Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G. onko koulutuksen ja kodin siistinäpidon välillä yhteys?

Vierailija
02.03.2007 |

ovatko korkeasti koulutetut tarkempia siisteydessä vai toisinpäin? kerro oma kokemuksesi

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin riippuu ihan täysin henkilöstä. Itse olen korkeammin koulutettu kuin äitini, mutta 1000 kertaa sottaisempi. Harmittaa kyllä koko ajan laiskuuteni. :(

Vierailija
22/27 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laa siivoojan kotiin ja nauttii tuloksista.

Vanhempana ottaakin sitten kotiapua.

Tietenkin on luonnekysymys: jos ei välitä siisteydestä, ei ota siivoojaakaan ja koti menee sotkuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla keskiasteenkoulutus ja koti siisti.

Äidilläni ei koulutusta ja neuroottisen siisti.

Vierailija
24/27 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivooja, joka näin kertoi ei ollut meidän siivooja vaan free lancer---(tekee vain satunnaisesti siivousta)

Ps. meilläkin on siivooja- ja olen itsekin ope...T. nro 23

Vierailija
25/27 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juuri akateeminen äiti (siivous yleensä naisen vastuulla, valitettavasti) ei silti pahemmin jaksa puunata paikkoja. Siistejä koteja olen eniten nähnyt sellaisissa peruskunniallisissa duunariperheissä, joissa muutenkin on asiat kunnossa. Esim. tätini on siivousmaanikko ja töissä jossain tehtaassa. Kaikkein vastenmielisimpiä koteja näkee silti ns. alaluokalla: epäsiistejä, piintyneitä, tyylittömiä ja kaikesta näkyy piittamattomuus elämään. nämä ihmiset eivät meinaa jaksaa edes lasta pukea siististi kouluun vaan viikon ruokalista löytyy rinnuksilta.

t: akateeminen äiti, jonka kotona on siistiä, mutta siitä pitääkin huolen duunarimies, joka potkii koko perheen siivoustalkoisiin kerran päivässä.:)

Vierailija
26/27 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkittuja kokonaisuuksia, ja puhdasta. Myös ruoka laadukasta. Näin myös vähän koulutusta omaavilla, sivistyneillä ja valistuneilla ihmisillä.

Wannabe:t kyllä erottuu....

Vierailija
27/27 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: koulutettu sottispytty joka relaa juuri tässä koneella vaikka kuuluisi kai järjestelä kotia näin lauantaisin :D