Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viestitellyt 18 v sitten IRC-galleriassa jonkun likan kanssa ja CANCELLED!!!!

Vierailija
22.01.2025 |

Nyt saatana jotain rotia woketukseen!!!

Kommentit (525)

Vierailija
301/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko lainvoimainen tuomio peräti? Nehän ei näy rikosrekisterissä kuin määräajan. 

Se on varma, että kevyin perustein ei diskata. 

Jos säännöissä sanotaan, että taustalta ei saa nousta negatiivista julkisuutta, niin onhan tämä syy jäädä pois.

Enemmän tässä ainakin itseäni suututtaa se, että somessa lynkkaaminen ilman mitään faktoja on monelle aikuiselle(?) ok.

Rikosrekisteriä ko henkilöllä ei voi olla lapsiin kohdistuvista rikoksista, koska ilmeisesti on työskennellyt jo tuolloin sellaisella alalla, ettei häntä olisi palkattu, jos rekisteri olisi ollut.

Vierailija
302/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa UMK:n säännöt. Siellä pistää silmään se kohta, jonka perusteella on diskattu.

Mikä itse tuon irc-keskustelun sisältö ja seuraukset on olleet, ei meille kuulu, mutta tuskin siellä on juustokakkureseptejä vaihdeltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella foorumilla Lahden syntymävuodeksi olisi mainittu 1985. Eli karvan päälle 20 vuotias olisi ollut tuohon aikaan.

Jos olisi chattaillut yli 16 vuotiaan kanssa, niin ihan normaalin kehityksen mukainen ikäero kyseessä, kun miehet yleisesti naisien henkisestä kehityksestä noin 2 vuotta jäljessä.

Vierailija
304/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa UMK:n säännöt. Siellä pistää silmään se kohta, jonka perusteella on diskattu.

Mikä itse tuon irc-keskustelun sisältö ja seuraukset on olleet, ei meille kuulu, mutta tuskin siellä on juustokakkureseptejä vaihdeltu.

Ei kuulu myöskään kenenkään rikoksesta syytetyn tuomitseminen meille palstalaisille. Se on tuomioistuimen tehtävä.

Vierailija
305/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vuosikymmeniä keskustelupalstoilla, ircissä, chäteissä. Harvoin olen edes tiennyt kenen kanssa olen keskustellut. Muutama hyvä kaveri on jäänyt. Olen kesällä menossa erään naisen häihin kutsuttuna. Laskeskelin että hän oli chättien aikaan 14-vuotias. Mitä sitten? Ei juttelu ole rikos.

Tänäänkin olen jutellut useiden alaikäisten kanssa. Kuuluu työhöni. Olen kirjastossa lasten ja nuortenosaston vastaava.

Oletko sellainen ns. hyvämoraalinen pedo? Kuolaat salaa muttet hyväksikäytä? Jepulis

Keskustelu tekee siis mielestäsi pedarin? Mielenkiintoinen teoria.

Riippuu tietenkin keskustelusta. Mitä raskauttavaa olisi esim kalastusaiheisessa keskustelussa?

Tuskin ovat jutelleet uistimista ja

En yritä mitään. Sinä olet tehnyt useita vakavia virheitä. Kuvitellut rivien väleihin asioista (niissä ei ole mitään). tehnyt olettamuksia jne

Vaikka pitäisit itseäsi moraalisena ihmisenä, sinulla on sama vastuu kuin kaikilla muillakin.

Kysehän oli viestistäni jossain sanoin jutelleeni netissä ihmisten kanssa ja keskustelevani päivittäin esim.lasten kanssa koska se kuuluu työhöni. Minua kutsuttiin välittömästi pedoksi.

Juttelin tänäänkin lähikaupan kassatytön kanssa, esim.säästä. Väitätkö siitä että olin groomaamassa :D

Vierailija
306/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä UMK:n syyt näille säännöille:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a8d8907a-a54d-4cfc-aae2-7207f3…

Vierailija
307/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ne viestit ja todisteet tiskiin, eihän ne sieltä ircistä katoa mihinkään. Luulis että syytösten esittäjillä olis edes joku viesti näyttää sanojensa todisteeksi

Kyllä ne ircistä voi kadota, en tiedä miten pitkään serverit säilöö viestejä - logit voi toki itsekin säilöä, mutta ne on vain tekstitiedostoja joita on helppo editoida, eikä välttämättä ole kummoista todistusvoimaa. Galtsun viestit on kyllä voineet säilyä.

Vierailija
308/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä UMK:n syyt näille säännöille:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a8d8907a-a54d-4cfc-aae2-7207f3…

Eli kyllä siellä jotakin aika tahraista on takana.

Vierailija
309/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun joku varastaa kuvat ja alkaa niillä leikkiä pedaria. Helppo tapa pilata jonkun elämä.

