Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The voice of finland 2025

Vierailija
24.01.2025 |

Tänään se alkaa.

Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6136)

Vierailija
3101/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä meni Elastinen liian pitkälle vähemmistöystävällisyydessään, kun lähetti tumman tytön kotiin, eikä Arttua, alkaa jo näyttää naurettavalta koko touhu, eikä tuo edistä kenenkään asiaa ja olen lähes 100-varma, että tästä alkaa some kuohumaan.

Jep, oli huonompi kuin kukaan noista sohvalta tippuneista.

No eipä sitä Wiskarikaan päästänyt jatkoon parhaita laulajiaan, vaan jatkoon pääsi mm. kaverikortilla ja romanikortilla. 

Minusta se Artun romani oli hyvä laulaja, vaikken romaneista yhtään tykkääkään. Sillä Justiina-lookilla ei vaan pääse esiintymään kuin kirkkoon ja radioon, harmi.

Sekin on jo tänä päivänä hyvin se. Pidin hänestä kyllä. Se eleettömyys, vain ääni tulkitsi, ei tarvittu muuta.

Vierailija
3102/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa Kumar tai Arttu nyt ehdottomasti olis pitänyt pudottaa. Ei Paulinaa. Super ääni ja karisma hänellä.

Mun mielestä Rosa ja Arttu kisaa samassa genressä, ja Rosa on heistä parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3103/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala tulkinta My Way:stä. 

Ei sytytä moinen paatos.

Miksi ylipäätään kukaan enää missään koskaan veisaa tota puhkilaulettua biisiä. Alkuperäinen on ainut the one and only, muut yritelmät pitäis lailla kieltää.

Paitsi sex pistolsin versio <3

Vierailija
3104/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän kuluneen tenoriklassikon Muhammed seuraavaksi vetää. O sole mio? Vai peräti Hopeinen kuu italiaksi? 

Hän voisi ihan hyvin vetää esim. Alice e Battiaton I treni di Tozeur, upean mahtipontinen ja kaunis biisi.

Ihan liian tuntematon biisi. Ei täällä muutkaan vedä muuta kuin kulunuttakin kuluneempia "hittejä". 

Vierailija
3105/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaja, joka tekee kansaa miellyttäviä kappaleita ihan itse, voi pärjätä. Siihen ei tällaisia kilpailuja tarvita. 

Aika harva menestynyt laulaja on tehnyt kappaleensa itse. 

Aika moni myös on.

Ei kovinkaan moni. Lähinnä Juha Tapion tyyppiset artistit pärjäävät ihan itse tehdyillä kappailella. 

Ei pidä paikkaansa. Suurin osa pitkän linjan eturivin artisteista tekee ainakin osan biiseistään itse.

Vierailija
3106/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoja biisivalintoja nyt kaikilla. 

Joo, aivan kauheita. Nyt meni My waykin jotenkin poskelleen, överiksi, muttei oikealla tavalla. Ei ollut riittävän voimakas, ennemminkin teatraalinen. Mohammad on muuten symppis.

Älä lokeroi ihmisiä !

Vierailija
3107/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala tulkinta My Way:stä. 

Ei sytytä moinen paatos.

Miksi ylipäätään kukaan enää missään koskaan veisaa tota puhkilaulettua biisiä. Alkuperäinen on ainut the one and only, muut yritelmät pitäis lailla kieltää.

Paitsi sex pistolsin versio <3

Sid Vicious kuoli aika pian tuon levytyksen jälkeen. Kylmät väreet tulee vieläkin 

Vierailija
3108/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaja, joka tekee kansaa miellyttäviä kappaleita ihan itse, voi pärjätä. Siihen ei tällaisia kilpailuja tarvita. 

Aika moni myös on.

Ei kovinkaan moni. Lähinnä Juha Tapion tyyppiset artistit pärjäävät ihan itse tehdyillä kappailella. 

Ei pidä paikkaansa. Suurin osa pitkän linjan eturivin artisteista tekee ainakin osan biiseistään itse.

Nimeä kaikki kappaleet, jotka esimerkiksi Paula Koivuniemi tai Eino Grön on tehnyt. 

Vierailija
3109/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän kuluneen tenoriklassikon Muhammed seuraavaksi vetää. O sole mio? Vai peräti Hopeinen kuu italiaksi? 

Hän voisi ihan hyvin vetää esim. Alice e Battiaton I treni di Tozeur, upean mahtipontinen ja kaunis biisi.

Tuolle laulajalle ja laulutyylille ei kyllä ole minkäänlaisia markkinoita.

Vierailija
3110/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Artun" viiksistä on täällä puhuttu koko ilta, mutta kyllä vielä hämmästyttävämpää ovat hänen naisellisesti meikatut silmänsä! Ei ole silmämeikkiä kenelläkään miehellä kilpailussa. Meikki silmissähän on korostetun feminiinistä.

Olipa edellisessa jaksossa.

Vierailija
3111/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni myös on.

En nyt sanoisi suurIN osa. Kyllä siellä aika monella on taustalla Jukka Immosta ja kumppaneita biisejä väsäämässä. Jos siis Suomesta puhutaan. 

Vierailija
3112/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni myös on.

Niin, tai esimerkiksi kaikki Voice of Finlandin tuomareina olevat artistit.

Vierailija
3113/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle sit markkinoita on?

Vierailija
3114/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni myös on.

En nyt sanoisi suurIN osa. Kyllä siellä aika monella on taustalla Jukka Immosta ja kumppaneita biisejä väsäämässä. Jos siis Suomesta puhutaan. 

Joo, kyllä siihen biisintekoon usein osallistuu muitakin itse artistin lisäksi.

Vierailija
3115/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelle sit markkinoita on?

Katso kuuntelu- ja myyntitilastoja niin siitäpä sen näet.

Vierailija
3116/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä meni Elastinen liian pitkälle vähemmistöystävällisyydessään, kun lähetti tumman tytön kotiin, eikä Arttua, alkaa jo näyttää naurettavalta koko touhu, eikä tuo edistä kenenkään asiaa ja olen lähes 100-varma, että tästä alkaa some kuohumaan.

Jep, oli huonompi kuin kukaan noista sohvalta tippuneista.

Muut olivat parempia !

Vierailija
3117/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni myös on.

Nimeä kaikki kappaleet, jotka esimerkiksi Paula Koivuniemi tai Eino Grön on tehnyt. 

Joo, kyllä niitäkin löytyy, jotka eivät tee biisejä. Pitääkö minun nyt mainita kaksi tai useampia tunnettua artistia, jotka tekevät itse kappaleitaan?

Vierailija
3118/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Voicesta nouse pysyviä tähtiä. Ajattelen nykyisin tän kisan ihan kertaluontoisena kisana. Siksi on todella toivottua, että eri vuosina voittoon nousisi eri genreistä erilaisia laulajia eikä aina vain jotain kansan äänestämää keskinkertaista kaikillesopivaa.

Vierailija
3119/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mohamatilla ei ollu kyllä mitään tunnetta biisissä. Yleensä my way vähän koskettaa, mutta ei nyt.

Vierailija
3120/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni myös on.

Niin, tai esimerkiksi kaikki Voice of Finlandin tuomareina olevat artistit.

Ai niin kuin Kyösti Salokorpi, joka on yksi Supervoimii-nimisen kappaleen tekijöistä? :D

Ketju on lukittu.