Yle: Naiset ovat miehiä tyytyväisempiä elämäänsä ilman parisuhdetta
"Väestöliiton perhebaromerista tehtyjen lisätutkimusten mukaan naiset ovat selvästi miehiä tyytyväisempiä tilanteeseensa ilman parisuhdetta.
Kun 18-39-vuotiaista sinkkunaisista 57 prosenttia on hyvin tai melko tyytyväisiä parisuhdetilanteeseensa, samanikäisistä miehistä näin ajattelee 45 prosenttia.
Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä suuremmaksi tyytyväisten naisten osuus ja siten myös ero miesten tyytyväisyyteen kasvaa."
Kommentit (472)
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tekopenikset.
Mitä sitten? Ja jos kuvittelet, että sillä saa orkun, olet väärässä. Kolmasosa naisista ei saa orgasmia koskaan, toinen kolmannes saa klitorista stimuloimalla ja alle joka kolmas saa yhdynnässä. Tällöin klitoris sijaitsee alempana, lähellä emättimen aukkoa. Se taas ikävästi altistaa virtsatietulehduksille, koska virtsaputken aukko on klitoriksen ja emättimen välissä.
Eli noin joka kolmas nainen saattaa nauttia peniksestä, mutta orgasmitta jäävä ei siitä kauan nauti vaan miettii vain kivuliaita hiertymiä ja venytyskipuja.
Itse en kiihottunut miehestäni enää ollenkaan hänen osoittauduttuaan epäluotettavaksi opportunistiksi, joka osasi tehokkaasti vaientaa ja solvata, muttei kestänyt minkäänlaista omaan toimintaansa kohdistuvaa ihmettelyä. Rikkoi jääkaapin kahvan, ostatti minulla uuden, katkaisi työkoneestaan pultin kiristämällä sitä juopon tarkkuudella liikaa, kiukutteli mulle kun korjaaminen kesti monta tuntia. Maksatti elämisensä minulla, vaikka leikki muille miehille Grande Jefeä. (oli haaskannut puolet omakotitalon hinnasta pitämällä baaria Karibialla. Baari teki hänen merkonomitaidoillaan tappiota joka ikinen päivä. Taisi itse juoda varastonsa.)
Sinäkin voit hankkia itsellesi seksileluja, ei tartte yrittää naista pakottaa runkkualustaksi. Miehille on erilaisia anukseen työnnettäviä laitteita myös, jotka stimuloivat eturauhasen g-pistettä.
Seksilelu on todellakin parempi vaihtoehto kuin ihmiskumppanin pakottaminen tai painostaminen seksiin, josta tämä ei nauti. Sehän on nykyään rikos myös avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Niin minäkin miehenä. Vuokraan joskus jonkun jalkaväli-reiän katuvarrelta banaanimaassa. Se riittää ihmissuhteeksi!
Miehen asenne naiseen: jalkavälireikä banaanimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille helppoa pyöriä gulli garusellissa jos edes jotenkin pitää huolta ulkonäöstään, miehillä ei riitä alkuunkaan tuollainen
Tuo on oikeasti totta. Naiset saa todella helposti lyhytaikaista seuraa jos jotenkin pysyy lähellä normaalipainoa ja vähän laittaa hiuksia/meikkiä.
Jos mies vain vähän kiinnittää ulkonäköönsä huomiota, ei auta vielä mitään. Pitää olla puhelias, hauska, mielummin hyvätuloinen, olla kiinnostavia harrastuksia jne
Ja te miehet ette ymmärrä naisesta mitään.
Mua ei ainakaan kiinnosta olla kenenkään elävä masturbaattori. Jos seksiä harrastan, haluan, että se on kivaa myös minusta. Se, että joku vaan tekee tarpeensa minuun 5 sekunnissa ei ole mitään hekumaa minulle.
Toiseksi. Minä kaipaan juttuseuraa. Ihmistä joka on kiinnostunut jakamaan asioita ja keskustelemaan syvällisistäkin aiheista. Ihmistä, joka on tukena ja turvana. Parisuhteenkin miehet kusevat yleensä juuri siksi, koska vaativat vain omien tarpeidensa tyydyttämistä. Jossain kohtaa naiselle riittää.
Mä kaipaan sellaista hyvää seuraa kotiin. Arjen seuraa. Huomiointia. Postiivista tunneyhteyttä. Sitä, että arki, kaikenlainen tekeminen, on kevyempää ja mukavampaa yhdessä. Seksikin on osa sitä, ja tietysti niin, että mun tarpeet ja halut huomioidaan siinä missä toisenkin.
Jotta tää toimii, luonteiden ja tarpeiden pitää sopia riittävästi yhteen. Epätödennäköistä olisi, että näin yhteensopiva tyyppi tulis vastaan, joten yksin pitää sitten olla. Huonosta suhteesta, jossa ei ole riittävästi positiivista henkistä ja fyysistä yhteyttä (ja fyysinen yhteys on muutakin kuin seksi) tulis vaan paska fiilis ja stressiä elämään. Sitä on elämässä muutenkin, en halua enää lisää.
Tajuan juu, että mieheet ei tällaista yhteensopivuutta niin mieti tai kaipaa.
Tähän vielä lapsettomuus! Ei kaikenmaailman ongelmia lapsen isän kanssa kun on sinkku ja lapseton. Vanhana en tarvitse kuin oman paksun tilipussini ja sen turvin mieluisen hoivakodin. Aikaa opiskellakin on vaikka lääkäriksi kun aika ja energia ei mene kotitöihin ja mieheen ja lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Perhebarometrin mukaan miehet kokevat seksuaalista halua selvästi naisia useammin. Kun naisista 40 prosenttia kokee seksuaalista halua vähintään kerran viikossa, miehistä näin kokee lähes 80 prosenttia.
