Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lopettanut ehkäisyn käytön ja silti annoin

Vierailija
22.01.2025 |

salarakkaan laueta mun sisälle. Mies ei tiedä, että olen lopettanut ehkäisyn. Toiveena on, että tulisin raskaaksi. Mies on varattu eli mahdollisen lapsen osalta hän pääsisi kuin koira veräjästä. En vaatisi miestä tunnustamaan lasta tai maksamaan elareita. Papereihin ei tulisi isän nimeä ja kasvattaisin lapsen yksin. Mies voisi jatkaa elämäänsä avopuolisonsa kanssa ja esittää, että mitään ei ole tapahtunut. 

Meillä oli siis tänään aamulla seksiä ja mulla alkaa olla ovulaation aika. Vähän kyllä syyllisyys painaa, mutta vain vähän.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi tulee aikuisena vihaamaan sinua.

t. yh:n lapsi

Tiesitkö että yh:n lapset ovat kuraa minun silmissäni? Täysin arvottomia .

Tuollainen asenne on kyllä sanoisinko kuraisen arvoton sillä eihän se lasten tilanne heidän itsensä aiheuttama ole. 

Vierailija
82/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsella taitaa kuitenkin olla oikeus myöhemmin selvittää isänsä, jos niin haluaa. 

No mistäs lapsi tuon selvittää jos en kerro mitään.

Ap

DNA-testillä. Ja ehkä kymmenen/kahdenkymmenen vuoden päästä meillä on jo isot kirjastot ihmisistä, joiden joukosta isä löytyy helposti. Yhteiskunta voi säästää tällä rahaa, kun isät joutuu maksamaan tenaviensa elatukset.

En usko tuollaisiin kirjastoihin. Hakuammunnalla ei voi lähteä testailemaan. 

Ap

Mutta meinasit kumminkin miehelle kertoa? Entäs jos suhteenne paljastuu? Mies jää k

Miehellä ei ole vaimoa vaan avovaimo. Ei ole luvan kanssa liikkeellä vaan kyse on pettämisestä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole vaimoa vaan avovaimo. Ei ole luvan kanssa liikkeellä vaan kyse on pettämisestä.

jumalauta! tollaselle miehelle pitäisi kiukalla antaa remmia perseeseen ja juuri sanoin että tämä miesten nauttiminen saa loppua! alkakoot isäksi!

tämä nykypäivä muoti saa loppua. 

Vierailija
84/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jumalauta! tollaselle miehelle pitäisi kiukalla antaa remmia perseeseen ja juuri sanoin että tämä miesten nauttiminen saa loppua! alkakoot isäksi!

tämä nykypäivä muoti saa loppua. 

Ei tarvitse alkaa isäksi jos raskaaksi tulen. Lopeta tuo raivoaminen.

Ap

Vierailija
85/88 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan, mitäs pettää. Lapsikin saanee jännisgeenejä.

Vierailija
86/88 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä sitä, että miksi mies noin sokeasti luottaa siihen, että syön pillereitä. Kun suhde alkoi, niin vaadin kortsun käyttämistä koska mulla ei vielä ollut pillereitä. Lisäksi piti vaihtaa välillä eri pillereihin ja kerroin miehelle, että nyt tarvitaan kortsua. Eli ehkä tuo on luonut luottamusta.

Ap

Vierailija
87/88 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin miettiä sitä, että miksi mies noin sokeasti luottaa siihen, että syön pillereitä. Kun suhde alkoi, niin vaadin kortsun käyttämistä koska mulla ei vielä ollut pillereitä. Lisäksi piti vaihtaa välillä eri pillereihin ja kerroin miehelle, että nyt tarvitaan kortsua. Eli ehkä tuo on luonut luottamusta.

Ap

Onko naiset valehtelijoita, joiden sanaan ei voi luottaa?

Vierailija
88/88 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä, tyhmempi mies. Mutta en kyllä hyväksy ap:n toimintaakaan.. 

Niin olen kyllä ihmetellyt, että mies uskaltaa panna toista naista ilman kortsua. Ei mulla mitään tauteja kyllä ole eikä ole muita miehiä, mutta kyllähän mies tuossa riskin ottaa kahdella tapaa. Mutta kun kortsu ei tunnu hyvältä ja valivali. No ei varmaan ne normikortsut tunnukaan ja sellainen hajosikin yksi kerta. Löysin isompia, mutta sitten mulla olikin jo pillerit niin jäi ne käyttämättä.

Ap

Olen varattu ja panen rakastajattareni kanssa paljaalla. Hänellä on ehkäisy, mutta eihän se sataprosenttista ole.

Mitä tekisit jos rakastajatar tulisi raskaaksi?

Ap

Hänellä on lapsiluku täynnä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi