Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viestitellyt 18 v sitten IRC-galleriassa jonkun likan kanssa ja CANCELLED!!!!

Vierailija
22.01.2025 |

Nyt saatana jotain rotia woketukseen!!!

Kommentit (525)

Vierailija
281/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää, jos oikeasti ajat sitten tehdyn viestittelyn takia lopetetaan koko bändi. En voi käsittää, mihin maailma on mennyt. Joo, alaikäisen kanssa seksuaalissävytteinen viestittely on väärin, mutta noin kauan sitten tapahtunut ja tekijänkin ollessa vielä hyvin nuori. Aivan ylimitoitettu reaktio ja YLE:sta tulee kokoajan vain naurunalaisempi. Bändin jäsenetkin oli näköjään vain jotain YLE:n sätkynukkeja. Perun nämä sanani, jos taustalla on jotain muutakin kuin viestittelyä, mutta näiden tietojen valossa olen vain järkyttynyt.

Siellä taas yksi jonka mielestä alaikäisten groomaus on ihan ok... syö paskaa ja tukehdu. 

Nyt ne viestit ja todisteet tiskiin, eihän ne sieltä ircistä katoa mihinkään. Luulis että syytösten esittäjillä ol

Kyse ei ole pelkästä UMK osallistumisesta, vaan palsta ja somelynkkauksesta. Ilman todisteita lyödään ihmiseen leimaa ja vihjaillaan hyvin vakavilla asioilla.

Vierailija
282/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vuosikymmeniä keskustelupalstoilla, ircissä, chäteissä. Harvoin olen edes tiennyt kenen kanssa olen keskustellut. Muutama hyvä kaveri on jäänyt. Olen kesällä menossa erään naisen häihin kutsuttuna. Laskeskelin että hän oli chättien aikaan 14-vuotias. Mitä sitten? Ei juttelu ole rikos.

Tänäänkin olen jutellut useiden alaikäisten kanssa. Kuuluu työhöni. Olen kirjastossa lasten ja nuortenosaston vastaava.

Oletko sellainen ns. hyvämoraalinen pedo? Kuolaat salaa muttet hyväksikäytä? Jepulis

Keskustelu tekee siis mielestäsi pedarin? Mielenkiintoinen teoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykää nyt urpot lukemassa asian laajuudesta vaikka Redditistä tai Jodelista, niin ei tarvii kuvitella, että kyse olisi muutamasta viestistä. Onhan se nyt aika väsynyttä puolustella pedofiliaa.

Ei ole reddittiä eikä jodelia. Mitä siellä sanotaan?

Ei nähdäkseni mitään, mitä ei ois jo ollut tällä palstalla.

Vierailija
284/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että pitäisikö olla sitten ihan hiljaa ja antaa Mika-sedän rauhassa ahdistella teinejä?

Kaikkien setien ilmeisesti, joilla on valkoinen nahka.

Vierailija
285/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh. Nyt koko bändi lopetti?

Vierailija
286/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pimee juttu. Ilmeisesti umk ja bändikään ei uskalla sanoa, mitä on taoahtunut ja lehdistä luemme, diskauksen syy oli 20 vuotta sitten tapahtunut viestittely. Heppoiselta kuulostaa.

Ainoastaan epäilty voisi nyt halutessaa kertoa, mistä häntä syytetään, jos haluaa maineensa puhdistaa.

Vierailija
287/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vuosikymmeniä keskustelupalstoilla, ircissä, chäteissä. Harvoin olen edes tiennyt kenen kanssa olen keskustellut. Muutama hyvä kaveri on jäänyt. Olen kesällä menossa erään naisen häihin kutsuttuna. Laskeskelin että hän oli chättien aikaan 14-vuotias. Mitä sitten? Ei juttelu ole rikos.

Tänäänkin olen jutellut useiden alaikäisten kanssa. Kuuluu työhöni. Olen kirjastossa lasten ja nuortenosaston vastaava.

Oletko sellainen ns. hyvämoraalinen pedo? Kuolaat salaa muttet hyväksikäytä? Jepulis

Keskustelu tekee siis mielestäsi pedarin? Mielenkiintoinen teoria.

Riippuu tietenkin keskustelusta. Mitä raskauttavaa olisi esim kalastusaiheisessa keskustelussa?

Tuskin ovat jutelleet uistimista ja perhoista. Turhaan yrität kaasuvalottaa.

Vierailija
288/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykää nyt urpot lukemassa asian laajuudesta vaikka Redditistä tai Jodelista, niin ei tarvii kuvitella, että kyse olisi muutamasta viestistä. Onhan se nyt aika väsynyttä puolustella pedofiliaa.

Ei ole reddittiä eikä jodelia. Mitä siellä sanotaan?

Ei nähdäkseni mitään, mitä ei ois jo ollut tällä palstalla.

Pakkohan siellä on olla, ei tätä diskausta muuten olisi tapahtunut.

Vierailija
289/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä on? En ole kummassakaan. Jos on jotain faktaa, mitä on esimerkiksi poliisitutkinnassa tms tiedotettu selvinneen, niin sen voinee julkaista täälläkin. Mutta jos kyse on samanlaisesta pas*anjauhannasta kuin täällä, ei kiinnosta. Ketään ei mistään rikoksesta oikeusvaltiossa tuomitse some vaan tuomioistuin.

