Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?

Vierailija
25.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (938)

Vierailija
321/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on toinen nainen, on enemmän kuin 60-50 tsäänssit että sillä on myös 3., 4. ja 5.

Kumia kehiin siskot hyvät, ja muistakaa että sekään ei herpestä pysäytä, joka on melkoisen raisu kaveri suuremalla todennäköisyydellä lapsettomaksi loppuelämäksi.

Vierailija
322/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hervoton ketju, nyt teidän aviomiehillä on jo sukupuolitautejakin. Ja pettävät usean naisen kanssa. Ja siis myös rumien naisten kanssa. Hyvin menee!

Aika naiivi pitää olla, jos kuvittelee olevansa ainut, jonka kanssa mies vaimoaan pettää. Pettäjillä ei tuppaa olemaan taipumusta uskollisuuteen. Ei edes (tai varsinkaan) sitä toista naista kohtaan. Ja kun uittaa munaa siellä sun täällä, tautiriskikin kasvaa merkittäväksi. 

No tällä mun varatulla miehellä on jo sen verran ikää, että on ihan tarpeeksi töitä kahden naisen kanssa. On itsekin myöntänyt sen, että ei meinaa aina kunto kestää ja välillä kehottanut mua etsimään nuorempaa seuraa. Lisäksi on myöntänyt sen, että tämä on niin helppoa kun on mun seura saatavilla. Olen luotettava ja pidän suuni kiinni suhteesta. Miehen ei tarvitse pelä

Niin, tuo on se tarina, mitä se kertoo sinulle. Oikeasti sinä et tiedä, kuinka monen muun kanssa se panee ja kertoo samaa tarinaa saadakseen naisen tuntemaan itsensä ainutlaatuiseksi ja haluttavaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita ihmisiä. Kuulostaa pahasti siltä että nämä kakkoset on kilpailullisia ja todella myrkyllisiä ihmisiä. Uhriutuu omista valinnoistaan. Paha maailma. Miten aikuinen ihminen ei hallitse tunteitaan ja kunnioita toisia? Sitä voisi kysyä ensimmäisenä ja miettiä itsekseen. Ja sitten miettiä miksi on täynnä vihaa ja miksi elämä menee pieleen. 

Vierailija
324/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hervoton ketju, nyt teidän aviomiehillä on jo sukupuolitautejakin. Ja pettävät usean naisen kanssa. Ja siis myös rumien naisten kanssa. Hyvin menee!

Aika naiivi pitää olla, jos kuvittelee olevansa ainut, jonka kanssa mies vaimoaan pettää. Pettäjillä ei tuppaa olemaan taipumusta uskollisuuteen. Ei edes (tai varsinkaan) sitä toista naista kohtaan. Ja kun uittaa munaa siellä sun täällä, tautiriskikin kasvaa merkittäväksi. 

No tällä mun varatulla miehellä on jo sen verran ikää, että on ihan tarpeeksi töitä kahden naisen kanssa. On itsekin myöntänyt sen, että ei meinaa aina kunto kestää ja välillä kehottanut mua etsimään nuorempaa seuraa. Lisäksi on myöntänyt sen, että tämä on niin helppoa kun on mun seura saatavilla. Olen luotettava ja pid

No kuvittele sä mitä tahdot. Mä tiedän asiat paremmin. Kiitos ja hei.

Vierailija
325/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntee peenixin pyllykolossaan.

Vierailija
326/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on toinen nainen, on enemmän kuin 60-50 tsäänssit että sillä on myös 3., 4. ja 5.

Kumia kehiin siskot hyvät, ja muistakaa että sekään ei herpestä pysäytä, joka on melkoisen raisu kaveri suuremalla todennäköisyydellä lapsettomaksi loppuelämäksi.

Joo, koska miehet eivät naimisissa ollessa voi rakastua toiseen naiseen, he AINA vain huvittelevat ja panevat vähintään kolmea rumaa naista. 

Vierailija
327/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tiedä, mitä se mies touhuaa silloin kun ei ole sinun kanssasi. Sori siitä. 

Vierailija
328/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök miten paljon täällä onkaan naisia joilla on löyhä/olematon moraali. Miten voikaan olla niin heikko itsetunto ja olla täysin omien halujensa vietävissä ettei kykene vastustamaan tuon ihanan ja niin haluttavan varatun ukon kanssa paneskelua. 

Tiedän ettei teillä monellakaan käy yhtään mielessä mitä kaikkea te toimillanne voitte aiheuttaa tälle petetylle. 

