Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen alkanut sijoittamaan 10 vuotta sitten nollasta ja olen tehnyt voittoa yli 100 000 euroa

Vierailija
23.01.2025 |

En olisi ikinä uskonut.

Kateelliset vastaukset kielletty. Onko muita joilla hyvin onnistuneita valintoja?

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lotonnut 20 vuotta, enkä ole voittanut mitään pienten voittojen lisäksi

Vierailija
2/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lähes 500 000 euroa perintöä kun ymmärsin syntyä keskiluokkaiseen perheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kolme hevosta

Vierailija
4/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Hyvä tuotto. Mitä instrumentteja olet käyttänyt? Oma salkku noin 320 kE, mutta pitkän aikavälin tuotto ollut vain noin 8%

Vierailija
5/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt ensin,mistä aloitit sijoittamisen? Millainen koulutustausta sinulla on vain ihanko maallikkona aloit sijoittajaksi? Millaisilla summilla lähdit sijoittamaan ja mihin osakkeisiin tai muihin kohteisiin? Millaiset tulot sinulla oli kun aloitit? Jos ei tällaista voi kertoa, ehkä tuo fleksaaminen jää juuri siksi mitä se on:leuhkimiseksi.

Vierailija
6/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjensin salkkuni parisen vuotta sitten ja aloitin tyhjästä. Nyt sijoitusomaisuus on 150 000 €, eli ihan mukavasti karttunut.

Vierailija
7/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v olen sijoittanut 500ke nyt. Ei voi iloita, kun lähipiiri on niin kateellista.

Vierailija
8/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt ensin,mistä aloitit sijoittamisen? Millainen koulutustausta sinulla on vain ihanko maallikkona aloit sijoittajaksi? Millaisilla summilla lähdit sijoittamaan ja mihin osakkeisiin tai muihin kohteisiin? Millaiset tulot sinulla oli kun aloitit? Jos ei tällaista voi kertoa, ehkä tuo fleksaaminen jää juuri siksi mitä se on:leuhkimiseksi.

Mitä **ttua koulutustaustalla on sijoittamisen kanssa? Itse aloitin ihan merkonomina sijoittamisen ja aloitussumma oli 20 markkaa, ensin rahastoihin, ja sitten rahastoista osakkeisiin. Tulot olivat 3000 markkaa kuussa. 

ohis.

Vierailija
9/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain lähes 500 000 euroa perintöä kun ymmärsin syntyä keskiluokkaiseen perheeseen.

Mulla sama. Tosin en ole vielä saanut kuin 150ke mutta lisää on odotettavissa. Kieltämättä aika kivaa.

Vierailija
10/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen sijoittanut 10 vuotta, sijoituksia on noin 16 000€, josta voittoa on noin 3200€. Kiinnostaa kovasti kuulla, millä taialla olet tehnyt 100 000€ 😃

Vierailija
11/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin sijoitusrahastoihin sijoittamisen vuosi sitten. Muun muassa amerikkalaisten teknologiaosakkeiden rahasto, joka tuottanut vuodessa 20 prosenttia. Joka kk laittanut 500€, joka on mahdollista ottaa palkasta ilman, että joutuu kituuttamaan. Vuodessa omaa rahaa mennyt 7000€ ja voittoa tullut sen päälle 800€.

Sijoittaminenhan olisi pitänyt aloittaa sillä satasella kuussa parikymppisenä, ja sitten olisikin rahaa eläkkeelle jäädessä niin ettei pa5kalle taivu. Koska aloitin 46-vuotiaana, pitää yrittää ottaa kiinni ne parikymppisenä aloittaneet.

Osakkeitakin on 8000 eurolla osakesäästötilillä, mutta olen 9500e tappiolla eli sijoittanut niihin tällä vuosikymmenellä n. 17000 euroa ja hävinnyt pahasti. Kun nyt saisi sen kurottua umpeen ensin. Eli tappiolla rankasti mutta odotukset on korkealla.

Vierailija
12/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin sijoittamisen marraskuussa ja nyt on noin 3k€ tullut. Eli pitkä matka on vielä sinun saavutuksiisi.

Onneksi olkoon muuten💪 Siistiä että joku onnistuu ja vielä jakaa sijoittamisen ilosanomaa meille muille.

-Kylmät kädet

Vierailija
13/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lotonnut 20 vuotta, enkä ole voittanut mitään pienten voittojen lisäksi

Miksi vertaat sijoittamista ja lottoa?

Vierailija
14/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin noin pienellä alkupääomalla tosin aika kauan sinulla on mennyt.

Itse sijoitin 2 vuotta sitten isoäidiltäni saadun perintöni 74000€ ja olen päässyt jo aika kiitettävään tulokseen. 

Vierailija
15/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu palturia 99% varmuudella.

Vierailija
16/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Tosin en ole vielä saanut kuin 150ke mutta lisää on odotettavissa. Kieltämättä aika kivaa.

Minä niin toivon, että olisin älynnyt valita yhtä hyvin kuin te! Minä perin tonnin. Siinä kaikki.

Vierailija
17/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sijoitin 2 vuotta sitten isoäidiltäni saadun perintöni 74000€ ja olen päässyt jo aika kiitettävään tulokseen. 

ei sillä ALKUpääoman suuruudella juurikaan ole merkitystä. enemmän merkitsee kuinka paljon ja useasti sijoittaa LISÄÄ.

Vierailija
18/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sijoitit?

Vierailija
19/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä **ttua koulutustaustalla on sijoittamisen kanssa? Itse aloitin ihan merkonomina sijoittamisen ja aloitussumma oli 20 markkaa, ensin rahastoihin, ja sitten rahastoista osakkeisiin. Tulot olivat 3000 markkaa kuussa. 

ohis.

Ei tuloilla ole mitään merkitystä vaan lähinnä sillä paljonko sijoittaa.hölmöhän sinä olet jopa merkonomiksi.

Vierailija
20/110 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin sijoittamisen marraskuussa ja nyt on noin 3k€ tullut. Eli pitkä matka on vielä sinun saavutuksiisi.

Onneksi olkoon muuten💪 Siistiä että joku onnistuu ja vielä jakaa sijoittamisen ilosanomaa meille muille.

-Kylmät kädet

Mihin oot sijoittanut?