Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The voice of finland 2025

Vierailija
24.01.2025 |

Tänään se alkaa.

Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6136)

Vierailija
3161/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan sinä minulle mitään kerrot, ostin Fintelligensin ekan levyn heti tuoreeltaan. Ja tietysti Elastinen oli tekemässä niitä biisejä, kuten on myöhemminkin ollut tekemässä lukuisia kappaleita.

Ja Iso Hoo ei mielestäsi tehnyt mitään, vaan kyseessä oli pelkästään Elastisen tekemät biisit? :D

Ai niinkö sinä tuon ymmärsit? No, en voi auttaa.

Eli et osaa nimetä. No vaikeaa se olisikaan, kun ei se Elastinen ole niitä biisejä tehnyt IHAN ITSE. Kyllä siellä on tiimi taustalla, kuten muillakin. Hyvin harva artisti pystyy luomaan uraa biiseillä, joiden tekemiseen ei ole osallistunut kukaan muu. 

Hyvin moni artisti pystyy luomaan uraa biiseillä, joita on ollut i

Kirjoitin "ollut itse tekemässä hyvin merkittävässä roolissa", mutta autisti muokkasikin sen muotoon "ollut jonkin verran mukana". 😂

Vierailija
3162/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti muokkaat omaa sanamuotoasi nyt

Joo, piti hieman muokata, kun autistin mielestä "itse tehty" biisi tarkoittaa, ettei kukaan muu ole saanut osallistua prosessiin millään tavalla. Sinkun kannetkin olisi pitänyt varmaan piirtää itse ja itse tehdylle paperille, tai muuten se on tiimin tekemä biisi.

Kylläpä sinulle ottaa koville, kun olit väärässä. Voi pientä <3 Ikävä kyllä tuo autistin käyttäminen haukkumasanana ei ainakaan vahvista asemaasi tässä kohtaa. Päinvastoin. Lähinnä alleviivaa sinun tietämättömyyttäsi asioista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Fintelligens kirjoitettiin noin eikä Fintelligents? Ja miksi Renesanssi kirjoitettiin niin eikä Renessanssi? Olen pohtinut tätä kaikki nämä vuodet :D

Miksi se olisi pitänyt kirjoittaa Fintelligents? 

Koska mitä hittoa Fintelligens on sitten tarkoittavinaan? Ja kirjoitusvirhe tuossa albumin nimessäkin. 

Kirjoitusvirhe vain niiden mielestä, joiden äo ei riitä tajuamaan pointtia. 

No kerrohan, mikä pointti on kirjoittaa päin peetä? 

Vierailija
3164/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa nää viimeisimmät kommentit liittyy voiceen!!!??

Vierailija
3165/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan sinä minulle mitään kerrot, ostin Fintelligensin ekan levyn heti tuoreeltaan. Ja tietysti Elastinen oli tekemässä niitä biisejä, kuten on myöhemminkin ollut tekemässä lukuisia kappaleita.

Ja Iso Hoo ei mielestäsi tehnyt mitään, vaan kyseessä oli pelkästään Elastisen tekemät biisit? :D

Ai niinkö sinä tuon ymmärsit? No, en voi auttaa.

Eli et osaa nimetä. No vaikeaa se olisikaan, kun ei se Elastinen ole niitä biisejä tehnyt IHAN ITSE. Kyllä siellä on tiimi taustalla, kuten muillakin. Hyvin harva artisti pystyy luomaan uraa biiseillä, joiden tekemiseen ei ole osallistunut kukaan muu. 

Hyvin moni arti

Sulla on outo fantasia noihin autisteihin liittyen. Joka helvetin ketjussa pitää jankuttaa autisteista itkunauruhymiön kanssa. 

Vierailija
3166/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, piti hieman muokata, kun autistin mielestä "itse tehty" biisi tarkoittaa, ettei kukaan muu ole saanut osallistua prosessiin millään tavalla. Sinkun kannetkin olisi pitänyt varmaan piirtää itse ja itse tehdylle paperille, tai muuten se on tiimin tekemä biisi.

