The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Vierailija kirjoitti:
Rosa Kumar tai Arttu nyt ehdottomasti olis pitänyt pudottaa. Ei Paulinaa. Super ääni ja karisma hänellä.
Mun mielestä Rosa ja Arttu kisaa samassa genressä, ja Rosa on heistä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala tulkinta My Way:stä.
Ei sytytä moinen paatos.
Miksi ylipäätään kukaan enää missään koskaan veisaa tota puhkilaulettua biisiä. Alkuperäinen on ainut the one and only, muut yritelmät pitäis lailla kieltää.
Paitsi sex pistolsin versio <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän kuluneen tenoriklassikon Muhammed seuraavaksi vetää. O sole mio? Vai peräti Hopeinen kuu italiaksi?
Hän voisi ihan hyvin vetää esim. Alice e Battiaton I treni di Tozeur, upean mahtipontinen ja kaunis biisi.
Ihan liian tuntematon biisi. Ei täällä muutkaan vedä muuta kuin kulunuttakin kuluneempia "hittejä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulaja, joka tekee kansaa miellyttäviä kappaleita ihan itse, voi pärjätä. Siihen ei tällaisia kilpailuja tarvita.
Aika harva menestynyt laulaja on tehnyt kappaleensa itse.
Aika moni myös on.
Ei kovinkaan moni. Lähinnä Juha Tapion tyyppiset artistit pärjäävät ihan itse tehdyillä kappailella.
Ei pidä paikkaansa. Suurin osa pitkän linjan eturivin artisteista tekee ainakin osan biiseistään itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoja biisivalintoja nyt kaikilla.
Joo, aivan kauheita. Nyt meni My waykin jotenkin poskelleen, överiksi, muttei oikealla tavalla. Ei ollut riittävän voimakas, ennemminkin teatraalinen. Mohammad on muuten symppis.
Älä lokeroi ihmisiä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala tulkinta My Way:stä.
Ei sytytä moinen paatos.
Miksi ylipäätään kukaan enää missään koskaan veisaa tota puhkilaulettua biisiä. Alkuperäinen on ainut the one and only, muut yritelmät pitäis lailla kieltää.
Paitsi sex pistolsin versio <3
Sid Vicious kuoli aika pian tuon levytyksen jälkeen. Kylmät väreet tulee vieläkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulaja, joka tekee kansaa miellyttäviä kappaleita ihan itse, voi pärjätä. Siihen ei tällaisia kilpailuja tarvita.
Aika moni myös on.
Ei kovinkaan moni. Lähinnä Juha Tapion tyyppiset artistit pärjäävät ihan itse tehdyillä kappailella.
Ei pidä paikkaansa. Suurin osa pitkän linjan eturivin artisteista tekee ainakin osan biiseistään itse.
Nimeä kaikki kappaleet, jotka esimerkiksi Paula Koivuniemi tai Eino Grön on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähän kuluneen tenoriklassikon Muhammed seuraavaksi vetää. O sole mio? Vai peräti Hopeinen kuu italiaksi?
Hän voisi ihan hyvin vetää esim. Alice e Battiaton I treni di Tozeur, upean mahtipontinen ja kaunis biisi.
Tuolle laulajalle ja laulutyylille ei kyllä ole minkäänlaisia markkinoita.
Vierailija kirjoitti:
"Artun" viiksistä on täällä puhuttu koko ilta, mutta kyllä vielä hämmästyttävämpää ovat hänen naisellisesti meikatut silmänsä! Ei ole silmämeikkiä kenelläkään miehellä kilpailussa. Meikki silmissähän on korostetun feminiinistä.
Olipa edellisessa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni myös on.
En nyt sanoisi suurIN osa. Kyllä siellä aika monella on taustalla Jukka Immosta ja kumppaneita biisejä väsäämässä. Jos siis Suomesta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni myös on.
Niin, tai esimerkiksi kaikki Voice of Finlandin tuomareina olevat artistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni myös on.
En nyt sanoisi suurIN osa. Kyllä siellä aika monella on taustalla Jukka Immosta ja kumppaneita biisejä väsäämässä. Jos siis Suomesta puhutaan.
Joo, kyllä siihen biisintekoon usein osallistuu muitakin itse artistin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kelle sit markkinoita on?
Katso kuuntelu- ja myyntitilastoja niin siitäpä sen näet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä meni Elastinen liian pitkälle vähemmistöystävällisyydessään, kun lähetti tumman tytön kotiin, eikä Arttua, alkaa jo näyttää naurettavalta koko touhu, eikä tuo edistä kenenkään asiaa ja olen lähes 100-varma, että tästä alkaa some kuohumaan.
Jep, oli huonompi kuin kukaan noista sohvalta tippuneista.
Muut olivat parempia !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni myös on.
Nimeä kaikki kappaleet, jotka esimerkiksi Paula Koivuniemi tai Eino Grön on tehnyt.
Joo, kyllä niitäkin löytyy, jotka eivät tee biisejä. Pitääkö minun nyt mainita kaksi tai useampia tunnettua artistia, jotka tekevät itse kappaleitaan?
Ei Voicesta nouse pysyviä tähtiä. Ajattelen nykyisin tän kisan ihan kertaluontoisena kisana. Siksi on todella toivottua, että eri vuosina voittoon nousisi eri genreistä erilaisia laulajia eikä aina vain jotain kansan äänestämää keskinkertaista kaikillesopivaa.
Mohamatilla ei ollu kyllä mitään tunnetta biisissä. Yleensä my way vähän koskettaa, mutta ei nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni myös on.
Niin, tai esimerkiksi kaikki Voice of Finlandin tuomareina olevat artistit.
Ai niin kuin Kyösti Salokorpi, joka on yksi Supervoimii-nimisen kappaleen tekijöistä? :D
Sekin on jo tänä päivänä hyvin se. Pidin hänestä kyllä. Se eleettömyys, vain ääni tulkitsi, ei tarvittu muuta.