Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
En luullut. Ei minua kiinnostanut ketä kaikkia pani, kunhan kohteli minua hyvin. Minun ei tarvinnut rakentaa elämääni sen miehen varaan.
Ei minunkaan tarvinut. Tiesin oikein hyvin, että hän paneskeli sinua. Hetken hupia, joka piristi kummasti meidänkin seksielämäämme.
t. panosi vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on varattu. Minulla loppuu kiinnostus siihen. Käsittämätöntä miten toiset tyytyy jämiin.
Mutta jos tässä varatussa on sitä jotain, mitä ei muista ympärillä olevista vapaista miehistä löydy. Ei tunteet katso, onko mies varattu vai vapaa. Kiinnostava voi olla varattu tai vapaa.
Jokaisen tunteen mukaan ei tarvitse pompata. Aikuisten elämään kuuluu se, että hallitaan omaa toimintaa edes sen verran, että pidetään housut jalassa, vaikka varattu miten kiinnostaisi. Vain taaperot ja heidän tasolleen jääneet ovat halujensa vietävissä ilman minkäänlaista harkintaa.
No katsotaan sitten, kun sattuu omalle kohdalle, että kuinka luja olet ja kauanko housut pysyy jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkomieliset naiset tyytyy varattuun, luulisi että ovat yhtä rikki kuin muutoinkin ovat, kun tajuavat että varattu vain käytti heidän kehoaan eikä pitänyt heitä vaimomateriaalina
Kuule kaikkein lyhimmän tikun näissä vetää se, joka kelpaa sille pettäjälle vaimomateriaaliksi.
Väärin. Se vaimo elelee tyytyväisenä miehen rahoilla samalla kun kakkosnainen on vain ränni, johon mies tuuppaa spermansa silloin tällöin.
No nyt on kyllä fantasiat. Kyllä se kakkonen saa ne hyvät puolet, jopa sellaiset mitä ykkönen ei ole nähnytkään. On romantiikkaa, erotiikkaa, kehuja, reissuja, lepertelyä, lahjoja, ja aina on mies parhaimmilla
Vastaa nyt vain kysymykseen. Petturin saat pitää, sinun ei tarvitse tapella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on varattu. Minulla loppuu kiinnostus siihen. Käsittämätöntä miten toiset tyytyy jämiin.
Mutta jos tässä varatussa on sitä jotain, mitä ei muista ympärillä olevista vapaista miehistä löydy. Ei tunteet katso, onko mies varattu vai vapaa. Kiinnostava voi olla varattu tai vapaa.
Teetkö sä useinkin päätökset pimpilläsi? Jos kyllä, suosittelen välillä käyttämään myös aivoja. Silloin ei ole tarvetta paneskella muiden miehiä, vaikka olisivat miten kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettävällä miehellä on usein heikko itsetunto, jolle hän kaipaa ja saa toiselta naiselta vahvistusta. Koska salasuhteen löytämisen epäonnistuminen olisi kova kolaus egolle, pettämiseen kelpaavat etenkin nämä helpot ja epätoivoiset jämänaiset, jotka eivät ole parisuhteeseen kelvanneet.
Voimaantuneet toiset naiset täällä sitten uhoavat korkeammasta markkina-arvostaan, vaikka todellisuudessa ovat keskimäärin miesten mielestä joko liian tyhmiä, rumia tai molempia vakavaan parisuhteeseen. Poikkeuksiakin tietenkin on, mutten ole sellaisiin vielä itse törmännyt.
Hei, se mies kelpasi sille vaimolle ihan pysyvänä partnerina. Toinen nainen vain lainaa sitä, että ketä on se jämä? Kukahan tässä on tyhmä?
Miehet ovat aina niitä toisia naisia tasokkaampia, kuten puolisonsakin. Pettämällä itseä tyhmemmän ja rumemman naisen kanssa egobuustia kaipaava mies ei voi epäonnistua. Sitä nämä ikänsä sinkkuina olleet toiset naiset eivät tunnu ymmärtävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen tunteen mukaan ei tarvitse pompata. Aikuisten elämään kuuluu se, että hallitaan omaa toimintaa edes sen verran, että pidetään housut jalassa, vaikka varattu miten kiinnostaisi. Vain taaperot ja heidän tasolleen jääneet ovat halujensa vietävissä ilman minkäänlaista harkintaa.
