Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olit alle 18-v, kuinka vanha oli vanhin seksikumppanisi?

Vierailija
24.02.2007 |

Oliko mielestäsi kyse seksuaalisesta hyväksikäytöstä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vain sai nuorta pikkupillua..

Vierailija
2/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kyse hyväksikäytöstä, minä olin se aloitteentekijä. Nyt ollaan oltu jo 9 vuotta naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaana sitten olin 35-vuotiaankin kanssa, mikä ei kyllä nyt ainakaan mikään tasavertainen parisuhde ollut sekään, vaikka täysi-ikäinen olinkin.

Vierailija
4/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei seksikumppania. 17-vuotiaana oli kyllä pientä säätöä n. 30-vuotiaan kanssa, joka taisi todeta, että olen kuitenkin liian nuori eikä antanut vaikka innokas olisin ollutkin:D Parempi oli varmaan niin, mutta vaikka olisimmekin harrastaneet seksiä, niin ei siinä mielestäni olisi hyväksikäytöstä ollut kyse. Minä kun se innokkaampi olin ja mielestäni ymmärsin silloin kohtuullisen hyvin mitä olin tekemässä. Mutta saatoin kyllä säästyä hänen järkevyytensä vuoksi sydänsuruilta.

Vierailija
5/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olo oli jälkeen päin kuin raiskattu. Olin 16,5v.

Vierailija
6/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies n. 50v.

Kyllä, kyse oli ehdottomasti hyväksikäytöstä!

Vierailija
7/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita!

kylä on pikkasen äijällä päässä vikaa kun on iältään yli 30 ja haluaa panna alaikäisiä. Mun mielestä ihan sairasta!

Vierailija
8/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin en ajatellut jutussa olevan mitään vikaa kun itse kuitenkin ihan vapaaehtoisesti seksiä miehen kanssa harrastin, mutta nyt kun järjellä miettii niin olisihan tuon miehen pitänyt kieltäytyä kunniasta kun kerran tiesi ikäni.. En siis nykyisin katsoisi hyvällä (aikuista?) miestä joka teinityttöjen perässä juoksisi!

Vierailija
9/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oli hyvä kaverini, jonka kanssa meillä on ollut seksisuhde aina parisuhteiden välillä ja toinen oli poikaystäväni.

Vierailija
10/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin itse 17. En tuolloin tajunnut asiaa, mutta kyllä, kyse oli hyväksikäytöstä. Olo oli kuin raiskatulla, paitsi että itseään sai syyttää ainakin osittain.

Vierailija
11/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kylläkin luuli minua ensin vanhemmaksi.

En kokenut sitä todellakaan hyväksikäytöksi, vaan aivan upeaksi kahden ihmisen väliseksi seksiksi. Meillä ei kuitenkaan ollut muunlainen kuin ns. seksisuhde, ja se oli molemmille ihan ok.

Suhde loppui kun tapasin nykyisen mieheni joka on minua viisi vuotta vanhempi...

Vierailija
12/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kymmenen ja mies yli 40. Ehdottomasti oli seksuaalista hyväksikäyttöä. Siitä sain kärsiä yhteensä lähes kymmenen vuotta.

Vierailija
13/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä korkeintaan pari vuotta vanhempi.

Vierailija
14/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minunpa touhuista ei kukaan silloin tiennyt ;) t. 18

Vierailija
15/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli silloin eräällä laivalla viihdepäällikkönä?

16-vuotiaana olin myös seksisuhteessa naimisissa olevan 36-vuotiaan miehen kanssa.

16- ja 17-vuotiaana tuli koettua paljon. Kaiken tein omasta tahdosta ja kokeiluhalusta.

Vanhemmat miehet varsinkin oli niin ihania ja hyviä sängyssä, helliä, rajuja ja irstaita samaanaikaan.

Vierailija
16/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oli silloin eräällä laivalla viihdepäällikkönä?

16-vuotiaana olin myös seksisuhteessa naimisissa olevan 36-vuotiaan miehen kanssa.

16- ja 17-vuotiaana tuli koettua paljon. Kaiken tein omasta tahdosta ja kokeiluhalusta.

Vanhemmat miehet varsinkin oli niin ihania ja hyviä sängyssä, helliä, rajuja ja irstaita samaanaikaan.

Vierailija
17/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko kyseessä sukulaismies?

Vierailija
18/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse taisi olla jonkinasteisesta hyväksikäytöstä, minun puoleltani. Muistan äijän hämmästyneen ilmeen paremmin kuin itse seksiä ;-)

Enpä ole vastaavia tempauksia sen jälkeen harrastanut. Tämä oli varmaan jotain rajojen kokeilua ja raja tuli vastaan. Nyt voin muistella hymyillen, mutta kyllä monta vuotta nolotti!

Vierailija
19/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ollut hyväksikäyttöä,eikä sen jälkeenkään koska en ole minkään vanhuksen kanssa ollut koskaan sängyssä...

Vierailija
20/31 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin yhden 37.v äijän kaa.. oli lähinnä kokeiluu ja tietty sen seurassa pääs helposti baariin, kun se vielä työkenteli sellaisessa... ja sit tietty autokyydit yms. nyt jälkeen päin ällöttää,mut ei silloin.. nyt oon 23 ja mulla 27v mies...