Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukupuolia on vain kaksi

Vierailija
21.01.2025 |

Maailma alkaa palautua normaaliksi.

DEI ja WOKEtus poistetaan.

Kommentit (7295)

Vierailija
5781/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies

Nainen

Vierailija
5782/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaksi sukupuolta jotka voivat saada keskenään jälkeläisiä. Lisäksi on muitakin sukupuolia, joista myös osa pystyy lisääntymään.

Ihmislajilla on vain kaksi sukupuolta ja kaksi erilaista sukusolua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5783/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusupuolia on vain saksi?

Sulla on vain yksi.

Vierailija
5784/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pitääkö maailman mennä siihen, että päästetään jokainen peruskäytöstavat unohtanut jantteri kertomaan mielipiteitään asioista, joita hänellä ei ole mitään kompetenssia kommentoida, mutta mutu-mielipiteitä senkin edestä."

Kyllä. Minä ainakin haluan tunnistaa idiootit jo kymmenen kilometrin päähän. Sensuuri on sitä puhetta varten, mikä on poliisiasia.

Olisitko äänestänyt Trumpia sukupuolilinjausten takia. Ihan vaan mitä idiootin tunnistukseen tulee. 

Osaatko sinä laskea? Trumpin äänimäärä ei noussut, mutta demokraattiehdokkaan laski. Eli demokraatit vieraannuttivat oman äänestäjäkuntansa sukupuolisekoilulla, wokelluksella ja DEI-sössötyksellä. Eli kohdista kysymyksesi jenkkien vihervassuille, jotka jättivät äänestyksen väliin.

Vierailija
5785/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitten tuo väite, että olisin pakkomielteisen kiinnostunut peniksistä. En ole, sillä minä en ole keskustelussa se, joka alkaa puhua peniksistä... . Minähän en ole ilmaissut partnerini sukupuolta "hänen peniksensä kautta", vaan olen vain todennut, että miehelläni on penis hänen miehuutensa takia..."

Ok :)

Flippaako sinulla oikeasti noin pahasti siellä kognitiivisella osastolla, vai teeskenteletkö vain? Kun minä puhun sukupuolesta biologiana ja minulle vastataan jollain lapsellisella olkiukolla tyyliin "redusoit ihmiset pelkiksi genitaaleiksi", niin minä en ole keskustelussa se, joka alkoi puhua sukuelimistä. Minä olen keskustelussa se, joka puhuu sukupuolesta kokonaisvaltaisesti biologiana, kun taas vastapuoli purkaa sukupuolta osiin; ja väittää sen jälkeen, että minä olen se, joka näkee sukupuolen yhden osan kautta.

Miten paljon tarkemmin tämä pitää sinulle selvittää, että se menee jakeluun? Se, että minä joudun reagoimaan puheeseen, jossa sukuelimiä yritetään irrottaa käsitteellisesti sukupuolesta, ei tarkoita, että minä olisin se, joka obsessoi sukuelimistä. Minun ajatteluni sukupuolesta ei ole hajonnutta, sinun on.

Vierailija
5786/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Muissa maissa blokkereiden turvallisuus on todettu kliinisessä työssä, mutta onhan se hyvä, että Britanniasta saadaan vielä tutkimuskin. Miksi se on sulle niin suuri ongelma? Meneekö pelon lietsonnalta sitten pohja?"

Kerro ihmeessä tarkemmin, minkä lääkkeen turvallisuus tutkitaan ja todennetaan vasta kliinisessä käytössä? Kyseessä on lääkevalmistajan määrittelemien käyttötarkoitusten vastainen kokeellinen käyttö lasten terveyden kustannuksella. Lääketutkimus ei toimi kuvailemallasi tavalla.

No siihen käyttöön on siirrytty puberteettia siirtävästä käytöstä, johon lääke on hyväksytty. Ehkä britit nyt saa sitten tämänkin käytön viralliseksi tutkimuksessaan. 

