Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?

Vierailija
25.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (938)

Vierailija
281/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, en mä anna sen "ruiskutella mällejään minuun", meillä pannaan mun ehdoilla. Sinä saat ihan rauhassa epätoivoissasi alistua tuollaiseen. 

Voithan sinä noinkin itsellesi uskotella, jos se helpottaa oloasi. 

Vierailija
282/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee aina suru näiden muita haukkuvien naisten juttuja lukiessa. Miesvaltaisella alalla ja työmatkaillessa olen huomannut kuinka vähässä uskolliset miehet ovat. Nämä "yksi toinen nainen ei merkitse mitään 30v avioliittoa takana" kommentit. Huoh. Toiselle naiselle se ehkä oli hetken hairahdus, miehelle elämän mittainen polku hairahduksia, vaimolle elämä ilman aitoa rakkautta. Surullista kuinka vähän nämä kiukkuiset karenit itseään arvostavat. Omassa työyhteisössä, siinä 10 henkilön tiimissä jossa pääasiassa matkustetaan ei yhtään miestä joka ei pettäisi. Ne jotka eivät halua kiintyä toiseen naiseen ovat ratkaisseet asian niin että naisia on todella paljon.

Millä työpaikalla on tuollainen herkkupalakokoelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ensimmäinen etkä ihan varmaan viimeinenkään. Sinua kutsutaan syystä kolmanneksi pyöräksi. Ja se kolmas pyörä on aina se, jota sattuu. Tyhmimmille äijille käy sitten niin, että eroavat vaimostaan ja jäävät ilman kumpaakaan naista.

Se vaan kun harvoin niille oikeille vaimoille kelpaa pettävä huo ramies, joka saastuttaa munansa uittamalla sitä toisten naisten pesissä ja sitä kautta kantaa kaiken maailman taudit kotiin. Pisteenä iin päälle vielä kun saa possun siitettyäkin. Ja se häpeä... hyi! Se on vaan talo myyntiin ja lapsille uudet kuviot. 

Mä olen toinen nainen eikä multa kyllä mitään tauteja tule. Miksi tulisi? En mä paneskele ympäriinsä vaan mulla on seksiä vain tämän varatun miehen kanssa. 

Oletko oikeasti noin pihalla? Etkö tiennyt, että taudit voi tulla myös niiltä muilta naisilta, joita se sinun panokaverisi käy jyystämässä sinun ohella? 

Vierailija
284/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosnaiset ovat kakkosia vähän kaikessa muussakin. Tottuneet jäämään varjoon ja häviölle. Siitä varatusta miehestä haaveillaan vähän samaan tapaan kuin teininä jostain julkkisidoleista, että kyllä se sieltä korkeuksistaan minut vielä joku päivä huomaa ja tajuaa sydämensä valituksi.

Kypsymättömyyttä. Ja opportunistimiehet tätä kyspsymättömyyttä härskisti hyväksikäyttävät.

Vierailija
285/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli toinen nainen. Yritin kysyä suhteen laatua tältä kauniilta blondilta. Niin hän teki minusta rikosilmoituksen😁 olin häirinnyt hänen sielunrauhaansa.

Nyt ei voi miehenikään lähestyä häntä. On nyt masentunut asiasta

Vierailija
286/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ensimmäinen etkä ihan varmaan viimeinenkään. Sinua kutsutaan syystä kolmanneksi pyöräksi. Ja se kolmas pyörä on aina se, jota sattuu. Tyhmimmille äijille käy sitten niin, että eroavat vaimostaan ja jäävät ilman kumpaakaan naista.

Se vaan kun harvoin niille oikeille vaimoille kelpaa pettävä huo ramies, joka saastuttaa munansa uittamalla sitä toisten naisten pesissä ja sitä kautta kantaa kaiken maailman taudit kotiin. Pisteenä iin päälle vielä kun saa possun siitettyäkin. Ja se häpeä... hyi! Se on vaan talo myyntiin ja lapsille uudet kuviot. 

