Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viestitellyt 18 v sitten IRC-galleriassa jonkun likan kanssa ja CANCELLED!!!!

Vierailija
22.01.2025 |

Nyt saatana jotain rotia woketukseen!!!

Kommentit (525)

Vierailija
241/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vuosikymmeniä keskustelupalstoilla, ircissä, chäteissä. Harvoin olen edes tiennyt kenen kanssa olen keskustellut. Muutama hyvä kaveri on jäänyt. Olen kesällä menossa erään naisen häihin kutsuttuna. Laskeskelin että hän oli chättien aikaan 14-vuotias. Mitä sitten? Ei juttelu ole rikos.

Tänäänkin olen jutellut useiden alaikäisten kanssa. Kuuluu työhöni. Olen kirjastossa lasten ja nuortenosaston vastaava.

Oletko sellainen ns. hyvämoraalinen pedo? Kuolaat salaa muttet hyväksikäytä? Jepulis

Hitto te ootte outoja.

Pedofiileille kuuluu antaa anteeksi tietyn ajan jälkeen

Vierailija
242/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta paskaa kyllä 😄

Niin, pedofilia ja alaikäisiin sekaantuminen on aina uskomatonta paskaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Syyteoikeus voi vanheta mutta tekojasi et ikinä  tekemättömäksi saa.

Julkisuus voi olla parempi tuomio kuin vankila. Toki todisteet pitää esittää ja niin tässä ilmeisesti kävi."

Haitallisen tiedon levittäminen ihmisestä on myös rikos. Pidä se mielessäsi.

Kenestä? 

Vierailija
244/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla koko juttu vielä julkisesti tiedossa, sen verran raju oli muun bändin reaktio.

Olisi outoa kieltää koko homma ja puhua rikosilmoituksen tekemisestä jos keissi on ilmiselvä kaikille muille. Epäilen että tällaset syytökset vaan on nykyään kuin rutto.

Vaikka rikos olisikin tapahtunut, on se 15-18 vuodessa vanhentunut.

Vierailija
245/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Syyteoikeus voi vanheta mutta tekojasi et ikinä  tekemättömäksi saa.

Julkisuus voi olla parempi tuomio kuin vankila. Toki todisteet pitää esittää ja niin tässä ilmeisesti kävi."

Haitallisen tiedon levittäminen ihmisestä on myös rikos. Pidä se mielessäsi.

Kenestä? 

No esim. pedofiilista

Vierailija
246/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää, jos oikeasti ajat sitten tehdyn viestittelyn takia lopetetaan koko bändi. En voi käsittää, mihin maailma on mennyt. Joo, alaikäisen kanssa seksuaalissävytteinen viestittely on väärin, mutta noin kauan sitten tapahtunut ja tekijänkin ollessa vielä hyvin nuori. Aivan ylimitoitettu reaktio ja YLE:sta tulee kokoajan vain naurunalaisempi. Bändin jäsenetkin oli näköjään vain jotain YLE:n sätkynukkeja. Perun nämä sanani, jos taustalla on jotain muutakin kuin viestittelyä, mutta näiden tietojen valossa olen vain järkyttynyt.

Siellä taas yksi jonka mielestä alaikäisten groomaus on ihan ok... syö paskaa ja tukehdu. 

Vierailija
247/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän takia ei kannata somettaa omalla nimellä vaa kirjoitella anonyyminä. Wokettajat kaivelee paskaa vuosien takaa että saadaan nujerrettua joku

Anonyymipalstallakin käynnistäsi jää digitaalinen sormenjälki joka kerta. Ei nimeäsi mihinkään tarvita kun laitteesi jättää itsestään tiedot.

Esim tämän alustan lokitiedot käyttäjätunnisteineen on usein lähteneet poliisille laittomuuksien mukana. 

Niin no se on hyvä että poliisi saa eikä kukaan yksityinen wokettaja jolla on jotain kismaa sua kohtaan

Vierailija
248/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Ilolla odotan kun pedarisedät julkistetaan. Paljastumisen pelko on varmaan kiva tunne aamuöisin.

Vierailija
249/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha. Ilolla odotan kun pedarisedät julkistetaan. Paljastumisen pelko on varmaan kiva tunne aamuöisin.

Semmoinen julkistus on rikos

Vierailija
250/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla koko juttu vielä julkisesti tiedossa, sen verran raju oli muun bändin reaktio.

Olisi outoa kieltää koko homma ja puhua rikosilmoituksen tekemisestä jos keissi on ilmiselvä kaikille muille. Epäilen että tällaset syytökset vaan on nykyään kuin rutto.

Vaikka rikos olisikin tapahtunut, on se 15-18 vuodessa vanhentunut.

EBUn säännöissä allekirjoitat, ettei ole mitään huonoa julkisuutta taustalla. No oliko bändin allekirjoitettu todistus totta vai valhetta? Oliko jotain negatiivista joka voi nousta julkisuuteen. NO OLI. 

Vierailija
251/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää, jos oikeasti ajat sitten tehdyn viestittelyn takia lopetetaan koko bändi. En voi käsittää, mihin maailma on mennyt. Joo, alaikäisen kanssa seksuaalissävytteinen viestittely on väärin, mutta noin kauan sitten tapahtunut ja tekijänkin ollessa vielä hyvin nuori. Aivan ylimitoitettu reaktio ja YLE:sta tulee kokoajan vain naurunalaisempi. Bändin jäsenetkin oli näköjään vain jotain YLE:n sätkynukkeja. Perun nämä sanani, jos taustalla on jotain muutakin kuin viestittelyä, mutta näiden tietojen valossa olen vain järkyttynyt.

Mä järkytyn siitä, että persujen mielestä on ok täysi-ikäisen miehen groomailla 10-vuotiaita ircissä.  

Vierailija
252/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofilia on sairaus ja näillä ihmisillä on oikeus normaaliin elämään tuntemattomina

Vierailija
253/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän takia ei kannata somettaa omalla nimellä vaa kirjoitella anonyyminä. Wokettajat kaivelee paskaa vuosien takaa että saadaan nujerrettua joku

Anonyymipalstallakin käynnistäsi jää digitaalinen sormenjälki joka kerta. Ei nimeäsi mihinkään tarvita kun laitteesi jättää itsestään tiedot.

Esim tämän alustan lokitiedot käyttäjätunnisteineen on usein lähteneet poliisille laittomuuksien mukana. 

Täälläkin pahimmat laittomuudet, törkeudet ja solvaukset saavat jäädä, kun on moden aloittama tai mielenmukainen ketju. Jos vahingossa erehdyt kommentoimaan jotain, mistä mode ei pidä, koko ketju katoaa, ettei modea voida syyttää puolueelliseksi.

Vierailija
254/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä normaalina pidetty mutta hel vetin yleistä oli ja on. 

Muusikko oli täysi-ikäinen ja viestitteli alaikäiselle, näinkö asia on esitetty?

Oliko tämä lapsi tyttö vai poika? 

Onko persujen mielestä jompienkumpien groomaaminen ok, koska itse teette samaa?

Missä viestit ovat nähtävillä?

Ihan normaalia persukäytöstä että ma mujen teot tuomitaan ja huudellaan ympäri kyliä, mutta kantasuomalaisten tekemänä kaikki on ihan ok. 

Vierailija
255/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit varmaa kuulunut SS-miehiin aiemmin

Vihaa on erilaisia kohtaan

Vierailija
256/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää nyt urpot lukemassa asian laajuudesta vaikka Redditistä tai Jodelista, niin ei tarvii kuvitella, että kyse olisi muutamasta viestistä. Onhan se nyt aika väsynyttä puolustella pedofiliaa.

Vierailija
257/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää nyt urpot lukemassa asian laajuudesta vaikka Redditistä tai Jodelista, niin ei tarvii kuvitella, että kyse olisi muutamasta viestistä. Onhan se nyt aika väsynyttä puolustella pedofiliaa.

Kaikilla on oikeus elää rauhassa ja tuntemattomina. Onhan Putininkin pedofiili ja se ei haittaa ketään. 

Vierailija
258/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vuosikymmeniä keskustelupalstoilla, ircissä, chäteissä. Harvoin olen edes tiennyt kenen kanssa olen keskustellut. Muutama hyvä kaveri on jäänyt. Olen kesällä menossa erään naisen häihin kutsuttuna. Laskeskelin että hän oli chättien aikaan 14-vuotias. Mitä sitten? Ei juttelu ole rikos.

Tänäänkin olen jutellut useiden alaikäisten kanssa. Kuuluu työhöni. Olen kirjastossa lasten ja nuortenosaston vastaava.

Oletko sellainen ns. hyvämoraalinen pedo? Kuolaat salaa muttet hyväksikäytä? Jepulis

Hitto te ootte outoja.

Pedofiileille kuuluu antaa anteeksi tietyn ajan jälkeen

Jeesus kylläkin sanoi, että myllynkivi kaulaan ja järveen olisi näille liian lievä tuomio.

Onks hihhelipersut unohtaneet tämän homoja kivittäessään ja siittämisestä haaveillessaan?

Vierailija
259/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli pakko tulla sanomaan heti että repesin kun luin syyn. Hemmetti GALTSU. Siis joo onhan tuo hyvä että ajat on muuttuneet ja tämä mikä oli galtsussa arkipäivää ei enää olisi ok. Mutta joo :D

Vierailija
260/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas yksi jonka mielestä alaikäisten groomaus on ihan ok... syö paskaa ja tukehdu. 

Nyt ne viestit ja todisteet tiskiin, eihän ne sieltä ircistä katoa mihinkään. Luulis että syytösten esittäjillä olis edes joku viesti näyttää sanojensa todisteeksi. Mut eipä niitä nykyaikana edes tarvitse, kun somen lynkkausjoukot on valmiina hyökkäykseen ilman mitään näyttöä, kun kohde on joku sellainen jonka naama ei miellytä. Ja kyllä, uhria ei voi aina uskoa tosta vaan, koska ikävä kyllä jotkut naiset/trollit/vihamiehet/kyrpiintyneet exät tekee myös tekaistuja syytöksiä.