Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The voice of finland 2025

Vierailija
24.01.2025 |

Tänään se alkaa.

Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6136)

Vierailija
3181/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysypä huomenna koulussa äikänopelta, oletko tehnyt matikan läksyt IHAN ITSE, jos äitisi on tehnyt niistä puolet. Auttaa ehkä hahmottamaan tätä asiaa. 

Kysypä sinä apukoulusta, että ottaisivatko he sinut sinne takaisin, vaikka oletkin nykysin jopa vieläkin vajaampi kuin silloin kun sinut potkittiin sieltä apukoulusta liian tyhmänä ulos? 

Ikävä pilata voimafantasiasi, mutta apukouluja ei ole ollut enää vuosikymmeniin. Ja vaikka olisikin, jopa niissä ymmärrettäisiin, mikä ero on sillä että tekee asian ihan itse verrattuna siihen, että tekee asian jonkun kanssa. Eli pieleen meni tuokin nokitteluyrityksesi. 

Ihan yleisesti kyllä puhutaan tietyistä kappaleista jonkun artistin omina biiseinä, vaikka siellä artistin sanoittamassa ja säveltämässä kappaleessa olisikin ollut joku aputuottaja hääräämässä. Minähän myönsin tuon jo useita viestejä sitten, ettei juuri kukaan sataprosenttisesti yksin tee "omiakaan" biisejään, joten yritä nyt päästä tuosta ikiloopistasi jotenkin ulos.

Vierailija
3182/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi pitäisi. Pitäisihän sinunkin osata suomea, mutta etpä vaan osaa. Eikä tuo provoilukaan oikein ota sujuakseen. Sääli sinällään. Olisi hauskaa lukea oikein kunnolla tehtyä provoilua eikä tuollaista säälittävää yritystä, jonka 3-vuotias lapsikin pystyy peittomaan, jos vähän yrittää. 

Harmi kun et ole koskaan ollut edes 3-vuotiaan lapsen tasolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysypä huomenna koulussa äikänopelta, oletko tehnyt matikan läksyt IHAN ITSE, jos äitisi on tehnyt niistä puolet. Auttaa ehkä hahmottamaan tätä asiaa. 

Kysypä sinä apukoulusta, että ottaisivatko he sinut sinne takaisin, vaikka oletkin nykysin jopa vieläkin vajaampi kuin silloin kun sinut potkittiin sieltä apukoulusta liian tyhmänä ulos? 

Ikävä pilata voimafantasiasi, mutta apukouluja ei ole ollut enää vuosikymmeniin. Ja vaikka olisikin, jopa niissä ymmärrettäisiin, mikä ero on sillä että tekee asian ihan itse verrattuna siihen, että tekee asian jonkun kanssa. Eli pieleen meni tuokin nokitteluyrityksesi. 

Ihan yleisesti kyllä puhutaan tietyistä kappaleista jonkun artistin omina b

Oma biisi on eri asia kuin itsetehty. Esimerkiksi Katson sineen taivaan on Katri Helenan oma biisi, mutta sen ovat tehneet Matti Siitonen ja Vexi Salmi. Ymmärstikö eron?

Vierailija
3184/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä autistien hiekkalaatikkotappelu täällä oikein on menossa? 

Vierailija
3185/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi pitäisi. Pitäisihän sinunkin osata suomea, mutta etpä vaan osaa. Eikä tuo provoilukaan oikein ota sujuakseen. Sääli sinällään. Olisi hauskaa lukea oikein kunnolla tehtyä provoilua eikä tuollaista säälittävää yritystä, jonka 3-vuotias lapsikin pystyy peittomaan, jos vähän yrittää. 

Harmi kun en ole koskaan ollut edes 3-vuotiaan lapsen tasolla. 

Niinpä. 

Vierailija
3186/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä autistien hiekkalaatikkotappelu täällä oikein on menossa? 

Perusav. Yksi huutaa autisteista hymynaamojen kera ja toinen yllyttää vänkäämällä vastaan. 

Vierailija
3187/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää riitelijät nyt nukkumaan, palsta sulkeutuu pian. Hammaspesulle, mars!

Vierailija
3188/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti olen paljon korkeammalla tasolla kuin sinä. Mietipä sitä penikka :D

Vierailija
3189/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinät et täällä määrää!

Vierailija
3190/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma biisi on eri asia kuin itsetehty. Esimerkiksi Katson sineen taivaan on Katri Helenan oma biisi, mutta sen ovat tehneet Matti Siitonen ja Vexi Salmi. Ymmärstikö eron?

Niin, ja sinun maailmassasi koko "itsetehty kappale"-käsitettä ei ole edes olemassa, koska siellä studiossa on aina joku muukin osallistunut kappaleen tekoon. Pidän edelleenkin esimerkiksi Sannia artistina joka "tekee itse kappaleensa" vs. esim. Katri Helena, vaikka niitä Sanninkin biisejä on ollut tekemässä muut vaihtelevat henkilötkin.

Vierailija
3191/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain omasta mielestäsi. Mietipä sitä penikka :D

Vierailija
3192/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinät et täällä määrää!

Sä et oo mun äiti! 

Vierailija
3193/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja sinun maailmassasi koko "itsetehty kappale"-käsitettä ei ole edes olemassa, koska siellä studiossa on aina joku muukin osallistunut kappaleen tekoon. Pidän edelleenkin esimerkiksi Sannia artistina joka "tekee itse kappaleensa" vs. esim. Katri Helena, vaikka niitä Sanninkin biisejä on ollut tekemässä muut vaihtelevat henkilötkin.

Mitään tuollaista en ole sanonut. Taaskin kyse on vain siitä, ettet osaa suomen kieltä. 

Vierailija
3194/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu lähti laukalle, aivan sivuraiteelle. On näköjään vaikea suvaita muita kuin omia mielipiteitä.

Vierailija
3195/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt se raasu ei osaa edes keksiä mitään omaa, vaan tyytyy kopiomaan minun viestejäni. Kuinka alas voikaan ihminen vajota, kun ei vain osaa luovuttaa? :D

Vierailija
3196/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään tuollaista en ole sanonut. Taaskin kyse on vain siitä, ettet osaa suomen kieltä. 

Ei, kyllä tässä on edelleenkin kyse sinun vajaaälyisyydestäsi.

Vierailija
3197/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinät et täällä määrää!

Sä et oo mun äiti! 

Luojan kiitos, en tosiaankaan ole. Olisi kamalaa, jos oma lapsi olisi tuollainen. 

Vierailija
3198/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää * ittuun täältä tyhjänjankkaajat!

Vierailija
3199/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä tässä on edelleenkin kyse sinun vajaaälyisyydestäsi.

Ei ole. Sori siitä, pikkuinen. 

Vierailija
3200/6136 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt minä raasu en osaa edes keksiä mitään omaa, vaan tyydyn kopiomaan muiden viestejä. Kuinka alas voikaan ihminen vajota, kun ei vain osaa lu

Niinpä.

Ketju on lukittu.