Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?

Vierailija
25.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (938)

Vierailija
301/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mun vastauksen pointti oli se, että multa niitä tauteja ei kyllä tule. Mutta en kyllä usko miehen käyvän muualla koska hänellä on täysi työ siinä, että saa pidettyä kaksi naista tyytyväisenä. Ikä kun alkaa painamaan.

Kyllä ne sultakin voi tulla. Ei se vaadi muuta kuin mies tarttuttaa taudin sinuun ja sittenpä se tauti voi tulla myös sinulta. 

Voi pyhä yksinkertaisuus. Miten se voisi multa tulla mieheen kun se kerran jo olisi miehessä. Tajuatko edes miten järjetön tuo sun ajatus on.

No hyvinkin helposti. Otetaan ihan kapulamallin esimerkki, jos menisi sinunkin yksinkertaiseen päähäsi: Mies saa toiselta rakastajaltaan esim. klamydian. Mies panee sinua paljaalla ja tartuttaa sen sinuun. Tämän jälkeen teillä on sen verran taukoa seksissä, että mies ehtii parantua. Sitten mies panee sinua uudestaan paljaalla ja saa sen klamydian takaisin sinulta. 

Oliko tarpeeksi ratakiskoa mukana tällä kertaa?

Vierailija
302/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten ne sukupuolitaudit nyt tulee? Oisko 8.luokan kertaaminen mitään, jos et vielä tuossakaan iässä tiedä?

Oletko oikeasti noin yksinkertainen? Mulla ei ole testatusti mitään tauteja eli miten mä voisin mieheen mitään tartuttaa kun mulla ei ole seksiä muiden kanssa? Kerros nyt sun typerä logiikka.

No hyvä juttu. Vaikutit ensimmäisten viestiesi perusteella sen verran yksinkertaiselta tapaukselta, että en voinut mitenkään olla varma, että olet tajunnut testauttaa itsesi vähintään kuukausittain. Mutta hienoa, jos homma on hoidossa. 

Vierailija
304/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaimot ovat ennen olleet niitä kakkosia, jotka ovat väkisin tunkeneet itsensä toisten väliin, kun toisten suhteessa on ollut ongelmia. 

Yllätyksenä voi myöhemmin tulla, ettei mies koskaan unohtanut sitä ykköstä ja on odottanut, että voisi vaihtaa vaimonsa häneen. Vaimo tuli valittua alunperin ihan väärin, väittää mies. 

Vierailija
305/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten ne sukupuolitaudit nyt tulee? Oisko 8.luokan kertaaminen mitään, jos et vielä tuossakaan iässä tiedä?

Oletko oikeasti noin yksinkertainen? Mulla ei ole testatusti mitään tauteja eli miten mä voisin mieheen mitään tartuttaa kun mulla ei ole seksiä muiden kanssa? Kerros nyt sun typerä logiikka.

Sä olet kakkosnainen ja panet tuosta vaan paljaalla? Huh-huh! Tajuatko yhtään, että on myös sukupuolitauteja, joihin ei ole parantavaa hoitoa?

Vierailija
306/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervoton ketju, nyt teidän aviomiehillä on jo sukupuolitautejakin. Ja pettävät usean naisen kanssa. Ja siis myös rumien naisten kanssa. Hyvin menee!

Vierailija
307/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hervoton ketju, nyt teidän aviomiehillä on jo sukupuolitautejakin. Ja pettävät usean naisen kanssa. Ja siis myös rumien naisten kanssa. Hyvin menee!

Nytkö sä vasta tajusit, että kerran pettäjä pettää toistekin ja sinne tänne paneskellessa on mahdollista saada myös tauteja? 

Vierailija
308/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mun vastauksen pointti oli se, että multa niitä tauteja ei kyllä tule. Mutta en kyllä usko miehen käyvän muualla koska hänellä on täysi työ siinä, että saa pidettyä kaksi naista tyytyväisenä. Ikä kun alkaa painamaan.

Kyllä ne sultakin voi tulla. Ei se vaadi muuta kuin mies tarttuttaa taudin sinuun ja sittenpä se tauti voi tulla myös sinulta. 

Voi pyhä yksinkertaisuus. Miten se voisi multa tulla mieheen kun se kerran jo olisi miehessä. Tajuatko edes miten järjetön tuo sun ajatus on.

Ilmeisesti et yhtään välitä, saatko itse taudin? Olen itse tässä ketjussa lähinnä vittuilemassa tuolle ykkösvaimosaarnaajalle, mutta kyllä tuollainen naiivius tai piittaamattomuus ihmetyttää myös. 

Vierailija
309/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika naiivi pitää olla, jos kuvittelee olevansa ainut, jonka kanssa mies vaimoaan pettää. Pettäjillä ei tuppaa olemaan taipumusta uskollisuuteen. Ei edes (tai varsinkaan) sitä toista naista kohtaan. Ja kun uittaa munaa siellä sun täällä, tautiriskikin kasvaa merkittäväksi. 

Vierailija
310/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaimot ovat ennen olleet niitä kakkosia, jotka ovat väkisin tunkeneet itsensä toisten väliin, kun toisten suhteessa on ollut ongelmia. 

Yllätyksenä voi myöhemmin tulla, ettei mies koskaan unohtanut sitä ykköstä ja on odottanut, että voisi vaihtaa vaimonsa häneen. Vaimo tuli valittua alunperin ihan väärin, väittää mies. 

