Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Onko joku kakkosnainen oikeasti niin yksinkertainen, että luulee, ettei miehen ja hänen puolisonsa välillä ole seksiä tai läheisyyttä?! Älkää nyt viitsikö..
Uskotteko miehen sanoessa kuutamolla, että kyllä onkin sitten komea aurinko. On meinaan täysin sama asia.
Ei niistä vaimoista keskustella kun tavataan. Miehellä on syynsä sivusuhteeseen, hyvät tai huonot.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on varattu. Minulla loppuu kiinnostus siihen. Käsittämätöntä miten toiset tyytyy jämiin.
Mutta jos tässä varatussa on sitä jotain, mitä ei muista ympärillä olevista vapaista miehistä löydy. Ei tunteet katso, onko mies varattu vai vapaa. Kiinnostava voi olla varattu tai vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuntee itsensä hölmöksi ja huijatuksi. Ja ottaa opikseen eikä vastedes sekaannu varattuihin.
Miksi ihmeessä miehellä olisi kiire erota nyxästä, joka tarjoaa usein täyden kotipalvelun edut? Toinen nainen tarjoaa egon pönkitystä, seksiä ja seikkailua. Kaikista kätevimmin menee miehen aika kun pitää kiinni kaikista saavutetuista eduistaan. Toiselle naiselle voi satuilla vaikka mitä nyxänsä psyyken tasapainosta lähtien. Kuinka se toinen nainen tarkastaa nyxän niin sanotut suisiidiyritykset jne, joiden vuoksi mies ei voi erota?
Hyvä pointti, tää suisiidipuoliso on ihan klassikkoselitys. Oma ex kertoili pimeitä juttuja exästään. Todnäk olen nyt itsekin sillä hullu suisiidiexlistalla. Uusin jallitettava pelkää nyt minua, että tulen oven taakse illansuussa vonkaamaan, aivan turhaan. Kotona on niin kulahtanutta kaikki, kumppania ei enää kiinnosta mikään jaada jaada. Just joo. Uskoo ken tahtoo ja se kellä on niin huono itsetunto. Minä en uskonut kaikkea tuolloinkaan, nyt vielä vähemmän.
Aina näihin keskusteluihin rynnitään haukkumaan muita naisia ja tituleeraamaan itseä ykkösnaiseksi?! Mies pitää molempia naisia pilkkanaan ja petetyt vaimot ovat ylpeitä jos mies jatkaa suhdetta heidän kanssaan vaikka voi myös hyvin olla että heidät olisi jätetty jos se toinen nainen olisi suostunut oikeaan suhteeseen pettäjän kanssa. Mitä ylpeilyn aihetta on olla se johon tyydytään kun ei parempaakaan ole saatavilla?
Vierailija kirjoitti:
Pettävällä miehellä on usein heikko itsetunto, jolle hän kaipaa ja saa toiselta naiselta vahvistusta. Koska salasuhteen löytämisen epäonnistuminen olisi kova kolaus egolle, pettämiseen kelpaavat etenkin nämä helpot ja epätoivoiset jämänaiset, jotka eivät ole parisuhteeseen kelvanneet.
Voimaantuneet toiset naiset täällä sitten uhoavat korkeammasta markkina-arvostaan, vaikka todellisuudessa ovat keskimäärin miesten mielestä joko liian tyhmiä, rumia tai molempia vakavaan parisuhteeseen. Poikkeuksiakin tietenkin on, mutten ole sellaisiin vielä itse törmännyt.
Hei, se mies kelpasi sille vaimolle ihan pysyvänä partnerina. Toinen nainen vain lainaa sitä, että ketä on se jämä? Kukahan tässä on tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on varattu. Minulla loppuu kiinnostus siihen. Käsittämätöntä miten toiset tyytyy jämiin.
Mutta jos tässä varatussa on sitä jotain, mitä ei muista ympärillä olevista vapaista miehistä löydy. Ei tunteet katso, onko mies varattu vai vapaa. Kiinnostava voi olla varattu tai vapaa.
Jokaisen tunteen mukaan ei tarvitse pompata. Aikuisten elämään kuuluu se, että hallitaan omaa toimintaa edes sen verran, että pidetään housut jalassa, vaikka varattu miten kiinnostaisi. Vain taaperot ja heidän tasolleen jääneet ovat halujensa vietävissä ilman minkäänlaista harkintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuntee itsensä hölmöksi ja huijatuksi. Ja ottaa opikseen eikä vastedes sekaannu varattuihin.
