Olen lopettanut ehkäisyn käytön ja silti annoin
salarakkaan laueta mun sisälle. Mies ei tiedä, että olen lopettanut ehkäisyn. Toiveena on, että tulisin raskaaksi. Mies on varattu eli mahdollisen lapsen osalta hän pääsisi kuin koira veräjästä. En vaatisi miestä tunnustamaan lasta tai maksamaan elareita. Papereihin ei tulisi isän nimeä ja kasvattaisin lapsen yksin. Mies voisi jatkaa elämäänsä avopuolisonsa kanssa ja esittää, että mitään ei ole tapahtunut.
Meillä oli siis tänään aamulla seksiä ja mulla alkaa olla ovulaation aika. Vähän kyllä syyllisyys painaa, mutta vain vähän.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee väärin kun pettää joten siitäs saa. 🤭 Sinuna julkistaisin mahdollisen raskauden hänen puolisolleenkin.
Teininä etsittiin puh luettelosta perheellisten numeroita, kun nainen vastasi niin sanottiin "odotan sinun miehellesi lasta". Muutama meni täydestä, kerran nainen sanoi "onnea vaan, vielä kasikymppisenä isäksi"
Mistä ap tiedät ettei sillä miehellä ole muitakin kierroksessa? Hyvin voi olla, miksi se sulle niistä kertoisi. Kävisin testeissä.
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä ainut, joka ei näe tässä moraalisia ongelmia?
Ainoa mutta, on petetty vaimo, mutta ei ap ole hänelle mitään velkaa.
Isoin moraalinen ongelma on lapsen oikeus isään ja elatukseen, joka on biologisen isän vastuu. Ja tietysti naisen myös kertoa isyydestä, jotta mies voi vastuunsa kantaa.
Älkää vastatko tälle provoilijalle. Ja jos olisikin totta niin ei ansaitse mitään vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuule haitta, minulla vasektomia josta en ole sinulle kertonut mitään.
T:salarakkaasi
Ei ole tehty tälle miehelle vasektomiaa, sori siitä. Jos olisi tehty, niin ei hän olisi ehkäisyä multa vaatinut.
Ap
Mistä sinä sen tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo reikäkomentti oli siis vastaus tuohon että: ei mies pettäisi jos olisin lahna sängyssä.
Anteeksi mitä? Miten tuo liittyy muhun?
Ap
Etkö vastannut että mies ei olisi ollut sun kanssa kaksi vuotta jos olisit lahna sängyssä, ja mainostit kuinka aktiivinen olet sängyssä?
Mitä sä oikein sekoilet? En ymmärrä mistä ihmeestä keksit, että olisin lahna. Sulla on nyt joku täysin kummallinen logiikka. Tai sitten olet itse lahna ja kuvittelet kaikkien muidenkin naisten olevan sellaisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tehty tälle miehelle vasektomiaa, sori siitä. Jos olisi tehty, niin ei hän olisi ehkäisyä multa vaatinut.
Ap
Mistä sinä sen tiedät.
Kyllä mä sen tiedän. On ihan puhuttu ehkäisyasioista.
Ap
Yhtään miehiä puolustelematta (aina pitäis käyttää ehkäisyä ja tiedostaa riskit) niin siltikin vihaan sitä kun jotkut naiset oikeasti tekee noin kuten provoilija ap selittää. Onko mitään säälittävämpää. Todella itsekästä ja inhottavaa myös mahdollista lasta kohtaan. Kannattaa mieluummin etsiä lapsia haluavaa miestä vaikka kumppanuusvanhemmaksi tai hankkia lapsi oikeasti yksin. En voi käsittää onko joku oikeasti noin tyhmä kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap tiedät ettei sillä miehellä ole muitakin kierroksessa? Hyvin voi olla, miksi se sulle niistä kertoisi. Kävisin testeissä.
Jankuti jankuti. Ei ole ja asia loppuun käsitelty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lapsesi tulee aikuisena vihaamaan sinua.
t. yh:n lapsi
Ei saa dissata. Kaikki perheet on nykyään samanarvoisia on se sitten lapselle hyvä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään miehiä puolustelematta (aina pitäis käyttää ehkäisyä ja tiedostaa riskit) niin siltikin vihaan sitä kun jotkut naiset oikeasti tekee noin kuten provoilija ap selittää. Onko mitään säälittävämpää. Todella itsekästä ja inhottavaa myös mahdollista lasta kohtaan. Kannattaa mieluummin etsiä lapsia haluavaa miestä vaikka kumppanuusvanhemmaksi tai hankkia lapsi oikeasti yksin. En voi käsittää onko joku oikeasti noin tyhmä kuin ap.
En ole provoilija vaan oikeasti olen jättänyt ehkäisyn pois. En ole myöskään tyhmä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
ap luulee olevansa yksi ja ainoa salarakastaja :D
kierroksessa voi olla vaikka miten monta, ap vain yksi muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä ainut, joka ei näe tässä moraalisia ongelmia?
Ainoa mutta, on petetty vaimo, mutta ei ap ole hänelle mitään velkaa.
Eikä ap tässä ketään pettämässä ole vaan tuo mies.
Olen useinkin eksynyt varattujen naisten kanssa sänkyyn enkä minä siitä mitään omantunnon tuskia ole saanut. Minulle on aivan sama tyhjennänkö kivekseni vapaaseen taikka varattuun naiseen. Minä en ole siinä ketään pettämässä. En ole lainkaan pettäjätyyppiä.
Itse olisin kyllä parisuhteessa uskollisin mitä maa päällään kantaa sillä minulla ei olisi sydäntä pettämiseen ja sen tuottamaan suruun sekä tuskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä sinä sen tiedät.
Ap
Aloituksen perusteella ei ole rehellisimmästä päästä joten edelleenkin, et sinä sitä tiedä.
Kait jokainen mies osaa itsekin huolehtia omasta ehkäisystään. Eikö se ole itsestään selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mistä sinä sen tiedät.
Ap
Aloituksen perusteella ei ole rehellisimmästä päästä joten edelleenkin, et sinä sitä tiedä.
Jankuti jankuti. Kyllä tiedän. Asia loppuunkäsitelty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti. Ei ole ja asia loppuun käsitelty.
Ap
et sinä sen spessumpi ole, vaikka niin näköjään kuvittelet.
Provo. Ei kukaan kehtais tehä tämmöstä alotusta.
Tyhmää molemmilta. Eipä tähän jaksa vaivautua edes muuta vastaamaan.