Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?

Vierailija
25.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (938)

Vierailija
361/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako testejä ihan julkisella puolella muuten vain? Siis jos haluaa testauttaa useita tauteja? Mulla on sellainen käsitys, että ei ne julkisella lähde muuten vain testaamaan. Eli pitäisi käydä yksityisellä?

Voi joutua topakasti sanomaan, mutta kyllä heidän täytyisi testata. Jos ei, mene yksityiselle. Pieni hinta varmuudesta. 

Vierailija
362/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaita ihmisiä. Kuulostaa pahasti siltä että nämä kakkoset on kilpailullisia ja todella myrkyllisiä ihmisiä. Uhriutuu omista valinnoistaan. Paha maailma. Miten aikuinen ihminen ei hallitse tunteitaan ja kunnioita toisia? Sitä voisi kysyä ensimmäisenä ja miettiä itsekseen. Ja sitten miettiä miksi on täynnä vihaa ja miksi elämä menee pieleen. 

Ketjun luettuani päädyin samaan tulokseen. Mies on pelkkä väline naisten välisessä kilpailussa. Nainen on naiselle susi. Ei ole ihmekään, että maailma on miesten. Naiset vihaavat toisiaan. Ja vihaavat toisiaan ylpeästi.

Mitä kilpailua voi olla jos miehen puoliso ei edes tiedä musta? Eikä voi olla kilpailua koska mies haluaa olla parisuhteessa puolisonsa kanssa ja musta haluaa pelkkää seksiä. Mä pyrin siihen, että pystyisin lopettamaan s

Älä ole typerä. Kyllä se puoliso tietää susta. Se ei vain ole kertonut sitä sille miehelle ja sinä olet tarpeeksi hölmö uskoaksesi kaiken, mitä mies sinulle valehtelee. Jos ei olisi mitään kilpailua, sinun ei tarvitsisi hakea seksiä varatuilta, vaan panisit sinkkujen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännää miten pettämisen paheksuminen on jeesustelua. Kyllä mä toivon, että jos esim. sinulla N46 on lapsia niin he pääsevät kokemaan saman mitä heidän äitinsä on mahdollistanut muille (jos nyt lähdet kostoksi panemaan varattuja :-D ) Onnea vaan vaikka tyttäresi lapsettomuushoitoihin ja ikuiseen herpekseen, vaan siksi kun puoliso ei kyennyt olemaan uittamatta munaansa muualla. 

Se varmasti tuntuisi susta hyvältä, onhan pettäminen kivaa, harmitonta, eikä aiheuta kenellekään mitään pahaa😘

Ja minä olen sinkku, enkä ikinä voisi loukata ketään tietoisesti noin raukkamaisesti mitä jotkut täällä tekee. 

Puusilmäinen demonisointi, sukupuolitaudeista julistaminen, sarjapettäjäksi leimaaminen, rumaksi kutsuminen ja muu kiihkoilu on järjetöntä jeesustelua. Me kaikki olemme ihmisiä virheinemme ja joskus olemme heikkoja. Elämä ja ihmiset muuttuvat, sellaista se on. Emme elä kiiltokuvamaaimassa, jossa inhimilliset halut on poistettu.

Vierailija
364/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttäisi olevan tunteiden kuohunnasta päätellen monella ns. tilanne päällä. Onko mieskulta väärässä kainalossa tai taas nurkan takana tekstaamassa, oliko yön pois kotoa ja tuoksuu kummalta vai eikö vaimo päästänyt yökylään. Eipä ihme jos vähän sieppaa.

Jonain päivänä vielä näette, miten kieltäymyksessä elelette, ykköset, kakkoset, ehkä kolmoset. Jonain päivänä tajuat, että se mieshän on ihan paska, ja että olet tuhlannut kuukausia ja vuosia ihan vaan periaatteesta tai pitänyt kiinni jostain mielikuvasta mitä sillä sinun kullallasi ei ole oikeasti tarjota (ehkä hän on pitänyt yllä mielikuvaa). Ja jos onnistut kampeamaan itsesi irti tästä reppanasta, näet viimein kunnolla, kauempaa sen minkä kaikki muut ovat nähneet jo pitkään, itsekeskeisen valehtelevan mulkun, mihin muut eivät koskisi pitkällä tikullakaan. Joku päivä, hyvä nainen, sinäkin olet vapaa hänestä ja saat parempaa. 

Vierailija
365/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuntee itsensä hölmöksi ja huijatuksi. Ja ottaa opikseen eikä vastedes sekaannu varattuihin.

Kyllä täällä on paljon petettyjä tai sitä pelkääviä naisia palstalla, ristus. Karenit paheksuu oikein porukalla, ettei nyt vaan se oma mölli kävis kuopaseen toista, ai että te ootte hauskoja 🤭 Ihan tiedoksi: suurin osa teidän miehistä lähtis mun mukaan. Mutta suurinta osaa en huoli, koska ihan kauheita. Muutaman silloin tällöin huolin. Mutta no worries, en haluakaan niitä pitää, olen itsekin naimisissa. Mutta turha syyttää aina sitä toista naista, ne teidän ryhdittömät möhömahat on 99% se aloitteellinen osapuoli.

Vierailija
366/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännää miten pettämisen paheksuminen on jeesustelua. Kyllä mä toivon, että jos esim. sinulla N46 on lapsia niin he pääsevät kokemaan saman mitä heidän äitinsä on mahdollistanut muille (jos nyt lähdet kostoksi panemaan varattuja :-D ) Onnea vaan vaikka tyttäresi lapsettomuushoitoihin ja ikuiseen herpekseen, vaan siksi kun puoliso ei kyennyt olemaan uittamatta munaansa muualla. 

Se varmasti tuntuisi susta hyvältä, onhan pettäminen kivaa, harmitonta, eikä aiheuta kenellekään mitään pahaa😘

Ja minä olen sinkku, enkä ikinä voisi loukata ketään tietoisesti noin raukkamaisesti mitä jotkut täällä tekee. 

Jos sinä kirjoitit tuon saarnan, sinua vaivaa syvä kyvyttömyys ymmärtää, millä tavoin kukin vastaa omista teoistaan. Se tekee tekstistäsi jeesustelua. 

Hieman erikoista, että toivot minulle herpestä. Minä toivotan sinulle parempaa iltaa!

Sama

Vierailija
367/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suhde varatun vanhemman miehen kanssa ja mä olen jättänyt nyt ehkäisyn pois miehen tietämättä. Mulla on yksi lapsi ja haluan vielä toisen lisää. Voi olla, että en ikäni puolesta tule raskaaksi, mutta yrittänyttä ei laiteta. Tulen raskaaksi tai sitten en. Jos tulen raskaaksi, niin kerron kyllä miehelle raskaudesta ja sanon, että en vaadi häneltä mitään. Päästäisin hänet kuin koiran veräjästä. Sitä en toki kertoisi, että jätin ehkäisyn pois. Kasvattaisin lapsen yksin ja mies saisi leikkia onnellista parisuhdetta avovaimonsa kanssa ja esittää, että mua ja lasta ei ole olemassa.

Onpa reilua sille lapselle. Not.

Lapsi saisi rakastavan ja välittävän äidin joka huolehtii hänestä. Olen koulutettu ja mulla on vakituinen työpaikka. En ole mi

Mulla on jo lapsi ja olen rakastava ja välittävä. En paneskele kuin yhden varatun kanssa, että ihan turhaan käytät monikkoa. Mä en voi mitään sille, että et usko mun olevan koulutettu ja vakituisessa työssä. Tällä tavoin saan hoidettua raskauden ilmaiseksi ja rahat voin käyttää muuhun kun ei mene isoja summia yksityisen puolen keinohedelmöitykseen. 

En ole provo vaan mulla on oikeasti seksisuhde vanhemman varatun miehen kanssa. Ei ole mun päänsärky jos et kestä, että elämässä tapahtuu asioita joita sä et voi uskoa. 

Vierailija
368/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuntee itsensä hölmöksi ja huijatuksi. Ja ottaa opikseen eikä vastedes sekaannu varattuihin.

