Olen alkanut sijoittamaan 10 vuotta sitten nollasta ja olen tehnyt voittoa yli 100 000 euroa
En olisi ikinä uskonut.
Kateelliset vastaukset kielletty. Onko muita joilla hyvin onnistuneita valintoja?
Kommentit (110)
Ostin asunnon 2015 ja laitoin sen vuokralle. Olen saanut 10 vuodessa 78000. Asunto maksoi 69000 euroa.
Nollasta et ole voinut aloittaa, se on mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Ostin asunnon 2015 ja laitoin sen vuokralle. Olen saanut 10 vuodessa 78000. Asunto maksoi 69000 euroa.
Sisältäen yhtiövastikkeet ja lainakorot vai niiden päälle?
Amerikassa kurssit tippuvat tänään. Ostin teknologia-etf:ää 3 tonnilla. Onko muut olleet ostoksilla?
Nyt hyvä paikka ostaa Nvidiaa ja kääriä hetkessä yli 10% tuotot?
Suosittelisin ostamaan amerikasta 1 sentin kolikoita. Jokaisen valmistus maksaa 3 senttiä, joten kohta lopettavat valmistuksen. Jokaisesta keräämästäni sentistä saanee kohta ainakin 2 senttiä. Tuotto siis vähintään 100%.
Miettikää sitä joka osti muutamalla tonnilla bittiä kymmenen vuotta sitten, se on monimiljonääri;)
Mä oon sijoittanut neljä vuotta ja 17000 euroa, olen voitolla 500 euroa. Että sellasta.
Bitcoin-sijoittamisessa on se moraalinen ongelma, että eihän sitä käytä oikeastaan muut kuin rikolliset. Mitä korkeammaksi kurssi nousee, sitä enemmän rikolliset hykertelevät.
Onnistumisen huikeus riippuu täysin siitä, kuinka paljon sijoituksiin on vuosien varrella laittanut omia rahoja. Siitä ap ei kerro mitään. Olen itse onnistunut kaksinkertaistamaan 12 vuoden aikana sijoituksiin vähitellen laittamani rahamäärän sijoittamalla ihan perusindeksirahastoihin. Mutta koska olen laittanut niihin yhteensä vain 50 000 euroa (keskimäärin 350 €/kk), niin olen voitolla "vain" 50 000 euroa. Jos olisin laittanut joka kuukausi kaksinkertaisen määrän, olisin nyt voitolla sata tonnia. Ei tämä ole vielä mikään huikea onnistuminen, vaikka olenkin tyytyväinen.