Sukupuolia on vain kaksi
Maailma alkaa palautua normaaliksi.
DEI ja WOKEtus poistetaan.
Kommentit (7295)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomenkielen sanasto on englantia kehittymättömämpi sukupuolikysymyksessä eikä sukupuoli-käsitettä voi pelkistää pelkäksi lisääntymisbiologista sukupuolta tarkoittavaksi asiaksi.
Sukupuolen määrittely ihmisen tuottaman sukusoluista perusteella on myös ontuva. Kaikki yksilöt eivät tuota sukusoluja saati lisääntymiskykyisiä sukusoluja. Miten luokittelet heidät, jos käytössä on ainoastaan 0 tai 1?
Älä. En suosittele... :)
Mutta siis tottahan tuo on mitä sanot yhtäkaikki.
Nimenomaan nyt täytyy tulla tiedot luokittelua varten tiskiin, kun näyttää tietäjä olevan langoilla.
:)
No, tällä tietäjällä on arkistot valmiina copypastattavaksi seuraavat 10+ sivua.
Tuntuvatko biologisten tosiasioiden toteaminen, naisten ja homoseksuaalien oikeuksien ja määritelmien puolustaminen sinusta copypastelta? Voisiko se johtua siitä, etteivät tosiasiat muutu, vaikka kuinka ämpäröisit vastaan. Penis ei muutu naisen sukupuolielimeksi, vaikka kuinka polkisit jalkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoli on vain 2-jankkaajien kärsimystä ainakin helpottaisi, jos säädettäisiin laki, että ihmisen pitää näyttää ja tuntea olevansa joko mies tai nainen. Ja tuottaa sen mukaisia sukusoluja.
Outo ajatus. Sukupuolen ilmaisu on ihan eri juttu. Ei kannata takertua stereotyyppeihin. Myöskään sukusolujen aktiivinen tuotanto ei vaikuta sukupuolen määritelmään tai lukumäärään.
Ei ole mitään näyttöä siitä, että naisten pukkareissa olisivat pervopentit alkaneet nyt liikkua, kun sukupuoli on muuttunut ilmoitusasiaksi.
Miesten sukupuolen korjaukset perinteisesti tapahtuvat keski-iässä ja ovat pitkällisen pohdinnan tulosta. Se, mikä nykyään on lisääntynyt, on teinityttöjen korjaustarve pojiksi. Onko uimahallin pukkareissa nyt alkanut näkyä teinityttöjä? Epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomenkielen sanasto on englantia kehittymättömämpi sukupuolikysymyksessä eikä sukupuoli-käsitettä voi pelkistää pelkäksi lisääntymisbiologista sukupuolta tarkoittavaksi asiaksi.
Sukupuolen määrittely ihmisen tuottaman sukusoluista perusteella on myös ontuva. Kaikki yksilöt eivät tuota sukusoluja saati lisääntymiskykyisiä sukusoluja. Miten luokittelet heidät, jos käytössä on ainoastaan 0 tai 1?
Älä. En suosittele... :)
Mutta siis tottahan tuo on mitä sanot yhtäkaikki.
Nimenomaan nyt täytyy tulla tiedot luokittelua varten tiskiin, kun näyttää tietäjä olevan langoilla.
:)
No, tällä tietäjällä on arkistot valmiina copypastattavaksi se
Tuntuvatko biologisten tosiasioiden toteaminen, naisten ja homoseksuaalien oikeuksien ja määritelmien puolustaminen sinusta copypastelta? Voisiko se johtua siitä, etteivät tosiasiat muutu, vaikka kuinka ämpäröisit vastaan. Penis ei muutu naisen sukupuolielimeksi, vaikka kuinka polkisit jalkaa.
entä jos on sellanen oikeen nätti ja femiinisen kaunis penis
Meila ola kolme sukupuli. penis, anus ja almihbal
Vierailija kirjoitti:
Ketä tämä aihe edes kiinnostaa? Mulle on ihan yks ja sama jos joku Pertti tuntee itsensä naiseksi. Mitä se mulle kuuluu?
Ei se kuulukaan niin kauan, kun Pertti ei vaadi muuta yhteiskuntaa kohtelemaan itseään naisena ja tunge tyttöjen ja naisten tiloihin, vessoihin, pukkareihin, pesutiloihin, palveluihin, ryhmiin, kiintiöihin ja urheilusarjoihin tai väitä olevansa lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään näyttöä siitä, että naisten pukkareissa olisivat pervopentit alkaneet nyt liikkua, kun sukupuoli on muuttunut ilmoitusasiaksi.
Miesten sukupuolen korjaukset perinteisesti tapahtuvat keski-iässä ja ovat pitkällisen pohdinnan tulosta. Se, mikä nykyään on lisääntynyt, on teinityttöjen korjaustarve pojiksi. Onko uimahallin pukkareissa nyt alkanut näkyä teinityttöjä? Epäilen.
jeps tää on ihan vaan persupervojen fantasiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tämä aihe edes kiinnostaa? Mulle on ihan yks ja sama jos joku Pertti tuntee itsensä naiseksi. Mitä se mulle kuuluu?
Ei se kuulukaan niin kauan, kun Pertti ei vaadi muuta yhteiskuntaa kohtelemaan itseään naisena ja tunge tyttöjen ja naisten tiloihin, vessoihin, pukkareihin, pesutiloihin, palveluihin, ryhmiin, kiintiöihin ja urheilusarjoihin tai väitä olevansa lesbo.
Vaadin päästä naistenhuoneeseen
Pentti(pervo)
Vierailija kirjoitti:
Sukupuoli on vain 2-jankkaajien kärsimystä ainakin helpottaisi, jos säädettäisiin laki, että ihmisen pitää näyttää ja tuntea olevansa joko mies tai nainen. Ja tuottaa sen mukaisia sukusoluja.
Tuohan se olisi. Voisi jonkun valtiollisen viraston perustaa tätä vahtimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pentti(pervo)
tyypillinen transvihaaja persupervo
On myös persut ja ne muut.
Eli älyttömät (persut) ja älykkäät (ne muut).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on henkilökohtaisesti ihan sama jos Pertti sattuu olemaan samassa pukkarissa tai vessassa mun kanssa. En edes kiinnitä huomiota suurimpaan osaan pukkarissa olijoista - Pertti on siellä luultavasti maksimissaan puoli tuntia jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
On myös persut ja ne muut.
Eli älyttömät (persut) ja älykkäät (ne muut).
älä ala minua älykkääksi haukkumaan
2 sukupuolta.
Eikä ole olemassa mitään muuta PISTE.
Vierailija kirjoitti:
2 sukupuolta.
xD
Vierailija kirjoitti:
2 sukupuolta.
Nyt on kova copetus käynnissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Pentti(pervo) vihreistä ja Tero vasemmistosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 sukupuolta.
Nyt on kova copetus käynnissä
rumpppi laitto pisteen tälle keskustelulle
Woke ja pride h o m o t u s loppuu se sai nyt lopun alun Amerikasta ja muu maailma seuraa perässä!
maksaaks valtio sit kaikki miestissileikkaukset