Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suhde varatun vanhemman miehen kanssa ja mä olen jättänyt nyt ehkäisyn pois miehen tietämättä. Mulla on yksi lapsi ja haluan vielä toisen lisää. Voi olla, että en ikäni puolesta tule raskaaksi, mutta yrittänyttä ei laiteta. Tulen raskaaksi tai sitten en. Jos tulen raskaaksi, niin kerron kyllä miehelle raskaudesta ja sanon, että en vaadi häneltä mitään. Päästäisin hänet kuin koiran veräjästä. Sitä en toki kertoisi, että jätin ehkäisyn pois. Kasvattaisin lapsen yksin ja mies saisi leikkia onnellista parisuhdetta avovaimonsa kanssa ja esittää, että mua ja lasta ei ole olemassa.
Onnea vaan, jos saat lapsen sijaan esim. kupan tai satiaisia :D
Saako testejä ihan julkisella puolella muuten vain? Siis jos haluaa testauttaa useita tauteja? Mulla on sellainen käsitys, että ei ne julkisella lähde muuten vain testaamaan. Eli pitäisi käydä yksityisellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkosnaiset ovat kakkosia vähän kaikessa muussakin. Tottuneet jäämään varjoon ja häviölle. Siitä varatusta miehestä haaveillaan vähän samaan tapaan kuin teininä jostain julkkisidoleista, että kyllä se sieltä korkeuksistaan minut vielä joku päivä huomaa ja tajuaa sydämensä valituksi.
Kypsymättömyyttä. Ja opportunistimiehet tätä kyspsymättömyyttä härskisti hyväksikäyttävät.
Kakkoseksi jäävät vaimot ovat kakkosia vähän kaikessa muussakin. Tottuneet jäämään varjoon ja häviölle. Haaveillaan kotileikeistä vähän samaan tapaan kuin lapsena. Kyllä se joku päivä huomaa, että pelkkä papin aamen ei riitä.
Kypsymättömyyttä. Ja tätä opportunistimiehet härskisti hyväksikäyttävät.
Sanoit vahingossa kakkoset kun t
99 kertaa sadasta vaimo tietää siitä kakkosesta. Ette te miehet niin hyviä näyttelijöitä ole kuin kuvittelette :D
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök miten paljon täällä onkaan naisia joilla on löyhä/olematon moraali. Miten voikaan olla niin heikko itsetunto ja olla täysin omien halujensa vietävissä ettei kykene vastustamaan tuon ihanan ja niin haluttavan varatun ukon kanssa paneskelua.
Tiedän ettei teillä monellakaan käy yhtään mielessä mitä kaikkea te toimillanne voitte aiheuttaa tälle petetylle.
Kyseessä ei ole mikään hups vähän panin, no big deal, eihän se haittaa jos panee paljaalla randomiaVaan olette mahdollistamassa vakavia mielenterveysongelmia, tartuttamassa sukupuolitauteja syyttömään, aiheuttamassa lapsettomuutta, edesautatte toisen sairastumista niin fyysisesti, kuin psyykkisesti sairauksiin, jotka ovat kroonisia eikä niihin ole parantavaa hoitoa. Te olette mahdollistamassa sitä, että toisen psyyke hajoaa täysin ja hän tappaa itsensä/puolisonsa/lapsensa.
Tässä puhun nyt sellaisista puolisoista, jotka eivät ole tietoisia kumppani
Jatka vielä vähän tuota jeesustelua, niin oikeasti lähden n*ssimaan ukkomiehiä. Vastenmielistä moralismia.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suhde varatun vanhemman miehen kanssa ja mä olen jättänyt nyt ehkäisyn pois miehen tietämättä. Mulla on yksi lapsi ja haluan vielä toisen lisää. Voi olla, että en ikäni puolesta tule raskaaksi, mutta yrittänyttä ei laiteta. Tulen raskaaksi tai sitten en. Jos tulen raskaaksi, niin kerron kyllä miehelle raskaudesta ja sanon, että en vaadi häneltä mitään. Päästäisin hänet kuin koiran veräjästä. Sitä en toki kertoisi, että jätin ehkäisyn pois. Kasvattaisin lapsen yksin ja mies saisi leikkia onnellista parisuhdetta avovaimonsa kanssa ja esittää, että mua ja lasta ei ole olemassa.
No kyllä mulla olisi jo tiedossa jos miehellä olisi satiaisia. Ollaan pantu ilman kortsua jo yli vuoden eikä mitään oireita ole kummallakaan. Viimeksi kävin testeissä lokakuussa eikä ollut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on toinen nainen, on enemmän kuin 60-50 tsäänssit että sillä on myös 3., 4. ja 5.