Vierailija
290/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää, jos oikeasti ajat sitten tehdyn viestittelyn takia lopetetaan koko bändi. En voi käsittää, mihin maailma on mennyt. Joo, alaikäisen kanssa seksuaalissävytteinen viestittely on väärin, mutta noin kauan sitten tapahtunut ja tekijänkin ollessa vielä hyvin nuori. Aivan ylimitoitettu reaktio ja YLE:sta tulee kokoajan vain naurunalaisempi. Bändin jäsenetkin oli näköjään vain jotain YLE:n sätkynukkeja. Perun nämä sanani, jos taustalla on jotain muutakin kuin viestittelyä, mutta näiden tietojen valossa olen vain järkyttynyt.

Siellä taas yksi jonka mielestä alaikäisten groomaus on ihan ok... syö paskaa ja tukehdu. 

Nyt ne viestit ja todisteet tiskiin, eihän ne sieltä ircistä katoa mihinkään. Luulis että syytösten esittäjillä ol

Sulle ei tartte todistaa mitään. Riittää kun ilmeisesti kilpailun järjestäjille jotakin todistettiin. Kuten tiedät, syyttää ei enää voi, mutta teko on silti tehty, eikä pedoilla ole sijaa UMK:ssa. Mitä te persut mesotte? Ne on sateenkaariväen kekkerit. 

Pitäkää te omat bileet joihin seksuaalirikolliset on yhtä tervetulleita kuin PedofiiliSuomalaisiinkin. Katto korkealla, mieli matalalla ja housut kintuissa pikku pössykkää laukoen.

Persukortti pamahti pöytään! Olisi pitänyt arvata että takkupää huumehippihän se taas täällä sekoilee tuhannen huumeissa.

Vierailija
291/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi pimee juttu. Ilmeisesti umk ja bändikään ei uskalla sanoa, mitä on taoahtunut ja lehdistä luemme, diskauksen syy oli 20 vuotta sitten tapahtunut viestittely. Heppoiselta kuulostaa.

Ainoastaan epäilty voisi nyt halutessaa kertoa, mistä häntä syytetään, jos haluaa maineensa puhdistaa.

Kyllähän hän sen kertoo kun Seiska maksaa kaljarahaa tuskaisesta tilityksestä.

Vierailija
292/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että pitäisikö olla sitten ihan hiljaa ja antaa Mika-sedän rauhassa ahdistella teinejä?

Kaikkien setien ilmeisesti, joilla on valkoinen nahka.

Niin tuskin täällä meuhaisittekaan, jos tekijänä olisi ollut Ahmed. Silloin hyshys, sitä parempaa  groomaamista.

Vierailija
293/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle ei tartte todistaa mitään. Riittää kun ilmeisesti kilpailun järjestäjille jotakin todistettiin. Kuten tiedät, syyttää ei enää voi, mutta teko on silti tehty, eikä pedoilla ole sijaa UMK:ssa. Mitä te persut mesotte? Ne on sateenkaariväen kekkerit. 

Pitäkää te omat bileet joihin seksuaalirikolliset on yhtä tervetulleita kuin PedofiiliSuomalaisiinkin. Katto korkealla, mieli matalalla ja housut kintuissa pikku pössykkää laukoen. 

Sinä saatanan punikkitakkuapina olet alinta paskaa mitä maa voi päällään kantaa.

Vierailija
294/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko lainvoimainen tuomio peräti? Nehän ei näy rikosrekisterissä kuin määräajan. 

Se on varma, että kevyin perustein ei diskata. 

Vierailija
295/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestitteli? Tarkoittaa mitä? Minäkin olen saattanut viestitellä netissä alaikäisten kanssa, sillä harvemmin toisen iästä voi varmistua. En kuitenkaan ole ehdottanut mitään seksuaalista kenellekään alaikäiselle, jos tässä siitä on kyse. Ylipäätään olen keskittynyt ihan muihin aiheisiin, kuten harrastukseen tai politiikkaan yms.

Olet siis groomannut...

Paha paha.

Jos viestien lähettely netissä on groomausta, niin silloin kaikki tähänkin ketjuun kirjoittavat ovat siihen syyllisiä.

Vierailija
296/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis ollu vaan joku random chattaily ilman mitään sen kummempaa, niin tää bädi olis heittäny keikkaa koko ens kesän kalenteri täynnä?

Vierailija
297/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko lainvoimainen tuomio peräti? Nehän ei näy rikosrekisterissä kuin määräajan. 

No sitten tuomion kärsitty ja asia käsitelty. Ei saa vaikuttaa.

Vierailija
298/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi voittanut kuitenkaan UMK:ta. 

Vierailija
299/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh. Nyt koko bändi lopetti?

Kyllä. Heillä on siihen varmasti hyvä syy. Ehkäpä muita bändin jäseniä nähdään tulevaisuudessa muissa kokoonpanoissa.

Vierailija
300/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten tuomion kärsitty ja asia käsitelty. Ei saa vaikuttaa.

Tottakai vaikuttaa, jos sopimuksessa on tällaista kysytty ja jättänyt kertomatta. Silloin on kysymys sopimusrikkomuksesta.