Kyseessä ei ole mikään hups vähän panin, no big deal, eihän se haittaa jos panee paljaalla randomia

Vaan olette mahdollistamassa vakavia mielenterveysongelmia, tartuttamassa sukupuolitauteja syyttömään, aiheuttamassa lapsettomuutta, edesautatte toisen sairastumista niin fyysisesti, kuin psyykkisesti sairauksiin, jotka ovat kroonisia eikä niihin ole parantavaa hoitoa. Te olette mahdollistamassa sitä, että toisen psyyke hajoaa täysin ja hän tappaa itsensä/puolisonsa/lapsensa.

Tässä puhun nyt sellaisista puolisoista, jotka eivät ole tietoisia kumppaninsa touhuista. Jotka saavat tietää vasta vuosien päästä totuuden.  

Toivon, että ensi kerralla kun olette panemassa sitä teidän helppoa unelmamiestä olette tyytyväisiä ja nautitte oikein olan takaa siitä kärsimyksestä mitä toisille, syyttömille ihmisille aiheutatte. Toki toivon myös että saatte itse kokean saman petetyksi tulemisen ja vaikkapa tuliaisena parantumattoman sukupuolitaudin. Onnea matkaan. 

Vierailija
329/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, koska miehet eivät naimisissa ollessa voi rakastua toiseen naiseen, he AINA vain huvittelevat ja panevat vähintään kolmea rumaa naista. 

Jos mies ihan RAKASTUU, miksi helvetissä hän ei ota eroa ja mene yhteen sen RAKASTAMANSA naisen kanssa? 

Vierailija
330/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä tiedä, mitä se mies touhuaa silloin kun ei ole sinun kanssasi. Sori siitä. 

Panee kolmea muuta rumaa naista.

T. Vauvapalsta

Vierailija
331/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panee kolmea muuta rumaa naista.

T. Vauvapalsta

Ei kaikki ole samanlaisia kuin sinä, pojupieni. Moni mies pystyy panemaan ihan kauniitakin naisia. Jopa kymmeniä sellaisia. Yllättikö?

Vierailija
332/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi yök miten paljon täällä onkaan naisia joilla on löyhä/olematon moraali. Miten voikaan olla niin heikko itsetunto ja olla täysin omien halujensa vietävissä ettei kykene vastustamaan tuon ihanan ja niin haluttavan varatun ukon kanssa paneskelua. 

Tiedän ettei teillä monellakaan käy yhtään mielessä mitä kaikkea te toimillanne voitte aiheuttaa tälle petetylle. 

Kyseessä ei ole mikään hups vähän panin, no big deal, eihän se haittaa jos panee paljaalla randomia

Vaan olette mahdollistamassa vakavia mielenterveysongelmia, tartuttamassa sukupuolitauteja syyttömään, aiheuttamassa lapsettomuutta, edesautatte toisen sairastumista niin fyysisesti, kuin psyykkisesti sairauksiin, jotka ovat kroonisia eikä niihin ole parantavaa hoitoa. Te olette mahdollistamassa sitä, että toisen psyyke hajoaa täysin ja hän tappaa itsensä/puolisonsa/lapsensa.

Tässä puhun nyt sellaisista puolisoista, jotka eivät ole tietoisia kumppani

Juuri kaltaistesi vaimojen takia miehet käyvät vieraissa. Kireys on käsin kosketeltavissa.

Vierailija
333/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin kerran varattuun ja meillä oli myös sänkyhommia, vaikka tiesin miehen olevan avoliitossa.

Mies oli kivan näköinen, mutta nopeasti huomasin, että hän on sellainen passattava mieslapsi.

Samaan syssyyn sitten kärähti vaimolleen kiinni näistä meidän salajutuista. Onneksi tämä vaimo uskoi miehen valheet, että kyseessä  oli vain ystävyys. Vaimo halusi vielä jatkaa ukkonsa passaamista ja paapomista ja ilmeisesti ovat vieläkin yhdessä. Mies on vielä yrittänyt soitella ja viestitellä perääni, mutta en ole vastannut.

Miten niin onneksi?

Siksi, että mies jäi liittoonsa, eikä alkanut kärttämään parisuhdetta kanssani. Mieslapsi, jolla on kulkumulkku,, ei ole mikään unelmien kumppani. Tämäkin mies oli tottunut, että vaimo käy kaupassa, laittaa aina kaikki ruoat ja pesee pyykit jne. Tämän suhteen aikana olin itse juuri eronnut ja kaipasin laastaria, joten tämä toimi sellaisena.

Vierailija
334/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa nyt kaikki: miehellä ei ole mitään syytä ihastua toiseen ja aloittaa sivusuhdetta. Pyhä vaimo on aina syytön tilanteeseen ja se mies sitten AINA panee useaa rumaa naistaja sillä on sukupuolitauteja. Mitään muita vaihtoehtoja ei ole. Piste.

Kylläpä nyt meni tunteisiin. Ei tietenkään ole kirkossa kuulutettu, että heti saa seksitaudin, jos on useampi kumppani. 

MUTTA on helvetin tyhmää ottaa riski ja jättää suojautumatta ja testaamatta. 

Avoimessa suhteessa

Vierailija
335/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ihan RAKASTUU, miksi helvetissä hän ei ota eroa ja mene yhteen sen RAKASTAMANSA naisen kanssa? 

No ottaa eron jos ottaa, mutta usein sitä edeltää salasuhde. Täällähän väitetään, että KAIKKI miehet, jotka toisen löytävät panevat vähintään viittä naista.

Vierailija
336/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan täysipäinen mies ei jatka avioliittoaan, jos rakastaa toista naista. Kyllä nämä sivusuhteet ovat poikkeusetta vain jännityksen hakua ja itsetunnon pönkitystä, johon ei liity mitään tunteita muualla kuin kakkosnaisen mielikuvituksessa. Nimittäin, jos mies tosissaan rakastuu, ei hänellä ole mitään syytä olla ottamatta eroa ja siirymällä sen rakastettunsa kanssa kimppaan ihan julkisesti. 

Vierailija
337/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ottaa eron jos ottaa, mutta usein sitä edeltää salasuhde. Täällähän väitetään, että KAIKKI miehet, jotka toisen löytävät panevat vähintään viittä naista.

Paitsi, ettei väitetä. Tuo ihan oman lukutaidottoman mielesi tekemä tulkinta siitä, että tuolle "minun rakastajani ei pane muita" tyypille kerrottiin, että kyllä se mies hyvinkin VOI panna myös muita. 

Vierailija
338/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkosnaiset ovat kakkosia vähän kaikessa muussakin. Tottuneet jäämään varjoon ja häviölle. Siitä varatusta miehestä haaveillaan vähän samaan tapaan kuin teininä jostain julkkisidoleista, että kyllä se sieltä korkeuksistaan minut vielä joku päivä huomaa ja tajuaa sydämensä valituksi.

Kypsymättömyyttä. Ja opportunistimiehet tätä kyspsymättömyyttä härskisti hyväksikäyttävät.

Kakkoseksi jäävät vaimot ovat kakkosia vähän kaikessa muussakin. Tottuneet jäämään varjoon ja häviölle. Haaveillaan kotileikeistä vähän samaan tapaan kuin lapsena. Kyllä se joku päivä huomaa, että pelkkä papin aamen ei riitä.

Kypsymättömyyttä. Ja tätä opportunistimiehet härskisti hyväksikäyttävät.

Sanoit vahingossa kakkoset kun tarkoitit ykkösiä. Vai meinaatko että kakkoset hinkuu hellan ääreen ja rattaita työntelemään? Sitä varten hommataan kunnollinen vapaa mies, varattu on huvitteluun, ei se muuhun kelpaa. 

Vierailija
339/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tällä mun varatulla miehellä on jo sen verran ikää, että on ihan tarpeeksi töitä kahden naisen kanssa. On itsekin myöntänyt sen, että ei meinaa aina kunto kestää ja välillä kehottanut mua etsimään nuorempaa seuraa. Lisäksi on myöntänyt sen, että tämä on niin helppoa kun on mun seura saatavilla. Olen luotettava ja pidän suuni kiinni suhteesta. Miehen ei tarvitse pelä

Ei apua. Olet naiivi. Jätä se sika ja käy hyvän tähden seksitautitesteissä. 

Vierailija
340/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suhde varatun vanhemman miehen kanssa ja mä olen jättänyt nyt ehkäisyn pois miehen tietämättä. Mulla on yksi lapsi ja haluan vielä toisen lisää. Voi olla, että en ikäni puolesta tule raskaaksi, mutta yrittänyttä ei laiteta. Tulen raskaaksi tai sitten en. Jos tulen raskaaksi, niin kerron kyllä miehelle raskaudesta ja sanon, että en vaadi häneltä mitään. Päästäisin hänet kuin koiran veräjästä. Sitä en toki kertoisi, että jätin ehkäisyn pois. Kasvattaisin lapsen yksin ja mies saisi leikkia onnellista parisuhdetta avovaimonsa kanssa ja esittää, että mua ja lasta ei ole olemassa.