Kumia kehiin siskot hyvät, ja muistakaa että sekään ei herpestä pysäytä, joka on melkoisen raisu kaveri suuremalla todennäköisyydellä lapsettomaksi loppuelämäksi.Joo, koska miehet eivät naimisissa ollessa voi rakastua toiseen naiseen, he AINA vain huvittelevat ja panevat vähintään kolmea rumaa naista.
Jos mies ihan RAKASTUU, miksi helvetissä hän ei ota eroa ja mene yhteen sen RAKASTAMANSA naisen kanssa?
Kyllä moni meneekin. Yleensä kun mies eroaa, syy on toinen nainen. Naiset lähtevät muutenkin, mies ei meinaa lähteä kulumallakaan, paitsi jos rakastuu. Näitä olet nähnyt varmasti itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa reilua sille lapselle. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök miten paljon täällä onkaan naisia joilla on löyhä/olematon moraali. Miten voikaan olla niin heikko itsetunto ja olla täysin omien halujensa vietävissä ettei kykene vastustamaan tuon ihanan ja niin haluttavan varatun ukon kanssa paneskelua.
Tiedän ettei teillä monellakaan käy yhtään mielessä mitä kaikkea te toimillanne voitte aiheuttaa tälle petetylle.
Kyseessä ei ole mikään hups vähän panin, no big deal, eihän se haittaa jos panee paljaalla randomiaVaan olette mahdollistamassa vakavia mielenterveysongelmia, tartuttamassa sukupuolitauteja syyttömään, aiheuttamassa lapsettomuutta, edesautatte toisen sairastumista niin fyysisesti, kuin psyykkisesti sairauksiin, jotka ovat kroonisia eikä niihin ole parantavaa hoitoa. Te olette mahdollistamassa sitä, että toisen psyyke hajoaa täysin ja hän tappaa itsensä/puolisonsa/lapsensa.
Tässä puhun nyt sellaisi
No tuon ukko ei kyllä taida kunnon seksiä saada, niin on pinkeän kuuloinen rouva. Mielessä vain seksin kauhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtaa aina heikompaan, helpompaan ja yksinkertaisempaan. Harva mies vaihtaa voimakkaampaan ja hankalampaan. Ikävä totuus.
Miksi kukaan, mies tai nainen, haluaisi voimakkaan ja hankalan kumppanin? Yleensä noita pidetään negatiivisina ominaisuuksina.
Voimakkaasta kumppanista on apua elämän haasteissa. Hankalammasta kumppanista saa haastetta elämään, jos sellaista kaipaa. Heikommasta taas ei ole apua, vaan itse saat johtaa ja kantaa suuremman taakan. Helpompaa voi johdatella haluamaansa suuntaan, haastetta ei ole.
En mitään. Jos avioliitto on hyvä niin silloin ei syytä pettää. Mies on naimisissa ja pettää vaimoaan. Syytön minä siihen olen. Pettäjä päättää haluaako hän pettää. Minä en petä ketään. Vaimo vain ei tiedä kuinka katala mies hänellä on. Syytän pettävää miestä. Minä ja vaimonsa ollaan syyttömiä molemmat. Kas näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mulla olisi jo tiedossa jos miehellä olisi satiaisia. Ollaan pantu ilman kortsua jo yli vuoden eikä mitään oireita ole kummallakaan. Viimeks
Seuraava naiivi tyttönen, joka kuvittele, että tauti ei voi tarttua kun se ei ole tähänkään asti tarttunut :D
Vierailija kirjoitti:
Sairaita ihmisiä. Kuulostaa pahasti siltä että nämä kakkoset on kilpailullisia ja todella myrkyllisiä ihmisiä. Uhriutuu omista valinnoistaan. Paha maailma. Miten aikuinen ihminen ei hallitse tunteitaan ja kunnioita toisia? Sitä voisi kysyä ensimmäisenä ja miettiä itsekseen. Ja sitten miettiä miksi on täynnä vihaa ja miksi elämä menee pieleen.
Ketjun luettuani päädyin samaan tulokseen. Mies on pelkkä väline naisten välisessä kilpailussa. Nainen on naiselle susi. Ei ole ihmekään, että maailma on miesten. Naiset vihaavat toisiaan. Ja vihaavat toisiaan ylpeästi.