Joo, aika moni lääke on off-label-käytössä. Mutta: joko niiden tehokkuudesta ja turvallisuudesta on laaduk

Aika iso osa aikuistranseistakin on pihalla hormoneiden ja leikkausten realiteeteista ja niiden vaikutuksista mielenterveyteen, kehontoimintoihin, seksuaalisuuteen ja deittipoolin kokoon ja koostumukseen.

Vierailija
5787/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transeilla ei muuta olekaan kuin triggereitä, joten normaali keskustelu heidän kanssaan on mahdotonta, saati jos kyseenalaistaa heidän opinkappaleitaan, fetissejään ja fantasioitaan.

Tänään on oikein projisointipäivä?

Sullako? Vai ovatko naisten oikeudet, biologiset tosiasiat ja homoseksuaalisuus sun mielestä opinkappaleita?

Sieltä tuli perinteinen vastaus kuin videopelin dialogipuusta triggerin laukaisemana. Pelin tekijä voisi lisätä sinne muutaman tekstinpätkän lisää.

Sun varmaan kannattaa tsekata vielä triggerin merkitys.

Sanaa "trigger" käytetään usein kuvaamaan

Voi ei. Nyt puhuttiin psykologiassa tunnetusta trigger-ilmiöstä. Voi ei.

Vierailija
5788/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Halusit tulla kertomaan, että olet Trumpin linjoilla? Öyhäät niin syvällä kulttuurisodassa, ettet näe, että demokraateilla oli isoja ongelmia ehdokasasettelussa?"

Onko sinusta lainsäädännön ja yhteiskunnallisen päätöksenteon perustuminen biologisille tosiasoille, peniksettömät naisten ja tyttöjen tilat, ryhmät, kiintiöt ja palvelut, sekä naisurheilun reiluus ja turvallisuus tärkeitä asioita vai Trumpin linjalla olemista?

Vierailija
5789/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Halusit tulla kertomaan, että olet Trumpin linjoilla? Öyhäät niin syvällä kulttuurisodassa, ettet näe, että demokraateilla oli isoja ongelmia ehdokasasettelussa?"

Onko sinusta lainsäädännön ja yhteiskunnallisen päätöksenteon perustuminen biologisille tosiasoille, peniksettömät naisten ja tyttöjen tilat, ryhmät, kiintiöt ja palvelut, sekä naisurheilun reiluus ja turvallisuus tärkeitä asioita vai Trumpin linjalla olemista?

Niin kuin sinä asiat esität, ehdottomasti Trumpin linjalla olemista. Maltillisempia ja kaikkien ihmisten olemassaolon tunnustavia näkökulmia on. 

Millä tavoin naisten ja tyttöjen oikeuksien, turvallisuuden ja yksityisyyden huomioiminen kiistää transien olemassaolon? Ja miksi se haluttiin syöttää suoraan Trumpin lapaan?

Vierailija
5790/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Transien ongelma on lopulta aina henkilökohtainen eli heidän oman päänsä sisäinen helvetti. He voivat yrittää ulkoistaa sen helvetin ja projektoida sen toisiin ihmisiin, mutta aina se kuitenkin heijastuu takaisin heihin itseensä, koska ihminen ei voi irtisanoutua omasta itsestään. Niin kauan kuin transit eivät oivalla olevansa itse pahimpia vihollisiaan, niin kauan he tulevat jatkamaan pyrkikyksiään valjastaa koko yhteiskunta heidän tarpeidensa palvelemista varten. Se on itse asiassa aika traagista, kun ajattelee."

On, se on nimenomaan henkilökohtainen ongelma. Yksikään ei ole trans siksi, että haluaa olla "erikoinen". Kyllä trans toisvoisi, ettei olisi. Mutta onneksi tätä henkilökohtaista tragediaa voidaan nykyään auttaa. Transition jälkeen suurin osa on tyytyväisiä. Saavat rauhan elää elämäänsä. 

Yhteiskunta nykyään nyt tuppaa olee sellainen (Suomessa)

"Oletko koskaan kohdannut muunsukupuolisia?"

Olen. 

Vierailija
5791/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun ajatteluni sukupuolesta ei ole hajonnutta, sinun on...peniksettömät naisten ja tyttöjen tilat..."