No katsotaan sitten, kun sattuu omalle kohdalle, että kuinka luja olet ja kauanko housut pysyy jalassa.
Miksi luulet, että tuollaista ei olisi sattunut omalle kohdalleni? Meinaatko, että kukaan muu kuin sinä ei voi tuntea kiinnostusta varattua miestä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkomieliset naiset tyytyy varattuun, luulisi että ovat yhtä rikki kuin muutoinkin ovat, kun tajuavat että varattu vain käytti heidän kehoaan eikä pitänyt heitä vaimomateriaalina
Kuule kaikkein lyhimmän tikun näissä vetää se, joka kelpaa sille pettäjälle vaimomateriaaliksi.
Väärin. Se vaimo elelee tyytyväisenä miehen rahoilla samalla kun kakkosnainen on vain ränni, johon mies tuuppaa spermansa silloin tällöin.
No nyt on kyllä fantasiat. Kyllä se kakkonen saa ne hyvät puolet, jopa sellaiset mitä ykkönen ei ole nähnytkään. On romantiikkaa, erotiikkaa, kehuja, reissuja, lepertelyä, lahjoja, ja aina on mies parhaimmillaan. Kun ykkönen joutuu katselemaan kiukkuista ukonr
No timanttisormus ja rippijuhlat ei ehkä ole kaikille se elämän huippukohta. Pointti on se, että kakkosen ei tarvitse nähdä niitä huonoja puolia, koska pettäjä panostaa kakkoseen, tapaa häntä ainiastaan suittuna ja puhtaana. Pettäjälle hyvän kuvan antaminen itsestä on kaikki kaikessa, joten kakkonen saa vain priimaa. Ja on ihan sama onko sillä ykkösellä hienompaa, kiva jos on. Sittenhän sitä miestä kannattaa odottaakin, jos vaikka saisi omaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö sä useinkin päätökset pimpilläsi? Jos kyllä, suosittelen välillä käyttämään myös aivoja. Silloin ei ole tarvetta paneskella muiden miehiä, vaikka olisivat miten kiinnostavia.
Jos käytät kunnolla sitä strategista aluetta ja olet edelleen miehesi mielestä kuuma ja kiinnostava, niin ei sillä ole tarvetta kakkosnaiselle.
Vierailija kirjoitti:
En luullut. Ei minua kiinnostanut ketä kaikkia pani, kunhan kohteli minua hyvin. Minun ei tarvinnut rakentaa elämääni sen miehen varaan.
Ei minunkaan tarvinut. Tiesin oikein hyvin, että hän paneskeli sinua. Hetken hupia, joka piristi kummasti meidänkin seksielämäämme.
t. panosi vaimo
Kolmen vuoden pituinen hetki.
Oikeesti kakkoset tappelee pettäjistä täällä ja oikeudesta osallistua pettämiseen, ihan ylpeilevät kakkosena olollaan kuinka kivaa on kun mies tulee kotoaan, kumppaninsa luota kylään. Kakkoset luulevat olevansa niiiin paljon parempia kuin ykköset, ihmeellistä harhaisuutta.
Ja oikeesti ykköset tappelee näistä petturiluusereista täällä ja laittaa kaiken syyn kakkosnaisten niskaan ukkojen touhuista. En kestä. Antakaa ne ukkonne niille ykkösille. Sopivat paremmin toisilleen.
Oikein kunnon naisvihat tulilla täällä. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettävällä miehellä on usein heikko itsetunto, jolle hän kaipaa ja saa toiselta naiselta vahvistusta. Koska salasuhteen löytämisen epäonnistuminen olisi kova kolaus egolle, pettämiseen kelpaavat etenkin nämä helpot ja epätoivoiset jämänaiset, jotka eivät ole parisuhteeseen kelvanneet.
Voimaantuneet toiset naiset täällä sitten uhoavat korkeammasta markkina-arvostaan, vaikka todellisuudessa ovat keskimäärin miesten mielestä joko liian tyhmiä, rumia tai molempia vakavaan parisuhteeseen. Poikkeuksiakin tietenkin on, mutten ole sellaisiin vielä itse törmännyt.
Hei, se mies kelpasi sille vaimolle ihan pysyvänä partnerina. Toinen nainen vain lainaa sitä, että ketä on se jämä? Kukahan tässä on tyhmä?
Miehet ovat aina niitä toisia naisia tasokkaampia, kuten puolisonsakin. Pettämällä itseä ty
Whatever makes you feel good. Itse kyllä olisin loukkaantunut, jos mies vehtaisi rumemman ja kämäisemmän naisen kanssa.
Voi, lapsikulta. Näin 58v iässä tuollaisia kiinnostuksia ja ihastuksia on sattunut omalle kohdalle vaikka millä ja mitalla. Ei niissä ole mitään ihmeellistä. Eikä niiden takia tarvitse housuja ruveta riisumaan. Ihmisellä on aivot sitä varten, että niitä käytetään myös himojen hillitsemiseen. Jos ei yhtään pysty himojaan hillitsemään, löytää itsensä hyvin äkkiä syytetyn penkiltä seksuaalirikoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina näihin keskusteluihin rynnitään haukkumaan muita naisia ja tituleeraamaan itseä ykkösnaiseksi?! Mies pitää molempia naisia pilkkanaan ja petetyt vaimot ovat ylpeitä jos mies jatkaa suhdetta heidän kanssaan vaikka voi myös hyvin olla että heidät olisi jätetty jos se toinen nainen olisi suostunut oikeaan suhteeseen pettäjän kanssa. Mitä ylpeilyn aihetta on olla se johon tyydytään kun ei parempaakaan ole saatavilla?
Kyllä. Ja mieti että nää kakkoset ja ykköset tappelee näistä luusereista, jotka rakastaa vain itseään! En voi käsittää.
En mä ainakaan miehen puolison kanssa tappele miehestä. Ei puoliso edes tiedä musta. Enkä mä voi alkaa tappelemaan miehestä jolle kelpaan vain seksiin. Mulla tyhmänä on silti tunteita miestä kohtaan. Teen töitä sen eteen, että saisin lopetettua suhteen, mutta vaikeaa on. Olen suhteen jo kerran lopettanut, mutta mies kiemurteli itsensä takaisin parin kuukauden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät kunnolla sitä strategista aluetta ja olet edelleen miehesi mielestä kuuma ja kiinnostava, niin ei sillä ole tarvetta kakkosnaiselle.
Niinhän se sulle uskottelee. Ja sinä raukka nielet kaiken, mitä se satuilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että panemalla jokaista kiinnostavaa miestä saan oman puolisoni pysymään uskollisena? Aika erikoinen logiikka sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se su
Niin vaimokin mitä ilmeisimmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat aina niitä toisia naisia tasokkaampia, kuten puolisonsakin. Pettämällä itseä ty
Siis oikeastiko sä täällä väität että pettävät miehet ovat tasokkaita? Normaalin itsetunnon omaava nainen pitää pettäjää mulkkuna pohjasakkana ja luuserina, ja heivaa pihalle. Vai että tasokas.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ensimmäinen etkä ihan varmaan viimeinenkään. Sinua kutsutaan syystä kolmanneksi pyöräksi. Ja se kolmas pyörä on aina se, jota sattuu. Tyhmimmille äijille käy sitten niin, että eroavat vaimostaan ja jäävät ilman kumpaakaan naista.
Se vaan kun harvoin niille oikeille vaimoille kelpaa pettävä huo ramies, joka saastuttaa munansa uittamalla sitä toisten naisten pesissä ja sitä kautta kantaa kaiken maailman taudit kotiin. Pisteenä iin päälle vielä kun saa possun siitettyäkin. Ja se häpeä... hyi! Se on vaan talo myyntiin ja lapsille uudet kuviot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. panosi vaimo
Kolmen vuoden pituinen hetki.
Ok. Eli alle 10% siitä hetkestä, jonka meidän liittomme on kestänyt. Onko se mielestäsi kovakin saavutus?