Miten kuvia jotka on itse jakanut voi varastaa?

Vierailija
310/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ees mitään todisteita kumma juttu kun huhuista lähteny liikkeelle

Vierailija
311/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuslaitoksen arkistossahan asiat pysyy aina. Ja ne julkisia paitsi poikkeuksissa.

Vierailija
312/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoomme on tullut, että sosiaalisessa mediassa yhtyeemme jäsentä kohtaan on esitetty anonyymisti vakavia syytöksiä.

Kysymys on tiedotteen mukaan syytöksistä, joiden mukaan yhtyeen laulaja Mika Lahti olisi väitetysti viestitellyt IRC-galleriassa mahdollisesti alaikäisen henkilön kanssa vuosien 20072010 aikana.

HAAAHAHAHAHAHAAAAA! VAHVAT TODISTEET!

Vierailija
313/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko lainvoimainen tuomio peräti? Nehän ei näy rikosrekisterissä kuin määräajan. 

Jos säännöissä sanotaan, että taustalta ei saa nousta negatiivista julkisuutta, niin onhan tämä syy jäädä pois.

Enemmän tässä ainakin itseäni suututtaa se, että somessa lynkkaaminen ilman mitään faktoja on monelle aikuiselle(?) ok.

Rikosrekisteriä ko henkilöllä ei voi olla lapsiin kohdistuvista rikoksista, koska ilmeisesti on työskennellyt jo tuolloin sellaisella alalla, ettei häntä olisi palkattu, jos rekisteri olisi ollut.

Tapahtuma herättää tietenkin spekulaatiota.

Olennaista on, että henkilö itse salasi sen ja tietoisesti rikkoi tekemäänsä sopimusta. Tällöin hän otti itse riskin menneisyytensä kuprun (mikä lie) paljastumisesta ja sitä seuraavasta suunsoitosta.

Ei mitään syytä syvään sääliin. 

Aihetta sivuten: seksuaalinen hyväksikäyttö on niin yleistä, että lähes jokainen mies ja jotkut naisetkin  ovat syyllistyneet siihen tajuamattaan.  Esim. 3 entistä miesystävääni on syyllistynyt nykyisen lain mukaiseen raiskaukseen, viimeisin pakotti seksuaalisiin tekoihin. En ole tehnyt enkä tee rikosilmoitusta, koska laki muuttui vasta 1.1 2023 eikä minulla ole todisteitakaan.  Pystyn elämään asian kanssa, joskin toivoisin ihmisten paremmin tajyacan, mitä toiselle saa tehdä ja mitä ei.

Eräiden on ollut kovin helppo ulkoistaa syyllisyys esim. muuttotaustaisille, ja tekee varmaan kipeää tajuta, että on itse ihan samanlainen. 

Naiset ovat sen aina tienneet, miesten itsetutkistelun aika on nyt.

Vierailija
314/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisella foorumilla Lahden syntymävuodeksi olisi mainittu 1985. Eli karvan päälle 20 vuotias olisi ollut tuohon aikaan.

Jos olisi chattaillut yli 16 vuotiaan kanssa, niin ihan normaalin kehityksen mukainen ikäero kyseessä, kun miehet yleisesti naisien henkisestä kehityksestä noin 2 vuotta jäljessä.

Lasten kanssa seksuaalisia  jutteleva mies on pedofiili. 

Antakaa helvetti vie viimeinkin tytöille kasvurauha. 

Vierailija
315/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ircissä ei lapsia ole, ikäraja 16 v.

Vierailija
316/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa seksuaalisia  jutteleva mies on pedofiili. 

Antakaa helvetti vie viimeinkin tytöille kasvurauha. 

Useinkaan ei ole eikä pedofiilit yleensä tee tuollaista. Tämä voi olla vaikea ymmärtää, mutta jos oikein yrität niin ehkä se avautuu.

Vierailija
317/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin tänäänkin lähikaupan kassatytön kanssa, esim.säästä. Väitätkö siitä että olin groomaamassa :D

Onko hän alaikäinen?  Oletko viisikymppinen setä, joka on monta päivää houraillut täällä 18-vuotiaasta kassatytöstä?

Sinulla on harhaluulo siitä, että juttelet yhden ihmisen kanssa.

Vierailija
318/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa syyllinen kunnes toisin todistetaan. Mihin tämä maa on menossa?

Vierailija
319/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuma herättää tietenkin spekulaatiota.

Olennaista on, että henkilö itse salasi sen ja tietoisesti rikkoi tekemäänsä sopimusta. Tällöin hän otti itse riskin menneisyytensä kuprun (mikä

Hyvä kirjoitus!

Vierailija
320/525 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ircissä ei lapsia ole, ikäraja 16 v.

Ja tiedämme, että sitä ei noudatettu.