Niin, sinun näkemyksesihän on, että "sukupuolen tarkoitus on lisääntyminen". Ja älä nyt niin kovasti protestoi, että otin penis-obsessiosi esiin, se on ihan ok, kunhan vain poistat siitä transfobiasi, niin anna mennä :)

Vierailija
5792/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sulla ei ainakaan ole laadukasta näyttöä blokkereiden käytön turvallisuudesta. Oletko jo unohtanut, että niiden pääasiallinen käyttötarkoitus on eturauhassyövän hoito ja niitä on käytetty myös seksirikollisten kemialliseen kastraatioon. Ja sitä sinä haluat tuupata väärillä leluilla leikkivälle lapselle."

Ja missä on se tunnemanipulaatio/transviha? Kukaan täysjärkinen ei tee tuosta yhteyttä dysforiateinien ja seksuaalirikollisten välille, eikä ole transvihaa pitää potilasturvallisuus mielessä hoitojen suhteen. 

Vierailija
5793/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta muu yhteiskunta on eri mieltä kanssasi ja muu yhteiskunta lähti auttamaan ihmisiä, jotka kokevat sukupuoliristiriitaa. Muu yhteiskunta ei pidä transihmisiä sairaina, vaan ymmärtää ongelman olevan todellinen.

Miten transihmisten olemassaolo ja oikeudet ovat juuri sinulta pois?"

Mitkä oikeudet transihmisiltä siis puuttuvat ja miten heidän olemassaolonsa vaarantuu biologisten tosiasioiden, naisten oikeuksien ja homoseksuaalisuuden vuoksi?

Mitä sukupuoliristiriita käytännössä tarkoittaa ja miksi muiden pitäisi heittää volttia ja luopua oikeuksistaan ja määritelmistään sukupuolihämmentyneiden, pervoperttien ja opportunistien vuoksi?

Onko joku sanonut, että heiltä jotain puuttuu? Jos niin minä en siitä tiedä.

En ole heittänyt yhtään volttia heidän takiaan. Elämäni ei ole muuttunut mihinkään. Olen viettäänyt naisten kokoontumisviikonloppuja, jossa mukana myös transnaisia. Niissäkään kukaan ei tehnyt edes kuperkeikkaa. Edes herneet eivät sujahtaneet nenäonkaloihin.

Vierailija
5794/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mielenkiintoista! Kanssani siis useampi (ilmeisesti) on samaa mieltä. Täällä harvoin näkee asiallisia kriittisiä kirjoituksia. Ikävä kyllä ne usein näyttäytyy "antitranspöhinänä, jumiutuneena asenteena, poliittisena öyhötyksenä ja lahkolaisuutena".

Siksi näiden lukeminen onkin raskasta, eikä tuo pahemmin uutta näkökulmaa. Siksipä täällä en aamusta iltaan myöskään viihdy. 

Lasten kohdalla haluaisin lisää tietoa. Ei sillä, että mikään tieto tekisi minusta millään tasolla asiantuntijaa. Mutta kuten olemme nähneet, ei mintaa kriittiistä (suuntaan ja toiseen) kirjoitusta ole ollut. Lähinnä lapset asemoitu kaikkia transeja vastaan."

Millaista kritiikkiä itsemäärittelystä, sukupuolesta ja transaiheesta saa esittää? Mitä se kertoo sun arvomaailmasta ja moraalista, jos koet että lasten oikeuksista ja turvallisuudesta huolehtiminen on transeja vastaan? Tai naisten oikeudet ja homosek

Taas ihme tulkintaa. En ole puolella sanalla väittänyt, että lasten oikeuksien huolehtiminen olisi transeja vastaan. Sinä olet, transeja vastaan. Siitä ei epäilystäkään. Mitä se kertoo sinun moraalista tai arvomaailmasta. Tai no, tyhmä kysymys.

