Naapurissa asuva nainen ei tullut lapsensa kanssa samalla hissillä.
Sillä on 3 v lapsikin niin pisti lapsen kävelemään ylimpään kerrokseen vaikka hississä olis ollut tilaa. Asuu samassa kerroksessa kuin minä. On se kumma kun naapureita pelätään niin paljon, en ole mikään rikollinen kuitenkaan.
Kommentit (16)
Se on nykyhysteriaa, että nuoret naiset haluaa osoittaa pelkoaan. Tavallaan alistavat silläkeinoin muita. Eihän ne edes puhu tuntemattomille vaikka olisi samaa sukupuolta jos on ikäeroa.
Mää en naisena mene kenenkåän miehen kanssa samaan hissiin. Syy on se kun olen joutunut srksuaalirikoksen uhroksi ja tiedän että täysu-ikäsiin kohdistuvia vähötellään/tuomipt max ehdollista vaikka väkivaltaa käytetään. Henkilö joka käytti fyysistä väkivaltaa ja sai seksuaalisesta kajoamisesta niin sai ehdollusta niin luotto mennyt
Minäkin menen aina portaat lapsen kanssa vaikka hississä olisi tilaa. Lisää liikuntaa. Hissit laiskistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mää en naisena mene kenenkåän miehen kanssa samaan hissiin. Syy on se kun olen joutunut srksuaalirikoksen uhroksi ja tiedän että täysu-ikäsiin kohdistuvia vähötellään/tuomipt max ehdollista vaikka väkivaltaa käytetään. Henkilö joka käytti fyysistä väkivaltaa ja sai seksuaalisesta kajoamisesta niin sai ehdollusta niin luotto mennyt
No mutta voi mies käydä töissäkin sun kimppuun tai kadulla tai rappukäytävässä.
Vierailija kirjoitti:
Se on nykyhysteriaa, että nuoret naiset haluaa osoittaa pelkoaan. Tavallaan alistavat silläkeinoin muita. Eihän ne edes puhu tuntemattomille vaikka olisi samaa sukupuolta jos on ikäeroa.
Vielä huvittavampaa etteivät itse edes tajua sitä omaa käyttäytymistään.
3-vuotias kummityttöni aikanaan halusi välttämättä mennä aina yksin portaat, muiden piti mennä hissillä.
Ei se naapuri nyt niin nuori ole. Joku 30 v ainakin. T, ap
Jotkut pelkää hissejä.
Jotkut ei mene hissiin, jos on flunssa tai flunssa-aika. Ne flunssavirukset leijuu pienessä hississä.
Jotkut haluaa hyötyliikuntaa.
Joillakin voi olla niin huono päivä ettei vaan jaksa hymyillä hissillä iloisesti naapureille.
Eikö se ole lasun paikka jos alle kouluikäisen jättää yksin rappukäytävään?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole lasun paikka jos alle kouluikäisen jättää yksin rappukäytävään?
Eihän ap sanonut että lapsi jäi rappuun vaan että äiti meni sen lapsen kanssa portaat vaikka hissilläkin olisi voinut mennä.
Jos sillä on hissikammo eikä pysty käyttämään.
Ei ole kukaan tullut samalla hissillä kun olen asunut tässä 10 vuotta.
Oma lapsi on jo iso mutta silloin aikoinaan pienempänä halusi että hissin sijaan mennään rappuja kun tykkäsi kiivetä ylös / alas niitä.
Ehkä lapsen äiti ajatteli käyttää hyötyliikunnan hyväkseen. Ap toivoi varmaan, että lapsi kulkee hissillä ja käyttää turhan energiansa asunnossa juoksenteluun ja hyppelyyn.