The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Mikä tämän My Way -miehen etninen tausta on? Aikamoinen laulaja.
Oliverin ääni aivan surkea,oki ymmärrän että vasta 16 v ja ääni vasta kehittymässä. Muutoinkin yrittää liiaksi,vähän kun tulisi olemukseen ja esiintymiseeen aitoa tunnetta ja rentoutta.Hyvin kylmäkiskoinen oli esitys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan sinä minulle mitään kerrot, ostin Fintelligensin ekan levyn heti tuoreeltaan. Ja tietysti Elastinen oli tekemässä niitä biisejä, kuten on myöhemminkin ollut tekemässä lukuisia kappaleita.
Ja Iso Hoo ei mielestäsi tehnyt mitään, vaan kyseessä oli pelkästään Elastisen tekemät biisit? :D
Ai niinkö sinä tuon ymmärsit? No, en voi auttaa.
Eli et osaa nimetä. No vaikeaa se olisikaan, kun ei se Elastinen ole niitä biisejä tehnyt IHAN ITSE. Kyllä siellä on tiimi taustalla, kuten muillakin. Hyvin harva artisti pystyy luomaan uraa biiseillä, joiden tekemiseen ei ole osallistunut kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän My Way -miehen etninen tausta on? Aikamoinen laulaja.
Taisi olla iranilainen.
Miksi Fintelligens kirjoitettiin noin eikä Fintelligents? Ja miksi Renesanssi kirjoitettiin niin eikä Renessanssi? Olen pohtinut tätä kaikki nämä vuodet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla kun on näköjään hahmottamisessa vaikeuksia, niin laitan tähän uudestaan mitä kirjoitin:
"Suurin osa pitkän linjan eturivin artisteista tekee ainakin osan biiseistään itse."
No ole hyvä ja nimeä edes 1 biisi, joka on 100% Elastisen käsialaa. Odotan mielenkiinnolla, mistä sellaisen löydät.
Miksi sen pitää olla 100% Elastisen käsialaa? Ei itse tehty biisi ainakaan minun mielestäni tarkoita, ettei kukaan muu ole saanut osallistua biisintekoon millään tavalla tai osuudella.
"Laulaja, joka tekee kansaa miellyttäviä kappaleita ihan itse"
Ela tykkää aina tietyn näköisistä blondeista mimmeistä.Tänä vuonna Valma ja Anni. Tunnistan jo sen naistyypin, koska se on joka vuosi sama.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Fintelligens kirjoitettiin noin eikä Fintelligents? Ja miksi Renesanssi kirjoitettiin niin eikä Renessanssi? Olen pohtinut tätä kaikki nämä vuodet :D
En muuten osais kirjoittaa Finteligensiä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi pitänyt kirjoittaa Fintelligents?
Vierailija kirjoitti:
Bänditouhut jätti kouluhommat varjoonsa? Eivät osanneet paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mitä hittoa Fintelligens on sitten tarkoittavinaan? Ja kirjoitusvirhe tuossa albumin nimessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan sinä minulle mitään kerrot, ostin Fintelligensin ekan levyn heti tuoreeltaan. Ja tietysti Elastinen oli tekemässä niitä biisejä, kuten on myöhemminkin ollut tekemässä lukuisia kappaleita.
Ja Iso Hoo ei mielestäsi tehnyt mitään, vaan kyseessä oli pelkästään Elastisen tekemät biisit? :D
Eli et osaa nimetä. No vaikeaa se olisikaan, kun ei se Elastinen ole niitä biisejä tehnyt IHAN ITSE. Kyllä siellä on tiimi taustalla, kuten muillakin. Hyvin harva artisti pystyy luomaan uraa biiseillä, joiden tekemiseen ei ole osallistunut kukaan muu.
Hyvin moni artisti pystyy luomaan uraa biiseillä, joita on ollut itse tekemässä hyvin merkittävässä roolissa. Jos olisin tiennyt vänkääväni autistin kanssa, niin olisin tietysti voinut täsmentää, ettei "itse tehty" biisi tietenkään tarkoita, ettei tuotantoon ole millään tavalla osallistunut yksikään muu ihminen.
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on päivänselvää. Renesanssi kertoo tarinaa homoseksuaalisesta suhteesta Renen ja Anssin välillä. Renes Anssi, you know ;)
Kieltämättä hauskaa vihjata olevansa älykkö ja sitten kirjoittaa miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mitä hittoa Fintelligens on sitten tarkoittavinaan? Ja kirjoitusvirhe tuossa albumin nimessäkin.
No mitä sinun mielestäsi esim. Sexmane tarkoittaa? :D Tai Rasmus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin moni artisti pystyy luomaan uraa biiseillä, joita on ollut itse tekemässä hyvin merkittävässä roolissa. Jos
Hienosti muokkaat omaa sanamuotoasi nyt, kun näytettiin toteen, että mitään IHAN ITSE tehtyjä biisejä ei ole. Nyt se IHAN ITSE yhtäkkiä muuttuukin muotoon "ollut jonkin verran mukana". Ja päälle lapselliset autistihuutelut. Varsin noloa sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä hauskaa vihjata olevansa älykkö ja sitten kirjoittaa miten sattuu.
Tai sitten se älykkö on sellaisella tasolla, jota sinun älynlahjoillasi ei pystytä käsittämään. Ne "kirjoitusvirheet" eivät ole sattumaa, jos niin luulit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitusvirhe vain niiden mielestä, joiden äo ei riitä tajuamaan pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti muokkaat omaa sanamuotoasi nyt
Joo, piti hieman muokata, kun autistin mielestä "itse tehty" biisi tarkoittaa, ettei kukaan muu ole saanut osallistua prosessiin millään tavalla. Sinkun kannetkin olisi pitänyt varmaan piirtää itse ja itse tehdylle paperille, tai muuten se on tiimin tekemä biisi.
Ela on ollut ihan kamala Vain Elämässäkin, ei osaa yhtään laulaa, ja räpissäkin on jäänyt uusien tummien suomalaistulokkaiden jalkoihin.