Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The voice of finland 2025

Vierailija
24.01.2025 |

Tänään se alkaa.

Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6136)

Vierailija
3121/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi pitänyt Elan pitää se Valma ja tiputtaa lässyääninen Arttu. Jotenkin siltäArtulta puuttui voimaa,sävyä ja tunnetta äänesytä,kaikki meni samalla äänensävyllä.Valmassa olisi ollut enemmän potentiaalia. Myös Omar oli jo ihan valmis tähti,hieno ääni.

Vierailija
3122/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaja, joka tekee kansaa miellyttäviä kappaleita ihan itse, voi pärjätä. Siihen ei tällaisia kilpailuja tarvita. 

Aika harva menestynyt laulaja on tehnyt kappaleensa itse. 

Aika moni myös on.

Ei kovinkaan moni. Lähinnä Juha Tapion tyyppiset artistit pärjäävät ihan itse tehdyillä kappailella. 

Niin, tai esimerkiksi kaikki Voice of Finlandin tuomareina olevat artistit.

Ai niin kuin Kyösti Salokorpi, joka on yksi Supervoimii-nimisen kappaleen tekijöistä? :D

Yritätkö nyt änkyttää, ettei Elastinen ole tehnyt lukemattomia kappaleita uransa varrella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3123/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiceen vois osallistua, vaikka ois kuinka muita urakiireitä. Ei nimittäin vaikuta voitto kalenteriin millään tavalla.

Vierailija
3124/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaja, joka tekee kansaa miellyttäviä kappaleita ihan itse, voi pärjätä. Siihen ei tällaisia kilpailuja tarvita. 

Aika moni myös on.

Ei kovinkaan moni. Lähinnä Juha Tapion tyyppiset artistit pärjäävät ihan itse tehdyillä kappailella. 

Wiskarin biisien takana on isolta osin Janne Rintala, vaikka Wiskarikin on mukana niissä. Elastinen ei ole tehnyt yhtään biisiään täysin itse. Sanni on lähinnä sanoittaja. Vilkkumaasta en tiedä. 

Vierailija
3125/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessus sentään ku huono taso elastisella.

Woke-tiimi, vain koira puuttuu joukkueesta.

No miks jätit hakematta mukaan? 

Mun huonolla lauluäänellä olis voinut pärjätäkin.  :))

Vierailija
3126/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haettaisko Voiceen? Voitais pärjätä! : )

Vierailija
3127/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni myös on.

Ai niin kuin Kyösti Salokorpi, joka on yksi Supervoimii-nimisen kappaleen tekijöistä? :D

Yritätkö nyt änkyttää, ettei Elastine

En toki. Yritän vain kertoa sinulle, että Elastinen ei ole tehnyt niitä biisejään yksin, vaikka onkin niiden esittäjä. Eihän se uransa alussa edes esittänyt biisejä itse, vaan muodosti Iso Hoon kanssa duon nimeltä Finteligens. #jonneteimuista

Vierailija
3128/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni myös on.

Wiskarin biisien takana on isolta osin Janne Rintala, vaikka Wiskarikin on mukana niissä. Elastinen ei ole tehnyt yhtään biisiään täysin itse. Sanni on lähinnä sanoittaja. Vilkkumaasta en tiedä. 

Kuten jo todettu, usein biisejä on tekemässä useampi henkilö artistin ollessa yksi niistä henkilöistä. Elastinen nousi pinnalle (mm.) ihan itse tekemällään musiikilla. Eikö sanoittamista enää muuten lasketa? Vilkkumaa on tehnyt lukusia kappaleita.

Vierailija
3129/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni myös on.

Ei pidä paikkaansa. Suurin osa pitkän linjan eturivin artisteista tekee ainakin osan biiseistään itse.

Nimeä kaikki kappaleet, jotka esimerkiksi Paula Koivuniemi tai Eino Grön on tehnyt. 

Joo, kyllä

Ei tarvitse. Riittää, että hahmotat, miten väärässä olet väittämällä, että suurIN osa eturivin artisteista tekee biisinsä ihan itse. 