Kyllä täällä on paljon petettyjä tai sitä pelkääviä naisia palstalla, ristus. Karenit paheksuu oikein porukalla, ettei nyt vaan se oma mölli kävis kuopaseen toista, ai että te ootte hauskoja 🤭 Ihan tiedoksi: suurin osa teidän miehistä lähtis mun mukaan. Mutta suurinta osaa en huoli, koska ihan kauheita. Muutaman silloin tällöin huolin. Mutta no worries, en haluakaan niitä pitää, olen itsekin naimisissa. Mutta turha syyttää aina sitä toista naista, ne teidän ryhdittömät möhömahat on 99% se aloitteellinen osapuoli.

Tämä ketju on ollut todella viihdyttävä. Olen koukussa. Harvoin näkee moista kiihkoa ja sukupuolitaudeilla uhkailua. Ja minä sentään muistan aids-epidelmian aallonharjan. 

Vierailija
369/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaita ihmisiä. Kuulostaa pahasti siltä että nämä kakkoset on kilpailullisia ja todella myrkyllisiä ihmisiä. Uhriutuu omista valinnoistaan. Paha maailma. Miten aikuinen ihminen ei hallitse tunteitaan ja kunnioita toisia? Sitä voisi kysyä ensimmäisenä ja miettiä itsekseen. Ja sitten miettiä miksi on täynnä vihaa ja miksi elämä menee pieleen. 

Ketjun luettuani päädyin samaan tulokseen. Mies on pelkkä väline naisten välisessä kilpailussa. Nainen on naiselle susi. Ei ole ihmekään, että maailma on miesten. Naiset vihaavat toisiaan. Ja vihaavat toisiaan ylpeästi.

Mitä kilpailua voi olla jos miehen puoliso ei edes tiedä musta? Eikä voi olla kilpailua koska mies haluaa olla parisuhteessa puolisonsa kanssa ja musta haluaa pelkkää seks

Miksi se puoliso ei pistä pettäjää luiskaan? Läheisriippuvuus, itsekunnioituksen puute, pelko ettei pärjää yksin, jämähtäneisyys, kulissi, kasvojen menetys, epäonnistumisen tunne? Ero ei ole nykyään mikään häpeä, päinvastoin itseään kunnioittava ihminen ymmärtää että ansaitsee kyllä parempaa. Elämä on lyhyt. 

Vierailija
370/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kilpailua voi olla jos miehen puoliso ei edes tiedä musta? Eikä voi olla kilpailua koska mies haluaa olla parisuhteessa puolisonsa kanssa ja musta haluaa pelkkää seks

Ei tiedä. Sillä selvä.

Mä en ole mikään jakorasia joka panee ilman tunteita ties kenen kanssa. Mulla on tunteita tätä miestä kohtaan enkä pysty kuvittelemaan, että harrastaisin seksiä jonkun muun kanssa. Enkä mä pysty noin vain seksiin jonkun kanssa.

Vierailija
371/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kilpailu siitä, kuka saa epäluotettavan, pettävän, elämänsä läheisintä ihmistä selkäänpuukottavan miehen itselleen.

Popparit esiin! 

Joo kyllä sun haluttavuutesi, naiseutesi, seksuaalisuutesi ja itsetuntosi on täysin kiinni siitä haluaako tuo itsekeskeinen, omaneduntavoittelija (joka heittäisi juuri sinut junan alle hetkeäkään epäröimättä pelastaakseen oman nahkansa) naida juuri sinua. 

Valoja päälle nyt!!! 

Vierailija
372/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suhde varatun vanhemman miehen kanssa ja mä olen jättänyt nyt ehkäisyn pois miehen tietämättä. Mulla on yksi lapsi ja haluan vielä toisen lisää. Voi olla, että en ikäni puolesta tule raskaaksi, mutta yrittänyttä ei laiteta. Tulen raskaaksi tai sitten en. Jos tulen raskaaksi, niin kerron kyllä miehelle raskaudesta ja sanon, että en vaadi häneltä mitään. Päästäisin hänet kuin koiran veräjästä. Sitä en toki kertoisi, että jätin ehkäisyn pois. Kasvattaisin lapsen yksin ja mies saisi leikkia onnellista parisuhdetta avovaimonsa kanssa ja esittää, että mua ja lasta ei ole olemassa.