Joo ihan on unohtanut sen ensimmäisen vaimon, älä huoli.

Vierailija
311/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvinkin helposti. Otetaan ihan kapulamallin esimerkki, jos menisi sinunkin yksinkertaiseen päähäsi: Mies saa toiselta rakastajaltaan esim. klamydian. Mies panee sinua paljaalla ja tartuttaa sen sinuun. Tämän jälkeen teillä on sen verran taukoa seksissä, että mies ehtii parantua. Sitten mies

Klamydiasta ei parane, vaan jää kantajaksi, ellei hoidata tautia. Muuten esimerkkisi on validi.

Eri

Vierailija
312/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö sä vasta tajusit, että kerran pettäjä pettää toistekin ja sinne tänne paneskellessa on mahdollista saada myös tauteja? 

No aika hurjaa elämää tuntuvat teidän miehet elävän. 

Vierailija
313/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaa mutta Oulussa kävi myös niin et avoliitossa oleva ukkeli yritti iskee mua.ukkeli opiskeli tai oli töissä yliopistolla.

Asia selvisi kun sen avovaimo soitti mulle!! Oli löytänyt osan ukkelin salapuhelimista. Se sano et äijänkäppänä oli käyttänyt eri puhelimia että sai iskee naisia. Se nainen kertoi että niillä on lapsettomuutta. Mulla tietysti oli/on lapsi. Se nainen arveli että oon tietenkin hoikka blondi mitä olin sillon. Sanoin sille naiselle että ite olisin vihainen eikä kukaan tekis mulle koskaan noin.säälin tosi paljon sitä naista. Sanoin että olen pahoillaan.

Monesti säälin varattuja,tuokin teki asiat ovelasti!!  Ja iski monia,ei vaan mua. Oikeesti säälin

Vierailija
314/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika hurjaa elämää tuntuvat teidän miehet elävän. 

Eipä siinä mitään hurjaa ole. Pettäminen on hyvinkin yleistä ja harvalla se jää vain yhteen kertaan yhden naisen kanssa. Koskee sekä miehiä että naisia. 

Vierailija
315/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ensimmäinen etkä ihan varmaan viimeinenkään. Sinua kutsutaan syystä kolmanneksi pyöräksi. Ja se kolmas pyörä on aina se, jota sattuu. Tyhmimmille äijille käy sitten niin, että eroavat vaimostaan ja jäävät ilman kumpaakaan naista.

Minua? En ole kolmas pyörä. Ja jotain realismia nyt kuitenkin, vaikka tilanne on toki ikävä. Ei se kolmanteen pyörään _aina_ satu, ehkä joskus. Petetty kärsii eniten tietysti. Eipä tuossa älykkyydestä ole kyse jos petetään, vaan rakkauden puutteesta, niin miehellekin lopulta ihan sama vaikka ei "saisi" kumpaakaan. Ei naiset maailmasta lopu. :)

Vierailija
316/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvinkin helposti. Otetaan ihan kapulamallin esimerkki, jos menisi sinunkin yksinkertaiseen päähäsi: Mies saa toiselta rakastajaltaan esim. klamydian. Mies panee sinua paljaalla ja tartuttaa sen sinuun. Tämän jälkeen teillä on sen verran tauk

Kiitos tarkennuksesta. En ole ihan niin perehtynyt noihin tauteihin enkä viitsinyt lähteä googlaamaan. 

Vierailija
317/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nyt kaikki: miehellä ei ole mitään syytä ihastua toiseen ja aloittaa sivusuhdetta. Pyhä vaimo on aina syytön tilanteeseen ja se mies sitten AINA panee useaa rumaa naistaja sillä on sukupuolitauteja. Mitään muita vaihtoehtoja ei ole. Piste.

Vierailija
318/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme molemmat varattuja, joten en todellakaan toivonut että hän olisi jättänyt vaimonsa.

Vierailija
319/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa nyt kaikki: miehellä ei ole mitään syytä ihastua toiseen ja aloittaa sivusuhdetta. Pyhä vaimo on aina syytön tilanteeseen ja se mies sitten AINA panee useaa rumaa naistaja sillä on sukupuolitauteja. Mitään muita vaihtoehtoja ei ole. Piste.

Sulla vaimo ohjailee munaasi eikä itselläsi ole mitään päätäntävaltaa kenen pillussa sitä uitat? 

Vierailija
320/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika naiivi pitää olla, jos kuvittelee olevansa ainut, jonka kanssa mies vaimoaan pettää. Pettäjillä ei tuppaa olemaan taipumusta uskollisuuteen. Ei edes (tai varsinkaan) sitä toista naista kohtaan. Ja kun uittaa munaa siellä sun täällä, tautiriskikin kasvaa merkittäväksi. 

No tällä mun varatulla miehellä on jo sen verran ikää, että on ihan tarpeeksi töitä kahden naisen kanssa. On itsekin myöntänyt sen, että ei meinaa aina kunto kestää ja välillä kehottanut mua etsimään nuorempaa seuraa. Lisäksi on myöntänyt sen, että tämä on niin helppoa kun on mun seura saatavilla. Olen luotettava ja pidän suuni kiinni suhteesta. Miehen ei tarvitse pelätä, että mä kerron muille.