Vierailija
3130/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toki. Yritän vain kertoa sinulle, että Elastinen ei ole tehnyt niitä biisejään yksin, vaikka onkin niiden esittäjä. Eihän se uransa alussa edes esittänyt biisejä itse, vaan muodosti Iso Hoon kanssa duon nimeltä Finteligens. #jonneteimuista

Turhaan sinä minulle mitään kerrot, ostin Fintelligensin ekan levyn heti tuoreeltaan. Ja tietysti Elastinen oli tekemässä niitä biisejä, kuten on myöhemminkin ollut tekemässä lukuisia kappaleita.

Vierailija
3131/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni myös on.

Wiskarin biisien takana on isolta osin Janne Rintala, vaikka Wiskarikin on mukana niissä. Elastinen ei ole tehnyt yhtään biisiään täysin itse. Sanni on l

Elastinen nousi pinnalle Finteligensissä, jonka hän muodosti yhdessä Iso Hoon kanssa. Ei ollut mikään Elastisen oma projekti kyseessä. Kyllä se Henkkakin niitä biisejä teki. 

Vierailija
3132/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse. Riittää, että hahmotat, miten väärässä olet väittämällä, että suurIN osa eturivin artisteista tekee biisinsä ihan itse. 

Sinulla kun on näköjään hahmottamisessa vaikeuksia, niin laitan tähän uudestaan mitä kirjoitin:

"Suurin osa pitkän linjan eturivin artisteista tekee ainakin osan biiseistään itse."

Vierailija
3133/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan sinä minulle mitään kerrot, ostin Fintelligensin ekan levyn heti tuoreeltaan. Ja tietysti Elastinen oli tekemässä niitä biisejä, kuten on myöhemminkin ollut tekemässä lukuisia kappaleita.

Ja Iso Hoo ei mielestäsi tehnyt mitään, vaan kyseessä oli pelkästään Elastisen tekemät biisit? :D

Vierailija
3134/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elastinen nousi pinnalle Finteligensissä, jonka hän muodosti yhdessä Iso Hoon kanssa. Ei ollut mikään Elastisen oma projekti kyseessä. Kyllä se Henkkakin niitä biisejä teki. 

Tietysti teki. Itse tehtyjä biisejä nekin on kun duon molemmat osapuolet osallistuu. 

Vierailija
3135/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla kun on näköjään hahmottamisessa vaikeuksia, niin laitan tähän uudestaan mitä kirjoitin:

"Suurin osa pitkän linjan eturivin artisteista tekee ainakin osan biiseistään itse."

No ole hyvä ja nimeä edes 1 biisi, joka on 100% Elastisen käsialaa. Odotan mielenkiinnolla, mistä sellaisen löydät. 

Vierailija
3136/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni myös on.

Wiskarin biisien takana on isolta osin Janne Rintala, vaikka Wiskarikin on mukana niissä. Elastinen ei ole

Ja Elastisen parhaat biisit on muuten Fintelligentsin ajoilta. Esim. Mikä boogie.

Vierailija
3137/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Iso Hoo ei mielestäsi tehnyt mitään, vaan kyseessä oli pelkästään Elastisen tekemät biisit? :D

Ai niinkö sinä tuon ymmärsit? No, en voi auttaa.

Vierailija
3138/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti teki. Itse tehtyjä biisejä nekin on kun duon molemmat osapuolet osallistuu. 

Ei ole ITSEtehtyjä. Ne on YHDESSÄ tehtyjä. Jos se, että osallistuu riittäisi, olisi vauvapalsta minun ITSEtekemäni alusta :D

Vierailija
3139/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suurin osa pitkän linjan eturivin artisteista tekee ainakin osan biiseistään itse."

No ole hyvä ja nimeä edes 1 biisi, joka on 100% Elastisen käsialaa. Odotan mielenkiinnolla, mistä sellaisen löydät. 

Miksi sen pitää olla 100% Elastisen käsialaa? Ei itse tehty biisi ainakaan minun mielestäni tarkoita, ettei kukaan muu ole saanut osallistua biisintekoon millään tavalla tai osuudella.

Vierailija
3140/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suurin osa pitkän linjan eturivin artisteista tekee ainakin osan biiseistään itse."

"Laulaja, joka tekee kansaa miellyttäviä kappaleita ihan itse"

Niin, että mikä olikaan se tilanne hahmottamisen kanssa?

Ketju on lukittu.