Sukupuolia on vain kaksi
Maailma alkaa palautua normaaliksi.
DEI ja WOKEtus poistetaan.
Kommentit (7295)
Sellainen hullu siellä. Arvaatko kenestä puhun?
Vierailija kirjoitti:
"Partnerillani ei ole penistä siitä syystä, että minulla olisi jokin kapea-alainen fetissi peniksiä kohtaan, vaan sen takia, että sellainen elin on mieheksi kehittyneillä yksilöillä."
Aika jännä tapa ilmaista se että partnerisi on (cis)mies. Siis hänen peniksensä kautta. Kyllä me tiedämme että sinä pidät peniksistä. Tai ainakin haluat puhua niistä melko paljon :)
Hän kuulostaa ihan genitaalifetissiltä, bioessentialismilta, transvihalta ja seksuaaliselta rasismilta! Ajatella, että hän olettaa ja toivoo miehellä olevan penis. Ennenkuulumatonta. Jos tykkää miehistä, niin kyllä silloin voi nuolla miehen pilluakin. Hoitoon, moinen friikki!
Vierailija kirjoitti:
"Ja nykyään näet sitten vähän jokaisen vastakkaisen näkökannan antitranspöhinänä, jumiutuneena asenteena, poliittisena öyhötyksenä ja lahkolaisuutena? Siis tuohan on ihan uskomattoman jumiutunut ja jähmeä ajattelutapa. Ihan siis siitä päättelen, että tuo luonneanalyysi toistuu viime sivuilla lähes identtisenä vähän jokaisen kriittisen viestin kohdalla."
Ei ole vaikea päätellä henkilön luonnetta, joka jauhaa transnaisten genitaaleista aamusta iltaan, levittää disinformaatiota ja vääristelee tutkimuksia, sekä vertaa transsukupuolisia mm, "eläimiinsekaantujiin" - jumipää öyhö.
Oletko sinä raasu kuvitellut keskustelleesi vuosikaudet yhden ja saman ihmisen kanssa. Sulla ei ole nyt hormonit balanssissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja miksi on tarpeen kauhistella seksirikollislääkettä translasten kohdalla, mutta ei varhaisen puberteetin. Tähän et osaa vastata."
No mietipä oikein tarkasti, miksi on tarpeen kauhistella solujen jakaantumista estävien lääkkeiden käyttöä masennuspotilailla muttei syöpäpotilailla. Eikös ne lääkkeet olleet siitä metkoja, että ne voivat toimia useaan eri vaivaan?
Kyllä, mutta tunne manipulaatiota käytät vain transihmisten kohdalla. Miten voi olla sulle noin vaikea käsittää.
Joten sinusta on transvihaa ja tunnemanipulaatiota, jos samaa lääkettä käytetään transnuoriin ja seksuaalirikollisiin. Aha. Miten se on minun ongelmani?
Sulla on jotain vakavia ongelmia käsityskyvyssä. Ei, ei ollenkaan noin.
No kerro hyvä ihminen ihan selkokielellä mitä tarkoitat. Ei kukaan ymmärrä jos hoet vaan sanoja "tunnemanipulaatio", "rautalanka" ja "et tajua".
Ainoat tolkulliset tulkinnat viesteistäsi vaan on ne, että 1. Sinulla on ongelma faktojen sovittamisessa ajatusmaailmaasi (kognitiivinen dissonanssi) ja tulkitset sen muiden vihamielisyytenä tai 2. Täysi ymmärryskyvyn puute siitä, miten ihmisen elimistö, kehitys ja/tai lääkkeet toimivat. Mikä on siis vaihtoehto 3?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Partnerillani ei ole penistä siitä syystä, että minulla olisi jokin kapea-alainen fetissi peniksiä kohtaan, vaan sen takia, että sellainen elin on mieheksi kehittyneillä yksilöillä."
Aika jännä tapa ilmaista se että partnerisi on (cis)mies. Siis hänen peniksensä kautta. Kyllä me tiedämme että sinä pidät peniksistä. Tai ainakin haluat puhua niistä melko paljon :)
Hän kuulostaa ihan genitaalifetissiltä, bioessentialismilta, transvihalta ja seksuaaliselta rasismilta! Ajatella, että hän olettaa ja toivoo miehellä olevan penis. Ennenkuulumatonta. Jos tykkää miehistä, niin kyllä silloin voi nuolla miehen pilluakin. Hoitoon, moinen friikki!
Kyllä sinä saat pitää peniksistä, en ole sitä sinulta kieltämässä, älä hätäänny. Ihmettelin vain "penistä painottavaa" tapaasi ilmaista, että partnerisi on cismies. Ei muuta. Penikset ovat sinulle kuitenkin myös kauhun lähde, eikö? Aikamonta sivua transnaisten mahdollisista peniksistä ja tarpeestasi määrittää naistenvessat "peniksettömiksi tiloiksi" olet uliöyhöttänyt.
Olet myös aika kiinnostunut lesboista ja siitä mitä heidän makkareissaan tapahtuu, ottaen huomioon että määrittelet itsesi heteroksi? Sinullehan se on ihan keskeinen "kauhu", että lesbo cisnainen olisi transnaisen kanssa? Mielenkiintoista?
"Miksi kuvittelet yhdenkään transhenkilön täällä "keskustelevan"? Luulisin heidän ymmärtävän pysyä poissa näin sairaasta "keskustelusta". Kukaan ei ole sellaiseksi tunnustautunut, mutta sehän ei estä sinua kuvittelevan meidän olevan aktivisteja ym. Kuvittelet paljon muitakin asioita."
Täällä ei siis keskustelekaan transeja ja naarasmuusuja, vaan hovineidot ja kynnysmatot valkoritaroivat transien nimissä ja puolesta omine lupineen? Muistathan, että siitäkin voi tulla runtua trans edgelordeilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi kuvittelet yhdenkään transhenkilön täällä "keskustelevan"? Luulisin heidän ymmärtävän pysyä poissa näin sairaasta "keskustelusta". Kukaan ei ole sellaiseksi tunnustautunut, mutta sehän ei estä sinua kuvittelevan meidän olevan aktivisteja ym. Kuvittelet paljon muitakin asioita."
Ainakin teillä on transien ja transaktivistien narratiivit, retoriikka, sanasto ja uhriutuminen tehokäytössä.
Mikä tästä keskustelusta tekee sinusta sairaan, paitsi sen moniäänisyys, kun ette pääsekään säätelemään narratiivia?
" Moniäänisyys". Tää oli päivän paras vitsi, kun kaikki voi havaita, että äänessä on pari pakkomielteistä jankkaa.
Moniäänisyys, faktat ja ihmisten todelliset mielipiteet voivat järkyttää vuosikymmenten mielistelyn jälkeen. Kuinka moni kriitikko
Pitääkö maailman mennä siihen, että päästetään jokainen peruskäytöstavat unohtanut jantteri kertomaan mielipiteitään asioista, joita hänellä ei ole mitään kompetenssia kommentoida, mutta mutu-mielipiteitä senkin edestä. Meillä on Amerikka aika vahvasti tällaisella tiellä. Halutaanko öyhötyyli Suomenkin politiikkaan ja keskustelukulttuuriin. Ihan todella?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hyvä esimerkki siitä, miten gender-argumentointi yrittää hämätä keskustelua sotkemalla asioiden järjestyksen. Minähän en ole ilmaissut partnerini sukupuolta "hänen peniksensä kautta", vaan olen vain todennut, että miehelläni on penis hänen miehuutensa takia. Miehillä on nimittäin penis, ei vaginaa. Tämä oli siis vastaus genderistien väitteeseen, että ihmisillä olisi peniksiä ja vaginoita jotenkin sattumanvaraisesti ja sukupuolesta riippumatta.
Sitten tuo väite, että olisin pakkomielteisen kiinnostunut peniksistä. En ole, sillä minä en ole keskustelussa se, joka alkaa puhua peniksistä. Gender-aatteen omaksuneet alkavat puhua niistä silloin, kun minä puhun sukupuolesta biologian ilmiönä. Minun ei tarvitse viitata sukuelimiin ennen kuin genderisti alkaa höpöttää niiden merkityksettömyydestä, sillä tiedän, että kaikki tietävät ilman yksityiskohtiin menemistäkin, millaisia miehet ja naiset ovat anatomisesti.
Aina kun alat puhua sukupuolesta biologiana keskustelussa genderistin kanssa, saat lähes varmuudella kuulla tämän tyyppisiä heittoja: "Aha, eli näet ihmiset pelkkinä genitaalienkantotelineinä?" En näe, vaan tiedostan, millainen mies on ja millainen on nainen. Hyvä vastaus tuohon voisi olla: "Minä en alkanut puhua genitaaleista, sinä aloit."
Minä puhun kokonaisuudesta, mutta genderisti irrottelee siitä osia ja väittää minun ajattelevan ihmisyksilöitä pelkästään niiden kautta. Tosiasiassa genderisti itse näkee irrallisia osia, hänen oma ajattelunsa on atomisoivaa ja epäkoherenttia. Gender-liike pyrkii kuitenkin peittelemään omia heikkouksiaan projisoimalla niitä vastapuoleen.
"Sitten tuo väite, että olisin pakkomielteisen kiinnostunut peniksistä. En ole, sillä minä en ole keskustelussa se, joka alkaa puhua peniksistä... . Minähän en ole ilmaissut partnerini sukupuolta "hänen peniksensä kautta", vaan olen vain todennut, että miehelläni on penis hänen miehuutensa takia..."
Ok :)
"Sitten tuo väite, että olisin pakkomielteisen kiinnostunut peniksistä. En ole, sillä minä en ole keskustelussa se, joka alkaa puhua peniksistä...
Raiskarit ja uskikset 1950-luvulla: lesbo ei vain ole saanut kunnolla munaa!
Vihervassut ja transit 2020-luvulla: lesbo ei vain ole antanut mahdollisuutta ladypenikselle! Penis voi olla naisen sukupuolielin!"
Penis, penis, penis
On kaksi sukupuolta jotka voivat saada keskenään jälkeläisiä. Lisäksi on muitakin sukupuolia, joista myös osa pystyy lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
No kerro hyvä ihminen ihan selkokielellä mitä tarkoitat.
Selkokielellä lyhyesti. Syytät jatkuvasti "transaktivisteja" tunnemanipulaatiosta, vaikka syyllistyt siihen jatkuvasti itse. Nyt ymmärrän, ettet kykene tätä itse tajuamaan, vaikka minkä määrän rautalankaa käyttäisi.
Kyllä, pidän tunnemanipulaationa muun muuassa sitä, että teinien blokkerihoitoja väitetään "turvallisiksi ja peruutettaviksi" koska niitä on käytetty ennenaikaiseen murrosikään (valhe). Ja sitä, että vanha translaki johti pakkosterilisaatioihin (valhe) tai sitä, että sen muuttaminen ei liittynyt hoitoihin mitenkään (valhe). Vuosien varrella näitä esimerkkejä on tullut niin loputtomasti, etten usko enää sanaakaan mitä tuo porukka selittää.
Se, että blokkerit kastroi kemiallisesti riittävän pitkään käytettynä, on totta. Se, että niitä ollaan käytetty seksirikollisiin, on totta. Nämä lauseet eivät itsessään ole tunnemanipulaatiota, vaan se vaatii niiden viestimistä tietyllä tavalla. Ja kuka täällä on muka väittänyt blokkerihoitoja vaarallisiksi sen takia, että niitä käytetään rikollisiin? Ei kukaan.
"Pitääkö maailman mennä siihen, että päästetään jokainen peruskäytöstavat unohtanut jantteri kertomaan mielipiteitään asioista, joita hänellä ei ole mitään kompetenssia kommentoida, mutta mutu-mielipiteitä senkin edestä."
Kyllä. Minä ainakin haluan tunnistaa idiootit jo kymmenen kilometrin päähän. Sensuuri on sitä puhetta varten, mikä on poliisiasia.
Selkokielellä lyhyesti. Syytät jatkuvasti "transaktivisteja" tunnemanipulaatiosta, vaikka syyllistyt siihen jatkuvasti itse. Nyt ymmärrän, ettet kykene tätä itse tajuamaan, vaikka minkä määrän rautalankaa käyttäisi.
Kyllä, pidän tunnemanipulaationa muun muuassa sitä, että teinien blokkerihoitoja väitetään "turvallisiksi ja peruutettaviksi" koska niitä on käytetty ennenaikaiseen murrosikään (valhe). Ja sitä, että vanha translaki johti pakkosterilisaatioihin (valhe) tai sitä, että sen muuttaminen ei liittynyt hoitoihin mitenkään (valhe). Vuosien varrella näitä esimerkkejä on tullut niin loputtomasti, etten usko enää sanaakaan mitä tuo porukka selittää.
Se, että blokkerit kastroi kemiallisesti riittävän pitkään käytettynä, on totta. Se, että niitä ollaan käytetty seksirikollisiin, on totta. Nämä lauseet eivät itsessään ole tunnemanipulaatiota, vaan se vaatii niiden viestimistä tietyllä tavalla. Ja kuka täällä on muka väittänyt blokkerihoitoja vaarallisiksi sen takia, että niitä käytetään rikollisiin? Ei kukaan.
"Sulla ei ainakaan ole laadukasta näyttöä blokkereiden käytön turvallisuudesta. Oletko jo unohtanut, että niiden pääasiallinen käyttötarkoitus on eturauhassyövän hoito ja niitä on käytetty myös seksirikollisten kemialliseen kastraatioon. Ja sitä sinä haluat tuupata väärillä leluilla leikkivälle lapselle."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pitääkö maailman mennä siihen, että päästetään jokainen peruskäytöstavat unohtanut jantteri kertomaan mielipiteitään asioista, joita hänellä ei ole mitään kompetenssia kommentoida, mutta mutu-mielipiteitä senkin edestä."
Kyllä. Minä ainakin haluan tunnistaa idiootit jo kymmenen kilometrin päähän. Sensuuri on sitä puhetta varten, mikä on poliisiasia.
Olisitko äänestänyt Trumpia sukupuolilinjausten takia. Ihan vaan mitä idiootin tunnistukseen tulee.
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä saat pitää peniksistä, en ole sitä sinulta kieltämässä, älä hätäänny. Ihmettelin vain "penistä painottavaa"
Eikö se ole teidän tavoitteenne, että miehistä pitävä joutuu erikseen ilmoittamaan, että miehellä pitää olla miehen varustus? Ja sitten voitte lällätellä, että kullin kanssako sinä seurustelet, etkä kokonaisen ihmisen.
Penis ei kuulu lesboseksiin eikä emätin homoseksiin. Sellaisen vihjaaminenkin on eheytysretoriikkaa.
Vierailija kirjoitti:
"Sitten tuo väite, että olisin pakkomielteisen kiinnostunut peniksistä. En ole, sillä minä en ole keskustelussa se, joka alkaa puhua peniksistä...
Vihervassut ja transit 2020-luvulla: lesbo ei vain ole antanut mahdollisuutta ladypenikselle! Penis voi olla naisen sukupuolielin!"
Penis, penis, penis
Sinusta ei ole erikoista, että homoseksuaalit joutuvat puolustamaan seksuaalisia rajojaan, itsemääräämisoikeuttaan ja määritelmäänsä sateenkaarisoturien hyökkäykseltä 2020-luvun Suomessa? Lesbon ei pitäisi joutua teroittamaan, että penis ei kuulu lesbojen seksielämään. Jos sekä peniksellisistä että vaginallisista henkilöistä pitävä on ajattelussanne homoseksuaali, niin mitä biseksuaalisuus silloin tarkoittaa?
Huomaatko, että transagenda on tässäkin muiden ihmisryhmien oikeuksia ja intressejä vastaan.
Lisäksi tuossa sukupuolikäsitteen hajottamisen taustalla on eheytysretoriikka, jonka avulla erityisesti homoseksuaaleja manipuloidaan ja painostetaan eheyttävään heteroseksiin ja suhteisiin suuntautumisen vastaisten transien kanssa.
Vihervassut ja transit 2020-luvulla: lesbo ei vain ole antanut mahdollisuutta ladypenikselle! Penis voi olla naisen sukupuolielin!