Kylläpä sinulle ottaa koville, kun olit väärässä. Voi pientä <3 Ikävä kyllä tuo autistin käyttäminen haukkumasanana ei ainakaan vahvista asemaasi tässä kohtaa. Päinvastoin. Lähinnä alleviivaa sinun tietämättömyyttäsi asioista. 

Joo, olin väärässä siinä, kun kuvittelin sinulla olevan minkäänlaista järkeä päässä. Oletkin tyhjän jankkaaja, jonka mielestä ei voida sanoa kenenkään artistin koskaan tehneen itse biisejään, koska tuotantoon on lähes väkisinkin osallistunut myös joku muu. 😂

Vierailija
3167/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Fintelligens kirjoitettiin noin eikä Fintelligents? Ja miksi Renesanssi kirjoitettiin niin eikä Renessanssi? Olen pohtinut tätä kaikki nämä vuodet :D

Koska mitä hittoa Fintelligens on sitten tarkoittavinaan? Ja kirjoitusvirhe tuossa albumin nimessäkin. 

Ei ne kirjoittaneet päin peetä. Tietoinen juttu, että sanoja ei kirjoitettu niin kuin sinä kuvittelet niiden ainoan oikean muodon olevan. Se on sitä räppiä että rikotaan rajoja eikä orjallisesti noudateta jokaista pilkunnussintasääntöä. 

Vierailija
3168/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olin väärässä siinä, kun kuvittelin sinulla olevan minkäänlaista järkeä päässä. Oletkin tyhjän jankkaaja, jonka mielestä ei voida sanoa kenenkään artistin

Juujuu. Tuli jo selväksi, ettet edes tajua omaa virhettäsi. Voi pientä <3

Vierailija
3169/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin kyllä jo monta viestiä sitten, että olet täystaukki. 

Vierailija
3170/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olin väärässä siinä, kun kuvittelin sinulla olevan minkäänlaista järkeä päässä. Oletkin tyhjän jankkaaja, jonka mielestä ei voida sanoa kenenkään artistin

Kysypä huomenna koulussa äikänopelta, oletko tehnyt matikan läksyt IHAN ITSE, jos äitisi on tehnyt niistä puolet. Auttaa ehkä hahmottamaan tätä asiaa. 

Vierailija
3171/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kirjoittaneet päin peetä. Tietoinen juttu, että sanoja ei kirjoitettu niin kuin sinä kuvittelet niiden ainoan oikean muodon oley

Tyhmyyttä siis. Ovathan nuo selitelleet väärin kirjoittamista moneenkin otteeseen ja joka kerta perustelu on kuulostanut siltä, että tuli kirjoitettua vahingossa väärin ja sitten oli pakko keksiä pelastava selitys. Mutta kuinka vaan. "Se on sitä räppiä" xddd

Vierailija
3172/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajusin kyllä jo monta viestiä sitten, että olen täystaukki. 

Hienoa!

Vierailija
3173/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttä siis. Ovathan nuo selitelleet väärin kirjoittamista moneenkin otteeseen ja joka kerta perustelu on kuulostanut siltä, että tuli kirjoitettua vahingossa väärin ja sitten oli pakko keksiä pelastava selitys. Mutta kuinka vaan. "Se on sitä räppiä" xddd

Toivottavasti saat ensiyönä nukkuttua eikä kaikki aika mene pilkkuja nussiessa. 

Vierailija
3174/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä huomenna koulussa äikänopelta, oletko tehnyt matikan läksyt IHAN ITSE, jos äitisi on tehnyt niistä puolet. Auttaa ehkä hahmottamaan tätä asiaa. 

Kysypä sinä apukoulusta, että ottaisivatko he sinut sinne takaisin, vaikka oletkin nykysin jopa vieläkin vajaampi kuin silloin kun sinut potkittiin sieltä apukoulusta liian tyhmänä ulos? 

Vierailija
3175/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pusikossa porukka on elänyt, jos tuollainen adrogyyni-look on jotain uutta ja ihmeelistä. Johan sellaista nähtiin 60-70-luvulla. 

Kellä on androgyyni look? Ei ainakaan transmiehellä. 

Sillä juuri on. Ei ole selkeästi miehekäs mies, mutta ei myöskään selkeästi naisellinen nainen. On vähän molempia. 

Muunsukupuoliset on sekoitus molempia. Androgyynit on eri asia. 

Muunsukupuoliset eivät ole kumpaakaan.Androgyynissä henkilössä yhdistyvät sekä miehekkäät että naiselliset piirteet.

Vierailija
3176/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysypä sinä apukoulusta, että ottaisivatko he sinut sinne takaisin, vaikka oletkin nykysin jopa vieläkin vajaampi kuin silloin kun sinut potkittiin sieltä apukoulusta liian tyhmänä ulos? 

Ikävä pilata voimafantasiasi, mutta apukouluja ei ole ollut enää vuosikymmeniin. Ja vaikka olisikin, jopa niissä ymmärrettäisiin, mikä ero on sillä että tekee asian ihan itse verrattuna siihen, että tekee asian jonkun kanssa. Eli pieleen meni tuokin nokitteluyrityksesi. 

Vierailija
3177/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pusikossa porukka on elänyt, jos tuollainen adrogyyni-look on jotain uutta ja ihmeelistä. Johan sellaista nähtiin 60-70-luvulla. 

Kellä on androgyyni look? Ei ainakaan transmiehellä. 

Sillä juuri on. Ei ole selkeästi miehekäs mies, mutta ei myöskään selkeästi naisellinen nainen. On vähän molempia. 

Muunsukupuoliset on sekoitus molempia. Androgyynit on eri asia. 

Muunsukupuoliset eivät ole kumpaakaan.Androgyynissä henkilössä yhdistyvät sekä miehekkäät että naiselliset piirteet.

Ihan jokaisessa ihmisessä yhdistyy sekä miehekkään että naiselliset piirteet. Ei ole olemassa 100% miehekästä tai 100% naisellista ihmistä. 

Vierailija
3178/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä pilata voimafantasiasi, mutta apukouluja ei ole ollut enää vuosikymmeniin. Ja vaikka olisikin, jopa niissä ymmärrettäisiin, mikä ero on sillä että tekee asian ihan itse verrattuna siihen, että tekee asian jonkun kanssa. Eli pieleen meni tuokin nokitteluyrityksesi. 

Pitäisi varmaan joku apukoulu avata uudelleen, jotta pääsisit jatkamaan kesken jäänyttä kengännauhojen solmimisen opetteluasi.

Vierailija
3179/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaja, joka tekee kansaa miellyttäviä kappaleita ihan itse, voi pärjätä. Siihen ei tällaisia kilpailuja tarvita. 

Aika harva menestynyt laulaja on tehnyt kappaleensa itse. 

Aika moni myös on.

Ei kovinkaan moni. Lähinnä Juha Tapion tyyppiset artistit pärjäävät ihan itse tehdyillä kappailella. 

Niin, tai esimerkiksi kaikki Voice of Finlandin tuomareina olevat artistit.

Mitkä ihmeen tuomarit? Et ole tainnut ikinä katsoa näitä kilpailuja oikeasti, kun et edes tiedä, että tässä skabassa ei ole edes tuomareita, länkyttelet vaan muuten. Koko tuosta katraasta esim. Paula Koivuniemi ei ole tehnyt kappaleitaan itse.

Vierailija
3180/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi varmaan joku apukoulu avata uudelleen, jotta pääsisit jatkamaan ke

Pitäisi pitäisi. Pitäisihän sinunkin osata suomea, mutta etpä vaan osaa. Eikä tuo provoilukaan oikein ota sujuakseen. Sääli sinällään. Olisi hauskaa lukea oikein kunnolla tehtyä provoilua eikä tuollaista säälittävää yritystä, jonka 3-vuotias lapsikin pystyy peittomaan, jos vähän yrittää. 

Ketju on lukittu.