Miksi ihmeessä miehellä olisi kiire erota nyxästä, joka tarjoaa usein täyden kotipalvelun edut? Toinen nainen tarjoaa egon pönkitystä, seksiä ja seikkailua. Kaikista kätevimmin menee miehen aika kun pitää kiinni kaikista saavutetuista eduistaan. Toiselle naiselle voi satuilla vaikka mitä nyxänsä psyyken tasapainosta lähtien. Kuinka se toinen nainen tarkastaa nyxän niin sanotut suisiidiyritykset jne, joiden vuoksi mies ei voi erota?Hyvä pointti, tää suisiidipuoliso on ihan klassikkoselitys. Oma ex kertoili pimeitä juttuja exästään. Todnäk olen nyt itsekin sillä hullu suisiidiexlistalla. Uusin jallitettava pelkää nyt minua, että tulen oven taakse illansuussa vonkaamaan, aivan turhaan. Kot
Minutkin exä leimasi hulluksi ja varoitteli muita naisiaan ettei kannata olla kanssani missään tekemisissä koska käyn kimppuun!:D Halusi tuolla pelottelulla siis minimoida kiinnijäämistään etteivät nämä naiset ottaisi minuun yhteyttä ja kertoisi mitä on meneillään selkäni takana. Voi kun eivät olisi uskoneet ja olisin päässyt miehestä eroon aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten on. Ihastuksia tulee ja menee. Ei niihin tarvitse sen kummemmin kiinnittää huomiota. Eikä varsinkaan tarvitse olla lettu levällään jokaisen kiinnostavan miehen edessä.
t. 35v avioliitossa ilman yhtäkään syrjähyppyä omalta puoleltani (puolisonkin oletan pysyneen uskollisena kunnes toisin todistetaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen tunteen mukaan ei tarvitse pompata. Aikuisten elämään kuuluu se, että hallitaan omaa toimintaa edes sen verran, että pidetään housut jalassa, vaikka varattu miten kiinnostaisi. Vain taaperot ja heidän tasolleen jääneet ovat halujensa vietävissä ilman minkäänlaista harkintaa.
Kuka sanoo, ettei harkintaa ole käytetty. Ehkä harkinnan lopputulos oli, että on sen väärti.
Vierailija kirjoitti:
Pettävällä miehellä on usein heikko itsetunto, jolle hän kaipaa ja saa toiselta naiselta vahvistusta. Koska salasuhteen löytämisen epäonnistuminen olisi kova kolaus egolle, pettämiseen kelpaavat etenkin nämä helpot ja epätoivoiset jämänaiset, jotka eivät ole parisuhteeseen kelvanneet.
Voimaantuneet toiset naiset täällä sitten uhoavat korkeammasta markkina-arvostaan, vaikka todellisuudessa ovat keskimäärin miesten mielestä joko liian tyhmiä, rumia tai molempia vakavaan parisuhteeseen. Poikkeuksiakin tietenkin on, mutten ole sellaisiin vielä itse törmännyt.
Öö, ne toisena naisena olleet joita itse tunnen, ovat kyllä olleet myös ihan pitkissä vakavissa suhteissakin. Ja kysyntää on riittänyt nimenomaan parisuhdemarkkinoilla. Eivät ole mitään ihme jämämuijia tai epätoivoisia tyrkkyjä. Outo logiikka ajatella noin, kun sehän on yleensä päinvastoin, että toinen nainen on niin paljon miehen mieleen, että mies valitsee ottaa riskin ja pettää. Kaksi tuntemistani toisena naisena olleista on naimisissa ja ja kaksi perheenäitejä nykyään. Toinen naimisissa olevista on naimisissa sen miehen kanssa kenelle oli toinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkomieliset naiset tyytyy varattuun, luulisi että ovat yhtä rikki kuin muutoinkin ovat, kun tajuavat että varattu vain käytti heidän kehoaan eikä pitänyt heitä vaimomateriaalina
Kuule kaikkein lyhimmän tikun näissä vetää se, joka kelpaa sille pettäjälle vaimomateriaaliksi.
Väärin. Se vaimo elelee tyytyväisenä miehen rahoilla samalla kun kakkosnainen on vain ränni, johon mies tuuppaa spermansa silloin tällöin.
No nyt on kyllä fantasiat. Kyllä se kakkonen saa ne hyvät puolet, jopa sellaiset mitä ykkönen ei ole nähnytkään. On romantiikkaa, erotiikkaa, kehuja, reissuja, lepertelyä, lahjoja, ja aina on mies parhaimmillaan. Kun ykkönen joutuu katselemaan kiukkuista ukonrähjää puhelin kädessä pieruverkkareissa, ja "er
No ohhoh. Mitä ihmeen hienompaa romantiikkaa ja erotiikkaa kakkosille oikein tarjoillaan. Tuumailen vaan täältä sivusta ykkösten häitä, häämatkoja ja timanttisormuksia, yhteisiä illanistujaisia kun siippaa esitellään avoimesti hymyillen turuilla ja toreilla. Ristiäisiä, rippijuhlia, yhteistä elämää ja tavoitteita.
Ihan mielenkiinnosta, mitä huippua kakkonen saa mitä ykkönen ei saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo, ettei harkintaa ole käytetty. Ehkä harkinnan lopputulos oli, että on sen väärti.
No se vasta onkin taaperotason toimintaa, jos ihan harkitusti hyppää varatun sänkyyn eli omalta osaltaan satuttaa pettämiseen täysin syytöntä ihmistä. Käytännössä sama asia kun Vili 3v lyö leikkiautolla Saraa vain saadakseen Saran itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkomieliset naiset tyytyy varattuun, luulisi että ovat yhtä rikki kuin muutoinkin ovat, kun tajuavat että varattu vain käytti heidän kehoaan eikä pitänyt heitä vaimomateriaalina
Kuule kaikkein lyhimmän tikun näissä vetää se, joka kelpaa sille pettäjälle vaimomateriaaliksi.
Väärin. Se vaimo elelee tyytyväisenä miehen rahoilla samalla kun kakkosnainen on vain ränni, johon mies tuuppaa spermansa silloin tällöin.
No nyt on kyllä fantasiat. Kyllä se kakkonen saa ne hyvät puolet, jopa sellaiset mitä ykkönen ei ole nähnytkään. On romantiikkaa, erotiikkaa, kehuja, reissuja, lepertelyä, lahjoja, ja aina on mies parhaimmillaan. Kun ykkönen joutuu katselemaan kiukkuista ukonr
En luullut. Ei minua kiinnostanut ketä kaikkia pani, kunhan kohteli minua hyvin. Minun ei tarvinnut rakentaa elämääni sen miehen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, ne toisena naisena olleet joita itse tunnen, ovat kyllä olleet myös ihan pitkissä vakavissa suhteissakin. Ja kysyntää on riittänyt nimenomaan parisuhdemarkkinoilla. Eivät ole mitään ihme jämämuijia tai epätoivoisia tyrkkyjä. Outo logiikka ajatella noin, kun sehän on yleensä päinvastoin, että toinen
Pakko demonisoida naisia, joilla riittää kysyntää. Ottaen huomioon kuinka paljon sivusuhteita on, ei kaikki voi olla jämiä ta hirveitä ihmisiä. Ei ne kaikki vaimokaan ole syynä sivusuhteille.
Vierailija kirjoitti:
Aina näihin keskusteluihin rynnitään haukkumaan muita naisia ja tituleeraamaan itseä ykkösnaiseksi?! Mies pitää molempia naisia pilkkanaan ja petetyt vaimot ovat ylpeitä jos mies jatkaa suhdetta heidän kanssaan vaikka voi myös hyvin olla että heidät olisi jätetty jos se toinen nainen olisi suostunut oikeaan suhteeseen pettäjän kanssa. Mitä ylpeilyn aihetta on olla se johon tyydytään kun ei parempaakaan ole saatavilla?
Kyllä. Ja mieti että nää kakkoset ja ykköset tappelee näistä luusereista, jotka rakastaa vain itseään! En voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka pystyy tietoisen harkinnan jälkeen pettämään tai osallistumaan pettämiseen, ei ole mieleltään terve. Tyypillisin diagnoosi tuollaisissa tapauksissa on narsismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä fantasiat. Kyllä se kakkonen saa ne hyvät puolet, jopa sellaiset mitä ykkönen ei ole nähnytkään. On romantiikkaa, erotiikkaa, kehuja, reissuja, lepertelyä, lahjoja, ja aina on mies parhaimmillaan. Kun ykkönen joutuu katselemaan kiukkuista ukonr
Erotiikkaa ristiäisissä ja rippijuhlissa? Lapsiparat, jos noin on ollut...
Hyvältä. Noin se pitääkin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä punnitaan henkilön moraali ja empatiakyky. Ehkä älykin. Älykäs ja empaattinen ihminen jatkaa matkaa ymmärtäen, että tunteet (ja hormonimyrsky) menevät ohi, ja sinkuistakin on mahdollista löytää joku yhtä kiinnostava ellei kiinnostavampikin mies.
Kaikenlaisia harhoja sinäkin päässäsi elättelet. Luuletko ihan vakavissasi, että kakkosnaisena olet miehelle niin tärkeä, ettei hän lepertele tai jopa pane muitakin? :D