Vierailija
5795/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sulla ei ainakaan ole laadukasta näyttöä blokkereiden käytön turvallisuudesta. Oletko jo unohtanut, että niiden pääasiallinen käyttötarkoitus on eturauhassyövän hoito ja niitä on käytetty myös seksirikollisten kemialliseen kastraatioon. Ja sitä sinä haluat tuupata väärillä leluilla leikkivälle lapselle."

Ja missä on se tunnemanipulaatio/transviha? Kukaan täysjärkinen ei tee tuosta yhteyttä dysforiateinien ja seksuaalirikollisten välille, eikä ole transvihaa pitää potilasturvallisuus mielessä hoitojen suhteen. 

Tuossa on ihan suorat viittaukset siihen, mitä edellinen kommentoija väitti "ei kenenkään" sanoneen. Mutta sinä selität mustaa valkoiseksi. Ei taidakaan olla pelkästä äo:sta kiinni. 

No eihän ole. Tunnemanipulaatiolla pyritään vaikuttamaan muihin vääristelyn kautta. Siihen ei riitä se, että jokin asia sanotaan kenties tylyksi tulkitulla tavalla. 

Vierailija
5796/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi kuvittelet yhdenkään transhenkilön täällä "keskustelevan"? Luulisin heidän ymmärtävän pysyä poissa näin sairaasta "keskustelusta". Kukaan ei ole sellaiseksi tunnustautunut, mutta sehän ei estä sinua kuvittelevan meidän olevan aktivisteja ym. Kuvittelet paljon muitakin asioita."

Täällä ei siis keskustelekaan transeja ja naarasmuusuja, vaan hovineidot ja kynnysmatot valkoritaroivat transien nimissä ja puolesta omine lupineen? Muistathan, että siitäkin voi tulla runtua trans edgelordeilta.

Ja sieltäpä tuli taas "asiallista" nimittelyä. Asiallisten argumenttien puutteessa. Ja pari sivua sitten uhriutuminen, kun joku tyhmä yhy yhy kävi nimittelemässä.

Vierailija
5797/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi kuvittelet yhdenkään transhenkilön täällä "keskustelevan"? Luulisin heidän ymmärtävän pysyä poissa näin sairaasta "keskustelusta". Kukaan ei ole sellaiseksi tunnustautunut, mutta sehän ei estä sinua kuvittelevan meidän olevan aktivisteja ym. Kuvittelet paljon muitakin asioita."

Täällä ei siis keskustelekaan transeja ja naarasmuusuja, vaan hovineidot ja kynnysmatot valkoritaroivat transien nimissä ja puolesta omine lupineen? Muistathan, että siitäkin voi tulla runtua trans edgelordeilta.

Kuulostaa yläasteikäisten koulukiusaamiselta. Veteraaneihin taidat kuitenkin kuulua.

Vierailija
5798/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan niin, että transeja ei karsasteta transiuden takia, vaan luonteen ja ulosannin. Ketjun perusteella voisi päätellä...

Vierailija
5799/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ahdasmielistä sanoa, että sukupuolia on vain kaksi? Eikö jokaisella 72 eri sukupuolen edustajalla ole oikeus olla omaa sukupuoltaan?

Vierailija
5800/7295 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa yläasteikäisten koulukiusaamiselta. Veteraaneihin taidat kuitenkin kuulua.

"Mitä juuri sanoit on kirjaimellista transfobiaa. Transnaisetko eivät ole naisia? Säälittävää. Rukoilen, että hänet haastetaan oikeuteen."

"En riitele teidän transfobisten narttujen kanssa enää, käsken teidän vain imeä kyr'pääni ja sitten blokkaan teidät. Haistakaa vi'ttu, toivon että transihminen törmää teihin autollaan."

"Kuole, vit'un pelkuri ja paskakasa."

"Haista vi'ttu 'biologinen nainen' -paskasi kanssa. Olen aivan yhtä biologinen nainen kuin sinä, vaikka minulla olikin epäonni syntyä ekstranahkaa jalkovälissäni."

"Tyttö, haista vitt'u ja kuole."

"Olet tekopyhä ja transfobinen narttu, toivon että kuolla kupsahdat. Et voi noin vain muuttaa mieltäsi NARTTU, syö paskaa ja kuole."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi