Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettävällä miehellä on usein heikko itsetunto, jolle hän kaipaa ja saa toiselta naiselta vahvistusta. Koska salasuhteen löytämisen epäonnistuminen olisi kova kolaus egolle, pettämiseen kelpaavat etenkin nämä helpot ja epätoivoiset jämänaiset, jotka eivät ole parisuhteeseen kelvanneet.
Voimaantuneet toiset naiset täällä sitten uhoavat korkeammasta markkina-arvostaan, vaikka todellisuudessa ovat keskimäärin miesten mielestä joko liian tyhmiä, rumia tai molempia vakavaan parisuhteeseen. Poikkeuksiakin tietenkin on, mutten ole sellaisiin vielä itse törmännyt.
Hei, se mies kelpasi sille vaimolle ihan pysyvänä partnerina. Toinen nainen vain lainaa sitä, että ketä on se jämä? Kukahan tässä on tyhmä?
Miehet ovat aina niitä toisia naisia tasokkaampia, kuten puolisonsakin. Pettämällä itseä ty
En mä ainakaan ole ruma ja tyhmä. En myöskään ole sinkkuna koko ikääni. Mulla on ensimmäisestä pitkästä parisuhteesta lapsi ja toisessa pitkässä parisuhteessa olin naimisissa. Olen ihan tavallinen nainen kuten on miehen puolisokin.
Ok. Eli kevyt, helppo, pinnallinen ja lihallinen on tavoitteena ja riittävä. Tämä selvensi. Hyvä, ettei haittaa, että syvällisempi elämänmittainen suunnittelu ja yhteiset hankinnat tehdään ykkösen kanssa.
Ja ei, en ole ykkönen, saati kakkonen. En ikinä olisi niin typerä. Saatte pitää.
Teen mitä minua huvittaa ja milloin huvittaa, elämäni ei pyöri miesten ympärillä. Enkä ikinä tappelisi miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvi soutamalla kulu.
Ei niin. Siksi nämä kakkosnaiset jakavat tavaraansa niin auliisti jokaiselle kiinnostavalle miehelle.
Marla Maples oli toinen nainen. Ei kyllä ole ruma nainen.
Se, että on toinen nainen ei tarkoita sitä, että on ruma ja tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ensimmäinen etkä ihan varmaan viimeinenkään. Sinua kutsutaan syystä kolmanneksi pyöräksi. Ja se kolmas pyörä on aina se, jota sattuu. Tyhmimmille äijille käy sitten niin, että eroavat vaimostaan ja jäävät ilman kumpaakaan naista.
Se vaan kun harvoin niille oikeille vaimoille kelpaa pettävä huo ramies, joka saastuttaa munansa uittamalla sitä toisten naisten pesissä ja sitä kautta kantaa kaiken maailman taudit kotiin. Pisteenä iin päälle vielä kun saa possun siitettyäkin. Ja se häpeä... hyi! Se on vaan talo myyntiin ja lapsille uudet kuviot.
Mä olen toinen nainen eikä multa kyllä mitään tauteja tule. Miksi tulisi? En mä paneskele ympäriinsä vaan mulla on seksiä vain tämän varatun miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Marla Maples oli toinen nainen. Ei kyllä ole ruma nainen.
Se, että on toinen nainen ei tarkoita sitä, että on ruma ja tyhmä.
Ei kukaan ole väittänytkään, että kakkosnaisen täytyy olla ruma. Tyhmiä he kyllä ovat, koska fiksu nainen saa ihan vapaan miehen haluamaansa tarkoitukseen. Fiksun ei tarvitse tyytyä salarakkaan rooliin.
Täällähän on paljon kakkosia into pinkeenä. En olisi tätä uskonut. Luulin että Girls girlejä, feministejä palsta täynnä.
Mies vaihtaa aina heikompaan, helpompaan ja yksinkertaisempaan. Harva mies vaihtaa voimakkaampaan ja hankalampaan. Ikävä totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkomieliset naiset tyytyy varattuun, luulisi että ovat yhtä rikki kuin muutoinkin ovat, kun tajuavat että varattu vain käytti heidän kehoaan eikä pitänyt heitä vaimomateriaalina
Kuule kaikkein lyhimmän tikun näissä vetää se, joka kelpaa sille pettäjälle vaimomateriaaliksi.
Väärin. Se vaimo elelee tyytyväisenä miehen rahoilla samalla kun kakkosnainen on vain ränni, johon mies tuuppaa spermansa silloin tällöin.
No nyt on kyllä fantasiat. Kyllä se kakkonen saa ne hyvät puolet, jopa sellaiset mitä ykkönen ei ole nähnytkään. On romantiikkaa, erotiikkaa, kehuja, reissuja, lepertelyä, lahjoja, ja aina on mies parhaimmillaan. Kun ykkönen joutuu katselemaan kiukkuista ukonr
Hyi hitto, en mä anna sen "ruiskutella mällejään minuun", meillä pannaan mun ehdoilla. Sinä saat ihan rauhassa epätoivoissasi alistua tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Siksi nämä kakkosnaiset jakavat tavaraansa niin auliisti jokaiselle kiinnostavalle miehelle.
Lopeta tuollaiset typerät ja lapselliset oletukset. Mä olen toinen nainen ja mulla on seksiä vain tämän varatun miehen kanssa. Mä en ole sellainen joka pystyy seksiin tuosta noin vain kenen tahansa kanssa. Eikä mua edes kiinnosta seksi kenenkään muun kanssa koska mulla on tunteita tätä miestä kohtaan. En pysty ajattelemaan ketään muuta miestä siinä mielessä.
Kyllä tulee aina suru näiden muita haukkuvien naisten juttuja lukiessa. Miesvaltaisella alalla ja työmatkaillessa olen huomannut kuinka vähässä uskolliset miehet ovat. Nämä "yksi toinen nainen ei merkitse mitään 30v avioliittoa takana" kommentit. Huoh. Toiselle naiselle se ehkä oli hetken hairahdus, miehelle elämän mittainen polku hairahduksia, vaimolle elämä ilman aitoa rakkautta. Surullista kuinka vähän nämä kiukkuiset karenit itseään arvostavat. Omassa työyhteisössä, siinä 10 henkilön tiimissä jossa pääasiassa matkustetaan ei yhtään miestä joka ei pettäisi. Ne jotka eivät halua kiintyä toiseen naiseen ovat ratkaisseet asian niin että naisia on todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on paljon kakkosia into pinkeenä. En olisi tätä uskonut. Luulin että Girls girlejä, feministejä palsta täynnä.
No mä kyllä vähän provoilenkin, kun mammat sylkee moraalivihaa. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat haukut, teoriat ja sormen heristelyt ovat laatuviihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luullut. Ei minua kiinnostanut ketä kaikkia pani, kunhan kohteli minua hyvin. Minun ei tarvinnut rakentaa elämääni sen miehen varaan.
Ei minunkaan tarvinut. Tiesin oikein hyvin, että hän paneskeli sinua. Hetken hupia, joka piristi kummasti meidänkin seksielämäämme.
t. panosi vaimo
Kolmen vuoden pituinen hetki.
Ok. Eli alle 10% siitä hetkestä, jonka meidän liittomme on kestänyt. Onko se mielestäsi kovakin saavutus?
Ei? En pidä suhteita tai niiden pituuksia minään saavutuksina. Ne kestävät sen aikaa kun molemmilla on hyvä olla, ja jos asiat alkaa mennä liian ikäviksi, on aika erota. Monelle kolme vuotta on kuitenkin sen pituinen ajanjakso, että sitä ei kutsuisi termillä "hetki".
Nuorempana olin reilun vuoden toinen nainen. En missään nimessä edes odottanut tai olettanut, että mies eroaisi, se olisi mielestäni naiivia.
Lopulta erosivat lähes välittömästi sen jälkeen, kun itse lopetin suhteen miehen kanssa ihan muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken tulevan kertyneen epäonnen. Kaikista teoistaan on aina maksettava hinta. Aina.
Mitä hintaa siis maksaa se pettävän miehen petetty nainen?
Itse en juuri arvosta determinismiä yai kalvinismia, mutta kiinnostuksesta. Kaipa se petetyksi tuleminenkin tuolla logiikalla on seurausta karman laista?
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtaa aina heikompaan, helpompaan ja yksinkertaisempaan. Harva mies vaihtaa voimakkaampaan ja hankalampaan. Ikävä totuus.
Miksi kukaan, mies tai nainen, haluaisi voimakkaan ja hankalan kumppanin? Yleensä noita pidetään negatiivisina ominaisuuksina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettymystä, surua ja epäuskoa. Tunsin tulleeni huijatuksi ja hyväksikäytetyksi, vaikkei toinen ollut koskaan luvannutkaan erota. Minun lapsellisessa haavemaailmassani kaksi toisilleen tarkoitettua ihmistä oli löytänyt Sen Oikean ikävässä elämäntilanteessa ja toisella kesti vaan hetki sulatella asiaa ja kerätä rohkeutta eroon. Eihän se sitten niin mennyt, minä olin pelkkä merkityksetön hairahdus.
En minä sitäkään kadehdi, joka elää valheessa edelleen. Mutta ihmettelen, miksi hitossa olen mennyt rakastumaan tuollaiseen ihmiseen. Mitä minun päässäni on liikkunut, kun olen tuntenut että tuo on se minun täydellinen vastinkappaleeni? Mokoma selkärangaton pelkuri.
Opitpahan. Ehkä ensi kerralla etsit vapaita.
Ehkäpä kirjoittaja ei etsinyt varattua vaan törmäsi tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelleko olet itse jakanut? Onko miehesi ensimmäisesi ja siksi olet niin pihalla siitä, että millainen on hyvä mies? Mulla on ollut kaksi pitkää parisuhdetta, joista toisessa naimisissa ja tuli lapsia, ja sitten huimat kolme muuta kumppania, joista yksi tämä varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ensimmäinen etkä ihan varmaan viimeinenkään. Sinua kutsutaan syystä kolmanneksi pyöräksi. Ja se kolmas pyörä on aina se, jota sattuu. Tyhmimmille äijille käy sitten niin, että eroavat vaimostaan ja jäävät ilman kumpaakaan naista.
Se vaan kun harvoin niille oikeille vaimoille kelpaa pettävä huo ramies, joka saastuttaa munansa uittamalla sitä toisten naisten pesissä ja sitä kautta kantaa kaiken maailman taudit kotiin. Pisteenä iin päälle vielä kun saa possun siitettyäkin. Ja se häpeä... hyi! Se on vaan talo myyntiin ja lapsille uudet kuviot.
Mä olen toinen nainen eikä multa kyllä mitään tauteja tule. Miksi tulisi? En mä paneskele ympäriinsä vaan mulla on seksiä vain tämän varatun miehen kanssa.
Ihan oikeasti, mistä te tiedätte, missä muualla tuollainen hupiukko käy? Kannattaa testata välillä itse kunkin ne taudit.