Naisetkin haluaisivat enemmän seksiä, jos miehet olisivat vähemmän itsekkäitä ja osaisivat käyttäytyä.
Perherooli sopii kelle sopiii ja suokoot sen ilon heille jotka siitä nauttivat. Muutoin olen niin iloinen että suurempi ja suurempi osa naisista ei halua miestä eikä lapsia. Ainakaan perinteisessä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä sit on, et kun on yleensä sen muutaman kerran käyny panemassa, nii naisen aloitteesta aina se parisuhde tullu esille.
Seksi lisää osalla naisista vahvastikin kiintymyshormoneja, ja siksi harvempi nainen on kiinnostunut irtoseksistä kuin mies. Suurin osa naisista kaipaa hyvää parisuhdetta, jossa on hyvää seksiä. Jos tällaista ei ole saatavilla, ollaan sinkkuina ja se on 2. paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Niin minäkin miehenä. Vuokraan joskus jonkun jalkaväli-reiän katuvarrelta banaanimaassa. Se riittää ihmissuhteeksi!
Miehen asenne naiseen: jalkavälireikä banaanimaassa.
Joita eivät ilman rahaa edes onnistu saamaan:DD
En itsekkään kaipaa mitään röhkivää sikaa vuoteeseeni, yök.
"Voin vakuuttaa, että jos se rakas mätisäkkisi saa sinusta tarpeekseen, se ottaa eron."
Kyllähän tässä sinkkuna lukiessa tulee vähän sellainen haikea olo, että mitä sitä menettääkään. 😢
Kaikki jutussa haastatellut miehet toivoivat sporttista naista, joka on deittailumaailmassa kiertoilmaus hoikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen väite tuokin että miehet olisivat muka seksuaalisempia kuin naiset. Miehillä on vain tarve tyydyttää itsensä, se ei ole seksuaalisuutta millään muotoa. Nainen on kokonaisvaltaisempi seksuaalisuudessaa, hellyyttä, rakkautta, intohimoa ja seksiä, kaikkia näitä.
Esimerkki meikäläisen elämästä, kävimme laivalla ja yhdessä parfyymikaupassa, valkkasimme minulle ihanan tuoksun. Kotiin tullessa suihkuttelin itseni parfyymilla, kömmin sänkyyn ja kiehnäsin ukkelia vasten, miltä tämä tuoksuu nyt? Vastauksena tuli "johan minä kerroin laivalla että hyvä on. Ja maksoin sen. " Ja se siitä.
Erittäin hyvä viesti. Juuri näin. Oli pakko naurahtaa tuon havainnollistamisen jälkeen. :
Miehet näkevät muutenkin yksioikoisemmin seksiasiat. Esimerkiksi jos nainen on kokematon tai vähän kokenut, niin luullaan
Vaikka olen noin periaatteessa heteronainen, niin olen haaveillut seksistä eroottisen, supersensuellin ja pehmeäihoisen naisen kanssa. Olen elämässäni kohdannut yhden sensuellin miehen. Ja yrittänyt olen aika hemmetin paljon useamman kanssa 😬. Ne ei vaan osaa.
Oi että! Seta vois järjestää jotain sensuellien heteronaisten bi/lesbian-curious-iltoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi etteivät ole. Mt-ongelmat lisääntyy, kun orgasmit vähenee. Kone-orkkuhan ei ole sama, kuin aidolla kullilla painettu. Läheisyys on naiselle ihan yhtä tärkeää kuin miehelle. Näihin intersektionaalisiin tutkimuksiin ei kannata luottaa yhtään, palvelevat vain marxilxaista ideologiaa vastakkainasettelusta.
En ole kyllä yhtään miestä nähnyt, joka osaisi naiselle orkun tuottaa
Juuri näin.
Tämä johtuu siitä, että seksi on miehille psykologisesti niin tärkeää, että sen puute aiheuttaa mielialan laskua. Paras tapa saada sitä säännöllisesti on parisuhde. Valtaosa miehistä ei saa sinkkuna ollenkaan seksiä tai vain hyvin satunnaisesti.
Enpäs tiennyt että niin moni nainen haluaa seksiä noin harvoin. Siis kerran viikossa? Kyllä mä haluan ainakin 3 krt vkossa, lomalla useamminkin. N30
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jutussa haastatellut miehet toivoivat sporttista naista, joka on deittailumaailmassa kiertoilmaus hoikalle.
Joo vähän ihmetytti kun se pulleakin mies niin pokalla tuon sanoi
Hyvä juttu. Saavat miehet olla rauhassa kiukkusäkeiltä!
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu siitä, että seksi on miehille psykologisesti niin tärkeää, että sen puute aiheuttaa mielialan laskua. Paras tapa saada sitä säännöllisesti on parisuhde. Valtaosa miehistä ei saa sinkkuna ollenkaan seksiä tai vain hyvin satunnaisesti.
Minäkin luulin nuorena, että parisuhteissa on seksiä. Luulin myös, että kaikki suhteessa olevat rakastavat toisiaan.
Tuo riippuu varmaan ihan miehestä. Hyvän ja fiksun miehen kanssa on mukavaa olla parisuhteessa. Jos on joku väkivaltainen, vähä-älyinen juoppo, eihän se mitään juhlaa voi olla.