Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukupuolia on vain kaksi

Vierailija
21.01.2025 |

Maailma alkaa palautua normaaliksi.

DEI ja WOKEtus poistetaan.

Kommentit (7295)

Vierailija
3001/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woke ja pride h o m o t u s loppuu se sai nyt lopun alun Amerikasta ja muu maailma seuraa perässä!

xD

Vierailija
3002/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"entä jos on sellanen oikeen nätti ja femiinisen kaunis penis"

Kertoisitko enemmän peniksen sukupuoli-identiteetistä? Ei kai peniksen sukupuoli muutu sen jatkeen identiteetin tai ilmaisun mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin päästä naistenhuoneeseen

T: Pentti(pervo) vihreistä ja Tero vasemmistosta.

miks persut näkee kaikki miehet pelkkinä ahdistelijoina

Vierailija
3004/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"entä jos on sellanen oikeen nätti ja femiinisen kaunis penis"

Kertoisitko enemmän peniksen sukupuoli-identiteetistä? Ei kai peniksen sukupuoli muutu sen jatkeen identiteetin tai ilmaisun mukaan?

typerät penikset ei suostu puhumaan vaikka kuinka niitä vatkattais. pakko puhua omistajan kanssa

Vierailija
3005/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään näyttöä siitä, että naisten pukkareissa olisivat pervopentit alkaneet nyt liikkua, kun sukupuoli on muuttunut ilmoitusasiaksi.

Miesten sukupuolen korjaukset perinteisesti tapahtuvat keski-iässä ja ovat pitkällisen pohdinnan tulosta. Se, mikä nykyään on lisääntynyt, on teinityttöjen korjaustarve pojiksi. Onko uimahallin pukkareissa nyt alkanut näkyä teinityttöjä? Epäilen.

Miksi pervoperttien toimintaa pitää helpottaa oikein lainvoimalla? Muissa maissa itsemäärittely on aiheuttanut erittäin ikäviä tilanteita naisille ja tytöille.

Sille saattaa olla syynsä, miksi pervopertit ovat paremmassa turvassa naisten pukkarissa kuin transmaskuliinit miesten pukkareissa ja pesutiloissa.

Vierailija
3006/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muunsukupuolisuus on itsemäärittelyasia". Lähde: SETA ry

Ei siis mikään biologinen fakta. Lähde: Maalaisjärki

Vierailija
3007/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muunsukupuolisuus on itsemäärittelyasia". Lähde: SETA ry

Ei siis mikään biologinen fakta. Lähde: Maalaisjärki

eiks ihmisen aivotoiminta liity sun mielestä biologiaan mitenkkäää

Vierailija
3008/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä tämä aihe edes kiinnostaa? Mulle on ihan yks ja sama jos joku Pertti tuntee itsensä naiseksi. Mitä se mulle kuuluu? 

Ei se kuulukaan niin kauan, kun Pertti ei vaadi muuta yhteiskuntaa kohtelemaan itseään naisena ja tunge tyttöjen ja naisten tiloihin, vessoihin, pukkareihin, pesutiloihin, palveluihin, ryhmiin, kiintiöihin ja urheilusarjoihin tai väitä olevansa lesbo.

Pentti(pervo)

tyypillinen transvihaaja persupervo

Miksi sulle tulee transit mieleen, kun halutaan estää pervoperttien pääsy naisten ja tyttöjen intiimitiloihin?

Vierailija
3009/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoli on vain 2-jankkaajien kärsimystä ainakin helpottaisi, jos säädettäisiin laki, että ihmisen pitää näyttää ja tuntea olevansa joko mies tai nainen. Ja tuottaa sen mukaisia sukusoluja.

Outo ajatus. Sukupuolen ilmaisu on ihan eri juttu. Ei kannata takertua stereotyyppeihin. Myöskään sukusolujen aktiivinen tuotanto ei vaikuta sukupuolen määritelmään tai lukumäärään.

Toissapäivänä esitit ettet yhtään ymmärrä mitä "sukupuolen ilmaisu" tarkoittaa. Nyt on näköjään jo termi otettu haltuun. Mutta hyvä, ei mene näköjään ihan hukkaan tämä "keskustelu". 

Vierailija
3010/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä tämä aihe edes kiinnostaa? Mulle on ihan yks ja sama jos joku Pertti tuntee itsensä naiseksi. Mitä se mulle kuuluu? 

Ei se kuulukaan niin kauan, kun Pertti ei vaadi muuta yhteiskuntaa kohtelemaan itseään naisena ja tunge tyttöjen ja naisten tiloihin, vessoihin, pukkareihin, pesutiloihin, palveluihin, ryhmiin, kiintiöihin ja urheilusarjoihin tai väitä olevansa lesbo.

Pentti(pervo)

tyypillinen transvihaaja persupervo

Miksi sulle tulee transit mieleen, kun halutaan estää pervoperttien pääsy naisten ja tyttöjen intiimitiloihin?

tulee persupervot mieleen

Vierailija
3011/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...ei kai peniksen sukupuoli muutu..."