Se on jännää miten pettämisen paheksuminen on jeesustelua. Kyllä mä toivon, että jos esim. sinulla N46 on lapsia niin he pääsevät kokemaan saman mitä heidän äitinsä on mahdollistanut muille (jos nyt lähdet kostoksi panemaan varattuja :-D ) Onnea vaan vaikka tyttäresi lapsettomuushoitoihin ja ikuiseen herpekseen, vaan siksi kun puoliso ei kyennyt olemaan uittamatta munaansa muualla.
Se varmasti tuntuisi susta hyvältä, onhan pettäminen kivaa, harmitonta, eikä aiheuta kenellekään mitään pahaa😘
Ja minä olen sinkku, enkä ikinä voisi loukata ketään tietoisesti noin raukkamaisesti mitä jotkut täällä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi saisi rakastavan ja välittävän äidin joka huolehtii hänestä. Olen koulutettu ja mulla on vakituinen työpaikka. En ole mikään kouluttamaton sossupummi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mulla olisi jo tiedossa jos miehellä olisi satiaisia. Ollaan pantu ilman kortsua jo yli vuoden eikä mitään oireita ole kummallakaan. Viimeks
Lokakuusta on jo monta kuukautta ja aika moni sukupuolitauti voi olla täysin oireeton. Melkoista venäläistä rulettia paneskella paljaalla pettäjän kanssa. On kuitenkin myös sukupuolitauteja, jotka eivät parane ikinä, jos ne kerran saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaimot ovat ennen olleet niitä kakkosia, jotka ovat väkisin tunkeneet itsensä toisten väliin, kun toisten suhteessa on ollut ongelmia.
Yllätyksenä voi myöhemmin tulla, ettei mies koskaan unohtanut sitä ykköstä ja on odottanut, että voisi vaihtaa vaimonsa häneen. Vaimo tuli valittua alunperin ihan väärin, väittää mies.
Joo ihan on unohtanut sen ensimmäisen vaimon, älä huoli.
Fight, fight, fight!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaita ihmisiä. Kuulostaa pahasti siltä että nämä kakkoset on kilpailullisia ja todella myrkyllisiä ihmisiä. Uhriutuu omista valinnoistaan. Paha maailma. Miten aikuinen ihminen ei hallitse tunteitaan ja kunnioita toisia? Sitä voisi kysyä ensimmäisenä ja miettiä itsekseen. Ja sitten miettiä miksi on täynnä vihaa ja miksi elämä menee pieleen.
Ketjun luettuani päädyin samaan tulokseen. Mies on pelkkä väline naisten välisessä kilpailussa. Nainen on naiselle susi. Ei ole ihmekään, että maailma on miesten. Naiset vihaavat toisiaan. Ja vihaavat toisiaan ylpeästi.
Mitä kilpailua voi olla jos miehen puoliso ei edes tiedä musta? Eikä voi olla kilpailua koska mies haluaa olla parisuhteessa puolisonsa kanssa ja musta haluaa pelkkää seksiä. Mä pyrin siihen, että pystyisin lopettamaan suhteen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi saisi rakastavan ja välittävän äidin joka huolehtii hänestä. Olen koulutettu ja mulla on vakituinen työpaikka. En ole mikään kouluttamaton sossupummi.
Rakastava ja välittävä äiti ei paneskele varattuja miehiä ja valehtele näille päin näköä. Jos olisit oikeasti koulutettu ja vakitöissä oleva, hommaisit sen lapsen itseellisesti ilman mitään paskanjauhantakikkailuja. Toki kaikeasta päätellen olet vain provo eikä sinulla mitään seksielämää edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Se on jännää miten pettämisen paheksuminen on jeesustelua. Kyllä mä toivon, että jos esim. sinulla N46 on lapsia niin he pääsevät kokemaan saman mitä heidän äitinsä on mahdollistanut muille (jos nyt lähdet kostoksi panemaan varattuja :-D ) Onnea vaan vaikka tyttäresi lapsettomuushoitoihin ja ikuiseen herpekseen, vaan siksi kun puoliso ei kyennyt olemaan uittamatta munaansa muualla.
Se varmasti tuntuisi susta hyvältä, onhan pettäminen kivaa, harmitonta, eikä aiheuta kenellekään mitään pahaa😘Ja minä olen sinkku, enkä ikinä voisi loukata ketään tietoisesti noin raukkamaisesti mitä jotkut täällä tekee.
Sinkku ja mulkku.
Tuollainen pahantahtoisuus on sairasta.
No ei ne ole ainoita naisia miehen elämässä, vaan kakkosia, koska he eivät tiedä siitä toisesta. Se toinen tietää vaimosta.