Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lopettanut ehkäisyn käytön ja silti annoin

Vierailija
22.01.2025 |

salarakkaan laueta mun sisälle. Mies ei tiedä, että olen lopettanut ehkäisyn. Toiveena on, että tulisin raskaaksi. Mies on varattu eli mahdollisen lapsen osalta hän pääsisi kuin koira veräjästä. En vaatisi miestä tunnustamaan lasta tai maksamaan elareita. Papereihin ei tulisi isän nimeä ja kasvattaisin lapsen yksin. Mies voisi jatkaa elämäänsä avopuolisonsa kanssa ja esittää, että mitään ei ole tapahtunut. 

Meillä oli siis tänään aamulla seksiä ja mulla alkaa olla ovulaation aika. Vähän kyllä syyllisyys painaa, mutta vain vähän.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä samoja aloitteita on ollut monta eli joku vanhempi m ressukka siellä naisena taasen esiintyy, haaveilee isäksi tulosta, mutta ilman rahaa. Ei jatkoon, 0 pistettä.

Vierailija
2/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuule haitta, minulla vasektomia josta en ole sinulle kertonut mitään.

T:salarakkaasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä samoja aloitteita on ollut monta eli joku vanhempi m ressukka siellä naisena taasen esiintyy, haaveilee isäksi tulosta, mutta ilman rahaa. Ei jatkoon, 0 pistettä.

Mä olen kylläkin nainen jolla on jo yksi aikuinen lapsi. Voi olla, että en ikäni puolesta tule enää raskaaksi, mutta ainahan voi koittaa.

Ap

Vierailija
4/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuule haitta, minulla vasektomia josta en ole sinulle kertonut mitään.

T:salarakkaasi

Ei ole tehty tälle miehelle vasektomiaa, sori siitä. Jos olisi tehty, niin ei hän olisi ehkäisyä multa vaatinut.

Ap

Vierailija
5/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi tulee aikuisena vihaamaan sinua.

t. yh:n lapsi

Vierailija
6/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän pieleen menneesern surkeaan maailmaan lapsia kannata kenenkään enää tehdä. 

Vierailija
7/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ollut antamista. Se oli ottamista.

Toivon sulle tärppiä! Kunpa itsekin olisin tajunnut toimia noin vähän nuorempana, eikä hukata aikaa tyhjänpuhujiin. Nyt on jo myöhäistä.

Vierailija
8/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, tyhmempi mies. Mutta en kyllä hyväksy ap:n toimintaakaan.. 

Vierailija
9/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella taitaa kuitenkin olla oikeus myöhemmin selvittää isänsä, jos niin haluaa. 

Vierailija
10/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen kyllä ihmetellyt, että mies uskaltaa panna toista naista ilman kortsua. Ei mulla mitään tauteja kyllä ole eikä ole muita miehiä, mutta kyllähän mies tuossa riskin ottaa kahdella tapaa. Mutta kun kortsu ei tunnu hyvältä ja valivali. No ei varmaan ne normikortsut tunnukaan ja sellainen hajosikin yksi kerta. Löysin isompia, mutta sitten mulla olikin jo pillerit niin jäi ne käyttämättä.

Ap

Vierailija
11/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsella taitaa kuitenkin olla oikeus myöhemmin selvittää isänsä, jos niin haluaa. 

No mistäs lapsi tuon selvittää jos en kerro mitään.

Ap

Vierailija
12/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäisit saada tillikan!

Vierailija
13/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kuullu tapauksesta, jossa isä löytyi vasta lapsen ollessa 18-vuotias. Äiti oli saanut elatusrahat kelalta, koska isä ei ollut tiedossa. Kertoman mukaan biologinen isä joutui maksumieheksi takautuvasti. 

Vierailija
14/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naiivi salarakas sulla kun luottaa siihen että sinä popsit pillereitä, eikä käytä kondomia.

Sinä taas olet pelkkää saastaa, kun olet vararun kanssa, hyi!

Vierailija
15/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee väärin kun pettää joten siitäs saa. 🤭 Sinuna julkistaisin mahdollisen raskauden hänen puolisolleenkin. 

Vierailija
16/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

DNA-testillä. Ja ehkä kymmenen/kahdenkymmenen vuoden päästä meillä on jo isot kirjastot ihmisistä, joiden joukosta isä löytyy helposti. Yhteiskunta voi säästää tällä rahaa, kun isät joutuu maksamaan tenaviensa elatukset.

Vierailija
17/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee väärin kun pettää joten siitäs saa. 🤭 Sinuna julkistaisin mahdollisen raskauden hänen puolisolleenkin. 

En todellakaan tule kertomaan miehen puolisolle jos raskaaksi tulen. Mies on ainoa joka saa tietää. Muille sanoisin isän olevan joku tuntematon.

Ap

Vierailija
18/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lapsella on oikeus isäänsä ja myös elatukseen. Hitto, me muut veronmaksajat joudutaan maksamaan elatusmaksut, jos isä ei niitä maksa..

Vierailija
19/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

DNA-testillä. Ja ehkä kymmenen/kahdenkymmenen vuoden päästä meillä on jo isot kirjastot ihmisistä, joiden joukosta isä löytyy helposti. Yhteiskunta voi säästää tällä rahaa, kun isät joutuu maksamaan tenaviensa elatukset.

En usko tuollaisiin kirjastoihin. Hakuammunnalla ei voi lähteä testailemaan. 

Ap

Vierailija
20/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin olen kyllä ihmetellyt, että mies uskaltaa panna toista naista ilman kortsua. Ei mulla mitään tauteja kyllä ole eikä ole muita miehiä, mutta kyllähän mies tuossa riskin ottaa kahdella tapaa. Mutta kun kortsu ei tunnu hyvältä ja valivali. No ei varmaan ne normikortsut tunnukaan ja sellainen hajosikin yksi kerta. Löysin isompia, mutta sitten mulla olikin jo pillerit niin jäi ne käyttämättä.

Ap

Ja itse et pelkää tauteja? Tuo mies panee vaimonsa, sinua ja kun on pettäjätyyppiä niin panee varmaan muitakin myös !! 

Missä järkisi on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme