Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lopettanut ehkäisyn käytön ja silti annoin

Vierailija
22.01.2025 |

salarakkaan laueta mun sisälle. Mies ei tiedä, että olen lopettanut ehkäisyn. Toiveena on, että tulisin raskaaksi. Mies on varattu eli mahdollisen lapsen osalta hän pääsisi kuin koira veräjästä. En vaatisi miestä tunnustamaan lasta tai maksamaan elareita. Papereihin ei tulisi isän nimeä ja kasvattaisin lapsen yksin. Mies voisi jatkaa elämäänsä avopuolisonsa kanssa ja esittää, että mitään ei ole tapahtunut. 

Meillä oli siis tänään aamulla seksiä ja mulla alkaa olla ovulaation aika. Vähän kyllä syyllisyys painaa, mutta vain vähän.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yksi monista naisista ja haaveilee nyt nukkekodista.

Vierailija
62/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset antaa paljaalla. 🍆

Eikä anna. En mä uuden tuttavuuden kanssa paljaalla panisi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Ei kukaan kehtais tehä tämmöstä alotusta.

Ei ole provo. Mitähän kehtaamista tässä muka on, että tekee tänne täysin anonyymisti tällaisen aloituksen.

Ap

Vierailija
64/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap yksi monista naisista ja haaveilee nyt nukkekodista.

Mistä ihmeen nukkekodista?

Ap

Vierailija
65/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

L o r t t o!

L O R T T O!

MUTTA NIIIIIN TYYPILLINEN YYHHOO KUIN OLLA JA VOI.

Vierailija
66/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetin  ehkäisyn käytön ja silti annoin.

Olen matkalla nyt Argentiinaan, sieltä minua ei löydä elatusmaksujen karhuaja!!

M 45

Vierailija
67/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L o r t t o!

L O R T T O!

MUTTA NIIIIIN TYYPILLINEN YYHHOO KUIN OLLA JA VOI.

Mikä tyypillinen yh? En mä mikään yh ole. En ole myöskään mikään lort to joka itseään kaikille.

Ap

Vierailija
68/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä, tyhmempi mies. Mutta en kyllä hyväksy ap:n toimintaakaan.. 

Niin olen kyllä ihmetellyt, että mies uskaltaa panna toista naista ilman kortsua. Ei mulla mitään tauteja kyllä ole eikä ole muita miehiä, mutta kyllähän mies tuossa riskin ottaa kahdella tapaa. Mutta kun kortsu ei tunnu hyvältä ja valivali. No ei varmaan ne normikortsut tunnukaan ja sellainen hajosikin yksi kerta. Löysin isompia, mutta sitten mulla olikin jo pillerit niin jäi ne käyttämättä.

Ap

Olen varattu ja panen rakastajattareni kanssa paljaalla. Hänellä on ehkäisy, mutta eihän se sataprosenttista ole.

Vierailija
69/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä, tyhmempi mies. Mutta en kyllä hyväksy ap:n toimintaakaan.. 

Niin olen kyllä ihmetellyt, että mies uskaltaa panna toista naista ilman kortsua. Ei mulla mitään tauteja kyllä ole eikä ole muita miehiä, mutta kyllähän mies tuossa riskin ottaa kahdella tapaa. Mutta kun kortsu ei tunnu hyvältä ja valivali. No ei varmaan ne normikortsut tunnukaan ja sellainen hajosikin yksi kerta. Löysin isompia, mutta sitten mulla olikin jo pillerit niin jäi ne käyttämättä.

Ap

Olen varattu ja panen rakastajattareni kanssa paljaalla. Hänellä on ehkäisy, mutta eihän se sataprosenttista ole.

Mitä tekisit jos rakastajatar tulisi raskaaksi?

Ap

Vierailija
70/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap näitä jotka ovat jo vaihdevuosi ikäisiä ja kuvittelevat että voivat tulla raskaaksi?

Vierailija
71/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap näitä jotka ovat jo vaihdevuosi ikäisiä ja kuvittelevat että voivat tulla raskaaksi?

No eihän tässä sitten ole mitään hätää jos ei kerran 40+ ikäisenä voi tulla enää raskaaksi. Ihan huoletta voi olla ilman ehkäisyä.

Ap

Vierailija
72/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tässä sitten ole mitään hätää jos ei kerran 40+ ikäisenä voi tulla enää raskaaksi. Ihan huoletta voi olla ilman ehkäisyä.

Ap

Lähinnä huvittaa tuo että koet itsesi nuoreksi huoraksi.

Vierailija
73/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lähinnä huvittaa tuo että koet itsesi nuoreksi huoraksi.

Mitä sä sekoilet? En kuvittele olevani nuori. En ole myöskään mikään huo ra. Huo ra on maksullinen nainen enkä mä myy seksiä. En ole myöskään lut ka, lunt tu tms. Tuollaiset jakaa monelle miehelle. Mulla on seksiä vain yhden miehen kanssa. Vai oletko sä niitä joiden mielestä nainen on aina huo ra jos kehtaa haluta seksiä.

Ap

Vierailija
74/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä samoja aloitteita on ollut monta eli joku vanhempi m ressukka siellä naisena taasen esiintyy, haaveilee isäksi tulosta, mutta ilman rahaa. Ei jatkoon, 0 pistettä.

Mä olen kylläkin nainen jolla on jo yksi aikuinen lapsi. Voi olla, että en ikäni puolesta tule enää raskaaksi, mutta ainahan voi koittaa.

Ap

toivottavasti tulet raskaaksi, tehkää enemmän näitä juttuja kun mies käy naimassa. just jännittävää. 

Vierailija
75/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää enemmän naiset näitä juttuja, haluun kuulla just näitä. ja miehen on sitten otettava se nainen ja kasvatettava se lapsi!!

M45

Vierailija
76/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsella taitaa kuitenkin olla oikeus myöhemmin selvittää isänsä, jos niin haluaa. 

No mistäs lapsi tuon selvittää jos en kerro mitään.

Ap

Voi olla ettei selvitä mutta voi olla että selvittää, ei se mieskään täällä maailmassa ole näkymättömänä haahuillut. 

Vierailija
77/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsella taitaa kuitenkin olla oikeus myöhemmin selvittää isänsä, jos niin haluaa. 

Ap

Voi olla ettei selvitä mutta voi olla että selvittää, ei se mieskään täällä maailmassa ole näkymättömänä haahuillut. 

Niin miten selvittää? Kun en kertoisi mitään.

Ap

Vierailija
78/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tehkää enemmän naiset näitä juttuja, haluun kuulla just näitä. ja miehen on sitten otettava se nainen ja kasvatettava se lapsi!!

M45

En mä tuota miestä tarvitse lasta kasvattamaan enkä halua miehen kanssa parisuhdetta.

Ap

Vierailija
79/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

DNA-testillä. Ja ehkä kymmenen/kahdenkymmenen vuoden päästä meillä on jo isot kirjastot ihmisistä, joiden joukosta isä löytyy helposti. Yhteiskunta voi säästää tällä rahaa, kun isät joutuu maksamaan tenaviensa elatukset.

En usko tuollaisiin kirjastoihin. Hakuammunnalla ei voi lähteä testailemaan. 

Ap

Mutta meinasit kumminkin miehelle kertoa? Entäs jos suhteenne paljastuu? Mies jää kiinni? Ei ole sitten vaikea osoittaa sormella oikeaa

Jospa se mies onkin sillä kannalla että hänen lapsellaan on ehdottomasti oikeus sekä tietää että LÄHEISESTI TUNTEA isänsä.

Ja vielä: jospa tosiasiassa hänen vaimonsa hyvinkin tietää tilanteen mutta ovat sopineet ettei miehen aseman eikä heidän perheensäkään takia halua suhteelle julkisuutta (ainakaan ennen tuota mahdollista raskauttasi). 

Vierailija
80/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

En mä tuota miestä tarvitse lasta kasvattamaan enkä halua miehen kanssa parisuhdetta.

Ap

niin niin mut tarkoitin että tämä miesten naiminen saa loppua ja nauttiminen, tämä nykypäivän hednismi miesten osuudesta saa loppua kokonaan! alkakaa kaikki tulla raskaaksi ja miehet saa alkaa olemaan kunnon isiä! ärsyttää tämä nykypäivän miesten aivottomuus kun pitää vaan reikää saada!

M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä