Olen lopettanut ehkäisyn käytön ja silti annoin
salarakkaan laueta mun sisälle. Mies ei tiedä, että olen lopettanut ehkäisyn. Toiveena on, että tulisin raskaaksi. Mies on varattu eli mahdollisen lapsen osalta hän pääsisi kuin koira veräjästä. En vaatisi miestä tunnustamaan lasta tai maksamaan elareita. Papereihin ei tulisi isän nimeä ja kasvattaisin lapsen yksin. Mies voisi jatkaa elämäänsä avopuolisonsa kanssa ja esittää, että mitään ei ole tapahtunut.
Meillä oli siis tänään aamulla seksiä ja mulla alkaa olla ovulaation aika. Vähän kyllä syyllisyys painaa, mutta vain vähän.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä, tyhmempi mies. Mutta en kyllä hyväksy ap:n toimintaakaan..
Niin olen kyllä ihmetellyt, että mies uskaltaa panna toista naista ilman kortsua. Ei mulla mitään tauteja kyllä ole eikä ole muita miehiä, mutta kyllähän mies tuossa riskin ottaa kahdella tapaa. Mutta kun kortsu ei tunnu hyvältä ja valivali. No ei varmaan ne normikortsut tunnukaan ja sellainen hajosikin yksi kerta. Löysin isompia, mutta sitten mulla olikin jo pillerit niin jäi ne käyttämättä.
Ap
Ja itse et pelkää tauteja? Tuo mies panee vaimonsa, sinua ja kun on pettäjätyyppiä niin panee varmaan muitakin myös !!
Missä järkisi on?
Ei sen ikäisellä miehellä riitä enää kunto kuin juuri ja juuri kahteen naiseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsella taitaa kuitenkin olla oikeus myöhemmin selvittää isänsä, jos niin haluaa.
No mistäs lapsi tuon selvittää jos en kerro mitään.
Ap
DNA-testillä. Ja ehkä kymmenen/kahdenkymmenen vuoden päästä meillä on jo isot kirjastot ihmisistä, joiden joukosta isä löytyy helposti. Yhteiskunta voi säästää tällä rahaa, kun isät joutuu maksamaan tenaviensa elatukset.
En usko tuollaisiin kirjastoihin. Hakuammunnalla ei voi lähteä testailemaan.
Ap
Mutta meinasit kumminkin miehelle kertoa? Entäs jos suhteenne paljastuu? Mies jää kiinni? Ei ole sitten vaikea osoittaa sormella oikeaa henkilöä..
Kyllä, miehelle kertoisin ja sanoisin, että on vapaa vastuusta. Ei suhde paljastu. Suhde on kestänyt jo melkein kaksi vuotta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee väärin kun pettää joten siitäs saa. 🤭 Sinuna julkistaisin mahdollisen raskauden hänen puolisolleenkin.
Ja lapsella on oikeus isäänsä ja myös elatukseen. Hitto, me muut veronmaksajat joudutaan maksamaan elatusmaksut, jos isä ei niitä maksa..
Tämän takia halveksun jokaista lumppua ja elarit maksamatta jättävää isää. Taas me muut saadaan maksaa teidän vastuuttomuudesta. Ensin ei jakseta töihin ja sitten ei jakseta ehkäistä. Ja taas me muut maksetaan.
Olenko mä ainut, joka ei näe tässä moraalisia ongelmia?
Ainoa mutta, on petetty vaimo, mutta ei ap ole hänelle mitään velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä ainut, joka ei näe tässä moraalisia ongelmia?
Ainoa mutta, on petetty vaimo, mutta ei ap ole hänelle mitään velkaa.
Avovaimo, ei vaimo. Varattu mies silti toki. Yhteisiä lapsia heillä ei ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olen kyllä ihmetellyt, että mies uskaltaa panna toista naista ilman kortsua. Ei mulla mitään tauteja kyllä ole eikä ole muita miehiä, mutta kyllähän mies tuossa riskin ottaa kahdella tapaa. Mutta kun kortsu ei tunnu hyvältä ja valivali. No ei varmaan ne normikortsut tunnukaan ja sellainen hajosikin yksi kerta. Löysin isompia, mutta sitten mulla olikin jo pillerit niin jäi ne käyttämättä.
Ap
Ja itse et pelkää tauteja? Tuo mies panee vaimonsa, sinua ja kun on pettäjätyyppiä niin panee varmaan muitakin myös !!
Missä järkisi on?
Ei sen ikäisellä miehellä riitä enää kunto kuin
Ei ole häpeä tunnustaa olevansa lahna.
Mitä Ap jos tuon miehen vaimokin käy vieraissa, jos luulet että tuo mies ei itse käy? Ja olen lähes varma että tuo mies panee muitakin kun sinua ja vaimonsa.
Et taida arvostaa terveyttäsi lainkaan , puhumatta siitä miten saastainen olet kun olet varatun kanssa, Alhaisinta kastia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Missä järkisi on?
E
Sun logiikka ontuu nyt kyllä pahasti. En ole mikään lahna vaan aktiivinen sängyssä. Kuka mies muka pitäisi yllä salasuhdetta lahnaan lähes kaksi vuotta?
Ap
:Ei suhde paljastu. Suhde on kestänyt jo melkein kaksi vuotta."
Luuletko, ettei muut pettäjät kuvittele samoin? Silti aina sillon tällön käry käy. Ja mitä pidempään suhde kestää, sitä todennäköisempää se on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Ap jos tuon miehen vaimokin käy vieraissa, jos luulet että tuo mies ei itse käy? Ja olen lähes varma että tuo mies panee muitakin kun sinua ja vaimonsa.
Et taida arvostaa terveyttäsi lainkaan , puhumatta siitä miten saastainen olet kun olet varatun kanssa, Alhaisinta kastia.
Mies ei pane muita. Sillä selvä. Puolisonsa on niin sokean rakastunut, että ei miestä petä.
En ole saastainen enkä alhaista kastia vaikka sä miten kiukuttelisit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuka tahansa pettäjämies. Heitä kiinnostaa se reikä, ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Lapsesi tulee aikuisena vihaamaan sinua.
t. yh:n lapsi
Tiesitkö että yh:n lapset ovat kuraa minun silmissäni? Täysin arvottomia .
Vierailija kirjoitti:
:Ei suhde paljastu. Suhde on kestänyt jo melkein kaksi vuotta."
Luuletko, ettei muut pettäjät kuvittele samoin? Silti aina sillon tällön käry käy. Ja mitä pidempään suhde kestää, sitä todennäköisempää se on.
Hihhih. Niin se sanoi munkin ukko että "ajattelin, ettet koskaan saa tietää.." 🥲
Ensin epäilys ja sitten yksi pikku virhe...
Tuo reikäkomentti oli siis vastaus tuohon että: ei mies pettäisi jos olisin lahna sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo reikäkomentti oli siis vastaus tuohon että: ei mies pettäisi jos olisin lahna sängyssä.
Anteeksi mitä? Miten tuo liittyy muhun?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee väärin kun pettää joten siitäs saa. 🤭 Sinuna julkistaisin mahdollisen raskauden hänen puolisolleenkin.
Ja lapsella on oikeus isäänsä ja myös elatukseen. Hitto, me muut veronmaksajat joudutaan maksamaan elatusmaksut, jos isä ei niitä maksa..
Tämän takia halveksun jokaista lumppua ja elarit maksamatta jättävää isää. Taas me muut saadaan maksaa teidän vastuuttomuudesta. Ensin ei jakseta töihin ja sitten ei jakseta ehkäistä. Ja taas me muut maksetaan.
Ei kaikki yyhhoot ole lumppuja, osa heistä on myös lunttuja ja jotkut muuten vain anteliaampia.
No mitä kuntoa siihen tarvitaan, että useampi nainen ratsastelee ja hoitelee? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä? Miten tuo liittyy muhun?
Ap
Etkö vastannut että mies ei olisi ollut sun kanssa kaksi vuotta jos olisit lahna sängyssä, ja mainostit kuinka aktiivinen olet sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
No mitä kuntoa siihen tarvitaan, että useampi nainen ratsastelee ja hoitelee? 😆
No pitäähän se kulli saada seisomaan.
Ap
Mutta meinasit kumminkin miehelle kertoa? Entäs jos suhteenne paljastuu? Mies jää kiinni? Ei ole sitten vaikea osoittaa sormella oikeaa henkilöä..