuudessa parempia arvovalintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenelläkään ole kotonaan mitään panopatjoja. Siellä on laadukas ergonomisesti muotoiltu Tempur, joka kestää vuodesta toiseen. Panopatjoja käytetään vain tilapäismajoituksessa, jossa ei ole tarkoitustaan rakentaa mitään kestävää.
Tempur on vaniljaa.
Näin on. Ja vanilja on suosittua juuri siksi, että sitä jaksaa vuodesta toiseen. Eksoottisemmat kokeilut ovat vain hetken aikaa maukkaita kunnes niihin kyllästyy ja haluaa vaihtaa toiseen makuun. Vanilja on neutraaliperusmaku, joka toimii aina. Ei ehkä kiihota samalla lailla kuin salmiakki tai mango-meloni, mutta tuo mieleen lapsuuden ja ruokkii turvallisuudentunnetta, joka on ihmiselle välttämätöntä. Siksi siitä vaniljasta ei olla valmiita luopumaan, vaikka olisi miten hyvää rommirusinaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
On tutkittu, että varattu mies on kiinnostavampi naisten silmissä kuin sinkkumies. Syynä se, että mies on jo kertaalleen kelvannut jollekin ja todennäköisesti siksi ok mies, plussana, että on todennäköisesti "opetettu tavoille" ykkösnaisen toimesta.
Sorry kakkoset. Tää on faktaa. Siksi ette halua sinkkuja vaan piiritätte varattuja. Puhdasta biologiaa ja sosiologiaa. Ei mitään sielujen sympatiaa tai syvempää seksuaalista kiihkoa.
Jos nyt biologiasta puhutaan niin se on sitä himojen seuraamista. Pidättäytyminen on biologian vastaista.
Ne kolme työntöö ja tuijotus seinään. 🤣🤣🤣
Miksi tällaisen asian kuuluisi määrittää kenenkään arvoa? Asuuko mielestäsi naisen kunnia ja ihmisyys jalkovälissä, niin kuin jotkut talebaanit sanovat? Pystytkö nyt vihdoin käsittämään, että jotkut ajattelevat ihan eri tavalla kuin sinä? Oma arvoni ja merkitykseni elämässä on jossain aivan muualla kuin näissä asioissa.
---
Koska niin se vain menee. Kautta aikojen on kutsuttu huonoiksi naisiksi niitä, jotka tekevät huorin eli panevat varattuja. Kunniallinen nainen ei sellaiseen alennu.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mies tunne yhtään mitään, palvelut pelaa kotona ja jännitystä riittää muualla. Typerät naiset tappelee huomiosta. All good.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tempur on vaniljaa.
Näin on. Ja vanilja on suosittua juuri siksi, että sitä jaksaa vuodesta toiseen. Eksoottisemmat kokeilut
Tiedän itse olevani näitä mango ja mansikka-ihmisiä, aina jotain muuta kuin pelkkää vaniljaa. Mulla pitää aina olla makua :)
Joo, näin puhutaan, mutta se ei ole koko totuus. On myös miehiä, jotka ottavat oma-aloitteisesti avioeron toisen naisen takia.
Tiedän muutamia lähipiiristäni.