Wau.

Peniksen sukupoli... Peniksen sukupuoli.

:)

Vierailija
3012/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään näyttöä siitä, että naisten pukkareissa olisivat pervopentit alkaneet nyt liikkua, kun sukupuoli on muuttunut ilmoitusasiaksi.

Miesten sukupuolen korjaukset perinteisesti tapahtuvat keski-iässä ja ovat pitkällisen pohdinnan tulosta. Se, mikä nykyään on lisääntynyt, on teinityttöjen korjaustarve pojiksi. Onko uimahallin pukkareissa nyt alkanut näkyä teinityttöjä? Epäilen.

Miksi pervoperttien toimintaa pitää helpottaa oikein lainvoimalla? Muissa maissa itsemäärittely on aiheuttanut erittäin ikäviä tilanteita naisille ja tytöille.

Sille saattaa olla syynsä, miksi pervopertit ovat paremmassa turvassa naisten pukkarissa kuin transmaskuliinit miesten pukkareissa ja pesutiloissa.

Tämän maan suurimmat pervopertit löytyvät peräpersuista ja heidän faneistaan. Pitääkö taas muistuttaa, että oikein ministerinä on ns, lasten ystävä.

Vierailija
3013/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on henkilökohtaisesti ihan sama jos Pertti sattuu olemaan samassa pukkarissa tai vessassa mun kanssa. En edes kiinnitä huomiota suurimpaan osaan pukkarissa olijoista - Pertti on siellä luultavasti maksimissaan puoli tuntia jos sitäkään. 

Sä et voi puhua tyttöjen ja naisten puolesta. Suurin osa naisista ei halua hoitaa intiimiasioita heppien keskellä. Jos kyltissä lukee naiset, niin tilan pitäisi olla vain naisille. Sä voisit käyttää energiasi unisex-tilojen rakentamista niitä kaipaaville.

Vierailija
3014/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on henkilökohtaisesti ihan sama jos Pertti sattuu olemaan samassa pukkarissa tai vessassa mun kanssa. En edes kiinnitä huomiota suurimpaan osaan pukkarissa olijoista - Pertti on siellä luultavasti maksimissaan puoli tuntia jos sitäkään. 

Sä et voi puhua tyttöjen ja naisten puolesta. Suurin osa naisista ei halua hoitaa intiimiasioita heppien keskellä. Jos kyltissä lukee naiset, niin tilan pitäisi olla vain naisille. Sä voisit käyttää energiasi unisex-tilojen rakentamista niitä kaipaaville.

xD oot sä kyllä yks hupiukko

Vierailija
3015/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kai peniksen sukupuoli muutu sen jatkeen identiteetin tai ilmaisun mukaan?"

Mieletön kysymys. Todellisen ajattelijan mielentuote. Häkellyttävä ja kiehtova.

Vierailija
3016/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woke ja pride h o m o t u s loppuu se sai nyt lopun alun Amerikasta ja muu maailma seuraa perässä!

Miksi vedät homoseksuaalit transien ihmiskilveksi? Kaikki rajoitukset ja oikeuksien menetykset ovat transien/aktivistien ja vassujen syytä. Kannattiko alkaa rekrytoimaan lapsia ja teinityttöjä ja tunkemaan naisten tiloihin.

Vierailija
3017/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoli on paljon muutakin kuin sukuelimet. Biologinen sukupuoli vaikuttaa paitsi lapsen kehon muodostumiseen, se vaikuttaa myös kasvavan lapsen mieleen. Murrosiässä sen vaikutus laittaa koko nuoren elämän, kehon ja mielen, myllerrykseen. Kannattaa myös jutella jonkun vaihdevuosi-ikäisen naisen kanssa, miten kokonaisvaltaisesti biologisen sukupuolen aikaansaama hormonitoiminta ja sen muutos tuntuu ja näkyy naisen elämässä. On kuukautisia erilaisine oireineen, raskauksia, synnytyksiä, naistentauteja ja naisen hormonitoimintaan liittyviä terveysriskejä ja naisille tyypillisiä sairauksia.

Copy and paste. Ad infinitum. 

Ihan hyvä että nyt kerrataan näitä perusasioita. Ovat päässeet monelta unohtumaan faktat. 

Vierailija
3018/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et voi puhua tyttöjen ja naisten puolesta. Suurin osa naisista ei halua hoitaa intiimiasioita heppien keskellä. Jos

Sun viesti kuulostaa siltä kuin näitä ihmisiä olisi ihan joka paikassa älyttömiä määriä. 

Vierailija
3019/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et voi puhua tyttöjen ja naisten puolesta. Suurin osa naisista e

Sun viesti kuulostaa siltä kuin näitä ihmisiä olisi ihan joka paikassa älyttömiä määriä. 

persupervon mieskuvan mukaan jokainen mies ahdistelee naisia jos siihen vaan on mahdollisuus

Vierailija
3020/7295 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sivumennen sanoen: kuka olisi arvannut, että maailma menee näin hulluksi? XD