Mä olen toinen nainen eikä multa kyllä mitään tauteja tule. Miksi tulisi? En mä paneskele ympäriinsä vaan mulla on seksiä vain tämän varatun miehen kanssa. 

Niin mun vastauksen pointti oli se, että multa niitä tauteja ei kyllä tule. Mutta en kyllä usko miehen käyvän muualla koska hänellä on täysi työ siinä, että saa pidettyä kaksi naista tyytyväisenä. Ikä kun alkaa painamaan.

Vierailija
287/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma, ettei tule? Koska olet viimeksi käynyt testeissä? Vai oletko niin naiivi, että luulet sinun omistautumisen vain yhdelle miehelle tarkoittavan, että se mies ei paneskele ympäriinsä ties kenen kanssa?  

Vierailija
288/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse noin pihalla kun et tajunnut mun pointtia. Mun pointti oli se, että multa ei niitä tauteja kyllä tule. Haloo. Enkä usko miehellä olevan muita koska on täysi työ pitää kaksi naista tyytyväisenä tuon ikäisen miehen.

Vierailija
289/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettymystä, surua ja epäuskoa. Tunsin tulleeni huijatuksi ja hyväksikäytetyksi, vaikkei toinen ollut koskaan luvannutkaan erota. Minun lapsellisessa haavemaailmassani kaksi toisilleen tarkoitettua ihmistä oli löytänyt Sen Oikean ikävässä elämäntilanteessa ja toisella kesti vaan hetki sulatella asiaa ja kerätä rohkeutta eroon. Eihän se sitten niin mennyt, minä olin pelkkä merkityksetön hairahdus.

En minä sitäkään kadehdi, joka elää valheessa edelleen. Mutta ihmettelen, miksi hitossa olen mennyt rakastumaan tuollaiseen ihmiseen. Mitä minun päässäni on liikkunut, kun olen tuntenut että tuo on se minun täydellinen vastinkappaleeni? Mokoma selkärangaton pelkuri.

Opitpahan. Ehkä ensi kerralla etsit vapaita.

Ehkäpä kirjoittaja ei etsinyt varattua vaan törmäsi tähän.

Aika usein ihmissuhteet alkavat sattumalta. En olisi itsekään ikinä kuvitellut ihastuvani varattuun mieheen, vähänpä tiesin. Siinä vaiheessa tällä miehellä oli useita avioliiton ulkopuolisia suhteita takanapäin ja kertoili niistä ylpeillen. Vaimon kanssa yhteistä oli lapset ja talolaina. 

Vierailija
290/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mun vastauksen pointti oli se, että multa niitä tauteja ei kyllä tule. Mutta en kyllä usko miehen käyvän muualla koska hänellä on täysi työ siinä, että saa pidettyä kaksi naista tyytyväisenä. Ikä kun alkaa painamaan.

Kyllä ne sultakin voi tulla. Ei se vaadi muuta kuin mies tarttuttaa taudin sinuun ja sittenpä se tauti voi tulla myös sinulta. 

Vierailija
291/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka jankuttaisit, ihmiset eivät ala elää kuten sinun mielestäsi kuuluu, eivätkä ajattele samoin kuin sinä.

Ja aivan erityisesti ne pettäjät eivät lakkaa pettämästä, vaikka miten huutaisit ketjussa tyhmää ja h u o raa. Aina he jonkun löytävät. 

Alkaa tässä itseäkin kiinnostaa varatun ukkelin höylääminen ihan vain sinun harmiksesi, vaan en taida viitsiä. 

N46, pitkässä suhteessa

Vierailija
292/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miten multa voisi tauteja tulla? Ettekö te ihmiset osaa lukea??? Miten multa voisi tulla tauti jos mies panee jonkun toisen kanssa??? Mikä hel vetin logiikka tuossa nyt oli??

Vierailija
293/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse noin pihalla kun et tajunnut mun pointtia. Mun pointti oli se, että multa ei niitä tauteja kyllä tule. Haloo. Enkä usko miehellä olevan muita koska on täysi työ pitää kaksi naista tyytyväisenä tuon ikäisen miehen.

Koska olet käynyt testeissä? Jos vastauksesi on "en koskaan" tai "joskus kuukausia/vuosia sitten", sinulta voi tulla vaikka mitä tauteja. Taudit kun ei ole mikään uskon asia. 

Vierailija
294/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne sultakin voi tulla. Ei se vaadi muuta kuin mies tarttuttaa taudin sinuun ja sittenpä se tauti voi tulla myös sinulta. 

Voi pyhä yksinkertaisuus. Miten se voisi multa tulla mieheen kun se kerran jo olisi miehessä. Tajuatko edes miten järjetön tuo sun ajatus on.

Vierailija
295/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kerran oudossa tilanteessa aikoja sitten kun mies iski minut baarista ja yritti saada sänkyyn mutten suostunut. Lopulta paljasti että on naimisissa mutta aikoi kuulemma erota siitä rumasta haahkasta ja laittoi muka eropaperit postiin. Onneksi sain siskon kautta kuulla että on tuollainen hyväksikäyttäjä oli yrittänyt siskonikin kaveria ja kaikkia hoikka nättejä!! Että täysin sairas ihminen. Onneksi sain tiedon ja se oli siinä.

Minulle oli tärkeintä että sain tietää ja ettei minua käytetty seksuaalisesti hyväksi. Ilmeisesti jatkoi sen akan kans kun tuli sen jälkeen oulussa marketissa vastaan. Hui helvetti punaiset hiukset,ei ihme et katteli kauniita!!

Vierailija
296/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet käynyt testeissä? Jos vastauksesi on "en koskaan" tai "joskus kuukausia/vuosia sitten", sinulta voi tulla vaikka mitä tauteja. Taudit kun ei ole mikään uskon asia. 

Mulla ei ole tauteja ja tiedän sen kyllä. Kyllä mä osaan asiani hoitaa joten lopeta jankutus.

Vierailija
297/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen toinen nainen eikä multa kyllä mitään tauteja tule. Miksi tulisi? En mä paneskele ympäriinsä vaan mulla on seksiä vain

No miten ne sukupuolitaudit nyt tulee? Oisko 8.luokan kertaaminen mitään, jos et vielä tuossakaan iässä tiedä?

Vierailija
298/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkosnaiset ovat kakkosia vähän kaikessa muussakin. Tottuneet jäämään varjoon ja häviölle. Siitä varatusta miehestä haaveillaan vähän samaan tapaan kuin teininä jostain julkkisidoleista, että kyllä se sieltä korkeuksistaan minut vielä joku päivä huomaa ja tajuaa sydämensä valituksi.

Kypsymättömyyttä. Ja opportunistimiehet tätä kyspsymättömyyttä härskisti hyväksikäyttävät.

Kakkoseksi jäävät vaimot ovat kakkosia vähän kaikessa muussakin. Tottuneet jäämään varjoon ja häviölle. Haaveillaan kotileikeistä vähän samaan tapaan kuin lapsena. Kyllä se joku päivä huomaa, että pelkkä papin aamen ei riitä.

Kypsymättömyyttä. Ja tätä opportunistimiehet härskisti hyväksikäyttävät.

Vierailija
299/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ne sukupuolitaudit nyt tulee? Oisko 8.luokan kertaaminen mitään, jos et vielä tuossakaan iässä tiedä?

Oletko oikeasti noin yksinkertainen? Mulla ei ole testatusti mitään tauteja eli miten mä voisin mieheen mitään tartuttaa kun mulla ei ole seksiä muiden kanssa? Kerros nyt sun typerä logiikka.

Vierailija
300/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on toinen nainen, mies voi olla helppo lähtemään myös jonkun kolmannen tai neljännenkin naisen matkaan, jos kiinnostuu. Ei se jää tähän kakkoseen. Jos mies olisi uskollista sorttia ja yksi nainen riittäisi, ei mies kattelis muita.