Lapsi saisi rakastavan ja välittävän äidin joka huolehtii hänestä. Olen kou

Sä et edes tiedä, mitä rakastava ja välittävä  tarkoittaa. Jos tietäisit, et panisi toisen naisen puolisoa. Et edes sitä yhtä. Sellainen ei ole rakastavan ja välittävän ihmisen toimintaa. Siihen pystyy vain kylmä ja tunteeton ihminen, jolle omat halut ajavat kaiken edelle. Jopa siinä määrin, että valehtelee sille panokaverillekin surutta käyttävänsä ehkäisyä. Kuulostaa erittäin sairaan ihmisen ajatusmaailmalta. 

Vierailija
373/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen oli vain pano. 

Vierailija
374/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä veikkaatte miksi minä olen näin kamalan vihainen ja sekaisin? 

Miksi julistan sukupuolitaudeista ja pidän pettäjiä maan matosina? 

Ei varmastikaan vaadita kummoista ajatustyötä ymmärtääkseen että olen kokenut vastaavan tilanteen, saanut sukupuolitaudin, kärsinyt vuosikausia lapsettomuudesta siitä johtuen, sairastunut vakavasti psyykkisesti sekä saanut riesakseni kroonisen sairauden VAIN sen takia, että kumppanini ei uskaltanut erota, vaan hänen piti pettää, ja toinen nainen mahdollisti sen. 

Ehkä ihan ymmärrettävää että en romantisoi pettämistä. Tämän te voitte ymmärtää täysin vasta sitten, kun kohdallenne sattuu samoin.

Aika naivia ajatella ettei pettäminen aiheuta petetyssä mitään tunteita, psyykeen hajoaminen ei ole mikään pikkujuttu. 

Vierailija
375/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on ollut todella viihdyttävä. Olen koukussa. Harvoin näkee moista kiihkoa ja sukupuolitaudeilla uhkailua. Ja minä sentään muistan aids-epidelmian aallonharjan.&nbs

Samaa mieltä. Lisäksi todella kunnollista trollausta (enkä tarkoita tuota ykkösvaimoa) ilman yhtäkään ulimiestä :D!

Vierailija
376/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen oli vain pano. 

Helvetin hyvä pano, if I may.

Vierailija
377/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se puoliso ei pistä pettäjää luiskaan? Läheisriippuvuus, itsekunnioituksen puute, pelko ettei pärjää yksin, jämähtäneisyys, kulissi, kasvojen menetys, epäonnistumisen tunne? Ero ei ole nykyään mikään häpeä, päinvastoin itseään kunnioittava ihminen ymmärtää että ansaitsee kyllä parempaa. Elämä on lyhyt. 

---

No soitapa vaikka Selänteen Sirpalle ja kysy. Turhaan sä täällä riehut, kun ei sun keskustelukaverit todennäköisesti edes ole naimisissa :D

Vierailija
378/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on ollut todella viihdyttävä. Olen koukussa. Harvoin näkee moista kiihkoa ja sukupuolitaudeilla uhkailua. Ja minä sentään muistan aids-epidelmian aallonharjan.&nbs

HIV on tosiaan omanlaisensa tapaus kun ei näy testeissä välttämättä neljään kuukauteen tartunnan saamisen jälkeen. Mielestäni se on aika pitkä aika elää "piippu ohimolla" joka kerran jälkeen kun antaa jonkun köntyksen panna paljaalla.

Vierailija
379/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on ollut todella viihdyttävä. Olen koukussa. Harvoin näkee moista kiihkoa ja sukupuolitaudeilla uhkailua. Ja minä

Hall of fame kamaa!

Vierailija
380/938 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi saisi rakastavan ja vä

Voi sua reppanaa kun kuvittelet tuntevasi mut. :D Kasva aikuiseksi ja kestä se, että elämää on myös sun tynnyrin ulkopuolella. Mä tiedän itse olevani rakastava ja välittävä äiti. Mä olen jo äiti. 

Sä tässä et ole terve kun kuvittelet tietäväsi minkälainen joku tuntematon ihminen on.